Здравейте - имам въпрос: Колата е Пасат В 5.5 1.9 ТДИ Типтроник; може ли да се тегли или трябва
предните колелета да са на платформа?
Буксир на автоматик В5.5 типтроник
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Буксир на "автоматик"
Ако я сложиш на N можеш да я теглиш (макар че съм чувал че не е много хубаво, ама като е зор става), само със спирачките ще е малко трудно
Re: Буксир на автоматик В5.5 типтроник
може, слагаш я на N и теглиш. По "учебниците" пише на разстояние до 50км със скорост до 50км/ч.
Никак не е желателно да пробваш да я палиш, като я бутнеш в движение на D.
Никак не е желателно да пробваш да я палиш, като я бутнеш в движение на D.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Буксир на автоматик В5.5 типтроник
Щом не е 4х4 си я качете на колесар иначе както колегата каза на N и по-бавно.
- kr86
- Мнения: 422
- Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1.6 automatic 1984 year
- Местоположение: софия
Re: Буксир на автоматик В5.5 типтроник
Скоро я правих тая операция с дърпането на една а4-ка. 6км съм я дърпал с не повече от 40км. Пред гаража паля за да я вкарам, включвам на D... и ТОПКИ няма никакви скорости.
Слава богу след около 15сек. се оправи.
Така че внимавай с дърпането.
Слава богу след около 15сек. се оправи.
Така че внимавай с дърпането.
Re: Буксир на автоматик В5.5 типтроник
Около 2000-та год. баща ми имаше някакъв Rover, автоматик, който доста често не палеше, явно имаше проблем със стартера, но със засилка на N и рязко превключване на D си палеше винаги, като за над 30 000км нямаше проблеми със кутията, а и все още се кара от хората, на които го продадохме.
На старите автоматични скоростни кутии каквото да им се прави, не се предават, така че едва ли би било голям проблем да се дърпа.
На старите автоматични скоростни кутии каквото да им се прави, не се предават, така че едва ли би било голям проблем да се дърпа.
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Буксир на автоматик В5.5 типтроник
6. При буксировке автомобиля зажигание должно быть включено, а рычаг должен находиться в положении «N». Расстояние буксировки не должно превышать 80 км, а скорость движения – 50 км/ч, поскольку могут возникнуть повреждения деталей коробки из-за недостаточной смазки. При необходимости транспортировки автомобиля на большее расстояние необходимо прибегнуть к помощи эвакуатора.
Това пише в дебелите книги.
Това пише в дебелите книги.
Re: Буксир на автоматик В5.5 типтроник
а ако се дърпа с изключен двигател ?
каква е разликата за кутията ?
каква е разликата за кутията ?
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Буксир на автоматик В5.5 типтроник
Разликата е в това,че когато работи двигателя върти торк конвертора и кара маслото навсякаде из скоростите,а като не работи няма масло по зъбчатките и съединителите и става мазало ако е много висока скороста.
Re: Буксир на автоматик В5.5 типтроник
Дърпането става с не повече от 40км/ч като на всеки 10км се спира за да изстине кутията около 15 мин.
Аз правих ремонт на автомата на Пасата ми и доцентът от МЕИ-то ми го обясни това.
Попитах го от любопитство-това е начина да се запази кутията.
Аз правих ремонт на автомата на Пасата ми и доцентът от МЕИ-то ми го обясни това.
Попитах го от любопитство-това е начина да се запази кутията.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], tdi fen и 180 госта