Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
За всеки случай го закачи на диагностика. То ако има проблем, ще си каже. Мисля, че щом са изгаснали лампите всичко е ОК. . Ако всичко изглежда наред, най-сигурно след това го пробвай на някой запрашен участък от пътя, като пробваш да спреш рязко, дали ще "рита" спирачния педал. Ако мине и този тест, значи всичко е наред.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
При мен само характерния за абс-а звук. Тропането да не би да е от настилката, мокър асвалт примерно?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не добре уплътнени накладки. Нали има едни телени стягащи системки. Та ако те са се отпуснали е възможно да ти потракват накладките в диска от пулсациите на АБС-а.
Та трябва да се попритегнат тия системки за уплътнение-телчетата.
Та трябва да се попритегнат тия системки за уплътнение-телчетата.
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Едва ли ще е от накладки , но виж ако са "тръгнали" носачи ( накрайници/тампони ) ....тропкат те .
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз съм чувал такова досадно тракане точно от накладки на старо БМВ. При това без да включва АБС.
Друго досадно метално чаткане на старият ми пасат беше при тръгване от карето и горен лагер на макферсона.
Друго досадно метално чаткане на старият ми пасат беше при тръгване от карето и горен лагер на макферсона.
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: Пон 12 фев 2007 21:27
- Автомобил: Suzuki Marauder 800 Opel Astra G
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Кой мотор на B5.5 е най-подходящия за газифициране. И то трябва да е ГИ нали така? Какъв разход средно дава? Замислям се за автоматична кутия какви са и кусурите?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги питам тук, защото ще получа мнение от каращи и ТДИ и 1,8Т. Та аз съм с ТДИ-131, както е известно и сега отивам и карам едно А4 1,8Т -брато да го взема.
Та ми направи впечатление че не се изстрелва над 2500 об, както го прави ТДИ-то ми над 1800 об. Просто си върви линейно като компресоренм мотор. Абе като мотор с винтили и без турбо. Това така ли е на тия бензини. Иначе дърпа добре. Но няма този изтрелващ ефект като при ТДИ-то.
Турбото работеше при сваляне на изходният маркуч. Надуваше при подаване на газ. Имаше няколко грешки, но след като ги записах и изстрих после след каране не излезнаха отново.
Акуто беше заминало и нямаше ток. След слагане на друго аку колата палеше ок и вероятно тези грешки бяха записани в следствие на ниското напрежение.
Имаше две грешки на ниско напрежение и аирбега-неприемлив сигнал.
Дайте акъл дали така върви тоя мотор -бензинка ? Няма това изстрелване, но си набира от ниските порядъчно до високите-7000.
Та ми направи впечатление че не се изстрелва над 2500 об, както го прави ТДИ-то ми над 1800 об. Просто си върви линейно като компресоренм мотор. Абе като мотор с винтили и без турбо. Това така ли е на тия бензини. Иначе дърпа добре. Но няма този изтрелващ ефект като при ТДИ-то.
Турбото работеше при сваляне на изходният маркуч. Надуваше при подаване на газ. Имаше няколко грешки, но след като ги записах и изстрих после след каране не излезнаха отново.
Акуто беше заминало и нямаше ток. След слагане на друго аку колата палеше ок и вероятно тези грешки бяха записани в следствие на ниското напрежение.
Имаше две грешки на ниско напрежение и аирбега-неприемлив сигнал.
Дайте акъл дали така върви тоя мотор -бензинка ? Няма това изстрелване, но си набира от ниските порядъчно до високите-7000.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Кантарене !
Цял ден стояхме в автокъщата и брато я беше гледал преди това още. Абе стара кола, но запазена що годе. То ще си покаже
А на кой канал излиза МАП инфото за това колко надува турбината ? МАФ го намерих, но МАП -прешъра не ?
Махнахме му тия маншони дето се задръстват и става блато при сервото.
Цял ден стояхме в автокъщата и брато я беше гледал преди това още. Абе стара кола, но запазена що годе. То ще си покаже
А на кой канал излиза МАП инфото за това колко надува турбината ? МАФ го намерих, но МАП -прешъра не ?
Махнахме му тия маншони дето се задръстват и става блато при сервото.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Калоян Кирилов написа:Кой мотор на B5.5 е най-подходящия за газифициране. И то трябва да е ГИ нали така? Какъв разход средно дава? Замислям се за автоматична кутия какви са и кусурите?
аз съм с 2000сс бензин 116 коня, газова мегаджет, много приятен за ежедневка двигател. 12-13 градско , 8-9 извън със 17" 225/45. данък 169лв, относително опростен двигател, не исках такъв двигател, но такава кола изпадна и не съжалявам. Пипаше масло, реших, че си е маслояд , но след смяна с тотал кварц за 3500км не съм доливал. Предни три смени бяха с кастрол магнатек 5в40 и shell rimula 10w40 и доливах между 2 и 4 литра...
за автомат мога само негативи да кажа та няма да се обаждам
- TUISTERa
- Мнения: 82
- Регистриран на: Съб 26 сеп 2009 9:19
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател: AZM 2001
- Местоположение: Асеновград
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз за момента мога да кажа, че разхода е висок на газ за същия мотор като колегата преди мене, но пък маслото го барна само на магистралата при продължително каране със 140.Незнам колко е изгорила понеже не го проверих като тръгвах от Бургас. На 200 километра ми светна лампата и беше на минимума. Долях 500 грама(толкова имаше останало в тубата). Иначе оттогава вече 1000 километра не го е пипала. Кастрол магнатек 10в40 е маслото сложено от предния собственик. Газовата е БРЦ и още малко ми трябва, за да се навия да ходя да я донастройвам, че май не е както трябва настроена. Разход газ предимно студена кола лятото - 15-16 градско + бензин
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Тия дни реших да полирам фаровете
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
и още
Специални благодарности на Дон Кихот за методическата помощ
Специални благодарности на Дон Кихот за методическата помощ
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Като сменяват ремъците не си правят труда да ги нагласят като хората Под фаровете има планка с която могат да се повдигат и свалят
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
В случaя кaпaкa е притворен и зaтовa се виждa рaзстояние. При зaтворен кaпaк нямaм никaквa фугa. Aбе хорa, гледaйте фaровете ми, a не фугите
- AuDi_RuLzz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:Абе забелязял съм че повечето(да не кажа всички) б5.5 имат разминаване във фугите на предния капак и фаровете. Това от какво се получава? Смяната на ролки и ремъци ли е виновника или всички са претърпели птп?
АКо имаш в предвид последния пасат на него в случая не му е затворен капака
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Radkoyy и 127 госта