Два нови примера за разход на гориво:
1. Бургас - Пловдив: каране с темпомат 140км/ч (средна скорост 128 км/ч) - истински разход от 7.6л./100км.
2. Сливен - София (подбалканският път): каране със 100 км/ч - истински разход 5.7 л./100км.
Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
pavel_andreev написа:Два нови примера за разход на гориво:
1. Бургас - Пловдив: каране с темпомат 140км/ч (средна скорост 128 км/ч) - истински разход от 7.6л./100км.
2. Сливен - София (подбалканският път): каране със 100 км/ч - истински разход 5.7 л./100км.
Аз се убеждавам за пореден път, че Пасат 6 гори по-малко от ПАсат 7.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Pagemakerboy написа:Аз се убеждавам за пореден път, че Пасат 6 гори по-малко от ПАсат 7.
Съгласен съм с теб. Това е голата истина. А сега лъжите с Б8 продължават ! При същата скоростна кутия, се твърди, че "новият" Б8 горял още по-малко
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Чистачки на предното стъкло ...
След три и половина години и 55000км предните чистачки се поизносиха. ПРи последното ми (злополучно) ходене в Порше забелязаха това и ми предложиха да ги сменят срещу 120 лв. - не влизат в гаранцията - били консуматив. Чувал съм за страни в ЕС в които не са консуматив. Тъй или иначе преди няколко седмици си купих чистачки от Баумакс (това дето е на Ботевградско шосе). Продават се отделно лява и дясна - с различни размери са, но цената е една и съща - по 6 лв., общо 12 лв. След леко затруднение с поставянето (не схванах веднага коя пластмасичка и как да защракна измежду влизащите в комплекта много наброй накрайници), мога да кажа, че резултатът е отличен. Безшумни и ефективни, чистят като оригиналните, а може би и по-добре.
След три и половина години и 55000км предните чистачки се поизносиха. ПРи последното ми (злополучно) ходене в Порше забелязаха това и ми предложиха да ги сменят срещу 120 лв. - не влизат в гаранцията - били консуматив. Чувал съм за страни в ЕС в които не са консуматив. Тъй или иначе преди няколко седмици си купих чистачки от Баумакс (това дето е на Ботевградско шосе). Продават се отделно лява и дясна - с различни размери са, но цената е една и съща - по 6 лв., общо 12 лв. След леко затруднение с поставянето (не схванах веднага коя пластмасичка и как да защракна измежду влизащите в комплекта много наброй накрайници), мога да кажа, че резултатът е отличен. Безшумни и ефективни, чистят като оригиналните, а може би и по-добре.
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
pavel_andreev написа:Pagemakerboy написа:Аз се убеждавам за пореден път, че Пасат 6 гори по-малко от ПАсат 7.
Съгласен съм с теб. Това е голата истина. А сега лъжите с Б8 продължават ! При същата скоростна кутия, се твърди, че "новият" Б8 горял още по-малко
Е то и Пасат 5 гори по-малко от 6-цата, така че поне са последователни
pavel_andreev написа:Чистачки на предното стъкло ...
След три и половина години и 55000км предните чистачки се поизносиха. ПРи последното ми (злополучно) ходене в Порше забелязаха това и ми предложиха да ги сменят срещу 120 лв.
За чистачките на Голф 6 искат почти 150лв и чак ми е странно, че на B7 са по-евтини. Както се казва да живее пазарната икономика, нищо че официалните представителства до който съм имал достъп още са в късния комуниЗЪМ
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
тия наще са страшни,аз преди един месец ги смених в VW Испания на цена от 35евро,оригинални.
просто нямам думи за Порше
просто нямам думи за Порше
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Сря 07 яну 2015 22:33
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: 2013
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Автотрейд Варна - 70 (или 75 - вече не помня) кинта (нашенски) за комплект. Поотделно не може. Оригиналната дясн дефектира след 2 зими и 15000 км. Не го приех лично, тъй като миналата зима във Варна времето беше такова чудно, че често имаше лед по предното стъкло, пък аз не си давах винаги труда да го чистя изцяло и в края на краищата си платих като поп! Тъй като колата е регистрирана на фирмата ми си взех фактура, че да избия за утеха част от кинтити!
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Pagemakerboy написа:pavel_andreev написа:Два нови примера за разход на гориво:
1. Бургас - Пловдив: каране с темпомат 140км/ч (средна скорост 128 км/ч) - истински разход от 7.6л./100км.
2. Сливен - София (подбалканският път): каране със 100 км/ч - истински разход 5.7 л./100км.
Аз се убеждавам за пореден път, че Пасат 6 гори по-малко от ПАсат 7.
Как точно достигна до този извод? Сравнил си собственоръчно показателите на В6 и В7 с еднакви двигатели и трансмисии, така ли?
Предполагам си обърнал внимание, че автомобила на колегата Андреев е 170 к.с., DSG, Highline, 4Motion и гори поне 1.5л повече от автомобил 140 к.с. с механична трансмисия. Като оставим настрана и разликите в десния глезен на всеки от нас, вземи предвид и още един факт. Колегата сподели преди време, че зарежда предимно от Лукойл, оттам добавям поне още 0.5л разход отгоре.
Моят В5 гори 10л пропан + бензин, докато загрее, само дето е 1.8, 125 к.с. Е, с какъв двигател на В7 или 8 да го сравнявам по показател разход?
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Доколкото съм запознат , при B7 2.0 TDI , дори и 1.6 TDI Bluemotion версиите(не знам дали има не-Bluemotion) последните две предавки са по-дълги, т.е. на 6-та при 3000rpm си на около 180км/ч.
Това е доста по-добре от на брат ми Passat B6 PD 2.0 TDI, който на 3000rpm е със 160км/ч.Говоря за ръчни скорости.При DSG може и да е друго.
Колегата pavel_andreev, а и други колеги могат да споделят как е при тях.Все пак 20км/ч отгоре не е малко.
Винаги когато съм карал Пасата на брат ми се е усещало, че има как 6-та предавка да е по-дълга.Та при 3000 със 180 не е зле.
Интересното е, че дори слабия 1.6 105к.с. мотор също е така(изгледайте клипчета в youtube).
Но и аз мисля, че предавките(последните 5-та 6-та) на дизелите на VW-тата са къси.
Пасат Б5 АФН - 3000 - 140км/ч - а се усеща, че може и по-дълга да е.Разхода дали ще падне не знам, но комфорта в купето значително се увеличава.
Това е доста по-добре от на брат ми Passat B6 PD 2.0 TDI, който на 3000rpm е със 160км/ч.Говоря за ръчни скорости.При DSG може и да е друго.
Колегата pavel_andreev, а и други колеги могат да споделят как е при тях.Все пак 20км/ч отгоре не е малко.
Винаги когато съм карал Пасата на брат ми се е усещало, че има как 6-та предавка да е по-дълга.Та при 3000 със 180 не е зле.
Интересното е, че дори слабия 1.6 105к.с. мотор също е така(изгледайте клипчета в youtube).
Но и аз мисля, че предавките(последните 5-та 6-та) на дизелите на VW-тата са къси.
Пасат Б5 АФН - 3000 - 140км/ч - а се усеща, че може и по-дълга да е.Разхода дали ще падне не знам, но комфорта в купето значително се увеличава.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Бях споменал и преди. Не може да се прекалява с предавателното число при малките двигатели, защото вместо намаляне на разхода ще се получи увеличаване + слабо доускоряване. Искате коли 4 цилидрови 2литра с по 140 или 170 коня да се движат с високи скорости без обороти...е няма как да стане.
Това както виждате е с 8 предавки
Малко по слабия мотор 286коня е с 6 предавки и при тази скорост е със 150об/мин повече
Така че увеличавайки предавките не променят много нещата.
Това както виждате е с 8 предавки
Малко по слабия мотор 286коня е с 6 предавки и при тази скорост е със 150об/мин повече
Така че увеличавайки предавките не променят много нещата.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Така е колега, но как ще обясниш, че VW сменят предавателното число и в единия случай имаме:
3000 - 160км/ч, в другия 3000 - 180км/ч и това при еднакви параметри на моторите 2.0 тди, 140к.с. 320HM.
Не твърдя, че разхода пада, там много зависи.Но за комфорта в купето, мисля няма две мнения...
3000 - 160км/ч, в другия 3000 - 180км/ч и това при еднакви параметри на моторите 2.0 тди, 140к.с. 320HM.
Не твърдя, че разхода пада, там много зависи.Но за комфорта в купето, мисля няма две мнения...
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Аз ти гарантирам че при един и същи мотор ако се движиш по обороти не по скорост разхода е по-голям.
Т.е. караш с 3000об/мин на 160км/ч и караш с 3000об/мин на 180км/ч.
Карам кола с редена кутия и го виждам. За комфорта няма друго мнение
Т.е. караш с 3000об/мин на 160км/ч и караш с 3000об/мин на 180км/ч.
Карам кола с редена кутия и го виждам. За комфорта няма друго мнение
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
При такива скорости разходът идва най-вече от челното съпротивление на колата, а не от това дали ще си на 2800 или на 3200 оборота при 160 км/ч...
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Момчета да на си "чешем" езиците. Вижте разходите на автомобилите, които са смазващо по-икономични от последните 3-генерации на Пасат при скорости от 120-160 км/ч в немските публични сайтове за въвеждане на разход ОТ СОБСТВЕНИЦИТЕ НА АВТОМОБИЛИ, виже с какви скоростни кутии и какви предавателни отношения са автомобилите. Вижте сегашното поколение Ауди (пак произведено от VW) как 2.5 тонни автомобили със 160 горят колото Пасат със 120 км/ч. За колегата дето казва, че 2литров 170/240 к.с. двигател е малък за по-високи предавателни отношения - ами как е по-високо отношението на "малкото" 7-степенно DSG (написано е по-горе при 3000 оборота 180 км/ч) ? А да напомня, че 3 литровите TDI-та на VAG групата са с мощности 204, 230, 245 к.с.
ВСИЧКО ИДВА ОТ ТОВА, ЧЕ ВАГ-ГРУПАТА ИСКА ДА ЕКСПЛОАТИРА ДО ДУКПКА СВОЕТО (УСПЕШНО, НО ВЕЧЕ СТАРО) DQ250-6F DSG6 02E. Инсталира се на автомобили от VW голф и костенурка до Ауди А4/А6 от 2004 г. По същество е ръчна скоростна кутия с блок мехатроник, който сменя скоростите. Лицензирано и разпродадено вече при всички производители от средения клас. НУЖНА Е МОДЕРНИЗАЦИЯ ! ДВИГАТЕЛИТЕ ВЕЧЕ СА ДРУГИ ! 2 литровите дизели и бензини стигат до 250-300 к.с. ! А автомобилите на VW храчат пак толкова - колото през 2004 г. (нищо, че ни баламосват със рекуперации, старт-стопове и боядисват в зелено книжките !
ВСИЧКО ИДВА ОТ ТОВА, ЧЕ ВАГ-ГРУПАТА ИСКА ДА ЕКСПЛОАТИРА ДО ДУКПКА СВОЕТО (УСПЕШНО, НО ВЕЧЕ СТАРО) DQ250-6F DSG6 02E. Инсталира се на автомобили от VW голф и костенурка до Ауди А4/А6 от 2004 г. По същество е ръчна скоростна кутия с блок мехатроник, който сменя скоростите. Лицензирано и разпродадено вече при всички производители от средения клас. НУЖНА Е МОДЕРНИЗАЦИЯ ! ДВИГАТЕЛИТЕ ВЕЧЕ СА ДРУГИ ! 2 литровите дизели и бензини стигат до 250-300 к.с. ! А автомобилите на VW храчат пак толкова - колото през 2004 г. (нищо, че ни баламосват със рекуперации, старт-стопове и боядисват в зелено книжките !
- ivanpenev
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2014 7:17
- Автомобил: VW Passat Alltrack
- Двигател: 2.0 TDI BMT 4Motion
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Здравейте, ето малко инфо и от мен натрупано за 13 000 км с Passat Alltrack 2.0TDI DSG 4x4...
Пловдив-Бургас с темпомат 140 км/ч с 3 пътника с 3 куфар+климатик= 8.5 л./100км
Бургас-Пловдив............160-170км/ч...............................9.5-9.6....
Общо взето разхода е следният:
100км-6л.
120-7
140-8/ок.2800-2900 оборота
160-9/ок.3200-3300 оборота
180-10
Истината е че трябва по-голям мотор с 7 степенна DSG......всичко друго е 6+
Поздрави!
Пловдив-Бургас с темпомат 140 км/ч с 3 пътника с 3 куфар+климатик= 8.5 л./100км
Бургас-Пловдив............160-170км/ч...............................9.5-9.6....
Общо взето разхода е следният:
100км-6л.
120-7
140-8/ок.2800-2900 оборота
160-9/ок.3200-3300 оборота
180-10
Истината е че трябва по-голям мотор с 7 степенна DSG......всичко друго е 6+
Поздрави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: spallding86 и 71 госта