Ето на Влад темите за пътувания по европа, доста подробно са описани, маршрути, места, гориво и винетки, особено последната от трите теми
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=61&t=415769
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=61&t=418138
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=61&t=415769
Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
- Piqndurnik
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
iliandg написа:Бях снимал километража и пращах на едни приятели по вайбер, че те са фенове на Мерцедес и те ми казАха, че е колаж :) Имам снимка с Октавията с 220км/ч, дори я качих във фейсбук, и с Пасата бях снимал километража, но я изтрих. Малко е рисковано да си правиш снимки, защото си отклоняваш вниманието.Участъците за такава скорост са два по Хемус, това за мен не е гордост, а просто искам да знам колко е максимума на автомобила, който карам. Обикновенно се случва ако се захапя с някой, никога не тръгвам е така да експериментирам, примено преди окло месец колега с Х5 голям зор и аз настъпих и признавам изпревари ме аз бях с около 215, но ако бях с по големи капли нямаше да му се дам(бях с 16-ките). А наскоро по новия участък преди Ботевградско колега със Сааб 95 ме впечатли, именно тогава направих 230 и не го настигнах. Пасата е 4motion, но не мисля че има значението за максималната скорост, дори май и за разхода, освен зимата.
А с GPS засича ли скоростта? По мои наблюдения, с най-различни коли, когато си близо до максималната скорост, скоростомера показва рождената дата на главния конструктор.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Piqndurnik написа:А с GPS засича ли скоростта? По мои наблюдения, с най-различни коли, когато си близо до максималната скорост, скоростомера показва рождената дата на главния конструктор.
Наздраве! Това с датата на главния конструктор е готино ! Иначе аз писха някъде из форума, че по незнам коя си директива, всички коли и мотори показват по-малка скорост на скоростомера от действителната. Колата обаче знае "истинската" скорст, която може да се види през canbus-а. Например ако включите сервизното меню на RNS510 там можете да видите тази скорост на няколко места. Разликата може да се убере (намали) до 3 км/ч с ВАГКОМ в блок 17.Instuments. Аз съм извършил това действие на моят автомобил.
Последна промяна от pavel_andreev на Пон 07 юли 2014 23:10, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 26 окт 2006 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Аз пък ви казвам, че максимална скорост която дават по технически данни си е напълно реална. Просто колите са ограничени до толкова и няма как да се надвиши. Всичко различно от това са изкривявания на скоростомера. Наистина вземете по един GPS и засечете реално скороста да видите истината. До сега не съм имал кола която да показва по - малко на километража от заводските и данни. Всички показват повече.
- Piqndurnik
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
pavel_andreev написа: Наздраве! Това с датата на главния конструктор е готино ! Иначе аз писха някъде из форума, че по незнам коя си директива, всички коли и мотори показват по-малка скорост на скоростомера от действителната. Колата обаче знае "истинската" скорст, която може да се види през canbus-а. Например ако включите сервизното меню на RNS510 там можете да видите тази скорост на няколко места. Разликата може да се убере (намали) до 3 км/ч с ВАГКОМ в блок 17.Instuments. Аз съм извършл тези действия.
Вярно е, но показват по-голяма, не по-малка скорост. Това е, за да се коригират разликите от износване и различно налягане на гумите и да се гарантира, че няма да се движиш по-бързо от показанията на скоростомера. А колата, освен че си знае, подозирам и че се коригира от GPS-a, но си трае.
- Piqndurnik
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
PaTr1o7a написа:Аз пък ви казвам, че максимална скорост която дават по технически данни си е напълно реална. Просто колите са ограничени до толкова и няма как да се надвиши. Всичко различно от това са изкривявания на скоростомера. Наистина вземете по един GPS и засечете реално скороста да видите истината. До сега не съм имал кола която да показва по - малко на километража от заводските и данни. Всички показват повече.
Максималната скорост наистина няма проблем да се достигне. Не са верни просто показанията на скоростомера, показващи скорости много над максималната.
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 26 окт 2006 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Piqndurnik написа:Максималната скорост наистина няма проблем да се достигне. Не са верни просто показанията на скоростомера, показващи скорости много над максималната.
Това се опитвам да кажа и аз
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
PaTr1o7a написа:pavel_andreev написа:Зимата вече си отива. На времето имах опел-кадет който след всяка зима ходеше на кърпене защото ръждясваше. Това е минало, а за Пасат в гаранционните договори гордо обещават 12 годишна гаранция срещу корозия. Дотук добре... ...обаче... Преди 3 седмици забелязах, че по страничните "лъскави" лайсни на вратите има значително помътняване и ръждиво-подобни петна. Тези лайсни при Б7 са разположени по-долу, почти до праговете за разлика от Б6. Видях на още един Б7 такива проблеми. При едно ходене в Порше си позволих да занимая един от приемчиците с проблема. Изненадата ми беше голяма на отговора който получих: Ако това било ръжда (макар и след 6 месеца а не 12 години) то някакъв човек от Порше трябвало да признае това, но той никога не признавал за ръжда и влошен външен вид защото тя се получавала от българските атмосферни условия и лугата с която чистели пътищата а това вече не влизало в гаранцията.
Има ли някой подобни проблеми ?
Абсолютно същия проблем имам и аз. Закърпих положението с един препарат за хромирани повърхности. Явно е от лугата, защо ако е от безконтактното миене щяха и лайсните около прозорците да са в същото положение, а поне при мен те са си добре.
KGL написа:А дали да не опитате да придвижите случая с лайсните на регионално или друго ниво. В Австрия, Германия и осталите страни се ползват не по-малко реактивни материали за почистване на пътищата и предотваратяване на заледяването. Оправданието на местния офис не ми изглежда сериозно.
Тук дали има някакво развитие? Това е абсурд ако от Порше се оправдават по подобен начин! Не знам защо ми се струва, че много им падна качеството на ламарините на колите след 2005 насам. Айде всички да караме само в Италия, аман заман да не стават на дупки...
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
На 3-ти юли излезе Б8. Той ще се продава от четвъртото тримесечие, а поръчки може да се правят от 10-ти юли.
Какво е новото: въпреки, че някой хора приеха превратно мойте забележки за късата колесна база (междуосие) на Б7 - VW казват, че ще приближават Б8 към "по-луксозният" клас, като средство номер 1 в тази посока е 8 см по-голяма такава.
- Двигатели - освен добре познатите ни има още дизели до 240 к.с. (битурбо) и до 280 к.с. бензин.
- модернизирано най-после DSG - 7 степенно
- Интериор с детайли от малките Audi.
- Екстериор представляващ комбинация от Б7, CC и новия Golf.
- Възможности за поръчване на светодиодни основни предни фарове.
- Възможности за поръчка на предно табло - изцяло дисплей - същото като в Ауди ТТ.
- Възможност за "прожектиране" на част от MFA на предното стъкло
- Подобрени асистиращи системи, от които новата екзотика е система за градско шофиране "караща" в задръстване (колона), но само ако си държим ръцете на волана.
- Нова навигационна система (RNS 550) - има я на Голф и Туарег.
Сигурно има и други неща, това е само по хвалби на VW - иначе не съм се занимавал лично с новия модел, въпреки, че за него имаше снимки още в 2011 г.
Допълвам - днес гледах още снимки. От VW очевидно са изостваили "опростената" и "изчистена" форма за Пасат, която придава на Б7 кашонобразна форма осбено погледнат отзад за която писха в началото на темата. Няма ги плоските празни странични панели и врати. Няма ги и "празните" предни фарове. По краищата им има съответните "технологични" елементи.
Какво е новото: въпреки, че някой хора приеха превратно мойте забележки за късата колесна база (междуосие) на Б7 - VW казват, че ще приближават Б8 към "по-луксозният" клас, като средство номер 1 в тази посока е 8 см по-голяма такава.
- Двигатели - освен добре познатите ни има още дизели до 240 к.с. (битурбо) и до 280 к.с. бензин.
- модернизирано най-после DSG - 7 степенно
- Интериор с детайли от малките Audi.
- Екстериор представляващ комбинация от Б7, CC и новия Golf.
- Възможности за поръчване на светодиодни основни предни фарове.
- Възможности за поръчка на предно табло - изцяло дисплей - същото като в Ауди ТТ.
- Възможност за "прожектиране" на част от MFA на предното стъкло
- Подобрени асистиращи системи, от които новата екзотика е система за градско шофиране "караща" в задръстване (колона), но само ако си държим ръцете на волана.
- Нова навигационна система (RNS 550) - има я на Голф и Туарег.
Сигурно има и други неща, това е само по хвалби на VW - иначе не съм се занимавал лично с новия модел, въпреки, че за него имаше снимки още в 2011 г.
Допълвам - днес гледах още снимки. От VW очевидно са изостваили "опростената" и "изчистена" форма за Пасат, която придава на Б7 кашонобразна форма осбено погледнат отзад за която писха в началото на темата. Няма ги плоските празни странични панели и врати. Няма ги и "празните" предни фарове. По краищата им има съответните "технологични" елементи.
Последна промяна от pavel_andreev на Сря 09 юли 2014 7:04, променено общо 1 път.
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
браво на пръв поглед изглежда супер як
- paralesko
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
В последния брой на Ауто Билд има статия и снимки на Б8 и смея да твърдя ,че недостатаците от дизайна на Б7 са изчистени и изглежда доста добре.Много ми хареса комбито ,а в статията е споменато и затова как цените ще останат ниски спрямо предлагането.
- KGL
- Мнения: 786
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Да комбито е мноооого добро!
Сега ако вземе да падне и малко цената на Alltrack и съм там
Сега ако вземе да падне и малко цената на Alltrack и съм там
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
paralesko написа:В последния брой на Ауто Билд има статия и снимки на Б8 и смея да твърдя ,че недостатаците от дизайна на Б7 са изчистени и изглежда доста добре.Много ми хареса комбито ,а в статията е споменато и затова как цените ще останат ниски спрямо предлагането.
С това за недостатъците в дизайна съм съгласен. С остраняването на почти всичко, което не ми е харесвало в Б7/Б6 добре. Дано не ни поднесат други изненади... Но виж стартовата цена от почти 60 хил. лева въобще не предвещава ниски цени.
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Нед 01 юни 2014 10:51
- Автомобил: Vw Cc 2.0Tdi 170hp DSG
- Двигател:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Здравейте колеги, прочетох доста постове и мисля че тук е мястото да споделя някой работи за новата ми придобивка. Наскоро се сдобих с първия си Vw , модела е Cc 2009 г. 2.0tdi 170 коня DSG на 150.000 км от Испания , купих го от магазин на Vw. Цената му беше 16.000 Евро ,което е добре , с екстрите който има , варират някъде там между 15.000-19.000е. Реших да не купувам втора ръка кола от Бг защото всеки знае за какво става въпрос :) Аз съм бивш собственик на Bmw и фен голям на тази марка, имал съм е46 ,е90 и последната ми беше 5 серия e60 facelift но ... Се разделих с него и реших че е време да скоча в нещо различно и ново... И между всички други коли Vw ми е най на сърце особено този модел , доста го виждах по аутобаните в Германия и винаги си чупих врата да го гледам :D Колата е имам вече около месец и само позитиви до сега. Динамиката е учудващо добра, мотора е пъргав и върви много добре , дори не намирам голяма разлика от 235 коня Бмв ,освен при големи скорости разбира се. Комфорта е страхотен , има 3 степен режим на каране което прави кефа още по голям :) DSG кутията е добра но единствено не ми харесва потеглянето от място... Може и аз да си въобразявам но... Когато колата е на място и е без AutoHold включен , като пусна спирачката колата придърпва леко , мотора все едно губи обороти и потегля.. Едно такова удряне за седалката се получава... Когато пускам леко и плавно спирачката не се усеща толкова а с AutoHold го няма.. Може би си въобразявам ...не знам. Доколкото разхода , мисля че е добре, под 140km/h не падам а разхода варира между 6-7 зависи от ръчкането :) а визи ята ... Е визи ята е това което най много ме дръпна към този модел :)
Последна промяна от TanevTrans на Вто 15 юли 2014 2:54, променено общо 1 път.
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Начело с автора защо не си пуснете нова тема? Последните постове нямат нищо общо с основната>?
Да не говорим пък за ПОСЛЕДНИЯ пост. Там да дойде учителката по български - седни си, двойка...
То бива такава ужасяваща неграмотност...кой в Испания ти плаща заплатата не знам. Ако вършиш работата си
по начина, по който пишеш на родния си език...или си за уволняване, или крадеш, или просто си поредното
българско недоразумение, намерило начин да излага нацията ни извън БГ.
Я дай инфо - как си събрал пари за CC като не можеш дори да пишеш?
EDIT: Постарал си се да си оправиш болшинството от грешките или някой ти е помагал :)Благодаря за което все пак.
Ето затова трябва да може да се цитира и предходно мнение, защото в него нямаше да можеш да промениш написаното.
Да не говорим пък за ПОСЛЕДНИЯ пост. Там да дойде учителката по български - седни си, двойка...
То бива такава ужасяваща неграмотност...кой в Испания ти плаща заплатата не знам. Ако вършиш работата си
по начина, по който пишеш на родния си език...или си за уволняване, или крадеш, или просто си поредното
българско недоразумение, намерило начин да излага нацията ни извън БГ.
Я дай инфо - как си събрал пари за CC като не можеш дори да пишеш?
EDIT: Постарал си се да си оправиш болшинството от грешките или някой ти е помагал :)Благодаря за което все пак.
Ето затова трябва да може да се цитира и предходно мнение, защото в него нямаше да можеш да промениш написаното.
Последна промяна от ivostefanov на Вто 15 юли 2014 18:43, променено общо 3 пъти.
Причина: Това не е проблем като отбележиш грешките с червено примерно.Лепваш емотикона неграмотно и никой нищо няма да ти каже ;)
Причина: Това не е проблем като отбележиш грешките с червено примерно.Лепваш емотикона неграмотно и никой нищо няма да ти каже ;)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, Google [Bot] и 78 госта