Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Техническа и сервизна информация за Passat
iliandg
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 8:33
Автомобил: VW PASSAT B7 2.0 TDI 4MOTION
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот iliandg » Вто 24 юни 2014 6:39


Моите наблюдения относно разхода са следните:
Зареждам само OMV MAX MOTION, предимно от бензинонстанцията на а.м. Хемус посока София.
Под 6л/100км не съм падал никога, със 100км карам само в авариини случеи, иначе се движа с над 140 макс съм правил 230км., но определено за 140 к.с. е предела. Скоро качих 18" джанти и си добавих още полвин литър, вчера засякох разход около 7,7л, което е напълно нормално за моя маниер на шофиране. Транспортера зареждам от Еко и съм очарован от разхода пада ми до 6,5л и все пак е бус. И двата автомобола шофирам предимно извънградско. От Шел се отказах преди 7-8 години супер негодни горива(изгорих си клапан със скъпия бензин, а нафтата замръзна на минус 15), от лукойл се отказах преди 4 години(заради разхода или горивотое гадно или лъжат на колонката). Винаги зареждам до капачката и винаги разбирам какво се случва. Това са моите наблюдения!




PaTr1o7a
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот PaTr1o7a » Вто 24 юни 2014 10:53


Да а моята вдига около 300 :mhihi


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Сря 25 юни 2014 18:22


iliandg написа:Моите наблюдения относно разхода са следните:
Зареждам само ...


Позволявам си да благодаря от името на всички които четата темата за информацията. Искам да помоля за малко уточнения, защото пишете в доста "телеграфен" стил:
- За това, че единият автомобил е VW Пасат разбираме от данните за потребителя. Но моля кажете 140 или 170 к.с. и ръчни скорости или автоматични ?
- За този разход от 7.7 л/100км това за какво общо разстояние и каква скорост е постигнато ?
- Какво имате предвид с изказването, че 140 е предела ?


Потребителски аватар
Pagemakerboy
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
Автомобил: Arteon BiTdi
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Pagemakerboy » Чет 26 юни 2014 12:05


Има предвид, че 230 км/ч за 140 конски сили е пределът - аз поне така го разбирам.
Макар че реални 230 км/ч може, ама трябва и лек наклон напред :mrgreen .


iliandg
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 8:33
Автомобил: VW PASSAT B7 2.0 TDI 4MOTION
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот iliandg » Чет 26 юни 2014 22:07


:))) Определено сте забавни. Не виждам нищо ненормално да караш с 200км/ч, нужно е да те влече и да си отваряш очите на 4 :). Така, пояснявам Пасата е 7-ца,ръчка, 140 к.с. Правил съм два пъти 230 по Хемус(имам предвид, че ги вдигам за миг и връщам по леко газта)С Октавията съм правил 220 км/ч със същия двигател 140кс, е почти същия, като кубатура и конски сили. За разхода както споменах е предимно извънградско, грубо 80% извън на 20% в града. Засичам по резервоара, всеки път пълня до горе преди това примерно съм изминал 700км. Това е не мисля, че е сложно за калкулация!


nuHu3
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 16 апр 2012 14:25
Автомобил: Passat b7 2.0 TDI
Двигател: 2012 CFFB
Местоположение: Ruse

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот nuHu3 » Чет 26 юни 2014 22:27


Миналият месец обиколих почти цяла Европа и по аутобаните в Германия успях да вдигна около 210, дори малко по-малко. Или колата ти не е 140 к.с., или моята нещо не е наред (в което се съмнявам, при положение, че съм първи собственик)


PaTr1o7a
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот PaTr1o7a » Пет 27 юни 2014 9:41


Този двигател по каталожни данни му дават между 210 и 213км максимална скорост в зависимост от скоростната кутия и дали има 4х4. Тази скорост е електронно ограничена, всичко над нея е изкривяване на километража (или собственика :biggrin )


iliandg
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 8:33
Автомобил: VW PASSAT B7 2.0 TDI 4MOTION
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот iliandg » Съб 28 юни 2014 7:39


Бях снимал километража и пращах на едни приятели по вайбер, че те са фенове на Мерцедес и те ми казАха, че е колаж :) Имам снимка с Октавията с 220км/ч, дори я качих във фейсбук, и с Пасата бях снимал километража, но я изтрих. Малко е рисковано да си правиш снимки, защото си отклоняваш вниманието.Участъците за такава скорост са два по Хемус, това за мен не е гордост, а просто искам да знам колко е максимума на автомобила, който карам. Обикновенно се случва ако се захапя с някой, никога не тръгвам е така да експериментирам, примено преди окло месец колега с Х5 голям зор и аз настъпих и признавам изпревари ме аз бях с около 215, но ако бях с по големи капли нямаше да му се дам(бях с 16-ките). А наскоро по новия участък преди Ботевградско колега със Сааб 95 ме впечатли, именно тогава направих 230 и не го настигнах. Пасата е 4motion, но не мисля че има значението за максималната скорост, дори май и за разхода, освен зимата.


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Съб 28 юни 2014 9:48


По мои наблюдения (без особени претенции), за 140 к.с. скорост от 230 е възможна, но с малко надолнище. За 170/177 к.с. е безпроблемно и по равен път. И при двата двигателя, това е максимума на двигателя (не на автомобила) и е много вредно за двигателите. При каране на няколко минути с тази скорост маслото на двигателя стига 120 градуса и сервизният интервал (оставащите километри до смяна на маслото) се стопяват като батерия на GSM Самсунг с четириядрен процесор и Гугле Мап насред балканска ливада (на което му трябва Интернет 3G за да "мапи").


Vladi8301
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 28 юни 2014 14:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Vladi8301 » Съб 28 юни 2014 14:37


Здравейте всички почитатели на пасат б7.
Преди да започна искам да благодаря на колегата Павел Андреев. Неговите мнения и информацията която побликува ми беше от огромна помощ при избора на нов автомобил.
Следя форума с голям интерес от около година и половина.
И така от 10 месеца съм собственик б7 пасат в версия аллтрак 177 к.с.оборудван с цялата гама от опции.
След 10 месеца и 22 000 км искам да ви споделя моите впечетления.

Ще започна с разхода, в форума има много изписано, за 22 000 км средния ми разход е 7,7 по борд комп. Най добрия ми резултат е 5,2 извън градско с големи мъки и Италианска нафта.
Аз живея в Италия и нистина има разлика в нафтата. Тук автомобила харчи по малко от Бг, но все пак плащаме 1,7за литър :biggrin .най добрата нафта е в Словения, просто няма база за сравнвние.
И така, както много пъти се писа, разхода зависи много от скороста.
На скоро ми се наложи да мина 2200 км за един ден Пиаченца-Белград-пиаценца. Пиаченца-Белград 144 км в час,празен, 1100 км разход 8,2. Белград- Пиаченца пълен с близо 400кг, скорст 130км в час- разход 7,6. Сами виждате разликата.
Като цяло разхода зависи от стилът наа шофиране, като съм сдецата и сме на "поход" с 100км и активирана функция свободен ход. харчи около 7, но ако съм сам и съм активирал спорт 9 литра си ги гълтабез проблем.
Тук е мястото да изкоментирам свободният ход на dsg. Отначало я бях изключил но сега карам с постояно включена система. Мен лично ми харесва и според мен помага. Малко е дразнеща при висока скорост защото примерно се движите с 180 и в момента който дръпнете крака от педала обортите падат до 1000. Решението е просто да минете на спорт. Тогава тази функция се елемимира.
Често ходя в Германия и там си му изтръсвам буриите. Скорост до 190 автомобила че чуства комфортно. След 190 вече се чуства, че му идват много. И плюс почва да харчи масло, за 22000 км съм долял 0,5л. маслото зчезва най-често след като се върна от Германия, но както казах там съм на автопилот на 190. Между другото четох, че един колега е вдигнал 230 с 140 к.с. За мен е малко странно, защото с 177к.с. Трудно вдигам 210(аллтрак версията е ограничена електронно).
По късно ще побликувам снимки и ще продължа обзора на автомобила.


iliandg
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 8:33
Автомобил: VW PASSAT B7 2.0 TDI 4MOTION
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот iliandg » Съб 28 юни 2014 14:37


Да напълно съм съгласен, тъй като оборотите са почти в червеното и да участъците са с лек наклон надолу. Определено не бих препоръчал подобни обороти на никой колега, това си е чисто похабяване на двигателя и съм напълно съгласен, че за 170к.с. е много по лесна задача тази скорост, имам приятел с B6 с такъв двигател.


Vladi8301
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 28 юни 2014 14:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Vladi8301 » Съб 28 юни 2014 15:26


Такааа, продължавам по темата. Ще споделя с вас как премина процеса на закупуване на автомобила. Основният ми избор беше между пасат аллтрак и бмв 3. След тест драйв и на двете предпочетох пасата. Но определено Бмв съсздава по голямо удоволствие- доста по динамично, въпреки че беше само 184 к.с. Жена ми беше твърдо против комби, но сега само мълчи и пита "наистина ли има още място в багажника". Цената и на двете бешо на едно ниво, но пасата с всички опции без панорамен покрив.
Няколко пъти ходих до Порше изток и юг, но се оказа, че знам повече за автомобила от служителите там. След последното ми посещение дори се бях отказал от пасата, но посетих салона във Велико Търново и там намерих човек с който говорим на един език. Ако модераторите позволят мога да кажа и името на служителя, който ми помогна изключителмо много със съветите си.
Поръчах автомобила през Май 2013 и го получих на 1август 2013. Издаването мина без никакви проблеми и след 30 мин вече бях на път.


Vladi8301
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 28 юни 2014 14:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Vladi8301 » Съб 28 юни 2014 16:32


В продъжение на темата качам няколко снимки.
Прикачени файлове
image.jpg
image.jpg
image.jpg


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Нед 29 юни 2014 9:11


Към колегата Vladi8301:
Честито, макар и с малко закъснение за новият автомобил. С най-добри пожелания да ви закара до места с много радостни моменти и преживявания :smile

Очевидно се изяснява положението около разхода на този автомобил. Той очевидно е както всичко в съвременния Свят - показанията давани от производителя са "динамични" - динамично се променят от VW в зависимост от това колко са податливи на лъжа и "иновативни" заблуждения туземците и доколко местната държава санкционира подобни изцепки на глобални корпорации.

Тъй като ми предстои пътуване из Европата бих помолил, ако имаш възможност да напишеш какви са цените на нафтата на и около магистралите в Словения, Италия, Германия, Франция и Австрия (каквото си спомняш и ако не те затруднява разбира се).

По отношение на свободния ход на DSG-то - по времето когато купувах моята кола това се предлагаше само на 140 к.с. двигател и нищо не мога да кажа. Аз все още не знам вредно ли е за DSG-та (без тази екатра) да изключваме от скорост и да се движим по инерция. Никой не може да ми каже. В книжката на Б6 пише, че не трябва да се прави защото не се смазвала кутията. В книжката на Б7 такова указание няма (махнато е). "Спецовете" от Порше не могат да кажат нищо.

По отношение на Порше и търговците там - наистина и при търговците и в сервиза се забелязва спадане на нивото в сравнение с предишни години. Младоците, с които са населени техните бази и сервизи са изненадващо неинформирани в много аспекти и взеха да се приближават по поведение, а Порше като политика до бившия Сакар и Юнитрейд. Отново цените са издути на макс. Отново икономии от всичко. Например в Порше Изток се записваш 2 седмици предварително за обслужване в събота, там ти взимат 500 лв. за смяна на масло и филтри (шото са немски и са много, много хубави ...). Кафенето не работело в събота - то на това кафене все има проблем с персонала. След това, както не работи кафенето персонала заформя един сериозен обяд. На човек не му остава нищо друго освен да чака по ливадите наоколо и да се чувства в Европа. А от Порше са много иненадани, че българите ходят на работа от понеделник до петък.

Що се отнася до електронното ограничаване на скоростта - маха се много лесно с ВАГ КОМ. Не изисква пароли и оторизационни кодове. Моята кола нямаше такова нещо, но съм виждал други, купени от Пловдив на които имаше ограничение - на едната 190 км/ч, на другата 210 км./ч.

Предстои им да се боря с един Самсунг Галактически, който е невидим за VW блутута. Някой май-беше писал за такъв проблем в началото на годината ?!


Vladi8301
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 28 юни 2014 14:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Vladi8301 » Нед 29 юни 2014 9:48


С радост ще споделя моя опит по Европейските пътища. Смея да твърдя че последните 6 години имам ололо 400000 км. :smile
Така започвам от избора на маршрут. Много хора избягват да минават през Сърбия и Хърватска а предпочитат Румъния и Унгария. Все пак зависи и къде искате да стигнете, но като цяло не е за предпочитане. Защо?
Преди години когато нямаше Дунав мост 2 беше чиста проба лотария с фериботите.Мъка..... Стоиш на брега в Ромъния, виждаш и чакаш с часове, а и най вероятно ще те изнудят за 10 евро митничари и граничари.
А като влезеш в Румъния се почва ремонти,ремонти, ремонти и среднтата ти скорст е 40 км в час. Сега са по закърпили нещата, но остава най големия проблем в Румъния- селата са разположени надлъжно но пътя, тоест една улица и то главната-всяко село е 7 км а между две села 2км.
Този който е пътувал за Тимисиара нъпълно разбира за какво говоря.
днес Дунав мост работи , но все пак препоръчвам да се избягва Румъния. Цените на горивата са същите като в България и там зареждам на Омв. Качеството е добро
Аз минавам през Сърбия, и те са ми съсдаввали проблеми, но като цяло са по коректни а и имат инфра структура. Стигаш на Ниш и си вече в Европа с единия крак. Всеки знае че по магистрала се кара едно по междуградски път съвсем друго. В Сърбия зареждам на Омв. Другите са малко тарикати затова ги избягвам. Редовния номер зареждаш и в този момент пос устрйството се разваля, но кати си минал веднъжразбира имам и динари в брой. В Омв са коректни винаги плащаш с карта и издават ДФ на Български фирми- перфектно. Качествата на горивата е по добро от Българското. И тук е е мястото да кажа, че единствено в Босна съм зареждал по калпово гориво от България. За да преминете през Сърбия задължително ще трябва да минете през Белград- има много табели за избягване на града не го правете карайте през града, пътят е като магистрала има огр на скорст 80км. Аз карам 100 и рекорда ми е 11 мин от край до край. Ня кой правил ли е това в София?

След Сърбия идва или Хърватска или Унгария.
Ако пътувате за Италия, Испания, южна Франция - Хърватсака .
Ако пътувате за северна Европа по подходящо е през Унгария.
След закуска продължение.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта