Проблем с предницата на Б5
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с предницата на Б5
Тежестта на колата е по голяма от тежестта на окачването.Това,че са я гледали някъде и нищо не са видели не значи ,че метода по който са го правили е грешен.По този метод който ти описваш няма как да хванеш разбит долен шарнир примерно и тампон на долния носач.
- ksi1
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:38
- Автомобил: AUDI A4
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с предницата на Б5
krasio00o написа:Тежестта на колата е по голяма от тежестта на окачването.Това,че са я гледали някъде и нищо не са видели не значи ,че метода по който са го правили е грешен.По този метод който ти описваш няма как да хванеш разбит долен шарнир примерно и тампон на долния носач.
Напълно ли си сигурен.Има още много да четеш .
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с предницата на Б5
Аз съм чел колкото трябва няма да убеждавам никой ,както искате така си гледайте колите.
- MAKAROW
- Мнения: 247
- Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Пловдив,В.Търново
Re: Проблем с предницата на Б5
Rosenirs написа:krasio00o написа:Ходовата част винаги се проверява на подемник или поне колелата да са във въздуха,тогава шарнирните връзки,тампони,биалетки не са под товар.С щанга,лост клатене на колелата горе-долу и ляво-дясно се проверява окачването.
Много си в голяма грешка колега.Когато колелата са във въздуха тежеста от гуми,джанти шенкел и т.н доста тежат и обират така да се каже хлабините в ябълковидните болтове и тампони и ако не е толкова разбито нещо няма как да се хване.Принципно се проверява на канал като се слага на предното колело отпред и отзад по едно трупче или нещо подобно освобождава се от скорост един човек почва да лашка колата на пред назад другия оглежда дали има някъде хлабини скъсани тампони по носачи и т.н. Целта е да се имитира неравностите по пътя.Когато се сменя някой носач болтовете му се затягат в работно положение т.е колата да е стъпала на замята за да не се получи усукване на тампоните след като колата се пусне от подемник.По метода който описваш ти миналата година в един сервиз три пъти ходих и не ми хванаха нищо разбито и накрая когато в друг сервиз го направиха по описания от мен начин излезнаха два носача.
Егати колко разбирашшшш
- ksi1
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:38
- Автомобил: AUDI A4
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с предницата на Б5
MAKAROW написа:Егати колко разбирашшшш
Ako си виждал стенд за проверка на амортисьори ще разбереш за какво ти говори Rosenirs ,ако не иди и виж и пак пиши.
Re: Проблем с предницата на Б5
всеки ден правя това упражнение , и се учудвам на глупостите които пишете!ако не се занимавате профи - не оцапвайте темата!способите за диагностика са такива ,каквито се е научил да ги прави успешно механика!важно е крайната цел -да се установи неизправноста!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта