Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
Здравейте! Имам следния проблем: на таблото на автомобила ми/Vw Passat 1.9tdi 131к.с., 2001g., автоматична кутия/ светнаха всички букви и цифри, свързани с показването на коя предавка съм превключил, а не както нормално показва примерно D, R, N и цифрите! Възможно ли е това да е просто от спад на акумулатора-иначе колата си пали нормално. Или това е индикация за друг проблем? Предварително благодаря за отзовалите се със съвети!
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем с индикация на таблото при пасат В 5.5
Искам малко да съживя тази тема, защото имам същия проблем.Става въпрос за абсолютно същата кола (B5.5 2001 година 1.9tdi 131 коня) Понякога всички положения на дисплея са маркирани (P R N D 4 3 2), а понякога си е нормално (маркирана е само една предавка) Примерно паля колата и всички са маркирани.. гася колата и я паля наново и се оправя (но не винаги) Някакви идеи?
Благодаря предварително! :)
Благодаря предварително! :)
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Пасат В 5.5 проблем с индикация на таблото
Колеги при и мен се случи ,но даже и изчезна на цяло този дисплей от наводнение на пасажерската седалка, там се намира компа на кутията.След подсушаване всичко беше наред.
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат В 5.5 проблем с индикация на таблото
При мен няма и скоро не е имало вода до пасажерската седалка. И при сухо и при мокро време се появява този проблем и никой не може да помогне и да разбере какъв е проблема..
Затова реших да попитам и тук. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да даде някакви насоки.
Затова реших да попитам и тук. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да даде някакви насоки.
Последна промяна от gr_kanev на Пон 17 фев 2014 11:41, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 20 авг 2008 20:56
- Автомобил: VW Passat 2.5 tdi v6 4motion
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат В 5.5 проблем с индикация на таблото
Здравейте,
Споделям това което на мен ми се е случвало..
В първия случай на колегата на който са му светнали/маркирали всички букви, означава авариен режим на скоростната кутия, ако е бил в движение, би трябвало да усети че кутията остава на 2ра скорост, и не сменя предавките...Временно решение, гасиш- палиш и продължаваш до следващото светкане.
Лекарството, сервиз за автоматици, сваляне и почистване на електромагнитните винтили/клапани, те си знаят, и задължителна смяна на масло и филтър на кутията.
Относно второто мнение за наводнението, и вероятното последствие от това, да светнат всички букви, не съм сигурен че през комфорт модула /който обикновенно страда от това наводнение/ минават комуникационните връзки между скоростите и таблото, не мога да кажа възможно ли е това да е причината за да светнат всички букви. За мен причината е по горе описаната, а не водата.
Успех с диагностиката
Споделям това което на мен ми се е случвало..
В първия случай на колегата на който са му светнали/маркирали всички букви, означава авариен режим на скоростната кутия, ако е бил в движение, би трябвало да усети че кутията остава на 2ра скорост, и не сменя предавките...Временно решение, гасиш- палиш и продължаваш до следващото светкане.
Лекарството, сервиз за автоматици, сваляне и почистване на електромагнитните винтили/клапани, те си знаят, и задължителна смяна на масло и филтър на кутията.
Относно второто мнение за наводнението, и вероятното последствие от това, да светнат всички букви, не съм сигурен че през комфорт модула /който обикновенно страда от това наводнение/ минават комуникационните връзки между скоростите и таблото, не мога да кажа възможно ли е това да е причината за да светнат всички букви. За мен причината е по горе описаната, а не водата.
Успех с диагностиката
Последна промяна от gr_kanev на Пон 17 фев 2014 11:42, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат В 5.5 проблем с индикация на таблото
Аз съм със същия мотор и кутия. Специализираните сервизи могат да направят диагностика на кутиятя без сваляне на нищо. Ако има записани грешки ще покаже веднага. След като светят всички режими, включва ли плавно предавките? Аз мисля като колегата по-горе за вакумите. Почистване на кутията, филтър нов и масло.
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат В 5.5 проблем с индикация на таблото
Да колега предавките се включват плавно. Единствения проблем е, че не индикира на коя предавка е (всичко е маркирано)..
Последна промяна от gr_kanev на Пон 17 фев 2014 11:42, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
- miro_penev
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 30 юли 2013 19:41
- Автомобил: Vw Passsat B 5.5 TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: Равда-Бяла-Варна
Re: Пасат В 5.5 проблем с индикация на таблото
Колеги Оптимисти.
Колега ако все още не си решил проблема дай малко инфо 4 или 5 степенна ти е кутията.
Светването на всички букви е сервизен режим както каза колегата и да решението по моя скромен опит е в Пловдив.
При сервизен режим кутията остава на 3 та предавка за да те закара до близкия сервиз.
Много е оптимистично да кажеш , че в сервизен режим само с профилактика и смяна на масло ще стане.
В повечето случаи не става, ако при теб стана браво , радвам се един от малкото късметлии си. Аз нямах този късмет и в двата случая при мен за Б5 и Б5.5 имаше пълен ремонт на кутията - съединители , клапани и всичко както му е реда - гр. Пловдив
ул. Цар Борис Обединител III № 1
GSM: 0888 823 549
e-mail: diamond_transmission@abv.bg
http://www.avtomatichni-skorosti.com/contacts.php
отговорите са тук - имат и представителства в страната , но аз макар и от Бургас си ходя в Пловдив.
До тук със сегашната кола 60000 след ремонт , никакви грижи, последната беше на 80 000 след ремонт и няма грижи , така си я и продадох и пишлемето още я кара без ядове.
Съвет не прави експеримент с други майстори ( може и да са добри).
А относно наводняването - от към пътника под мокета се намира компютъра на Кутията , а под шофьора (ако не греша) е комфорт модула.
дано да съм бил полезен.
Колега ако все още не си решил проблема дай малко инфо 4 или 5 степенна ти е кутията.
Светването на всички букви е сервизен режим както каза колегата и да решението по моя скромен опит е в Пловдив.
При сервизен режим кутията остава на 3 та предавка за да те закара до близкия сервиз.
Много е оптимистично да кажеш , че в сервизен режим само с профилактика и смяна на масло ще стане.
В повечето случаи не става, ако при теб стана браво , радвам се един от малкото късметлии си. Аз нямах този късмет и в двата случая при мен за Б5 и Б5.5 имаше пълен ремонт на кутията - съединители , клапани и всичко както му е реда - гр. Пловдив
ул. Цар Борис Обединител III № 1
GSM: 0888 823 549
e-mail: diamond_transmission@abv.bg
http://www.avtomatichni-skorosti.com/contacts.php
отговорите са тук - имат и представителства в страната , но аз макар и от Бургас си ходя в Пловдив.
До тук със сегашната кола 60000 след ремонт , никакви грижи, последната беше на 80 000 след ремонт и няма грижи , така си я и продадох и пишлемето още я кара без ядове.
Съвет не прави експеримент с други майстори ( може и да са добри).
А относно наводняването - от към пътника под мокета се намира компютъра на Кутията , а под шофьора (ако не греша) е комфорт модула.
дано да съм бил полезен.
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Пасат В 5.5 проблем с индикация на таблото
Колега написал съм под пасажерската седалка тоест дясната-там е компютъра на скоростната кутия,и при мен се беше намокрил.Поздрави.
Последна промяна от gr_kanev на Пон 17 фев 2014 11:43, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат В 5.5 проблем с индикация на таблото
Кутията е 5 степенна. Отново ще кажа, че когато всички букви са маркирани, колата си работи и върви съвсем нормално.. единственият проблем е , че не индикира на коя предавка си ( P R N D 4 3 2), а когато преместя лоста в типтроник режим нищо не се променя на таблото (отново показва P R N D 4 3 2) , но си сменя предавките както обикновено.
- miro_penev
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 30 юли 2013 19:41
- Автомобил: Vw Passsat B 5.5 TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: Равда-Бяла-Варна
Re: Пасат В 5.5 проблем с индикация на таблото
Колега , незнам от коя част на странта си , но приятелски съвет не я карай така , вземи мерки , каквито прецениш , но една диагностика в сервиз няма да навреди. При мен така светна и си вървеше когато залепна маслената помпа в кутия и хвърли маслото.
А пълен ремонт не излиза никак малко.
Лек и спорен уикенд.
А пълен ремонт не излиза никак малко.
Лек и спорен уикенд.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
Пълното сервизиране с подмяна и на турбината отива към 2400 до към 3000лв. Не са малко пари. Както казват колегите вземи мерки в най скоро време за да не се вайкаш после. Кутията отдолу иначе има две букси. Едната се развива с кръгово движение като на копачка. Другата е на шлеци. Откачи и напръскай контактен спрей данеби да са клеясали.
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Чет 06 фев 2014 0:14
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: 1.9tdi 2003
- Местоположение: Хасково
Re: Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
Аз съм със същия мотор и кутия.За пръв път карам мой автоматик.Иначе съм карал доста но само служебни и нови.Та въпросът ми се:Колата е на 330 000км.Когато включа задна R колата сякаш започва да се лашка леко назад.Все едно пускам и натискам спирачката много бързо.Говорих с фирмата в Пловдив за автоматици но нищо не ми казаха.Дали има някакъв проблем или смяната на маслото ще я оправи?Благодаря ви предварително :)
- miro_penev
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 30 юли 2013 19:41
- Автомобил: Vw Passsat B 5.5 TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: Равда-Бяла-Варна
Re: Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
Колега , предполагам в пловдив са ти казали - докарай я.Ще я оправим.
И да наистина ще я оправят , но от опит знам , че са предпазливи с обещанията по телефон , докато не видят колата.
Относно проблема, който имаш , и аз съм минал от там , стандартен за тази кутия доста често се случва.
Барабана на задната по-принцип заминават зъбите и прескача.Все пак зависи какво точно прави , ако като си на задна и държиш спирачка ако рита - непрофесионалното ми мнение , че най вероятно е той - цена на мен ми излезе около 850 лева-преди 2 години.
Можеш да караш и така , но по добре няма да стане и не е хубаво, защото може да попаднат стружки в маслото и да повреди и останалата част от кутията.
Колкото по-навреме , е по-добре , но всичко зависи от финансовият ресурс.
Лошото в този случай е , че като свалят кутията , може да излезне и друго - съединители (филтър и масло е почти сигурно) и тогава цената се променя.
При мен се случи при отремонтирана кутия и отидох веднага,смениха само барабана, и филтъра , така и така беше свален.
Успех.
И да наистина ще я оправят , но от опит знам , че са предпазливи с обещанията по телефон , докато не видят колата.
Относно проблема, който имаш , и аз съм минал от там , стандартен за тази кутия доста често се случва.
Барабана на задната по-принцип заминават зъбите и прескача.Все пак зависи какво точно прави , ако като си на задна и държиш спирачка ако рита - непрофесионалното ми мнение , че най вероятно е той - цена на мен ми излезе около 850 лева-преди 2 години.
Можеш да караш и така , но по добре няма да стане и не е хубаво, защото може да попаднат стружки в маслото и да повреди и останалата част от кутията.
Колкото по-навреме , е по-добре , но всичко зависи от финансовият ресурс.
Лошото в този случай е , че като свалят кутията , може да излезне и друго - съединители (филтър и масло е почти сигурно) и тогава цената се променя.
При мен се случи при отремонтирана кутия и отидох веднага,смениха само барабана, и филтъра , така и така беше свален.
Успех.
gushev написа:Аз съм със същия мотор и кутия.За пръв път карам мой автоматик.Иначе съм карал доста но само служебни и нови.Та въпросът ми се:Колата е на 330 000км.Когато включа задна R колата сякаш започва да се лашка леко назад.Все едно пускам и натискам спирачката много бързо.Говорих с фирмата в Пловдив за автоматици но нищо не ми казаха.Дали има някакъв проблем или смяната на маслото ще я оправи?Благодаря ви предварително :)
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат В 5.5 автоматик - проблем с индикация на таблото
Смъкне ли кутията задалжително се подменя феродото, семерингите защото може след 10 000 км да забоксува и какво правим тогава? Пак сваляне, масло, филтри и гарнитура и става солено. Ако ти рита на задна аз мисля че не са зъби а спукано бутало и губи налягане.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ICO-G, Passat Gang и 163 госта