Пасат B5 проблем с акумулатор или утечка
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Проблем с акумулатор или утечка Пасат B5
благодаря , после ще сляза да замеря коректно
- tdi fen
- Мнения: 4228
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с акумулатор или утечка Пасат B5
за какво са ти майстори вадиш бушоните един по един и мериш и те така правятvulkana написа:Колеги вече съм сигурен ,че нещо ми дърпа тока от акумулатора .В момента съм изключил алармата и комфорт модула.Оставих колата два дни без да я карам и акумулатора беше паднал.Ще търся майстори ...
- vulkana
- Мнения: 74
- Регистриран на: Съб 10 яну 2009 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с акумулатор или утечка Пасат B5
колега това с бушоните е ясно,ако видимо имам утечка и така свалям един по един докато стане ясно от къде е ,но нали казвам,че замервам с мултицет и показва 0,02 как да търся нещо което го няма....? Вероятно това с падането на акумулатора става след по -продължително седене без да се кара и тогава се появява и утечката...
Re: Проблем с акумулатор или утечка Пасат B5
Peteff написа:благодаря , после ще сляза да замеря коректно
Ако в режим ампермер и кабели включени правилно като за тоя режим, си мерим директно на клемите на акумулатора, няма да можеш да направиш "коректно измерване". Като минимум предпазителят в уреда е изгорял. Като максимум - уредът е за нов...
Тия неща най-добре се измерват с амперклещи за постоянен ток. При измерване с мултицет, дори и при коректно включване е възможно на уреда пак да му "прилошее" заради големите пикови токове протичащи при затваряне на веригата.
И за тая болка има лечение, но пак е рисковано...
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Проблем с акумулатор или утечка Пасат B5
ми незнам брат ще купувам нов така или иначе и чак като го сменям ще пробвам да замеря. само дето тука обадиха едни цени ... да си е*е майката
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Проблем с акумулатор или утечка Пасат B5
vulkana написа:колега това с бушоните е ясно,ако видимо имам утечка и така свалям един по един докато стане ясно от къде е ,но нали казвам,че замервам с мултицет и показва 0,02 как да търся нещо което го няма....? Вероятно това с падането на акумулатора става след по -продължително седене без да се кара и тогава се появява и утечката...
Колега, направи ли теста за който те посъветва колегата по-горе-да свалиш акумулатора от колата и да го оставиш за седмица и после да пробваш. Да не се окаже дефектен акумулатор, а ти да търсиш под вола теле...
- vulkana
- Мнения: 74
- Регистриран на: Съб 10 яну 2009 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с акумулатор или утечка Пасат B5
Да колега,проверих акумулатора,заредих свалих и така една седмица....сложих го колата запали все едно е работила цял ден,НЕ Е АКУМУЛАТОРА проблема...в момента колата е при майстор електричар,той също не намери утечка,но като я оставихме два дена без да се кара и акумулатора падна до 6 волта,това показва ,че утечката не е постоянна а се появява по някое време,сега майстора каза ,че ще монтират някаква крушка(не съм запознат какво точно)и в момента когато НЕЩОТО почне да дърпа ток от акумулатора крушката ще светне и ще почнат да проверяват наново...какво да ви кажа направо мисля да го продавам и да не се занимавам повече...поздрави на всички и весели празници
Re: Проблем с акумулатор или утечка Пасат B5
Ами то не остава много за проверка. Ако искате с майстора ти пробвайте да заключите колата с аларма и централно (каквото има), като предварително оставиш шофьорската врата отворена, но и заключиш езичето на бравата, за да имитираш затворена врата. Тогава мерете утечка при предпазителите. Може да излезе дефектна аларма или машинка, а дори и дефектен канал на модула. Успех!
- vulkana
- Мнения: 74
- Регистриран на: Съб 10 яну 2009 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с акумулатор или утечка Пасат B5
колега,аларма в момента няма...остава да проверим централното
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 20:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sandanski
Re: Проблем с акумулатор или утечка Пасат B5
Колега провери си плафона на жапката.Аз така си купих нов акумулатор.
- vulkana
- Мнения: 74
- Регистриран на: Съб 10 яну 2009 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с акумулатор или утечка Пасат B5
колега,по-горе съм писал,че съм разкачил комфорт модула...а той командва и всички плафони...благодаря за съвета
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Проблем с акумулатор или утечка Пасат B5
ittso написа:Peteff написа:благодаря , после ще сляза да замеря коректно
Ако в режим ампермер и кабели включени правилно като за тоя режим, си мерим директно на клемите на акумулатора, няма да можеш да направиш "коректно измерване". Като минимум предпазителят в уреда е изгорял. Като максимум - уредът е за нов...
Тия неща най-добре се измерват с амперклещи за постоянен ток. При измерване с мултицет, дори и при коректно включване е възможно на уреда пак да му "прилошее" заради големите пикови токове протичащи при затваряне на веригата.
И за тая болка има лечение, но пак е рисковано...
днес откачих - а на акумулатора и мерих последователно между кабела за - и -нусовата клема . отново показанията на мултицедчето показваха 0
някой има ли идейка как да си премеря консумацията ? или просто мултицета ми е сгънал нещо чадъра
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Проблем с акумулатор или утечка Пасат B5
Няма такъв вариант "0" на тези коли."0" е на старите руски коли,без аларма и свалено радио.
Не си преместил червената букса на кабела на горната дупка на мултицета,най-вероятно.
Слагаш на 10 А,затвяряш вратите,всичко изгасено и тогава мериш.Иначе ще изгориш бушончето.
Трябва да ти покаже мах. 0,05А-това ти е консумацията на алармата,паметта на таблото,паметта на радиото и евентуално паметта на климатроника.
Не си преместил червената букса на кабела на горната дупка на мултицета,най-вероятно.
Слагаш на 10 А,затвяряш вратите,всичко изгасено и тогава мериш.Иначе ще изгориш бушончето.
Трябва да ти покаже мах. 0,05А-това ти е консумацията на алармата,паметта на таблото,паметта на радиото и евентуално паметта на климатроника.
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Проблем с акумулатор или утечка Пасат B5
там е работата че нямам горна дупка на мултицета - с 2 е само отделно има дупка за температурен датчик , явно не меря като хората . тези дни пак ще опитам , без това поръчах нов акумулатор и трябва да видя има ли утечки . а ако ми е изгорял бушона на мултицета няма да може да мери нищо нали -защото си мери напрежение ,съпротивление ... ? с дисплей е мултицета ако има значение .
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 30 окт 2011 17:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SEVLIEVO
Re: Проблем с акумулатор или утечка Пасат B5
Аз имам същия проблем и си мисля ако се монтира ключ маса ще има ли проблем.Понеже при откачане на минусовата клема колата после пали без проблем.Притеснява ме само да не тръпа нещо грешки или нз и аз
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта