Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
В случая едва ли става въпрос дали колегата има 200 лв. за нов акумулатор, а че купувайки нов автомобил се очаква да има предвидимост на разходите - началния разход е голям, но след това се изхожда, че ще се плаща само нормално обслужване. А не че ще има някакви шикалкавения според зависи на дилъра как му изнася.
- imedarov
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Не само, че ще се оплаква, но и Клубът трябва да му съдейства. Все пак не всички тук сме се събрали да си говорим за "230км/ч и за размазване на останалите колици на пътя"
- Piqndurnik
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
cekal написа:...Дал си 70 бона за чисто нов В7....
Въпросът е принципен. Аз лично не бих си губил времето с тази гаранция (вече писах защо), но ако така нагло ме излъжат, бих си търсил правата по-нататък.
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Днеска акумулатор, утре за скоростна кутия могат да го лъжат
Нямам думи просто. А това, че е дал 70 бона и се захваща за акумулатор за 150 лв. е най-тъпото, което съм чувал
Нали за това плаща 70 бона? За да не се занимава с такива дребнави неща. А иначе моят шеф се оплаква от Пловдивският дилър - Хаас или както беше там. Има големи съмнения, че не са му сменили филтри и масло, а само му взели пари. Май трябва да изгорят няколко дилъра за да се оправят нещата
Нямам думи просто. А това, че е дал 70 бона и се захваща за акумулатор за 150 лв. е най-тъпото, което съм чувал
Нали за това плаща 70 бона? За да не се занимава с такива дребнави неща. А иначе моят шеф се оплаква от Пловдивският дилър - Хаас или както беше там. Има големи съмнения, че не са му сменили филтри и масло, а само му взели пари. Май трябва да изгорят няколко дилъра за да се оправят нещата
- Комшията
- Мнения: 434
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Точно заради това човек трябва да не се отделя от автомобил в български сервиз,било то оторизиран или квартален гараж.Ако не е съгласен ще намеря човек който няма да има претенции да наблюдавам работата му ако е съвестен и си върши работата както трябва.
Последна промяна от gr_kanev на Сря 28 яну 2015 21:05, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Правилният акумулатор за тази кола (от снимката на Медаров) е от порядъка на 380-450лв!!!
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Колегата Андреев си е купил хубав акумулатор. Щом е проверил състоянието на ел.имсталацията на автомобила,този акумулатор ще изкара поне двойно.
Кви пестин лева :)
Друг е въпроса дали няма да смени автомобила много по-рано.
Кви пестин лева :)
Друг е въпроса дали няма да смени автомобила много по-рано.
Последна промяна от gancho на Сря 28 яну 2015 17:13, променено общо 1 път.
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
gamble написа:Нямам думи просто. А това, че е дал 70 бона и се захваща за акумулатор за 150 лв. е най-тъпото, което съм чувал
Нали за това плаща 70 бона? За да не се занимава с такива дребнави неща.
Донякъде си прав, снощи като писах мнението бях след рожден ден и леко на черешата Извинявам се на Павел, ако се жегне при прочитане
Но виж все пак за какво става въпрос - преценил е, че става въпрос за 150 лв / така пише/, решава да се възползва от удължената си гаранция и предявява претенция пред дилъра.
Какво получава - губи цял ден, отказват да признаят дефект на акумулатор и за капак му лепват 145.20 лв сметка.
Ти прецени дали си е заслужавало да се занимава...
Не казвам, че не е прав. Но ако реши да си търси правата докрай - дело срещу Порше Изток, адвокати, такси, вещи лица, разноски, обжалвания ... Да не говорим, че Порше трябва да го забрави за какъвто и да е ремонт. С една дума, въпрос на лична преценка. Надявам се да сподели за продължението на случая.
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Връх сте някои!Браво ,докторе!
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Благодаря на всички, които ми влизате в положението. На никой не се сърдя за нищо. Правилно, мнозина са разбрали, че не става въпрос за 150-200 лева, а за преднамерената измама извършена от СЕРВИЗА НА ПОРШЕ: Аз си бях сменил вече акумулатора, бях решил, че сигурно в Порше ще кажат, че е "консуматив" и просто попитах, а те ме поканиха да извършат подмяната. Вместо това платих за още един акумулатор и загубих един ден във висене в сервиза и още 3 часа в предходен ден за да закарам "оригиналния" акумулатор за "тестване". Може би в друга ситуация биха го сменили - при мен обаче, вероятно не стои оригиналния акумулатор, а нещо друго подменено първоначално, преди да си получа автомобила. Благодаря за предоставените снимки. Моят оригинален акумулатор изглежда като ... ... този на снимката от 1.4 TSI! Автомобилът е 2.0 TDI 170 p.s. старт-стоп ! Двете черни лепенки са полу-разлепени с подвити с по 1-2 см краища. Бялата, малка лепенка със знака на VW въобще липсва. Няма никакви означения, които да показват датата или година на производство на този акумулатор. Нямам в момента снимки, защото акумулатора в момента не е при мен. Имам обаче снимки на двата "протокола" с които ми "отказват гаранцията". Ей със това ръкописното нещо, аниномен електричар се произнесъл, че "вижда" ток от 1.13А, а виждането е станало с осцилоскоп според другият "високо-технологичен" протокол на чуждоземски.
Какво ми е "допълнителното оборудване". Това е един автомобилен усилвател и закачена към него неголяма туба - производителя Dragster. Въпросното оборудване се включва и изключва, както всяко подобно такова оборудване - RNS510 и всички други автомобилни радио/навигации или касетофони изработват постоянно токов сигнал (спрямо масата), който е активен когато устройството е включено. При "заспиване" на устройството този сигнал "изчезва". Ако даден авто-усилвател няма управляващ вход и/или не разпознава този сигнал срещу 25 лева се монтира такова реле. При мен, отгоре на всичко това "допълнително устройство" има светодиод в купето, който свети, когато този усилвател има захранване. Както вече написах на "празен" ход (когато не се издува музиката) този усилвател консумира 600мА. При заспиването на RNS510 консумацията става 0 защото в усилвателя има реле, което нацяло прекъсва захранването, а работспособността на всичкото това се доказва с елементарен мултицет включен между акумулатора и препазителя на "допълнителното оборудване". Тези, които редовно посещават форума, знаят, че имам известна квалификация за електрониките по колата и особено за RNS510 (вижте друга започната от мен тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=12&t=286789).
Какво ми е "допълнителното оборудване". Това е един автомобилен усилвател и закачена към него неголяма туба - производителя Dragster. Въпросното оборудване се включва и изключва, както всяко подобно такова оборудване - RNS510 и всички други автомобилни радио/навигации или касетофони изработват постоянно токов сигнал (спрямо масата), който е активен когато устройството е включено. При "заспиване" на устройството този сигнал "изчезва". Ако даден авто-усилвател няма управляващ вход и/или не разпознава този сигнал срещу 25 лева се монтира такова реле. При мен, отгоре на всичко това "допълнително устройство" има светодиод в купето, който свети, когато този усилвател има захранване. Както вече написах на "празен" ход (когато не се издува музиката) този усилвател консумира 600мА. При заспиването на RNS510 консумацията става 0 защото в усилвателя има реле, което нацяло прекъсва захранването, а работспособността на всичкото това се доказва с елементарен мултицет включен между акумулатора и препазителя на "допълнителното оборудване". Тези, които редовно посещават форума, знаят, че имам известна квалификация за електрониките по колата и особено за RNS510 (вижте друга започната от мен тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=12&t=286789).
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Върху оловото на плюсовата клема на снимката от предната страница има щамповано "81" или нещо такова. Ти имаш ли такава щамповка?
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
ако имаш възможност, сложи една снимка на "оригиналния" акумулатор.
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
По VIN не излиза ли с какъв акумулатор е била фабрично колата? Не като марка, а като мощност и тип...
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Излиза си.
Подозирам че лепенките са се отлепили с годините, моите едвам се държат вече след година и 4 месеца.
Подозирам че лепенките са се отлепили с годините, моите едвам се държат вече след година и 4 месеца.
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Така де, мисълта ми беше с някой по-подробен VIN декодер
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bongoo и 192 госта