пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 11 ное 2008 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
значи проблема е колата си вдига температурата до 90 градуса но почти няма парно от какво може да е колата е климатроник
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с пасат 4
Първо не си казал година на колата.Пасат 4 се рабзира по два начина - Пасат В4 (както е правилно) и Пасат В5,както е неправилно.Ето тук можеш да видиш каква кола караш и да конкретизираш - viewtopic.php?t=38785
След това е важно да кажеш с какъв двигател е колата - бензин или дизел,има ли газ или метан.
След това - правил ли си диагностика на климатроника.
Възможните проблеми са различни според модела на колата и двигателя,затова са важни да ги упоменеш като информация.
Иначе възможните неща са :
-лошо свързана газова уредба (метанова)
-развален радиатор на парното (този под таблото).Вариантите са да е запушен (от ръжда в системата) или да е байпасирал между входа и изхода вътре в себе си (това е типично за Пасат В5 и В5.5). И в двата случая обикновено нещата завършват със смяна на радиатора (за целта се разглобява таблото).Първо винаги се пробва с промивка със силна струя течаща вода.
-развален мотор-позиционер за регулиране на температурната клапа - тя определя дали въздуха минава през радиатора и съответно се затопля или не.Тя се хваща като проблем с диагностика на климатроника (хубаво е по-задълбочена,не само да го видиш за грешки,защото не винаги го дава като проблем,а си е проблем).
Предвид,че нямаш други оплаквания за охл. с-ма отпадат вариантите прецакана водна помпа и г-ра на главата.
Ако това,което ти написах до тук,не ти говори нищо,поразрови се тук и си избери къде да отидеш да се види за какво става дума -> viewforum.php?f=13
След това е важно да кажеш с какъв двигател е колата - бензин или дизел,има ли газ или метан.
След това - правил ли си диагностика на климатроника.
Възможните проблеми са различни според модела на колата и двигателя,затова са важни да ги упоменеш като информация.
Иначе възможните неща са :
-лошо свързана газова уредба (метанова)
-развален радиатор на парното (този под таблото).Вариантите са да е запушен (от ръжда в системата) или да е байпасирал между входа и изхода вътре в себе си (това е типично за Пасат В5 и В5.5). И в двата случая обикновено нещата завършват със смяна на радиатора (за целта се разглобява таблото).Първо винаги се пробва с промивка със силна струя течаща вода.
-развален мотор-позиционер за регулиране на температурната клапа - тя определя дали въздуха минава през радиатора и съответно се затопля или не.Тя се хваща като проблем с диагностика на климатроника (хубаво е по-задълбочена,не само да го видиш за грешки,защото не винаги го дава като проблем,а си е проблем).
Предвид,че нямаш други оплаквания за охл. с-ма отпадат вариантите прецакана водна помпа и г-ра на главата.
Ако това,което ти написах до тук,не ти говори нищо,поразрови се тук и си избери къде да отидеш да се види за какво става дума -> viewforum.php?f=13
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 11 ное 2008 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: проблем с пасат 4
ами колата е 1.9 тди 110 коня 98 година
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: проблем с пасат 4
[quote="sibipcho"]ами колата е 1.9 тди 110 коня 98 година
Еми тогава си с Б5!
Еми тогава си с Б5!
-
- Мнения: 610
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: проблем с пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
Здравеите колеги.Използвам темата, за да направя още една консултация с вас, преди да вкарам Пасата за отстраняване на проблема.
Колата е В5 99г 1,9 TDI АFN, с климатроник. Всичко започна след смяна на водна помпа и антифриз - просто парното не е това, което беше.
Не съм 100% сигурен, но ми се струва, че двигателя загрява по бавно от преди. След около 10км градско, все пак достига 90* но парното е едва доловимо.На празен ход си духа направо хлад, докато ако е в обороти, все пак влиза топъл въздух, макар и не това, което би трябвало да е.
И двата маркуча вход изход на радиаторчето са горещи.Някъде по темите прочетох, че се обезвъздушава на входа на радиатора, на маркуча има малък отвор ограден в бяло. Притиснах скобата за да освободя, но от там нищо не протече. Дали това е въздушна възглавница или нещо друго? Знам, че ще има предположения за термостат или запушен радиатор, ама как така се прецакаха само след смяна на помпа и антифриз.Ако имате някакви идеи, моля да споделите. Благодаря ви.
Колата е В5 99г 1,9 TDI АFN, с климатроник. Всичко започна след смяна на водна помпа и антифриз - просто парното не е това, което беше.
Не съм 100% сигурен, но ми се струва, че двигателя загрява по бавно от преди. След около 10км градско, все пак достига 90* но парното е едва доловимо.На празен ход си духа направо хлад, докато ако е в обороти, все пак влиза топъл въздух, макар и не това, което би трябвало да е.
И двата маркуча вход изход на радиаторчето са горещи.Някъде по темите прочетох, че се обезвъздушава на входа на радиатора, на маркуча има малък отвор ограден в бяло. Притиснах скобата за да освободя, но от там нищо не протече. Дали това е въздушна възглавница или нещо друго? Знам, че ще има предположения за термостат или запушен радиатор, ама как така се прецакаха само след смяна на помпа и антифриз.Ако имате някакви идеи, моля да споделите. Благодаря ви.
- Asko VW
- Мнения: 815
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: проблем с пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
Volkswangel написа:И двата маркуча вход изход на радиаторчето са горещи.
опасявам се, че попадаш в този случай :
zfa159 написа:да е байпасирал между входа и изхода вътре в себе си (това е типично за Пасат В5 и В5.5)
Разбира се може и да греша и да е клапа.
-
- Мнения: 610
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: проблем с пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
Да, разбира се, че и това е възможно но малко или много свързвам този проблем с подмяната на помпата и антифриза в чието качество изобщо не се съмнявам.Парното угасна след смяната на споменатите помпа и антифриз, преди това си беше наред. Другото което ме навежда на мисълта за въздух в системата - струва ми се, че вход/ изход на радиатора са на по високо ниво от това на нивото в разширителния съд. Или греша, не зная.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: проблем с пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
По термостата пипахте ли нещо?
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: проблем с пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
Колега, остави да работи на място с отворен разшерителен съд, перката да включи 2-3 пъти после затваряй. Голф и ауди така ги обезвъздушавам и съм нямал проблеми. 10 км за 90 гр. е много при най-лошия случай трябва да ги достигнеш за 5км. Ако има въздушна възглавница би трябвало да загрява много бързо та дори и да прегява. Да не е заминал термостата?
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: проблем с пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
Покарай половин-един час из града, като от време на време спирай, отваряй и затваряй за момент капачката на разширителния съд за да излезне въздуха, така със сигурност ще се обезвъздуши, впрочем така се обезвъздушава - с каране. Зимата като сменях антифриза и на мен ми изчезна топлината от парното, духаше студено, направих тази процедура и пак започна да си духа топло
-
- Мнения: 610
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
По термостата не е пипано нищо. Имах планирана подмяна на ангренажен комплект, тогава се установи, че и помпата е за смяна. Реших да подменя и антифриза, така и така източихме стария. От тогава парното угасна.
Ще опитам и това, което ме съветвате и ще пиша за резултата.
Благодаря ви.
Ще опитам и това, което ме съветвате и ще пиша за резултата.
Благодаря ви.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 20:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
колата се обезвъдушава изваждаш маркуча на парното към акумулатора и там има малък отвор за обезвъздушаване повдигаш на горе казанчето за течноста и гледаш да протече течност затчгаш и колата е готова обезъздушена така се обезвъздушава Б5 Б5,5 пасати
-
- Мнения: 610
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
Благодаря още веднъж на всички, които се отзоваха. Само преди час установих, че в системата няма и грам налягане.Поръчах нова капачка за разширителния и утре ще докладвам.Дано това е проблема.
-
- Мнения: 610
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
Колкото и да се опитвах да намеря проблема някъде другаде, тои се оказа точно там, където наи малко исках да бъде. Запушен радиатор. Нито обезвъздушаване, нито нова капачка помогнаха. Явно идва момент когато се затлачват. На три Пасата В3 -ки съм сменял радиаторите, но на този не смея - ще се бъркам надълбоко с финикииски знаци.
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: пасат Б5 98 г. няма парно при 90*
Как откри, че радиатора е запушен?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 58 госта