Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Техническа и сервизна информация за Passat
pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Сря 29 яну 2014 19:45


Драги ми borri,
Аз обаче съм написал и друго: че на европейски автомобили Пасат от моделна година 2012 и следваща тази "потайнна" екстра на VW не работи!. Все още никой не е успял да я накара да заработи. Дебна и чета по немски и автралийски форуми - никой не е успял да постигне успех. Американските екземпляри (Passat NMI)са оборудвани със старата гама контролери (част от 09.Central Electronic е изнесен в друг блок) и там няма проблем. Точно такова е и видеото което виждаме по-горе. Нямат проблеми и B6 - на моя предишен автомобил го бях направил и работеше. На Б7 произведен след 01.07.2011 г. има менюто, има битовете за програмиране - но функцията не действа. Предполагам, че по някаква причина няма захранване към датчика за дъжд на предното стъкло. Очевидно от VW се колебаят за предлагането на тази екстра.




Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот borri » Сря 29 яну 2014 22:21


да колега така си написал,само че,моят автомобил е производство 2009г и мислех,че ще стане,ама не :screwy
може би на passat cc,модулите са по различни,може да са като на Б7,ама пък е 2009г.
поздрави :beer :beer


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Пет 31 яну 2014 21:51


На този автомобил трябва да стане. Ако можеш прати ми на Л.С. едно пълно сканиране с VAGCOM. Другото за което се сещам е, че от VW са направили една сложна логика за да избегнат случайното и нежелано включване на тази екстра - лостчето на чистачките трябва да бъде оставено в положение Auto. При това на по-новите модели и Б7 от MY2011 това Auto трябва да се включи след загасянето на двигателя. ОСвен това си спомням, че когато оставях колата с включена това автоматично затваряне някъде на предното стъкло в областта на сензора светеше нещо бледо-оранжево, което се виждаше само на тъмно.
Отделно цялата система се активира няколко минути след пълното заключване и "заспиване" на колата и работи в продължение на 3 дена след което се деактивира с цел да не разреди акумулатора.


Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот borri » Съб 01 фев 2014 13:37


добре колега,пращам ти го веднага :th_up :beer


Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот borri » Нед 02 фев 2014 17:01


и така колеги с помоща на колегата pavel andreev вече работи тази екстра.
за което съм му супер благодарен :bowdown :bowdown
да си жив и здрав колега за помоща :beer


gamble
Мнения: 389
Регистриран на: Пон 26 ное 2012 13:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот gamble » Нед 02 фев 2014 17:16


А какво си объркал :mhihi ?


Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот borri » Нед 02 фев 2014 22:08


нищо колега,просто не бях активирал rain clousing,и в този бит, Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH Labels: 1K0-955-559-AG.CLB
Component: RLS 130908 054 0402
Coding: 00209133
Shop #: WSC 05124


kearny
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 24 юни 2009 19:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот kearny » Чет 06 фев 2014 22:45


Правя следния коментар- сензора отчита валеж и затваря първо прозорците, а след това и покрива! Кажете ми, ако сте в колата и завали дъжд, кое ще затворите първо? Покрива или прозорците? Въпрос е риторичен и отчита елементарната липса на логика в случая!


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 786
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот KGL » Пет 07 фев 2014 12:48


Ами ако караш кабриолет при определени условия може да вали дъжд и въздушния поток от предното стъкло да отнесе капките, което няма да се случи с тези, завихрени от отворените до долу прозорци. След като се вдигнат прозорците, се подобрява обтекаемостта и можеш да продължиш да караш с открит автомобил.


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот dlug » Пет 07 фев 2014 12:52


nii написа:само при паркирана и заключена кола.

Което идва да покаже, че обтекаемостта няма връзка в случая


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот nii » Пет 07 фев 2014 17:24


Сега се връщаме от Порше Изток.
Оправиха ми тракащия контактен ключ, но се оказа че и моите задни съпорти са от "разтропаната" версия.
Поръчаха ми нови, щели да ги сменят.


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Съб 08 фев 2014 9:28


kearny написа:Правя следния коментар- сензора отчита валеж и затваря първо прозорците, а след това и покрива! Кажете ми, ако сте в колата и завали дъжд, кое ще затворите първо? Покрива или прозорците? Въпрос е риторичен и отчита елементарната липса на логика в случая!

Имате известно основание. Особено, ако заключенията се правят от дивана или пред компютъра (като повечето от нас) :smile .
Аз ще направя малък опит да защитя инженерите от VW:
- Затварянето на стъклата и люка поотделно, "разместено" във времето е техническа необходимост, за да не се предизвиква голямо токово натоварване, ако се включат едновременно и петте ел.двигателя.
- Затварянето на страничните прозорци се извършва в рамките на до 10 сек. Още толкова е необходимо за люка. И това при положение, че са отворени напълно.
- Нормалната ситуация за използване на тази екстра (използвал съм я 2 г.) е да се остави МАЛКО отворен един или два (по диагонал) прозореца през лятото за да не се запарва въздуха в купето. Никога не съм оставял отворен люк - отгоре грее слънце от което се пазим, могат да те оберат и т.н.
- Системата сработва още в първите няколко минути на дъжда. При оставен широко отворен шибедах може да капнат няколко капки вода вътре, което няма да повреди тапицерията или пластмасите на който и да е VW.
- Системата в същност е "вторичен" продукт. За управление на затварянето се използват модулите и логиката на блока за заключване на вратите и управление на стъклата - сработва затварянето на стъклата все едно сме задържали бутона на ключа за заключване. ОСвен това не всички коли са с люк и е по-логично да управляващият блок да осъществи първо "абсолютно необходимите действия" (всички имат странични прозорци), а след това допълнителните (затваряне на люка). При евентуална грешка на някой от механизмите най-вероятно цялата "операция" ще спре.
- Тази екстра не се предлага "официално". Това, че ние си я активираме (кой както може) с нищо не задължава VW, а означава, че там имат някакви "резерви".


iliandg
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 8:33
Автомобил: VW PASSAT B7 2.0 TDI 4MOTION
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот iliandg » Нед 23 фев 2014 12:10


Мисля, че не съм пропуснал дали е говорено за прибирането на огледалата. Та въпроса ми има ли вариант да се прибират и отварят от ключа?
Другото, което ме притесни е изказването за твърда возия и стабилност. Моето мнение е, че тези неща имат най-голямо значение от това с какво сме "обули" автомобилът. Констатирам Октавията ми от 15" я качих на 18" загубих комфорта, но придобих това , което търсех: стабилност при висока скорост! Пасата е с 16" фабрично ако не е highline си излизат с 16", просто съм възхитен от комфорт и стабилност. Изкушавам се да го кача на по големи "капли" само заради визията, но знам, че ще изгубя ефекта, при който получавам "задремване" по магистралата въпреки зверските неравности.
Шумен дизелов двигател! Ауууу какъв мит за Пасат 7 2.0 tdi, първо това, че изгасва двигателя на светофара действа дори успокояващо, а дори ми правиха забелжка, че съм забравил да светят лед светлините, но причинита беше, че и двигателя работеше ;)
4MOTION: дори за миг не съм предполагам, че WV са направили такова четворно. Удивен съм на какво е способен автомобилът с чисто нови гуми. При всякакви опити за поднасяне в дълбок сняг или киша тази машина просто върви със сила в посокато която искаш. Е alltrack с тази визия си е за завиждане, но имайки предвид едни 20 бона отгоре се преживява :)


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 303
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот beboyan » Пон 24 фев 2014 16:54


nii написа:Сега се връщаме от Порше Изток.
Оправиха ми тракащия контактен ключ, но се оказа че и моите задни съпорти са от "разтропаната" версия.
Поръчаха ми нови, щели да ги сменят.


Колега, смениха ли ти съпортите, има ли разлика? Как ги накара да ти ги сменят, на мен ми казаха, че дори и да ги сменяли щяло да е същото, защото новите били същата конструкция?

Поздрави


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот nii » Вто 25 фев 2014 0:03


Не съм ги карал, сами ми предложиха. Смениха ги миналия понеделник. Разлика има.
Имам подозрения че са сменили и задните накладки, някак много бяха чисти та чак лъскави като си тръгвах от сервиза.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 220 госта