Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Pagemakerboy
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
Автомобил: Arteon BiTdi
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Pagemakerboy » Пет 23 яну 2015 0:02


nokiangage написа:Вариант ли е да се напише е-мейл с прикачени документи за плащанията и задълбочено обяснение към централен офис в Германия и дали това би рефлектирало по положителен начин? :rolleyes


Определено е вариант.




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6152
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот ktamen » Пет 23 яну 2015 0:08


nokiangage написа:дали това би рефлектирало по положителен начин? :rolleyes

Доколкото знам точно заради подобни оплаквания Юнитрейд са си заминали. Поне така четох, не знам колко е вярно.


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1531
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Кайзен » Съб 24 яну 2015 20:04


nokiangage написа:Вариант ли е да се напише е-мейл с прикачени документи за плащанията и задълбочено обяснение към централен офис в Германия и дали това би рефлектирало по положителен начин? :rolleyes

Те в централния офис не могат да се оправят от оплакванията с веригите на 1.2TSI и 1.4TSI. Аз не залагам големи надежди.


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Вто 27 яну 2015 8:17


Вчера закарах автомобила за тестване във фирма със сертифицирана за целта лаборатория. Там беше констатирано, че след заключването на автомобила с фабричният ключ, в рамките на 10 сек. консумацията спада до 23 mA. Консумацията на "допълнителното оборудване" след загасянето на навигационата система е 0 mA - изключва се нацяло от реле ! При поставяне наключа на положение "контакт" цялата консумация на автомобила (30 сек. след отключването) е 600mA. Никъде, никога при никакви обстоятелства консумацията не е 1130 mA. ВСИЧКОТО ТОВА ОЗНАЧАВА, ЧЕ СЕРВИЗА НА ПОРШЕ-БЪЛГАРИЯ НАЙ-ПРОСТАШКИ ИЗЛЪГАХА И ФАЛШИФИЦИРАХА РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ ТЕХНИТЕ ИЗМЕРВАНИЯ ! НАЙ-ВЕРОЯТНО ТАКИВА ИЗМЕРВАНИЯ ВЪОБЩЕ НЕ Е ИМАЛО !

В лабораторията намериха и обяснение за наглото, глупаво и рисково поведение в сервиза на Порше - стария, "оригинален" акумулатор свален от моя автомобил най-вероятно е подменен. По него няма никакви опознавателни знаци на производителя, нито партиди, нито серийни номера и дати на производство. Има няколко изсъханли и полу-отлепили се лепенки, които най-вероятно са разлепвани и залепени впоследствие на това, което са ми дали като акумулатор. Явно в сервиза на Порше действа някаква шайка, която е подменила акумулатора (и какво ли още ?) по новия автомобил и сега отчаяно прави възможното, това да не стигне до VW. Спомням си (и написах тук преди няколко години!), че като получавах колата от Порше се забавиха необосновано няколко дена в повече, както и че автомобилът беше с диагностични грешки - нещо недопустимо и невъзможно ако му е бил направен задължителния предпродажбен преглед.

За дълбокото оцапване на ПОРШЕ-БГ (за някакви си 150 лв.) е показателно и оглушителното мълчание на "големите" от този официозен VW сайт и форум - например на адвокат ДОбрин, който помолих за коментар ...

Иначе, оценката ми за подобен род изцепки ше разберат и Порше-БГ и цялата VAG група, при следващото харчене на 30-40К евро, времето за което наближава. Удовлетворение в мен предизвикват и 500-те прочитания (за няколко дена) на тези материали от горди настоящи и бъдещи (дали ?) собственици на VW в България. Благодаря на всички съпричастни към моите неволи с ПОРШЕ-БГ.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4249
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот tdi fen » Вто 27 яну 2015 11:27


според мен задължително отнеси този проблем до представителството в Германия,иначе ще дам пример с една доста по евтина марка дачия колата има 3 години гаранция на мой познат месец,два преди да изтече гаранцията акумулатора се скапва,закарва колата в представителство и подменят акумулатора му гаранционно без,каквито и да е проблеми


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот nii » Вто 27 яну 2015 12:14


1.4 TSI със старт-стоп идва с това:
Изображение


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1721
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот imedarov » Вто 27 яну 2015 12:45


2.0 TDI 140 p.s. с това
Прикачени файлове
IMG_5246.JPG


Потребителски аватар
Polo6R
Мнения: 104
Регистриран на: Съб 25 окт 2014 16:36
Автомобил: VW Polo + Audi A4 B8
Двигател: 1.2 TSI 2014 + 1.8 TFSI 2010
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Polo6R » Вто 27 яну 2015 16:02


Здравейте господин Андреев. Това, което пишете за Порше БГ ми идва малко пресилено, може би заради това, че сте афектиран все още. Интересува ме за кое представителство става точно на въпрос, извинявам се ако сте го споменали някъде преди това? Другото, което ме интересува, какви са добавените от вас устройства? Някак не ми се вярва толкова лесно да се скапе батерия на толкова млад пасат. Един български МонБат издържа поне 4 години. Имате ли документ от Порше за извършения преглед и ако може да го споделите?


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот nii » Вто 27 яну 2015 16:12


imedarov написа:2.0 TDI 140 p.s. с това

Ухаааа AGM :11 :11 :bowdown :bowdown
моя е прост EFB...


Потребителски аватар
mukot
Мнения: 321
Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот mukot » Вто 27 яну 2015 22:07


Склонен съм да вярвам на колегата Павел Андреев.
Аз също бях неколкократно лъган в Порше София Юг, когато правеха ремонт по каско от градушката. Освен със сроковете и цената на ремонта беше надута нереално. Така се случи, че направих сравнение с другия ни автомобил - Шевролет Тракс, постъпил по същото време за аналогичен ремонт от градушка в официалиня сервиз на Опел и Шевролет - Дженеръс ауто, от където и беше купен. Накратко - освен, че ремонта в Порше продължи близо месец повече, крайната цена в Порше беше 7 600 лв. а в Дженеръс 1 600 лв. Трябва да се има предвид, че пораженията бяха много близки като размер - без счупени стъкла, фарове и стопове, като засегнатите детайли също бяха еднакъв брой. Освен това боята на Пасата е бял неметалик /без доплащане/ - най-евтината, а на Тракса - дълбоко еспересо кафяво със златен перлен ефект - значително по-скъпа. В оправдание на Порше мога само да кажа, че смениха предния капак и преден ляв калник, тъй като не могли да бъдат изправени добре, но и това не оправдава такава разлика в цените.
Както и да е. Ние сме фенове на марката, а не на вносителя и/или на клуба.
И все пак такова нечестно отношение към клиентите, които ти изкарват хляба дразни.
Дано всеки от нас в своята работа да не постъпва така с неговите клиенти. :flag_bulgaria


cekal
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 20 ное 2013 23:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1997

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот cekal » Вто 27 яну 2015 22:37


Колега Андреев, колега ... Без да се познаваме, ще се опитам да ти обърна внимание върху няколко факта, които ми правят впечатление като външен наблюдател. Подчертавам дебело, че не се заяждам. :th_up
Разбирам болката ти, но все пак става въпрос за някакъв нещастен акумулатор :11
Дал си 70 бона за чисто нов В7, помисли колко от потребителите в този форум са били в състояние да си го позволят? Не повече от двама - трима до петима, нали? Сега пак си се приготвил за нов разход от 60-80 хилки, очевидно си талантлив човек с успехи в бизнеса, искрени поздрави :bowdown
Но, човече, автомобилът ти в момента е на повече от 4 години и за това време стойността му е паднала наполовина. Вече си назад 35 000 лв, а се оплакваш за един акумулатор :banghead . По - преди недоволстваше от 1л/100 км по - голям разход от обявения от производителя :screwy . Честно казано, не мога да те разбера - возиш се в чудесен автомобил, на магистрала с него можеш да докараш до 230 км/ч и да размазваш 99.9% от останалите колици. Повечето от хората във форума се дрънкаме ежедневно на 10 - 20 годишни талиги / е, веднъж месечно и аз се добирам до В7/, като през ден все нещо се обажда.
С една дума, осъзнай се и се вземи в ръце.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6152
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот ktamen » Вто 27 яну 2015 23:26


Поне аз не видях колегата да се оплаква от акумулатора, а от това, че го гледат в очите и най-нагло го лъжат.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12794
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 27 яну 2015 23:35


В търговията има едно правило-Клиента е Бог.
За Порше България явно не важи.
Познавам доста хорица,които не уважаваха това правило.Логично бизнеса им умря.Останаха само борчовете им към банките.


Д-р Николай Христов
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 07 яну 2015 22:33
Автомобил: Passat B7
Двигател: 2013

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Д-р Николай Христов » Вто 27 яну 2015 23:46


Едва ли това е официалната политика на фирмата! Изглежда като местна самоинициатива!
Единственото наистина гадно нещо е евентуалната подмяна (което си е чиста кражба), останалото мисля че може да се реши и с личен разговор с шефа на офиса. При липса на реакция - може и официално писмо до по-горните инстанции. Количественото натрупване на подобни писмени сигнали, рано или късно води и до качествени промени :mrgreen За времето, което ще ми е необходимо за да мина по пътя на колегата, за да докажа че отсрещната страна е в грешка,аз ще спечеля доста повече пари от тези за нов акумулатор! Отделно нервите!


cekal
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 20 ное 2013 23:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1997

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот cekal » Вто 27 яну 2015 23:47


ktamen написа:Поне аз не видях колегата да се оплаква от акумулатора, а от това, че го гледат в очите и най-нагло го лъжат.

Е, споменава че за пръв път му се скапва акумулатор в гаранционния срок ... Както и да е, на негово място бих си купил нов и въобще нямаше да се занимавам с Порше Изток и удължената гаранция. Рискът да се набуташ в някой филм е голям :mhihi



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 195 госта