Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 03 окт 2010 21:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel, Германия
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Колеги, някой може ли да ми каже какво включва "Бонус Бизнес оборудване" на В7 ?
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
E=MC2
за да поддържаш двойно по-висока скорост се изисква 4 пъти повече енергия.
Ще ме извините, но след дълги размишления, като човек печелил няколко пъти националните олимпиади по физика и математика от 80-те (тогава нямаше над-национални) не мога да пропусна да внеса малко ред в това изречение. Може да достине до някое популярно или научно списание и да станем за смях. Нямам и най-малкото желание да се заяждам!
Ще дам 'популярно" тълкуване"
Формулата E = M x C² означава: Енегията на дадено тяло Е е равна на масата на тялото М умножена по скоростта на светлината C на квадрат. Известна е като закон за енергийния еквивалент на масата на дадено физическо тяло и е публикувана от Алберт Айнщайн през 1906 г..Разбира се, този закон е един от фундаментите на Теорията на относителността. Този закон няма много общо с разхода на автомобила. Енергията на автомобила ще почне да се повишява (във формулата ще има още параметри) само, ако нещастното VW (на което изследваме енергията) развие скорости близки до тази на светлината (почти 300000км/с).
Разходът на енергия (гориво) на даден автомобил зависи от неговата маса (тегло) в моментите в които се ускорява и тук е приложим втория закон на Нютон F = M x A (Рез.сила е равна на масата умножена по ускорението), както и от необходимата енергия, която да компенсира загубите при поддържане на постоянна скорост (триене, въздушно съпротивление и др.). Приложимо е и едно следствие от закона за запазване на енергията, което най-вероятно е искал да ни цитира колегата nii - Кинетичната енергия T която получава едно тяло за да се ускори (примерно от 0) до дадена скорост V е равна на извършената работа за това: Т = М х V². Тук скоростта до която се ускоряваме влияе квадратично върху енергията (т.е. разходът) но това важи само за времето докато ускоряваме ! Големият "участник" в играта за по-малък, извънградски разход е компенсирането на загубите при постоянна скорост. Значим дял при VW е работата на двигателя на неоправдано високи обороти (и механичните загуби от триене и от същината на технологията на ДВГ), което се дължи на избраните предавателни отношения на скоростните кутии. А аз (и други) си мислим, че това е направено нарочно така ! (нарастване на разхода при скорости над 100-110 км/ч.)
P.S.
Между другото Ванга и Слава Севрюкова, считат че Айнщан е преродилият се след известно време Нютон.
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Ех, колеги миналата седмица моят б7 стана жертва на един Неоплан, който направи пасата на голф, багажника вече го няма. Виновен беше неоплана, който реши да види как ще спре в Пасат б7, слава богу на децата в столчетата на задната седалка им няма нищо освен психическа травма.
Въпросът ми е, дали ремонта на багажника на б7 струва 20 000 лева, тоест половината цена на нова, колкото до момента е проформата на сервиза. Няма гръмнали еърбеци, резервоара е непокътнат, също и изпускателната система е ОК, защото автобусът го е ударил малко по-нагоре.
Имам лошото усещане, че застрахователя или някой от сервиза си го е харесал, обикновено такива предчувствия се оказват напълно верни. Естествено сега разбирам как са ме пр,,,, от порше и армеец с 4 годишната комбинирана застраховка каско и голямата премия на ниска застрахователна стойност.
П.с ще съм много благодарен ако ми пишете на лс идеи как да си върна колата, само на 39 000 км е, а доколкото разбирам искат да я пишат тотал и като смятам, ще остана с пръст в устата, а почти я изплатихме :((((( и ни беше идеална за семейството.
Пс. Още не е тотална, но ме съмнява оценяването на щетите и занижаването на застахователната стойност, тоест злите сили натискат за тотал.
Въпросът ми е, дали ремонта на багажника на б7 струва 20 000 лева, тоест половината цена на нова, колкото до момента е проформата на сервиза. Няма гръмнали еърбеци, резервоара е непокътнат, също и изпускателната система е ОК, защото автобусът го е ударил малко по-нагоре.
Имам лошото усещане, че застрахователя или някой от сервиза си го е харесал, обикновено такива предчувствия се оказват напълно верни. Естествено сега разбирам как са ме пр,,,, от порше и армеец с 4 годишната комбинирана застраховка каско и голямата премия на ниска застрахователна стойност.
П.с ще съм много благодарен ако ми пишете на лс идеи как да си върна колата, само на 39 000 км е, а доколкото разбирам искат да я пишат тотал и като смятам, ще остана с пръст в устата, а почти я изплатихме :((((( и ни беше идеална за семейството.
Пс. Още не е тотална, но ме съмнява оценяването на щетите и занижаването на застахователната стойност, тоест злите сили натискат за тотал.
Последна промяна от beboyan на Съб 09 авг 2014 0:27, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
"Тоталка" не може да се регистрира повторно. Става само за части.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
според мен кола с такъв удар не си заслужава ремонта,вземи си парите и колкото толква,майната му да сте живи и здрави
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Лошо... Но виж нещата по друг начин имал си В7, но съдбата му е такава. Време е за В8
- mukot
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
За колегата beboyan: Аз също смятам, че това си е съдбата - спасила ви е колата, но след това - по-добре е нова. Наистина е жалко и по двете причини - финансовата - губят се доста пари и по емоционалната - колата ви е харесала и не ви се разделя с нея.
По отговора на pavel_andreev: Имам представа от физика, но без големи претенции, и все пак си мисля, че относителния дял на вътрешното триене при високи обороти е относително малък за такова нарастване на разхода.
При турбобензиновия мотор има и допълнително количество впръскано гориво, което компа подава за да охлади мотора, тъй като турбобензина се претоварва температурно доста повече от турбодизела /предимно изпускателните клапани и съответно задвижващите лопатки на турбото/, което също дава някакъв процент от покачването на разхода.
Вярно е, че енергията се изразходва при ускорението, като разбира се е много важно за какво време се извършва то при еднакви маси, но все пак при скорости над 100 км/ч въздушното съпротивление не е пренебрежимо малко и мисля /без да мога да цитирам формулата/, че расте с квадрата на скоростта и това си е основната причина за нелинейно растящия от скоростта разход, и то не при ускорение а при движение с постоянна скорост. /фолклора го казва - въздуха го спира/
Да не говорим, че практиката не е чиста физика и винаги има междинни ускорения /например при изпреварване/, когато аз като шофьор на автомобил с механична скоростна кутия мога да избирам за разлика от автомата и ползвайки високия въртящия момент на ниски обороти не превключвам на ниска предавка и само натискам газта - така си спестявам високите обороти, но не съм толкова убеден, че си спестявам разход - моментния скача доста.
По този повод мога да се похваля, че днес за първи път по компа средния ми разход показа 7,0 след пътуване до Видин и обратно без магистрала - през Петрохан. Компа не е нулиран от никога и днес минах 9500 км.
По отговора на pavel_andreev: Имам представа от физика, но без големи претенции, и все пак си мисля, че относителния дял на вътрешното триене при високи обороти е относително малък за такова нарастване на разхода.
При турбобензиновия мотор има и допълнително количество впръскано гориво, което компа подава за да охлади мотора, тъй като турбобензина се претоварва температурно доста повече от турбодизела /предимно изпускателните клапани и съответно задвижващите лопатки на турбото/, което също дава някакъв процент от покачването на разхода.
Вярно е, че енергията се изразходва при ускорението, като разбира се е много важно за какво време се извършва то при еднакви маси, но все пак при скорости над 100 км/ч въздушното съпротивление не е пренебрежимо малко и мисля /без да мога да цитирам формулата/, че расте с квадрата на скоростта и това си е основната причина за нелинейно растящия от скоростта разход, и то не при ускорение а при движение с постоянна скорост. /фолклора го казва - въздуха го спира/
Да не говорим, че практиката не е чиста физика и винаги има междинни ускорения /например при изпреварване/, когато аз като шофьор на автомобил с механична скоростна кутия мога да избирам за разлика от автомата и ползвайки високия въртящия момент на ниски обороти не превключвам на ниска предавка и само натискам газта - така си спестявам високите обороти, но не съм толкова убеден, че си спестявам разход - моментния скача доста.
По този повод мога да се похваля, че днес за първи път по компа средния ми разход показа 7,0 след пътуване до Видин и обратно без магистрала - през Петрохан. Компа не е нулиран от никога и днес минах 9500 км.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Към колегата beboyan:
Наистина такива големи събития в живота на човек са предначертани от Господ (или съдбата, ако предпочитате така - то е едно и също). Ние, хората на земята правим каквото можем и каквото отговаря на добрите принципи и общочовешки ценности... ... за да сме добри хора.
Понеже от beboyan получих и още информация, искам да кажа, че това което е направил продавачът на VW в България - Порше е несправедливо и нечестно. За автомобил на 3 г. и от такъв клас той ще получи обещетение от ... ...около 10000 лв.! Струва ли неговият автомобил 10000лв ? Не ! По немското Шваке (по което работят и БГ застрахователите) този автомобил струва между 30000 и 40000 лева! Една застраховка е добра, когато собственика получи съизмеримо с вредата обезщетение. Да, поради различни причини може да има разлика в рамките на 10-15%, но да получиш под 1/3 от стойността на увреждането си е чист ГРАБЕЖ. Предлагам на beboyan да разкаже на всички ни тук, какви застрахователни полици са го накарали да подпише в Порше - Варна за да можем да се съпротивляваме по някакъв начин на самозабравилите се корпорации. Те разчитат, че ще манипулират всеки от нас поотделно, но когато станем много дават заден ход. Да не говорим, какво става ако държавата е на мястото си (мечти, мечти ...)
Освен това, моля по някакъв начин beboyan да ми изпрати застрахователния опис на уврежанията. Мога да направя точна оценка на това, колко струва ремонта и то от няколко места - от съдебни вещи лица и от водещи експерти по ликвидация в най-големите БГ застрахователи и сервизите в София.
Друго - ако се стигне до закупуване на нов автомобил, и при това обещетение, това по никакъв начин не трябва да бъде VW и от Порше ! Не може този, който се държи нелоялно към своите клиенти, да печели пари по такъв циничен начин - "имал е бол пари платил е, сега ще му продадем нов автомобил - к'во да се прави!". Между другото това е и анти-пазарно поведение на Порше: когато се случи нещо подобно лъсва голата истина, че купуването на нов автомобил е силно нерентабилно начинание. Ако колегата си беше купил за 60-70% от сумата един Пасат с двойно повече екстри и си го застрахова на адекватната цена близа до тази на покупката, без да му налагат измислените мракобесни условия на Порше, при щета почти винаги получаваш сума/сервиз близка до тази с която си покриваш щетите.
Наистина такива големи събития в живота на човек са предначертани от Господ (или съдбата, ако предпочитате така - то е едно и също). Ние, хората на земята правим каквото можем и каквото отговаря на добрите принципи и общочовешки ценности... ... за да сме добри хора.
Понеже от beboyan получих и още информация, искам да кажа, че това което е направил продавачът на VW в България - Порше е несправедливо и нечестно. За автомобил на 3 г. и от такъв клас той ще получи обещетение от ... ...около 10000 лв.! Струва ли неговият автомобил 10000лв ? Не ! По немското Шваке (по което работят и БГ застрахователите) този автомобил струва между 30000 и 40000 лева! Една застраховка е добра, когато собственика получи съизмеримо с вредата обезщетение. Да, поради различни причини може да има разлика в рамките на 10-15%, но да получиш под 1/3 от стойността на увреждането си е чист ГРАБЕЖ. Предлагам на beboyan да разкаже на всички ни тук, какви застрахователни полици са го накарали да подпише в Порше - Варна за да можем да се съпротивляваме по някакъв начин на самозабравилите се корпорации. Те разчитат, че ще манипулират всеки от нас поотделно, но когато станем много дават заден ход. Да не говорим, какво става ако държавата е на мястото си (мечти, мечти ...)
Освен това, моля по някакъв начин beboyan да ми изпрати застрахователния опис на уврежанията. Мога да направя точна оценка на това, колко струва ремонта и то от няколко места - от съдебни вещи лица и от водещи експерти по ликвидация в най-големите БГ застрахователи и сервизите в София.
Друго - ако се стигне до закупуване на нов автомобил, и при това обещетение, това по никакъв начин не трябва да бъде VW и от Порше ! Не може този, който се държи нелоялно към своите клиенти, да печели пари по такъв циничен начин - "имал е бол пари платил е, сега ще му продадем нов автомобил - к'во да се прави!". Между другото това е и анти-пазарно поведение на Порше: когато се случи нещо подобно лъсва голата истина, че купуването на нов автомобил е силно нерентабилно начинание. Ако колегата си беше купил за 60-70% от сумата един Пасат с двойно повече екстри и си го застрахова на адекватната цена близа до тази на покупката, без да му налагат измислените мракобесни условия на Порше, при щета почти винаги получаваш сума/сервиз близка до тази с която си покриваш щетите.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Към колегата mukot:
Аз си позволих да напиша няколко реда засягащи физически закони, поради явно неправилното цитиране на закона на Айнщан за енергийния еквивалент. Ако във форума имаше редактор, той не би допуснал такова твърдение да стои или поне щеше да сложи някакъв редакционен коментар, защото това е все пак техннически донякъде форум, а такова твърдение е смехотворно и силно компроментиращо. Е аз направих това вместо редактора, доколкото мога.
Що се отнася до "чистата физика и практиката", мога да кажа, че практиката си е чиста физика, а физиката и математиката са едни безкрайно точни науки. Въпроса е докъде е стигнало човешкото познание на физиката и математика, та той (човекът) да е в състояние да опише с известните му на него закони различни практични ситуации и процеси и това да не е много сложно за него (за човека). В процесите на проектиране на концепцуални автомобил със сигурност участват както много инженери, така и математици и физици. Със сигурност има направени модели на поведенеието на всеки модел автомобил с помощта на тези закони, а след това инженерите правят, каквото е възможно със средствата, които имат. След това, обаче идват икономисти и маркетингови "специалисти", спазват се глобални договорки с други производители и се получава това, което даден производител иска да предостави на даден клиент с даден модел за дадени пари.
Известна е ролята на въздушното съпротивление на купето на даден автомобил за неговия разход. Във класа в който е Пасат, с най-добър такъв показател е Инсигнията (която беше оплюта няколко страници назад в същата тема). Пасат е на челна позиция. Но замислете се, колко влияе за рахода типа на двигателя, като имате предви, че при едно и също купе имаме разход различен над 2 пъти при различен двигател! Може би сте обърнали внимание само на написаното от мен "механичните загуби от триене" в което влагам не само триене на двигателя, но и загубите от другата механика и триене с пътната настилка, но и загуби на технологията на двигателите с вътрешно горене. Просто двигателя харчи гориво за да седи на 3000 оборота дори да не трябва да придава значим въртящ момент на автомобила.За това всички, които наистина са първенци в класациите за нисък разход поддържат ниски обороти на двигателя (1400-2000) при скорости от 150 км/ч.
Аз си позволих да напиша няколко реда засягащи физически закони, поради явно неправилното цитиране на закона на Айнщан за енергийния еквивалент. Ако във форума имаше редактор, той не би допуснал такова твърдение да стои или поне щеше да сложи някакъв редакционен коментар, защото това е все пак техннически донякъде форум, а такова твърдение е смехотворно и силно компроментиращо. Е аз направих това вместо редактора, доколкото мога.
Що се отнася до "чистата физика и практиката", мога да кажа, че практиката си е чиста физика, а физиката и математиката са едни безкрайно точни науки. Въпроса е докъде е стигнало човешкото познание на физиката и математика, та той (човекът) да е в състояние да опише с известните му на него закони различни практични ситуации и процеси и това да не е много сложно за него (за човека). В процесите на проектиране на концепцуални автомобил със сигурност участват както много инженери, така и математици и физици. Със сигурност има направени модели на поведенеието на всеки модел автомобил с помощта на тези закони, а след това инженерите правят, каквото е възможно със средствата, които имат. След това, обаче идват икономисти и маркетингови "специалисти", спазват се глобални договорки с други производители и се получава това, което даден производител иска да предостави на даден клиент с даден модел за дадени пари.
Известна е ролята на въздушното съпротивление на купето на даден автомобил за неговия разход. Във класа в който е Пасат, с най-добър такъв показател е Инсигнията (която беше оплюта няколко страници назад в същата тема). Пасат е на челна позиция. Но замислете се, колко влияе за рахода типа на двигателя, като имате предви, че при едно и също купе имаме разход различен над 2 пъти при различен двигател! Може би сте обърнали внимание само на написаното от мен "механичните загуби от триене" в което влагам не само триене на двигателя, но и загубите от другата механика и триене с пътната настилка, но и загуби на технологията на двигателите с вътрешно горене. Просто двигателя харчи гориво за да седи на 3000 оборота дори да не трябва да придава значим въртящ момент на автомобила.За това всички, които наистина са първенци в класациите за нисък разход поддържат ниски обороти на двигателя (1400-2000) при скорости от 150 км/ч.
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Демек при 2800-4000 оборота - 300км/ч. Кой ли ще да е тоя "първенец в класациите за нисък разход"
- mukot
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
По въпроса на beboyan: Това с обезщетението си е направо грабеж. За съжаление, който иска нов автомобил го вкарват в такива обирджииски схеми много често. Не само Порше, но и други вносители. Моето решение е плащане на колата изцяло и застраховка при доверен застраховател, който няма да те излъже. Ако е трудно да се съберат парите - алтернативата е банков кредит, но банките не са по-малки бандити от лизингодателите. Другата алтернатива разбира се е друг лизигодател.
- mukot
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Към колегата pavel_andreev:
Разбира се, че Лудвиг Болцман е бил прав, казвайки, че няма нищо по-практично от една добра теория.
Говорейки за практиката имах предвид, че кола с ръчни скорости може да се кара по различен начин - гонейки максимална икономия да караш на максимално ниски обороти /висока предавка/ и с максимално бавни /дълги/ ускорения.
При автоматични скорости си ограничен от картата по която работи управляващия блок на кутията, въпреки, че и тя се "обучава" според стила в определени граници и тогава е по прост алгоритъма за икономия - натикаш максимално малко педала на "газта" и то максимално плавно и бавно и по възможност избягваш въобще спирачката - проста работа.
Така че съм скептичен към сравненията на различни коли с различни шофьори, защото стила /навика/ на шофиране може да е твърде различен.
Разбира се, че Лудвиг Болцман е бил прав, казвайки, че няма нищо по-практично от една добра теория.
Говорейки за практиката имах предвид, че кола с ръчни скорости може да се кара по различен начин - гонейки максимална икономия да караш на максимално ниски обороти /висока предавка/ и с максимално бавни /дълги/ ускорения.
При автоматични скорости си ограничен от картата по която работи управляващия блок на кутията, въпреки, че и тя се "обучава" според стила в определени граници и тогава е по прост алгоритъма за икономия - натикаш максимално малко педала на "газта" и то максимално плавно и бавно и по възможност избягваш въобще спирачката - проста работа.
Така че съм скептичен към сравненията на различни коли с различни шофьори, защото стила /навика/ на шофиране може да е твърде различен.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Абсолютно съм съгласен с казаното за автоматичните скорости, пък и с останалото. Този месец бях в отпуска и имах време за какви ли не "глезотии". Една от тях, беше, че карах автомобила в града чрез ръчно превключване на скростите чрез бутончетата на кормилото - доколокото дава такава възможност DSG-то. За мое изненада, разходът при градско шофиране се подобри значително повече от колкото да речем със старт-стопа. "Технологията" е точно както сте написал - по-бързо превключване на скорости нагоре и по-бавно надолу (въпреки, че там DSG-то си прави това, на което е научено). А в извънградското, колата си включва от 70 нагоре на 6-та скорост и повече няма какво да се направи. Ако имаше още една предавка, която да ни държи на 140-150км/ч при 2000 оборота - разходът щееше да е като този за който с написали в документацията. Малко по-горе непознат колега ме е попитал риторично и с насмешка, коя е тази кола с нисък разход при висока скорост и скорост от 300км/ч при 2800-4000 оборота ? Ами аз се сещам за десетина модела, за които в момента не мога точно да цитирам цифрите, но например Инсигнията за която говорих (еко флекс, фейслифт 2013г., 2.0CDTI ) при 2000 оборта е на 135км/ч, при 4000 об. е на 270 км./ч. Резултатът е 7 литра нафта по малко от Пасата от тук до Лозенец (до морето) при това той кара със 140, а аз "пълзя" със 120 щото иначе разликата ще стане 10 литра !
Друго за което се сещам за колегата с 300-та километра - айде вземете да погледнете 7 или 9 скоростния автомат на Мерцедес - 9G Tronic последната предавка е с предавателно отношение 0.6 - т.е. наистина е на 300 км/ч при 4000 об. VW също разработва 12 степенно DSG. Подобни модели има вече пуснати в Лексус, а племенника ми има нова X6, която е с 5литров двигател и гори по 12-14 л./100 км при средна скорост Бургас София от 153 км/ч. (напрактика караме с 200 - времето за пътуване беше 2 ч и 10 мин.)! Джипката е автомат !
Друго за което се сещам за колегата с 300-та километра - айде вземете да погледнете 7 или 9 скоростния автомат на Мерцедес - 9G Tronic последната предавка е с предавателно отношение 0.6 - т.е. наистина е на 300 км/ч при 4000 об. VW също разработва 12 степенно DSG. Подобни модели има вече пуснати в Лексус, а племенника ми има нова X6, която е с 5литров двигател и гори по 12-14 л./100 км при средна скорост Бургас София от 153 км/ч. (напрактика караме с 200 - времето за пътуване беше 2 ч и 10 мин.)! Джипката е автомат !
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Х6 може да е рекордьор само в неговия си клас - класът на неикономичните автомобили. При средна скорост от 153 км/ч има страшно много автомобили от среден клас, които ще дадат среден разход по-нисък с поне 60-70%.
BTW Бургас-София за 2ч и 10мин означава средна скорост от 177 км/ч - аритметика....
Въпросната Инсигния е наистина доста икономичен автомобил, но е и доста по-тромав от Пасата....Аз бих избрал Пасата
BTW Бургас-София за 2ч и 10мин означава средна скорост от 177 км/ч - аритметика....
Въпросната Инсигния е наистина доста икономичен автомобил, но е и доста по-тромав от Пасата....Аз бих избрал Пасата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 213 госта