Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Чет 06 фев 2014 0:14
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: 1.9tdi 2003
- Местоположение: Хасково
Re: Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
Силно казано да рита,но мисля че го прави съвсем слабо.Може би ако натисна по сериозно спирачката няма да се усети.
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пон 07 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
И моята е автомат-типтроник 2004-та, сменя много плавно. При мен 4-та не може да я включи под 50км/ч - малко под 2000 оборота, както и 5-та я включва мин на 70км/ч. Смятам че е нормално, при вас как е? Вярно е голям кеф автомата, но не знам кой нормален ще даде 3000лв за пълен ремонт, при положение, че колата струва 5-6-7к. Директно една 6-скоростна трансмисия със съединител, педали, полуоски и механизма за превключването. Само се чудя дали фланеца на мотора откъм кутията ще пасне на ръчната.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
Аз си изръсих 1300 лв за моята. Сменихме буталата, феродото, всички семеринги, 2 вакумни клапана на мозъка, маслото+ филтър гарнитура ,труд и няколко бири. Сега немога да си позная автомата. Плавен и прецизен. И майстора ми направи забележка. Спираш, дърпаш ръчна и чак тогава поставяш паркинг и госиш. Винаги ръчна за да не съм плакал пак....
- miro_penev
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 30 юли 2013 19:41
- Автомобил: Vw Passsat B 5.5 TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: Равда-Бяла-Варна
Re: Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
[/quote] Вярно е голям кеф автомата, но не знам кой нормален ще даде 3000лв за пълен ремонт, при положение, че колата струва 5-6-7к. Директно една 6-скоростна трансмисия със съединител, педали, полуоски и механизма за превключването. Само се чудя дали фланеца на мотора откъм кутията ще пасне на ръчната.[/quote]
Въпрос на вкус ;)
Въпрос на вкус ;)
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
Аз сервизирах моята кутия и сега съм доволен. Ръчна кутия и после почва филма с демферен маховик. Който е колкото една кутия автомат.
- miro_penev
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 30 юли 2013 19:41
- Автомобил: Vw Passsat B 5.5 TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: Равда-Бяла-Варна
Re: Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
Аз утре съм за сервиз на масло и филтър при батко Хаги,
а иначе правил съм и пълен ремонт , вече 60 000 км никакви ядове.
Преднич пасат Б 5 модел 2000, изкара 120 000 след пълен ремонт , без ядове и само яко газ.
Весели Великденски празници колеги.
а иначе правил съм и пълен ремонт , вече 60 000 км никакви ядове.
Преднич пасат Б 5 модел 2000, изкара 120 000 след пълен ремонт , без ядове и само яко газ.
Весели Великденски празници колеги.
- krasi_68rz
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 19:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Razgrad
Re: Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
Към колегите dido70 и Vw AVF,пасата ми е Б5 автоматик с 4 скорости,имах същия проблем,реших го така,на канал от доло зад картера на ск. кутия на самата кутия имам 3 датчика нз кой за какво е, извадих ги контактен спрей ,забърсване внимателно,поставяне,палите и раздвижвате лоста към всички предавки P N R D 4 3 2 ,при мен беше това.И аз се лутах мнения много до ремонт на ск,кутия и др. глупости,дано и при вас да е така късмет и весели празници!
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
krasi_68rz написа:Към колегите dido70 и Vw AVF,пасата ми е Б5 автоматик с 4 скорости,имах същия проблем,реших го така,на канал от доло зад картера на ск. кутия на самата кутия имам 3 датчика нз кой за какво е, извадих ги контактен спрей ,забърсване внимателно,поставяне,палите и раздвижвате лоста към всички предавки P N R D 4 3 2 ,при мен беше това.И аз се лутах мнения много до ремонт на ск,кутия и др. глупости,дано и при вас да е така късмет и весели празници!
Благодаря за съвета колега. Скоро не е правила проблеми. Всичко си е точно. Ако отново започнат да "побеляват" скоростите на таблото ще пръсна буксичките с контактен спрей.
Весели празници!
Re: Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
Тези автоматицина този мотор(1.9тди 131коня) имат ли kickdown?Тромави ли са?
Благодаря за всякакви отговори!
Благодаря за всякакви отговори!
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Чет 06 фев 2014 0:14
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: 1.9tdi 2003
- Местоположение: Хасково
Re: Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
Има си всичко и е много пъргав.Някой знае ли за сервиз където да ми сменят маслото на кутията в Хасково.
- TheBlackDevil
- Мнения: 46
- Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
Здравейте. Бих искал да ви споделя малко информация относно автоматичната кутия на Passat B5 B5.5.
При моделите B5 има вариант на 2 скоростни кутии съответно 4 степенна и 5 степенна. Разликите са че 5 степенната кутия освен че има повече предавки има наличен и така наречения tiptronic режим или по-просто казано ръчен режим на превключване. 5 степенната кутия се вгражда на моделите B5 само на двигателите които се водят помпа-дюза на по-старите мотори се вгражда само 4степенната кутия.
При така наречената 5степенна кутия която се води ZF 5HP19 която не е производство на Volkswagen за разлика от 4степенната кутия проблемите които съм наблюдавал са: лошото охлаждане на скоростната кутия, наводнени компютри, проблем с позициомера (selector switch) на скоростната кутия.
1виат проблем е свързан със зацапан воден радиатор на автомобила тъй като охлаждането на скоростите минава през него. За това препоръчвам поне веднъж в годината да се почиства за да не се стига до неприятни последствия за скоростите. Това прегряване което се получава в скоростите води до така нареченото посиняване на хидросъединитела (tourque convertor cluch) и повличане на маслената помпа на скоростната кутия от което се случва кутията да изхвърли маслото през нея.
2рия проблем колкото и странно да изглежда е свързан с дренажите за отводняване на тавата под чистачките. Заради запушването на тези отвори натрупалата се вода се оттича в парното на автомобила и ако не бъде установено на време това наводняване се стига до смяна на компютъра на скоростната кутия който се намира в краката на пасажера. Така че от време на време е добре да се повдига мокета да се провери дали не е навлязла вода в купето.
3тия проблем е свързан точно със темата. Това е електрически компонент намиращ се от лявата страна на корпуса на скоростната кутия. Тъй като е на една от най-ниските точки по автомобила той е подложен на неблагоприятни условия на работа. Работата която извършва е да показва на таблото на коя позиция е лоста и да може компютъра на кутията да вижда дали има синхрон между скоростния лост и позициомера (по просто казано дали и двете са на една и съща позиция. Има случаи в които влиза влага в този компонент или просто контактните писти вътре в него се натрупва мръсотия която не позволява правилен контакт по пистите.
Ето как изглежда въпросния позициомер
Искам да отбележа. Ако някои има въпроси свързани с автоматични скоростни кутии е свободен да попита на лично съобщение. И преди някои да се е изказал неподготвен искам да отбележа че се от 7 години работя в тази сфера а колегата ми от 16. И двамата сме бивши кадри на "батко ти Хаги". Не искам да правя реклама искам само да бъда полезен. Всеки е в правото си да ходи където смята че му харесва. За колеги не коментирам за тях както към мъртвите "Или хубаво или нищо"
Надявам се да съм бил полезен.
При моделите B5 има вариант на 2 скоростни кутии съответно 4 степенна и 5 степенна. Разликите са че 5 степенната кутия освен че има повече предавки има наличен и така наречения tiptronic режим или по-просто казано ръчен режим на превключване. 5 степенната кутия се вгражда на моделите B5 само на двигателите които се водят помпа-дюза на по-старите мотори се вгражда само 4степенната кутия.
При така наречената 5степенна кутия която се води ZF 5HP19 която не е производство на Volkswagen за разлика от 4степенната кутия проблемите които съм наблюдавал са: лошото охлаждане на скоростната кутия, наводнени компютри, проблем с позициомера (selector switch) на скоростната кутия.
1виат проблем е свързан със зацапан воден радиатор на автомобила тъй като охлаждането на скоростите минава през него. За това препоръчвам поне веднъж в годината да се почиства за да не се стига до неприятни последствия за скоростите. Това прегряване което се получава в скоростите води до така нареченото посиняване на хидросъединитела (tourque convertor cluch) и повличане на маслената помпа на скоростната кутия от което се случва кутията да изхвърли маслото през нея.
2рия проблем колкото и странно да изглежда е свързан с дренажите за отводняване на тавата под чистачките. Заради запушването на тези отвори натрупалата се вода се оттича в парното на автомобила и ако не бъде установено на време това наводняване се стига до смяна на компютъра на скоростната кутия който се намира в краката на пасажера. Така че от време на време е добре да се повдига мокета да се провери дали не е навлязла вода в купето.
3тия проблем е свързан точно със темата. Това е електрически компонент намиращ се от лявата страна на корпуса на скоростната кутия. Тъй като е на една от най-ниските точки по автомобила той е подложен на неблагоприятни условия на работа. Работата която извършва е да показва на таблото на коя позиция е лоста и да може компютъра на кутията да вижда дали има синхрон между скоростния лост и позициомера (по просто казано дали и двете са на една и съща позиция. Има случаи в които влиза влага в този компонент или просто контактните писти вътре в него се натрупва мръсотия която не позволява правилен контакт по пистите.
Ето как изглежда въпросния позициомер
Искам да отбележа. Ако някои има въпроси свързани с автоматични скоростни кутии е свободен да попита на лично съобщение. И преди някои да се е изказал неподготвен искам да отбележа че се от 7 години работя в тази сфера а колегата ми от 16. И двамата сме бивши кадри на "батко ти Хаги". Не искам да правя реклама искам само да бъда полезен. Всеки е в правото си да ходи където смята че му харесва. За колеги не коментирам за тях както към мъртвите "Или хубаво или нищо"
Надявам се да съм бил полезен.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
да допълня още нещо ,единствено при four motion-quattro има един допълнителен малък радиатор от дясната страна на колата и ползата му от добавяне на кола,която фабрично е само на предно с 5HP19 е доста осезаема-дава разлика около 20 градуса по надолу при загряло масло в задръствания
Re: Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
Здравейте!
Мисля,че в тази тема трябва да попитам.
Пасата е B 5.5 1.9 TDI ,131 HP Tiptronic
2002 година.
Кутията е обслужена(масло 7л. Febi dexron 3,филтър и гарнитура) и сега:
1- колко хиляди до следваща смяна?
2- дали компа на ск. кутия е под пасажера(с десен волан е пасата) и буксата същата ли е като тази над педала на газта?
3-Не иска да включва скоростите от +/- когато лоста е на дясно ( иначе всички скорости влизат и работят и превключват добре)
Вчера разглобихме всичко около скотостния лост (и него) и не видяхме нищо нередно.
Моля за мнения и съвети!
Благодаря
Мисля,че в тази тема трябва да попитам.
Пасата е B 5.5 1.9 TDI ,131 HP Tiptronic
2002 година.
Кутията е обслужена(масло 7л. Febi dexron 3,филтър и гарнитура) и сега:
1- колко хиляди до следваща смяна?
2- дали компа на ск. кутия е под пасажера(с десен волан е пасата) и буксата същата ли е като тази над педала на газта?
3-Не иска да включва скоростите от +/- когато лоста е на дясно ( иначе всички скорости влизат и работят и превключват добре)
Вчера разглобихме всичко около скотостния лост (и него) и не видяхме нищо нередно.
Моля за мнения и съвети!
Благодаря
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 18:56
- Автомобил: Passat B5.5 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv,Pavlikeni
Re: Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
Здравейте колеги, пиша в тази тема, тъй като имам подобен проблем . Пасат 5.5 1.9тди 131 коня, автомат типтроник 5 скорости. Когато запаля цялата кола трепери и светва лампичката за тракшъна (едно триъгълниче) като включа на директна все едно нещо чука и едвам потегля. След 100на метра скоростите влизат в авариен режим. Направо не знам , не ми се мисли колко ще струва ремонта. Ако някой има горе долу идея за кво става въпрос и къде в Търново да я закарам ще бъда много благодарен :)
Re: Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
Пасат 5.5 1.9тди 131 коня, автомат типтроник 5 скорости имам проблем със авроматика наводнисе исушиго никакъв проблем до скоро иот веднаж започна дане вкиучва 4 и 5 варви на една скорос закачих да видя за грешки но неми показва котията и спря да свети и зелениа крак за педала
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта