Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Казах че е готино това с фолиото,но тук в Габрово няма такова,а ти ме питаш какъв цвят ми е колата,та затова ти пратих линка да го видиш.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:dimovip написа:ами скоро купих колата и така си беше, стария ми адр беше с метални колектори и такова забиване нямаше, този е с пластмасови и там има някаква мизерия.
да нямаш проблем с въхровите клапи на колектора, ако имаш такива ?
как да го констатирам?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
ti6ogb написа:Казах че е готино това с фолиото,но тук в Габрово няма такова,а ти ме питаш какъв цвят ми е колата,та затова ти пратих линка да го видиш.
ясно, същия цвят като моя си, аз го взех от домко в София. Това е драскан алуминии като ефект, има и обикновено сиво без драскотини, което може и по-добре да стои, но аз почнах с това и с него ще завърша всичко
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
dimovip написа:DoH_KuXoT написа:dimovip написа:ами скоро купих колата и така си беше, стария ми адр беше с метални колектори и такова забиване нямаше, този е с пластмасови и там има някаква мизерия.
да нямаш проблем с въхровите клапи на колектора, ако имаш такива ?
как да го констатирам?
аз съм бензинов и има четворен смукателен колектор и във всяка тръба имам вихрови клапи, които чисто механично променят дължината на пътя който изминава въздуха преди да постъпи в цилиндрите. В един клапан влиза маркуч за вакуум, който според вакуума в колектора завърта клапите в зависимост от това дали имаш нужда от мощност или от въртящ момент. Та ако е блокирал механизма може да имаш подобен проблем. Но аз бих почнал от засмукването някъде по пътя на колектора, най-вероятно дърпаш въздух. Иначе вихровите клапи се чистят на определен пробег, но говорим за примерно 100000 км не нещо , което се прави често. Аз при смяна на спуканите маншони на колектора почистих колектора, като го напълних с меглио и след това го продухах с пароструйка, изтече доста мърсотия.
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Добър ден и от мен!
Имам едно питане.
Времената на дюзите са около 4.5мС,според спеца,който гледа трябва да са около 2.5мС.
И още нещо,при диагностиката излезе-detected missfire на 1 и 3 цилиндър.
Свещите са нови,Бош,по каталог.
Ще бъда благодарен за всякаква информация по тези въпроси.
Имам едно питане.
Времената на дюзите са около 4.5мС,според спеца,който гледа трябва да са около 2.5мС.
И още нещо,при диагностиката излезе-detected missfire на 1 и 3 цилиндър.
Свещите са нови,Бош,по каталог.
Ще бъда благодарен за всякаква информация по тези въпроси.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Абе на Брато Аудито е пипано очевидно в тунинг студио в Италия -Франгли Комо. Има лепенка отзад на капака. А и наистина има разни декоративни тунинги по салона и мотора е 150 + коня на това 1,8Т.
Колко коня се вдигат при добър тунинг на тоя мотор ? От вага може ли да се каже колко коня са станали тези 150 ?
Като гледах каналите имаше и някакви Нютуни и тнт. Та идеята ми е ако се кара в движение и се направи лог примерно дали може да се каже това ?
Колко коня се вдигат при добър тунинг на тоя мотор ? От вага може ли да се каже колко коня са станали тези 150 ?
Като гледах каналите имаше и някакви Нютуни и тнт. Та идеята ми е ако се кара в движение и се направи лог примерно дали може да се каже това ?
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
[quotе]Til[/quote]
За колата от профила става на въпрос.
2.0/115кс,AQY.
Мисля,че съм с една бобина.
А за времената на дюзите някой да каже нещо?
За колата от профила става на въпрос.
2.0/115кс,AQY.
Мисля,че съм с една бобина.
А за времената на дюзите някой да каже нещо?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колегите с NAVI MFD на Пасатите, мога да им предложа Aux букси с които може да си слушат музика от какъвто източник искат. (mp3 player,ipod, телефон и др.) Всичко става plug & play. Просто сваляте навигацията и забучвате буксата на мястото, където трябва да е прекарвате кабела откъдето пожелаете и сте готови. Изработват се за около 3-4 дена.
Снимки на продукта:
http://img21.prodavalnik.com/images_prodavalnikcom/50338525_1_800x600_rev001.jpg
Схема на буксата върху навигацията :
http://img21.prodavalnik.com/images_prodavalnikcom/50338525_4_800x600_rev001.jpg
http://img21.prodavalnik.com/images_prodavalnikcom/50338525_5_800x600_rev001.jpg
http://img19.prodavalnik.com/images_prodavalnikcom/50338525_3_800x600_rev001.jpg
Ако имате интерес, моля свържете се с мен на ЛС.
Снимки на продукта:
http://img21.prodavalnik.com/images_prodavalnikcom/50338525_1_800x600_rev001.jpg
Схема на буксата върху навигацията :
http://img21.prodavalnik.com/images_prodavalnikcom/50338525_4_800x600_rev001.jpg
http://img21.prodavalnik.com/images_prodavalnikcom/50338525_5_800x600_rev001.jpg
http://img19.prodavalnik.com/images_prodavalnikcom/50338525_3_800x600_rev001.jpg
Ако имате интерес, моля свържете се с мен на ЛС.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Пуснал съм обява в правилния раздел, просто за информация тук споделям
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Булшит. За пореден път ми се прецака задна лява врата - не иска да се отключва и заключва от централното. Иначе отчита, че е отворена/затворена. Някой патил ли е от подобни проблеми?
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Момци, времето се скапа тотално и мисля за гумени стелки. По-евтино от 50 кинта не намирам . Става въпрос за НЕуниверсални http://www.avto.bim.bg/Gumeni-stelki-za-VOLKSWAGEN-PASSAT-ot-2000-do-2005_m659t62.html
Преди си взех за Голфа от тоя сайт и не са лоши и най-важното не миришат.
Някой ако има за продан оригинални може да ми драсне съобщение
Преди си взех за Голфа от тоя сайт и не са лоши и най-важното не миришат.
Някой ако има за продан оригинални може да ми драсне съобщение
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Номера е да не се разпадат след време. Но за съжаление всички се разпадат вече.
За Ладата бявхме купили едни -като тави. В момента Брато ги кара на второто Ауди- не се разпадат и са като нови. Моите съм ги лепил и шил за 20 път.
За Ладата бявхме купили едни -като тави. В момента Брато ги кара на второто Ауди- не се разпадат и са като нови. Моите съм ги лепил и шил за 20 път.
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И аз имам гумени стелки, така я взех колата, но веднага след това ги махнах и си сложих такива отгоре са мокетени, а отдолу с нещо повече блъскащо на пластмасово покритие на точици,за да не се пързаля. С тях карам вече 2 години и съм доволен, но зимата наистина си се понамокрят като влезеш в колата с 2 бучки сняг по обувките, особенно ако снега е мокър и страшно лепне по обувки а след това и по стелките. като набича парното в краката и снега се стапя. Тази зима и аз ще опитам гумените стелки, но споделете не се ли запарва отдолу ако влезе под тях да не дават възможност на велтера (мокетената покривка по пода на колата) да изсъхне бързо и да има опастност да ни изгният подовете още по-бързо от нормалното или обичайното. На пролет пак ще мина на мокетените но сега на зима ще съм с гумените, предимствата ще са че ще се чистят по лесно и ще изсъхнат веднага ще събират водата и ще я изсипвам навън като стане локва, а с влажен парцал мога винаги да ги забърша.
П.П. Имах едни дето се набират из краката. най мразя да ми се хлъзга стелката и чак да се навре под педалите и после става страшно, в движение постоянно с едната ръка намествам стелката направо откачих и тогава си взех тези с топчета отдолу против хлъзгане.
П.П. Имах едни дето се набират из краката. най мразя да ми се хлъзга стелката и чак да се навре под педалите и после става страшно, в движение постоянно с едната ръка намествам стелката направо откачих и тогава си взех тези с топчета отдолу против хлъзгане.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта