Б4 бутон за стартера вместо ключ? (снимки смяна клеморед)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Б4 бутон за стартера вместо ключ? (снимки смяна клеморед)

Мнениеот kbot » Сря 30 авг 2006 21:21


Прецака се онова дето му викате "клемореда" на 300км от къщи, та се наложи да набързо да спретна нещо (с бутон от магазина за 1 лев и три метра жица). Обаче си е временно решение, щото в бързината го вързах директно на акумулатора и на клемата на стартера. Та въпроса ми е:

От къде да вземе ток направо в купето, за да махна кабелите и да е безопасно все пак, да мине през предпазител (може би). Имам предвид някъде от около контактния ключ :lol:
Едва ли ще дам 60лв за клеморед (тая година правих доста неща по колата и това ми е в повече, пък и взе да ми харесва с бутона)

Последна промяна от kbot на Сря 11 окт 2006 16:18, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 30 авг 2006 21:29


Ами от жиците до клемореда дето ходят червен/черен(дебел проводник) май е стартера, а само черен дебел + . :roll:


Ваското1 ?


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Сря 30 авг 2006 21:35


Като сваля пластмасата под кормилото ще стигна ли до него? тея жици запоени ли са, клеми ли имат? (питам глупости ама искам да знам какво да приготвя като сляза да я човъркам)

P.S. Васко е тежката артилерия. Това трябва да стане и с въздушна пушка :beer

Последна промяна от kbot на Сря 30 авг 2006 21:37, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6375
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 30 авг 2006 21:35


Това нещо с бутона не е много добре и е опасно,на един комшия пасата му е 2Е 115 к.с. и си беше сложил такъв бутон щото било вечно и не му се давали постоянно пари за нови "пеперудки"това нещо на което ти му викаш клеморед(турски струва 18лв.,а оригинал 58лв.),та събужда се една сутрин и колата от гаража излязла и пред входната врата на блока,без майтап.По добре си сложи нова пеперудка ако ме питаш мен.Аз моята я смених що то се прееба точно като си го докарах от Австрия.Мисли и успех.


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Сря 30 авг 2006 21:39


Турски има ли смисъл да се слага? И си мисля че се вади трудно? И ако се върже някакси през ключа, да има ток само като е на контакт - няма да стане сакатлък (си мисля аз)


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6375
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 30 авг 2006 21:49


kbot написа:Турски има ли смисъл да се слага? И си мисля че се вади трудно? И ако се върже някакси през ключа, да има ток само като е на контакт - няма да стане сакатлък (си мисля аз)

Що да нема ,зависи от тебе и те карат но по малко сичко е относително.Но найстин асе вади трудно защото има една стоманена втулка на кормилния прът,която се вади със специален инструмент.Внимавай с експериментите.


Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Сря 30 авг 2006 22:01


Моят клеморед го сменях преди време,беше десетина лева.Смяната се оказа трудна работа - доста разглобяване се иска докато стигнеш до съществената част.Само с махането на пластмасите на кормилото нищо не става.Така и така ще го разглобяваш,вземи си сложи един нов клеморед и забрави за проблема.Патрона си остава същия,което е по-важно.Аз с новият клеморед проблеми нямам никакви.Не забелязах да е по-зле направен от стария.
Ако все пак държиш да е с бутон,няма нужда да се чудиш откъде да вземеш ток,да слагаш предпазители и т.н. Просто изкарай двата кабела които ти са за стартера (от буксата която ти влиза в клемореда) и свържи там бутона.Аз така карах около седмица,докато си сменя клемореда.


Потребителски аватар
PASSAT
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
Автомобил: Passat B4
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Русе

Мнениеот PASSAT » Чет 31 авг 2006 14:29


Аз моят клеморед го взех за 9 лева от DASKALOV CAR в Русе. За да не ми прави проблеми със стартера сложих и едно реле допълнително (не знам как да кача схема, така, че които иска мога да му я пратя на майл да я качи)от тогава вече 1 година няма проблем. На баща ми на Пасата го направих по същия начин с реле и вече 4 месеца няма оплакване. За смяната на клемореда:
1. Сваля се пластмасата под волана и се изважда буксата която влиза в клемореда (познава се защото на нея са най дебелите кабели)
2. долу под педалите има една пластмаса която трябва да се махне след това се вижда един болт които трябва да се отвие за да може да се извади пръта идващ от волана.
3. Дърпа се Волана и тои ще излезе със пръта тогава клемореда се сваля с помоща на една кръстата отвертка
С това се надявам да съм бил поне малко полезен
Успех


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 783
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Чет 31 авг 2006 15:35


Няма ли да е по лесно да свали само волана от централния болт.


VANKATA
Мнения: 71
Регистриран на: Съб 11 дек 2004 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец,София

клеморед

Мнениеот VANKATA » Чет 31 авг 2006 17:33




Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6375
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Чет 31 авг 2006 18:07


KGL написа:Няма ли да е по лесно да свали само волана от централния болт.

очно там е мъката след сваляне на гайката,отдолу е тази втулка за която казвам че е мъката за ваденето й.


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Чет 31 авг 2006 19:29


Благодаря на всички (най вече на тия дето са отговорили точно на това което питах)
За линковете също. Не знам защо ама с търсачката нямах голям успех ( абях сигурен че съм открил топлата вода)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 31 авг 2006 20:27


ако решиш да сменяш-ела-имам я точно тая скоба.


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Съб 02 сеп 2006 15:05


vaskoto1 написа:ако решиш да сменяш-ела-имам я точно тая скоба.

10x, ще го мъча сам. И аз имам скоба. Първо ше го разглабям да видя какво е.


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Сря 11 окт 2006 15:54


Днес си смених клемореда. Нов германски - 12лв. от ЕмКомплект. Дожаля ми да дупча пластмасите за бутона :lol: А си има и недостатъци - не изключва другите консуматори при палене и др.
Чудя се само защо се сменя толкова сложно, като за да подкарам колата без ключ ми трябва само да извадя куплунга с кабелите, да го бодна на един друг клеморед и да си го въртя с отверка :idea:

Та с помощта на ценните указания на Ваското1 стана това:

Без някаква скоба няма да стане. Мояте е това:
Изображение

Развива се тая гайка с голямо гедоре и се вади волана:
Изображение

После се развиват три винта, свалят се 5 куплунга с кабели и със скобата се вади втулката на която стои волана, и остава това:
Изображение
При мене винта си беше нормален - с вътрешен шестограм и не се наложи да му бая с ножовката.
Като се свали и конзолата с ключа остава това:
(ключът да е в ключалката)
Изображение

Изображение

Там е зaвито винтчето на което се държи клемореда:
Изображение :idea:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: A999 и 73 госта