Ще ги боря тогава и да видим.
Гледам си с 1.4 ТСИ. Би ли споделил как го усещаш този двигател, разход, шум и тн.
Аз съм с 1.8 тси и като единствен минус (освен ако не направи някакъв проблем с веригата) бих посочил високия разход на градско - 8-11 литра на 100.
Поздрави
Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
iliandg написа:Другото, което ме притесни е изказването за твърда возия и стабилност. Моето мнение е, че тези неща имат най-голямо значение от това с какво сме "обули" автомобилът.)
Колега, с каквото и да е обут В7, В5 го превъзхожда по отношение на мекото возене. Не става въпрос за устойчивост или плавно движение по хубави магистрали, а за движение по разбити пътища с дупки и ръмбавини. Естествено, и това предимство не е безплатно, защото предното окачване на В5 върви да го сменяш направо като комплект.
Но нека колегите с В6 и В7 да погледнат пластмасовата кора под предното стъкло на своите автомобили. Подозирам, че ще установят следното - кората е от две части, които не са съединени с изолация помежду си. В резултат на това водата от дясната част на предното стъкло поне при В7 капе директно върху ECU - то
При В5 кората е цяла, мисля че така е и при AUDI A4 2011.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
beboyan написа:Гледам си с 1.4 ТСИ. Би ли споделил как го усещаш този двигател, разход, шум и тн.
Разход за последните 6500км - 8,4/100 средно като от тях над 5000км са градско.
Шум - никакъв, само ако го изпържа над 4000об. започва ручи "като истински".
За моите нужди си е перфектен.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Не бива да има съмнение, че смяната на супортите на задните спирачни апарати има ефект !
Стигнете ли до смяна на накладки на Б6 или Б7 непременно сменете и тези елементи, дори за своя сметка.
Стигнете ли до смяна на накладки на Б6 или Б7 непременно сменете и тези елементи, дори за своя сметка.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Я вижте до къде могат да стигнат в Русия по отношение на DSG-7
http://fakti.bg/technozone/89437-ruski-deputat-iska-zabrana-na-dsg
http://fakti.bg/technozone/89437-ruski-deputat-iska-zabrana-na-dsg
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
еми ще стигнат,като това е поредната огромна издънка на концерна
от година на година работите стават от зле на по зле
и накрая винаги е пре....бан потребителя,плащаш един куп пари за нещо качествено,а то се оказва поредна издънка,и после си скубеш кусите
просто нямам думи.......
от година на година работите стават от зле на по зле
и накрая винаги е пре....бан потребителя,плащаш един куп пари за нещо качествено,а то се оказва поредна издънка,и после си скубеш кусите
просто нямам думи.......
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Аз от моята кутия съм доволен. Засега.
Еуратек ми обясниха че първите партиди са били с феродови дискове китайско производство, след скандала са започнали да ги правят в Германия.
Еуратек ми обясниха че първите партиди са били с феродови дискове китайско производство, след скандала са започнали да ги правят в Германия.
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
колко струват тези супорти?
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
по принцип трябва да ти ги сменят безплатно.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 18 юли 2011 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Здравейте колеги,
Може ли да ме насочите към някой, който може да ми спре старт/стоп функцията.
Благодаря!!!
Може ли да ме насочите към някой, който може да ми спре старт/стоп функцията.
Благодаря!!!
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
ако намериш някой да го направи, пиши ми да дойда с теб.
п.с. новите ми задни съпорти се раздрънкаха след има-няма 2000км.
п.с. новите ми задни съпорти се раздрънкаха след има-няма 2000км.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
По принцип там където е имало акции на VW за смяна на супортите - това се е правило два пъти. Първата замяна е била пак "неуспешна". Чак втората е довела до трайно решение на въпроса. Да не би да са докарали в България от "междинните" производства ? С мойте няма проблем вече 4000-5000 км.
Що се отнася до старт-стопа. Ако ми остане време в събота или неделя ще се закача на колата и ще напиша какво трябва да се направи за да се активира трайно тази функция. По принцип си спомням, че това се задаваше в няколко блока. Отделно може да се махне и "анимацията" от централния дисплей (при мен съм я махнал, но старт стопа си го използвам много пъти). Дори си спомням, че някой от блоковете водеше статистика колко пъти е гаснала/палила колата със старт-стоп и колко поради желание на шофьора. При мен на почти две години старт-стопа беше палил колата 1700 пъти плюс малко под 600 заплвания на ръка.
Що се отнася до старт-стопа. Ако ми остане време в събота или неделя ще се закача на колата и ще напиша какво трябва да се направи за да се активира трайно тази функция. По принцип си спомням, че това се задаваше в няколко блока. Отделно може да се махне и "анимацията" от централния дисплей (при мен съм я махнал, но старт стопа си го използвам много пъти). Дори си спомням, че някой от блоковете водеше статистика колко пъти е гаснала/палила колата със старт-стоп и колко поради желание на шофьора. При мен на почти две години старт-стопа беше палил колата 1700 пъти плюс малко под 600 заплвания на ръка.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 8:33
- Автомобил: VW PASSAT B7 2.0 TDI 4MOTION
- Двигател:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
pavelar написа:Здравейте колеги,
Може ли да ме насочите към някой, който може да ми спре старт/стоп функцията.
Благодаря!!!
Предполагам нямаш предвид изключване с бутона в дясно от скоростния лост с буквичката А със кръгла стрелка около буквата, а искаш да го премахнеш като функция по принцип, защото с копчето до лоста си го деактивириш и не изгасва по принцип и на дисплея е задраскан символа А със кръглата стрелка.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 18 юли 2011 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Искам да го изключа запостоянно или поне като запаля колата да е изключен, а ако има опция с копчето да се включва пожелание.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
новите съпорти ( и накладки, не знам дали са нови, но мисля че са сменени) изглеждат така:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 82 госта