Имам питане. Благодаря на колегата за подробното разясняване подплатено със добър снимков материал!
Гледам че колегата е махал волана, без да развива отдолу от пода. А как стои въпроса с Пасат В4 при който има въздушна възглавница на волана?
Б4 бутон за стартера вместо ключ? (снимки смяна клеморед)
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
Силно благодаря за нагледното обяснение за смяна клеморед- палене!
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
Обяснението за клемореда е наистина идеално....иначе самия клемотре щом е от Ем Комплект е 100% менте...пък и за 12лв...моя го сменях преди може би година и половина и си купих някакъв не немски,лицензен от Елит Кар....никакви проблеми не съм имал.
- burgazliqta2
- Мнения: 76
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
преди два месеца сменях и аз за 35лв.и труд 10 ама нищо насреща.изобщо не съм доволен и даже в магазина ми казват: имаме от 10лв. имаме и от 35лв. естествено за 10лв. гаранция няма(то пък като за другия има) та си взех другия ама ве4е съжелявам.като изкарам клу4ът застава в положение при което волана не се заклу4ва. магазина го няма ,някъде е преместен ама не ми се търси къде инъ4е бих отишъл за рекламация.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
Сносен клеморед, препоръчан от Никси от Ауто+ беше около 40 лева мисля преди няколко месеца ...
Какъв е този за 12 лева оставям на теб да прецениш. Браво за снимките и обяснението.
Какъв е този за 12 лева оставям на теб да прецениш. Браво за снимките и обяснението.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
dobrin написа:...... Браво за снимките и обяснението.
И на човека дето изрови тема от 2006г
Иначе по темата, не съм се завирал на пасата отдолу да видя как точно стоят нещата с тоя клеморед, но така като го гледам на снимките е същият като на Голф 2, а на мойта голфара навремето го сменях без да свалям нищо друго освен пластмасите около ключа които са.
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
Само да допълня: Колата се кара всеки ден (значи пали поне по два пъти). Сложил съм го на 11.Окт.2006 - значи повече от 2 години - никакви проблеми - край с приказките за ментетата
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 08 май 2007 8:02
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
Имам питане. Благодаря на колегата за подробното разясняване подплатено със добър снимков материал!
Гледам че колегата е махал волана, без да развива отдолу от пода. А как стои въпроса с Пасат В4 при който има въздушна възглавница на волана?
колега не забравяй да откачиш клемите на акумолатора.Аз направих тази грешка и вече нямам еърбеци.След разглобяването и сглобяването ми светна лампата за Еърбега и вече не загасна-няколко пъти ходих да ми чистят грешката ама не-пущината пак си свети.Напоследък се замислям да изскуба еърбега от дясната страна и да си сложа жабка С парите за майстори да съм си купил 3 досега.[quote][/quote]
Гледам че колегата е махал волана, без да развива отдолу от пода. А как стои въпроса с Пасат В4 при който има въздушна възглавница на волана?
колега не забравяй да откачиш клемите на акумолатора.Аз направих тази грешка и вече нямам еърбеци.След разглобяването и сглобяването ми светна лампата за Еърбега и вече не загасна-няколко пъти ходих да ми чистят грешката ама не-пущината пак си свети.Напоследък се замислям да изскуба еърбега от дясната страна и да си сложа жабка С парите за майстори да съм си купил 3 досега.[quote][/quote]
- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
Може ли и аз да питам - понеже никога не съм я базикал тая джаджа - не може ли да се легне при педалите,и от там ако има видимост към болта на клемореда да се отвие и свали без да се правят всичките тия процедури.... или нещо пречи?
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
@MobilLife - ако погледнеш червената стрелка на последната снимка - има болтче което се развива само от вътрешната страна - явно трябва да е свалено металното тяло за да го развиеш.
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
Никакви ръбчета не се стържат. Там има пружина, който не позволява да се извади конзолата.
На кормилния прът има ръб - слага се ключ 22(май беше) за да се захване скобата, навива се, и излиза лесно. Завърта се ключа за да освободи заключването на кормилото. Смяната на клемореда е елементарно.
Проблем се яви въздушната възглавница. Индикатора свети. При завъртане на ключа на контакт светват индикаторите за ABS и възглавниците, след това загасват. След завъртане на стартера и палене ABS загасва, но възглавниците не. Утре ще ходя да ми нулират компа, но не вярвам да е от там. При един приятел при същата смяна на клемореда има същия проблем с индикатора за възглавниците.
Някакви идеи за проблема?
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
здравейте колеги, днес ми се наложи и на мен да сменя клемореда, смъкнах кормилото, лостовете, но тук дойде големия проблем - не мога да сваля втулката на която се нанизва волана. Имам скоба, но няма как да я закрепя за тъпата втулка. Някакви идеи ?
Пробвах с гаечен ключ (27) да навия, но скобата ми е 3-раменна(както на снимката/нямаше двураменна за съжаление) и едното рамо изплюва. Подложих още един гаечен ключ, но пък така подвежда на криво и се едно не правя нищо.
Изчерпах се от към варианти, така, че ако има някой, който може да помогне ще съм благодарен
Пробвах с гаечен ключ (27) да навия, но скобата ми е 3-раменна(както на снимката/нямаше двураменна за съжаление) и едното рамо изплюва. Подложих още един гаечен ключ, но пък така подвежда на криво и се едно не правя нищо.
Изчерпах се от към варианти, така, че ако има някой, който може да помогне ще съм благодарен
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
Чудесна работа е свършил колегата kbot!
Но толкова труд за смяна на клеморед, който не се знае кога и в коя ситуация (по законите на Мърфи - в най неподходящата) ще здаде багажа - струва ми се , че това е по-скоро необоснован перфекционизъм. Аз лично съм за варианта с допълнителен бутон. Приложих го на Москвича си преди 17-18 години, след като първия път се повреди по средата на една нива във възможно най-горещото време, а втория път - на паркинга на един ресторант, където беше сватбата на един приятел и се сещате с какви дрехи бях, докато го човърках.
Пасата ми дойде от Италия с такъв бутон и аз бях много доволен. В никакъв случай не бих поставил нов клеморед. Нека не забравяме, че някои от най-скъпите автомобили са с такива екстри. А ако бутона е с добър външен вид - не разбирам какви са опасенията на тези, които предпочитат клемореда.Бутона спокойно може да се постави на някое от капачетата на реда с бутоните за светлини, или отопление на задното стъкло и т.н. Не вярвам да няма свободно място.
И ако е достатъчно мощен, наистина е вечен. Поставянето му би отнело около 1/2 часа мислене и толкова за закупуване и монтаж-максимум.
Но толкова труд за смяна на клеморед, който не се знае кога и в коя ситуация (по законите на Мърфи - в най неподходящата) ще здаде багажа - струва ми се , че това е по-скоро необоснован перфекционизъм. Аз лично съм за варианта с допълнителен бутон. Приложих го на Москвича си преди 17-18 години, след като първия път се повреди по средата на една нива във възможно най-горещото време, а втория път - на паркинга на един ресторант, където беше сватбата на един приятел и се сещате с какви дрехи бях, докато го човърках.
Пасата ми дойде от Италия с такъв бутон и аз бях много доволен. В никакъв случай не бих поставил нов клеморед. Нека не забравяме, че някои от най-скъпите автомобили са с такива екстри. А ако бутона е с добър външен вид - не разбирам какви са опасенията на тези, които предпочитат клемореда.Бутона спокойно може да се постави на някое от капачетата на реда с бутоните за светлини, или отопление на задното стъкло и т.н. Не вярвам да няма свободно място.
И ако е достатъчно мощен, наистина е вечен. Поставянето му би отнело около 1/2 часа мислене и толкова за закупуване и монтаж-максимум.
- boss_901
- Мнения: 340
- Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
колега на голф3 тди по същия ли начин се сменя ??
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: jordan17772, tdi fen и 228 госта