Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
на аудито бях слагал фолио на фаровете и не съм видял разлика във светенето. Много е тънко, за година не си промени цвета изобщо, не се драска, колкото лака на боята, по-здраво е
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз съм бил свидетел как фолио, уж 3М, прави фаровете да светят навсякъде.
- ACURA_Sport
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
- Автомобил: VW Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Troyn
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Най-на края разбрах ,защо дава грешка за смяна на накладките!Блокирало ми е цилиндърчето на заден десен апарат
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колега, а какво е обяснението ?
При блокирал цилиндър ел. контакта в накладките не играе роля.
Той сработва когато накладката се изтъни -отваря се верига ако не се лъжа и компа отчита липсата и. Индикира се на таблото.
Знам го защото единият ми кабел беше скъсан на предното колело. При замерване на куплунга на накладката има постоянно затворена верига до изтъняване на накладката.
Та как компа отчита блокиралият цилиндър ? Нали не забравяш че за да го прибереш, трябва и да се завърти цилиндърчето.
При блокирал цилиндър ел. контакта в накладките не играе роля.
Той сработва когато накладката се изтъни -отваря се верига ако не се лъжа и компа отчита липсата и. Индикира се на таблото.
Знам го защото единият ми кабел беше скъсан на предното колело. При замерване на куплунга на накладката има постоянно затворена верига до изтъняване на накладката.
Та как компа отчита блокиралият цилиндър ? Нали не забравяш че за да го прибереш, трябва и да се завърти цилиндърчето.
- ACURA_Sport
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
- Автомобил: VW Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Troyn
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Така или иначе ще трябва да се свали.Ще видя дали може да се изчисти,ако не стане ще купя ново
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги , къде точно се монтира този тампон? Води се някакъв тампон на двигателя. Пратиха ми го по погрешка , а за 5лв няма смисъл да се разкарвам да го връщам
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Това не е ли ударния тампон, който е челно на двг-то от към ремъците?
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
ахам , явно са ми дали за бензинов мотор :) , понеже поръчах такъв:
- Прикачени файлове
-
- images.jpg (3.24 KиБ) Видяна 749 пъти
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
за червения тампон ли говорите, че не си спомням като свалях муцуната за ремъци да съм видял такъв тампон.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да , точно този снемих , но първо ми пратиха този от снимката която качих. Явно е за другаде
Както и да е , имам друг въпрос.
Колата ми е без катализатор и е с ремап. При подаване на газ , на около 1400 оборота ясно се чуваше турбината , което е нормално при положение ,че е надута и няма катализатор. Скоро смених турбината , понеже старата имаше луфт и гореше масло. Сега с новата (втора ръка) колата върви значително по добре , но този свирещ звук сега се чува съвсем слабо и на празен ход. Така ли трябва да бъде? Ползвах актуатора от старата турбина на новата , но не съм пипал нищо по него. Ако това има значение :)
Както и да е , имам друг въпрос.
Колата ми е без катализатор и е с ремап. При подаване на газ , на около 1400 оборота ясно се чуваше турбината , което е нормално при положение ,че е надута и няма катализатор. Скоро смених турбината , понеже старата имаше луфт и гореше масло. Сега с новата (втора ръка) колата върви значително по добре , но този свирещ звук сега се чува съвсем слабо и на празен ход. Така ли трябва да бъде? Ползвах актуатора от старата турбина на новата , но не съм пипал нищо по него. Ако това има значение :)
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колега а какви бяха симптомите за да подмениш този тампон ?
Понеже и при мене има леко гумено притропване при по нервно сменяне на предавките и се чудя дали не е от някой тампон.
Понеже и при мене има леко гумено притропване при по нервно сменяне на предавките и се чудя дали не е от някой тампон.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
yanio написа:.....
Да така трябва да е колега, не се притеснявай :) Ето ви една малко не разбираема схема за тампона. Намира се зад радиаторите, ниско долу и се вижда на канала. Ако сменяте тампони на мотора този тампон трябва да се разхлаби също, за да може да се повдигне мотора :)
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Мерси! И аз мисля че всичко е нормално , но все пак да попитам :)
Сменях ремъци и ролки , и тампонът беше скъсан,за това го смених. Иначе преди това нямах някакви оплаквания :)
Сменях ремъци и ролки , и тампонът беше скъсан,за това го смених. Иначе преди това нямах някакви оплаквания :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 214 госта