Е, тук вече нещо са те избудалкали или ти ни будалкаш. Тая кола тежи над тон и половина. Трябва да се е движил зад някой тир през цялото време.
4,4/100 е просто АБСУРД, особено по този път и ти също много добре го знаеш.
Кой точно мотор е тоя Опел, имам чувството, че давате тук разход дори ПОД невъзможния< който дава производителя.
Чакам под 4/100
Да, да аз ви будалкам вече три години ...
"4.4 по този път било абсурд ...". По този път моя предишен Б6 даде 5.1 (отиване и връщане общо). Този път е един от най-икономичните, защото здравия разум не позволява да се кара бързо. Разбира се който не се впечатлява от десетките паметни плочи на завинаги приключили със шофирането по този път може да лети и с 200 и тогава разходът няма да бъде такъв!
"Кой точно Опел..." - Написал съм го няколко пъти, ако не четем само последните два поста, а поне последните две страници ще знаем кой. Опел Инсигния 2.0 CDTI 140 к.с. ecoflex. Разходът според Опел е 3.7 л./100 км. (VW има Пасат с разход от 3.3л/100км.) За ниския раход от Опел казват, че на този фейслифт са направили: Ниско въздушно съпротивление (автоматични шори в предната решетка и по-нисък клиренс), оптимизация работата на двигателя, чрез допълнителни сензори в горивните камери и "специална настройка на предавателното число на главното предаване".
И изобщо да ви разкрия една "тайна" момчета -всички които говорите за еластичности, на другия му беше малък двигателя и т.н. Опела със 140 к.с. е точно толкова тромав, колкото и Пасата. 140 к.с. или 170 к.с. са си все толкова - колкото е числото. Колата не е и по неустойчива - няма и как да е със 19 цолови гуми (срещу 17 на Пасат). Вози малко по-твърдо. Вътрешния вид е малко по-американски. Това е. При сравнененито стози модел важното е 1 час по-бързо и 30-50 лв по евтино! Всичко друго е второстепенно.