Масло за скорости Б3
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 27 фев 2010 0:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: montana
Масло за скорости Б3
Здравейте!Интересувам се колко литра масло се побира в скоростите и деференциала на Пасат B3 и какво трябва да е маслото.Благодаря предварително.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Масло за скорости
Маслото трябва да е 75W90 ПЪЛНА СИНТЕТИКА а за вместимоста не мога да ти кажа
Re: Масло за скорости
Хубаво е да кажеш за какъв мотор ти трябва информация и година.Ще ти дам инфо за моя мотор (РП)
- Al Bundy
- Мнения: 49
- Регистриран на: Нед 22 апр 2012 10:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Масло за скорости
Колега, събира 2 литра масло за скоростите. Дано да може да развиеш пробката лесно, че при мен даде значителен отпор. Успех !
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Масло за скорости
[quote="Al Bundy"]Колега, събира 2 литра масло за скоростите.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Масло за скорости Б3
2 литра поема през конторлната пробка, ако колата е със значително повдигнато ляво колело, демек стои под наклон .
старото масло никога неможе да се източи на 100%, остават едни 100-200грама които изтичат само при разглобяване.
ако пробката не се отвие, може да се източи през едно капаче отдолу, на два болта е. В него лагерува избирача...
аз лично пробките не ги ползвам обикновено- точа от него, а наливам от горе през избирача.
на идеално суха(разглобена кутия ) и наливам 2л, на неотваряна- 1.8л
на 50-60хил е препоръчително да се сменя това масло. Много хора си мислят, че не се сменя.
Такава кутия е грозна гледка, маслото става "двукомпонентно" течна фаза и нещо средно м/у тиня и грес, която полепва по лагери, корпус, зъбни колела... Преди да се измие, това чудо първо трябва да се остърже
Най-шибаното е че запушва каналите за смазване на оста на сателитите. Те, остатанали без мазане, почват да се вкопават в оста, много малко им трябва да замажат тия канали за смазване и оттам кутията е пътник- оста влиза при съединителя...
старото масло никога неможе да се източи на 100%, остават едни 100-200грама които изтичат само при разглобяване.
ако пробката не се отвие, може да се източи през едно капаче отдолу, на два болта е. В него лагерува избирача...
аз лично пробките не ги ползвам обикновено- точа от него, а наливам от горе през избирача.
на идеално суха(разглобена кутия ) и наливам 2л, на неотваряна- 1.8л
на 50-60хил е препоръчително да се сменя това масло. Много хора си мислят, че не се сменя.
Такава кутия е грозна гледка, маслото става "двукомпонентно" течна фаза и нещо средно м/у тиня и грес, която полепва по лагери, корпус, зъбни колела... Преди да се измие, това чудо първо трябва да се остърже
Най-шибаното е че запушва каналите за смазване на оста на сателитите. Те, остатанали без мазане, почват да се вкопават в оста, много малко им трябва да замажат тия канали за смазване и оттам кутията е пътник- оста влиза при съединителя...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: jordan17772, Kr1s0o, ktamen, MMX, Shamata и 203 госта