Проблем с предницата на Б5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: Проблем с предницата на Б5

Мнениеот krasio00o » Съб 25 фев 2012 14:54


Тежестта на колата е по голяма от тежестта на окачването.Това,че са я гледали някъде и нищо не са видели не значи ,че метода по който са го правили е грешен.По този метод който ти описваш няма как да хванеш разбит долен шарнир примерно и тампон на долния носач.




Потребителски аватар
ksi1
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:38
Автомобил: AUDI A4
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с предницата на Б5

Мнениеот ksi1 » Съб 25 фев 2012 21:49


krasio00o написа:Тежестта на колата е по голяма от тежестта на окачването.Това,че са я гледали някъде и нищо не са видели не значи ,че метода по който са го правили е грешен.По този метод който ти описваш няма как да хванеш разбит долен шарнир примерно и тампон на долния носач.

Напълно ли си сигурен.Има още много да четеш :deal :deal .


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: Проблем с предницата на Б5

Мнениеот krasio00o » Нед 26 фев 2012 0:19


Аз съм чел колкото трябва няма да убеждавам никой ,както искате така си гледайте колите.


Потребителски аватар
MAKAROW
Мнения: 247
Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Пловдив,В.Търново

Re: Проблем с предницата на Б5

Мнениеот MAKAROW » Нед 26 фев 2012 21:23


Rosenirs написа:
krasio00o написа:Ходовата част винаги се проверява на подемник или поне колелата да са във въздуха,тогава шарнирните връзки,тампони,биалетки не са под товар.С щанга,лост клатене на колелата горе-долу и ляво-дясно се проверява окачването.


Много си в голяма грешка колега.Когато колелата са във въздуха тежеста от гуми,джанти шенкел и т.н доста тежат и обират така да се каже хлабините в ябълковидните болтове и тампони и ако не е толкова разбито нещо няма как да се хване.Принципно се проверява на канал като се слага на предното колело отпред и отзад по едно трупче или нещо подобно освобождава се от скорост един човек почва да лашка колата на пред назад другия оглежда дали има някъде хлабини скъсани тампони по носачи и т.н. Целта е да се имитира неравностите по пътя.Когато се сменя някой носач болтовете му се затягат в работно положение т.е колата да е стъпала на замята за да не се получи усукване на тампоните след като колата се пусне от подемник.По метода който описваш ти миналата година в един сервиз три пъти ходих и не ми хванаха нищо разбито и накрая когато в друг сервиз го направиха по описания от мен начин излезнаха два носача. :beer

Егати колко разбирашшшш :applause:


Потребителски аватар
ksi1
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:38
Автомобил: AUDI A4
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с предницата на Б5

Мнениеот ksi1 » Нед 26 фев 2012 21:47


MAKAROW написа:Егати колко разбирашшшш :applause:

Ako си виждал стенд за проверка на амортисьори ще разбереш за какво ти говори Rosenirs ,ако не иди и виж и пак пиши.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с предницата на Б5

Мнениеот rudoni » Нед 26 фев 2012 23:24


всеки ден правя това упражнение , и се учудвам на глупостите които пишете!ако не се занимавате профи - не оцапвайте темата!способите за диагностика са такива ,каквито се е научил да ги прави успешно механика!важно е крайната цел -да се установи неизправноста!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], spallding86 и 63 госта