пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
-
- Мнения: 610
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
Ами направихме промивка на радиатора и взе, че се получи - днес съм наи сетне с парно. Въпроса е докога!?
- ValioIliev
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
Колега при мен идентичен проблем, но загубата на парното дойде след като сложих ГИ, миналата година до последно имах парно, и сега се надявам с промивка да мина, дано да не се налага смяна на радиатора. Другото което е след като разбрах, че нямам парно долях около 1,200л. антифриз и малко се пооправи, но седмица две след това пак го загубих.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
Някой може ли да обясни как работи това радиаторче или да постне снимка, че не мога да си обясня как така се байпасира. Не е ли някаква серпентина през която да минава течността, как може да има връзка между входа и изхода?
- leavon
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
И аз винаги съм се съмнявал във възможността да се получава такъв байпас. Това ми се вижда конструкционна недомислица, ноято не вярвам да е допусната от немец!
-
- Мнения: 610
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
В горната си част радиатора има две отделни камери вход изход, нещо като колектори и те са свързани с тръби през които минава антифриза.
Когато преградата между двете камери се прецака, антифриза преминава директно от едната в другата но не и през тръбите.Те това е директната връзка наречена баипас.
Когато преградата между двете камери се прецака, антифриза преминава директно от едната в другата но не и през тръбите.Те това е директната връзка наречена баипас.
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
Тази преграда пластмасова ли е, що така се прецаква. Този радиатор дали може да се разглабя да се види състоянието му, или само с флекса
П.П тая сутрин при -10 направо замръзнах в колата
П.П тая сутрин при -10 направо замръзнах в колата
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
смени го колега,4е сега в тоя студ......
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 26 апр 2010 8:38
- Автомобил: VW Passat 2.0 20V
- Двигател: ALT 2002
- Местоположение: София
Re: пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
Здравейте колеги, реших и аз да се включа в тази тема, защото вече не знам каво може да е.
Карам Пасат б5.5 2002 година, 2.0 20 винтила, бензин с газ. Миналата зима ми спря парното, не съм много сигурен но някъде след реглаж на газовата.
Та да си дойдем на въпроса от къде е проблема. Парното ту грее ту си духа студено. При високи обороти духа по топло при ниски и празен ход направа студено. Майстора си помисли, че е от водната помпа, но колата си държи 90 градуса и не загрява повече. Както и да е сменях ролки ремъци, смених и водна помпа както си трябва. Парно имаше само същия ден, но на другата сутрин пак когато си поиска.
След това направих диагностика на климатроника. Но и там нямаше нищо нередно ( калибрирах клапата както пише във форума и двете стойности си станаха на 0).
След това си помислих, че газовата ме ебава и затова я шунтирах и върнах пасата във фабрично състояние. Карах 20км. колата парно да умреш, но след като истина и пак нищо.
След това смених радиатора на парното и пак първият ден екстра ама на другия ден пак греда. Установих, че старото радиаторче е здраво и не е запушено.
Вчера пробвах пак да обезвъздуша радиаторчето както бях правил и преди и се изненадах,ч е пак имаше въздух в него. След като го обезвъздуших колата дори и на празен ход имаше парно при, което след 30 сек. не можеш да си държиш пръстите пред духалката от жега. Да ама на сутринта парно пак само при високи обороти и когато си иска. Тогава пак го обезвъздуших и пак дойде. От къде смуче тоя въздух след като истине, като не губи и грам антифриз за повече от половин година.
Майстора ми казва,че остана само гарнитурата да е здухала, а също така чета и във форума, че загуба на парно е възможна от това.
Кажете според вас от къде смуче въздух или какво може да е.
Благодаря предварително.
Карам Пасат б5.5 2002 година, 2.0 20 винтила, бензин с газ. Миналата зима ми спря парното, не съм много сигурен но някъде след реглаж на газовата.
Та да си дойдем на въпроса от къде е проблема. Парното ту грее ту си духа студено. При високи обороти духа по топло при ниски и празен ход направа студено. Майстора си помисли, че е от водната помпа, но колата си държи 90 градуса и не загрява повече. Както и да е сменях ролки ремъци, смених и водна помпа както си трябва. Парно имаше само същия ден, но на другата сутрин пак когато си поиска.
След това направих диагностика на климатроника. Но и там нямаше нищо нередно ( калибрирах клапата както пише във форума и двете стойности си станаха на 0).
След това си помислих, че газовата ме ебава и затова я шунтирах и върнах пасата във фабрично състояние. Карах 20км. колата парно да умреш, но след като истина и пак нищо.
След това смених радиатора на парното и пак първият ден екстра ама на другия ден пак греда. Установих, че старото радиаторче е здраво и не е запушено.
Вчера пробвах пак да обезвъздуша радиаторчето както бях правил и преди и се изненадах,ч е пак имаше въздух в него. След като го обезвъздуших колата дори и на празен ход имаше парно при, което след 30 сек. не можеш да си държиш пръстите пред духалката от жега. Да ама на сутринта парно пак само при високи обороти и когато си иска. Тогава пак го обезвъздуших и пак дойде. От къде смуче тоя въздух след като истине, като не губи и грам антифриз за повече от половин година.
Майстора ми казва,че остана само гарнитурата да е здухала, а също така чета и във форума, че загуба на парно е възможна от това.
Кажете според вас от къде смуче въздух или какво може да е.
Благодаря предварително.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 21 фев 2010 22:53
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: ADR 97
- Местоположение: Pleven
Re: пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
Здравей, ако проблема е в гарнитурата на главата или в самата глава ще ти прави въздушна възглавница и малко или много ще губиш антифриз, освен това ще ти надува маркучите. Ако проблема е в това може да ти изчезва парното за целта се тества антифриза за изгорели газове. Това нещо става със един уред с някаква течност която реагира на изгорелите газове мисля че беше жълта а ако има газове става синя, нещо подобно. Преди години имах такъв проблем с едно пежо 1.9 ТДи ходих в един сервиз за да го тестват и тогава ми взеха 25лв. за тоя тест който за мое съжаление се оказа положителен и проблема беше в спукана глава, по интересното беше че малко надуваше само маркучите а парно си имах и колата не прегряваше. Спомена че си изолирал изпарителя на газта - понякога изпарителя пука мембраната между газта и водата но тогава ефекта е мирис на газ в антифриза и много често даже изхвърля антифриза през капачката защото газта е с много по високо налягане. дано проблема е само от обезвъздушаване на системата. Направи следния експеримент - когато ти изчезне парното вдигни капака и виж дали са ти горещи и двата маркуча, които влизат в него. На моя пасат когато работи парното и съм го увеличил до дупка на положение HI от духалките излиза ''огън'' направо а като пипам маркучите единия не се държи с ръка а другия е топъл - радиаторчето ми е беер.
Сетих се още нещо, когато го оставя в това положение на HI на климатроника и ми стане много жега и реша да го оставя на 24-25градиса , тъй-като в купето е станало около 30 или повече от духалките ми почва да духа студено, но това е нормално, защото климатроника почва да гони зададената температура и пуска климатика за да охлади купето. Незнам какъв ми е термостата но дори и на празен ход при мен си духа яко жега.
Сетих се още нещо, когато го оставя в това положение на HI на климатроника и ми стане много жега и реша да го оставя на 24-25градиса , тъй-като в купето е станало около 30 или повече от духалките ми почва да духа студено, но това е нормално, защото климатроника почва да гони зададената температура и пуска климатика за да охлади купето. Незнам какъв ми е термостата но дори и на празен ход при мен си духа яко жега.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
Пипане на маркучите е истината.Така се установява радиаторчето само по себе си дали топлоотдава.След това се търси по управлението на клапите.После се пробва с отвита капачка дали дава отражеение на парното...Ако има въздух и не губи антифриз пробвай с нова капачка на разширитела,да не е да работи наобратно и да смуче при изстиване...
Re: пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
Колеги аз имам същия проблем с парното.Преди карах голф 3-ка и загряваше по бързо от пасата в момента.Колата е Vw Passat B5 1.9 TDI 2000 год. 116 к.с помпа-дюза.Колата почти няма парно ( не духа топло както трябва да бъде).На място си духа хладно , на 10-тина километра пробег чак ,се усеща някаква топлина.Обикновено като карам извън градско проблем все едно няма защото е карам с по-голяма скорост изминавам повече км. и загрява добре .. но в градски условия си е ужас.До колкото знам датчика на таблото който ми показва на колко градуса е колата като покаже че е на 90 ми е всъщност на 80 ( поне така ми казаха в един сервиз).Не съм го сменявал..Смениха ми водната помпа и термостата но проблема не се реши.На пипане тръбите са топли..Но парно няма..Споменаха ми за радиаточето , но не съм се решил още да ми махат цялото табло,при условие че не е сигурно дали е от него.Не разбирам много от ремонтна дейност и за момента проблема ми не е решен..
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
skegii написа: но в градски условия си е ужас.
В градски условия двигателя ти работи на празен ход и почти не гори нафта. Като гори малко значи и топли малко. Имаш ли свещи за антифриза?
-
- Мнения: 610
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
skegii написа:..Споменаха ми за радиаточето , но не съм се решил още да ми махат цялото табло,при условие че не е сигурно дали е от него.
От него е колега, със сигурност.Докато не го смениш топло йог.
Re: пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
Благодаря за мненията колеги , честно казано се надявах да не е радиаторчето тъй като си е трудоемка работа , но ще го сменя в сервиз и ще пиша после дали е от него.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта