Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Техническа и сервизна информация за Passat
pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Вто 28 апр 2015 9:18


Два нови примера за разход на гориво:

1. Бургас - Пловдив: каране с темпомат 140км/ч (средна скорост 128 км/ч) - истински разход от 7.6л./100км.
2. Сливен - София (подбалканският път): каране със 100 км/ч - истински разход 5.7 л./100км.




Потребителски аватар
Pagemakerboy
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
Автомобил: Arteon BiTdi
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Pagemakerboy » Вто 28 апр 2015 21:21


pavel_andreev написа:Два нови примера за разход на гориво:

1. Бургас - Пловдив: каране с темпомат 140км/ч (средна скорост 128 км/ч) - истински разход от 7.6л./100км.
2. Сливен - София (подбалканският път): каране със 100 км/ч - истински разход 5.7 л./100км.


Аз се убеждавам за пореден път, че Пасат 6 гори по-малко от ПАсат 7.


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Вто 28 апр 2015 23:54


Pagemakerboy написа:Аз се убеждавам за пореден път, че Пасат 6 гори по-малко от ПАсат 7.


Съгласен съм с теб. Това е голата истина. А сега лъжите с Б8 продължават ! При същата скоростна кутия, се твърди, че "новият" Б8 горял още по-малко :mhihi


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Вто 19 май 2015 23:04


Чистачки на предното стъкло ...
След три и половина години и 55000км предните чистачки се поизносиха. ПРи последното ми (злополучно) ходене в Порше забелязаха това и ми предложиха да ги сменят срещу 120 лв. - не влизат в гаранцията - били консуматив. Чувал съм за страни в ЕС в които не са консуматив. Тъй или иначе преди няколко седмици си купих чистачки от Баумакс (това дето е на Ботевградско шосе). Продават се отделно лява и дясна - с различни размери са, но цената е една и съща - по 6 лв., общо 12 лв. След леко затруднение с поставянето (не схванах веднага коя пластмасичка и как да защракна измежду влизащите в комплекта много наброй накрайници), мога да кажа, че резултатът е отличен. Безшумни и ефективни, чистят като оригиналните, а може би и по-добре.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот hvp800 » Вто 19 май 2015 23:24


pavel_andreev написа:
Pagemakerboy написа:Аз се убеждавам за пореден път, че Пасат 6 гори по-малко от ПАсат 7.


Съгласен съм с теб. Това е голата истина. А сега лъжите с Б8 продължават ! При същата скоростна кутия, се твърди, че "новият" Б8 горял още по-малко :mhihi

Е то и Пасат 5 гори по-малко от 6-цата, така че поне са последователни :mhihi
pavel_andreev написа:Чистачки на предното стъкло ...
След три и половина години и 55000км предните чистачки се поизносиха. ПРи последното ми (злополучно) ходене в Порше забелязаха това и ми предложиха да ги сменят срещу 120 лв.

За чистачките на Голф 6 искат почти 150лв и чак ми е странно, че на B7 са по-евтини. Както се казва да живее пазарната икономика, нищо че официалните представителства до който съм имал достъп още са в късния комуниЗЪМ :twisted


Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот borri » Сря 20 май 2015 19:29


тия наще са страшни,аз преди един месец ги смених в VW Испания на цена от 35евро,оригинални.
просто нямам думи за Порше :neutral


Д-р Николай Христов
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 07 яну 2015 22:33
Автомобил: Passat B7
Двигател: 2013

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Д-р Николай Христов » Сря 20 май 2015 19:50


Автотрейд Варна - 70 (или 75 - вече не помня) кинта (нашенски) за комплект. Поотделно не може. Оригиналната дясн дефектира след 2 зими и 15000 км. Не го приех лично, тъй като миналата зима във Варна времето беше такова чудно, че често имаше лед по предното стъкло, пък аз не си давах винаги труда да го чистя изцяло и в края на краищата си платих като поп! :mhihi Тъй като колата е регистрирана на фирмата ми си взех фактура, че да избия за утеха част от кинтити!


cekal
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 20 ное 2013 23:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1997

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот cekal » Сря 20 май 2015 22:18


Pagemakerboy написа:
pavel_andreev написа:Два нови примера за разход на гориво:

1. Бургас - Пловдив: каране с темпомат 140км/ч (средна скорост 128 км/ч) - истински разход от 7.6л./100км.
2. Сливен - София (подбалканският път): каране със 100 км/ч - истински разход 5.7 л./100км.


Аз се убеждавам за пореден път, че Пасат 6 гори по-малко от ПАсат 7.


Как точно достигна до този извод? Сравнил си собственоръчно показателите на В6 и В7 с еднакви двигатели и трансмисии, така ли?
Предполагам си обърнал внимание, че автомобила на колегата Андреев е 170 к.с., DSG, Highline, 4Motion и гори поне 1.5л повече от автомобил 140 к.с. с механична трансмисия. Като оставим настрана и разликите в десния глезен на всеки от нас, вземи предвид и още един факт. Колегата сподели преди време, че зарежда предимно от Лукойл, оттам добавям поне още 0.5л разход отгоре.
Моят В5 гори 10л пропан + бензин, докато загрее, само дето е 1.8, 125 к.с. Е, с какъв двигател на В7 или 8 да го сравнявам по показател разход?


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот WasteLand_TD » Чет 28 май 2015 9:33


Доколкото съм запознат , при B7 2.0 TDI , дори и 1.6 TDI Bluemotion версиите(не знам дали има не-Bluemotion) последните две предавки са по-дълги, т.е. на 6-та при 3000rpm си на около 180км/ч.
Това е доста по-добре от на брат ми Passat B6 PD 2.0 TDI, който на 3000rpm е със 160км/ч.Говоря за ръчни скорости.При DSG може и да е друго.
Колегата pavel_andreev, а и други колеги могат да споделят как е при тях.Все пак 20км/ч отгоре не е малко.
Винаги когато съм карал Пасата на брат ми се е усещало, че има как 6-та предавка да е по-дълга.Та при 3000 със 180 не е зле.
Интересното е, че дори слабия 1.6 105к.с. мотор също е така(изгледайте клипчета в youtube).
Но и аз мисля, че предавките(последните 5-та 6-та) на дизелите на VW-тата са къси.
Пасат Б5 АФН - 3000 - 140км/ч - а се усеща, че може и по-дълга да е.Разхода дали ще падне не знам, но комфорта в купето значително се увеличава.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Andonov » Чет 28 май 2015 10:15


Бях споменал и преди. Не може да се прекалява с предавателното число при малките двигатели, защото вместо намаляне на разхода ще се получи увеличаване + слабо доускоряване. Искате коли 4 цилидрови 2литра с по 140 или 170 коня да се движат с високи скорости без обороти...е няма как да стане.

F10_313XDrive.jpg

Това както виждате е с 8 предавки
Малко по слабия мотор 286коня е с 6 предавки и при тази скорост е със 150об/мин повече
Така че увеличавайки предавките не променят много нещата.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот WasteLand_TD » Чет 28 май 2015 10:25


Така е колега, но как ще обясниш, че VW сменят предавателното число и в единия случай имаме:
3000 - 160км/ч, в другия 3000 - 180км/ч и това при еднакви параметри на моторите 2.0 тди, 140к.с. 320HM.
Не твърдя, че разхода пада, там много зависи.Но за комфорта в купето, мисля няма две мнения...


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Andonov » Чет 28 май 2015 10:43


Аз ти гарантирам че при един и същи мотор ако се движиш по обороти не по скорост разхода е по-голям.
Т.е. караш с 3000об/мин на 160км/ч и караш с 3000об/мин на 180км/ч.

Карам кола с редена кутия и го виждам. За комфорта няма друго мнение :th_up


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот stefan4o » Чет 28 май 2015 12:09


При такива скорости разходът идва най-вече от челното съпротивление на колата, а не от това дали ще си на 2800 или на 3200 оборота при 160 км/ч...


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Пет 29 май 2015 7:49


Момчета да на си "чешем" езиците. Вижте разходите на автомобилите, които са смазващо по-икономични от последните 3-генерации на Пасат при скорости от 120-160 км/ч в немските публични сайтове за въвеждане на разход ОТ СОБСТВЕНИЦИТЕ НА АВТОМОБИЛИ, виже с какви скоростни кутии и какви предавателни отношения са автомобилите. Вижте сегашното поколение Ауди (пак произведено от VW) как 2.5 тонни автомобили със 160 горят колото Пасат със 120 км/ч. За колегата дето казва, че 2литров 170/240 к.с. двигател е малък за по-високи предавателни отношения - ами как е по-високо отношението на "малкото" 7-степенно DSG (написано е по-горе при 3000 оборота 180 км/ч) ? А да напомня, че 3 литровите TDI-та на VAG групата са с мощности 204, 230, 245 к.с.

ВСИЧКО ИДВА ОТ ТОВА, ЧЕ ВАГ-ГРУПАТА ИСКА ДА ЕКСПЛОАТИРА ДО ДУКПКА СВОЕТО (УСПЕШНО, НО ВЕЧЕ СТАРО) DQ250-6F DSG6 02E. Инсталира се на автомобили от VW голф и костенурка до Ауди А4/А6 от 2004 г. По същество е ръчна скоростна кутия с блок мехатроник, който сменя скоростите. Лицензирано и разпродадено вече при всички производители от средения клас. НУЖНА Е МОДЕРНИЗАЦИЯ ! ДВИГАТЕЛИТЕ ВЕЧЕ СА ДРУГИ ! 2 литровите дизели и бензини стигат до 250-300 к.с. ! А автомобилите на VW храчат пак толкова - колото през 2004 г. (нищо, че ни баламосват със рекуперации, старт-стопове и боядисват в зелено книжките !


Потребителски аватар
ivanpenev
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 06 сеп 2014 7:17
Автомобил: VW Passat Alltrack
Двигател: 2.0 TDI BMT 4Motion

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот ivanpenev » Пет 29 май 2015 19:38


Здравейте, ето малко инфо и от мен натрупано за 13 000 км с Passat Alltrack 2.0TDI DSG 4x4...
Пловдив-Бургас с темпомат 140 км/ч с 3 пътника с 3 куфар+климатик= 8.5 л./100км
Бургас-Пловдив............160-170км/ч...............................9.5-9.6....

Общо взето разхода е следният:

100км-6л.
120-7
140-8/ок.2800-2900 оборота
160-9/ок.3200-3300 оборота
180-10

Истината е че трябва по-голям мотор с 7 степенна DSG......всичко друго е 6+

Поздрави!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: spallding86 и 71 госта