Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да, ако е с обща бобина значи е и с дистрибуторна капачка и палец. Ако е влязла вода вътре в дистирбуторната няма палене.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Баш палец и капачка тоя мотор няма. Ей т'ва са му бобините и комутатора:
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
trv написа:Да, ако е с обща бобина значи е и с дистрибуторна капачка и палец. Ако е влязла вода вътре в дистирбуторната няма палене.
Колега, какви дистрибуторни капачки палци, човекът пита за Пасат Б5.5, а не за Б3 моноинжекция...
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Еми отговори му де !
Извинявай че не знам всички мотори как са конструирани.
Извинявай че не знам всички мотори как са конструирани.
- VANK01
- Мнения: 118
- Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
- Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
- Двигател: 2002 V6 AMX
- Местоположение: Ely, Cambridgeshire
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Бубината е същата като на снимката и тайно се надявам да излезе тя проблема защото вече съм намерил оригинална такава. Тук поне стоките от ибей пристигат за ден - два и мога всичко да поръчам. Просто свършвам работа късно и най - вероятно в неделя, когато почивам ако се установи, че е бубина поръчвам веднага. При развитие ще пиша.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
докато я чакаш ,свали една лула от най-удобната свещ, развий запалителната свещ, щракни я обратно в лулата, подпри я на блока или главата, да имаш маса и накарай някой да върти на стартер, ако няма искара най-вероятно проблема ти е решен.
- VANK01
- Мнения: 118
- Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
- Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
- Двигател: 2002 V6 AMX
- Местоположение: Ely, Cambridgeshire
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Оказа се, че проблемът не е в бубината. Днес развих бензиновия маркуч от помпата към рейката и като дам на контакт или се опитам да запаля нито капчица бензин не потича от там. Затова сега съм на вълна бензинова помпа или бушона и'(ако е означен с бензинова колонка на схемата е здрав). Но пак повтарям, че не пали и на газ принудително, ако го правя правилно и газта нямам спомен да е свършвала. Всички мнения относно това, което би попречило на колата да запали на бензин и на газ са добре дошли.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
при отваряне на шофьорската врата помпата в резервоара избрънчава ли за кратко ? Пробва ли дали идва ток към сещите ? При откачен маркуч помпата се пуска за кратко, после спира и подкачва бензин само докато въртиш на стартер и то по малко.
http://www.2carpros.com/questions/1999-volkswagen-passat-need-fuse-box-diagram-vw-passat
http://www.2carpros.com/questions/1999-volkswagen-passat-need-fuse-box-diagram-vw-passat
- dnp
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 13 яну 2011 12:07
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател: BAU
- Местоположение: Велико Търново / София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, някой да знае какъв е диаметъра на мигачите и фаровете (вътрешната кръгла част, на снимката съм я оградил с червено) със фабричен ксенон. Идеята ми е да си сложа рингове.
- VANK01
- Мнения: 118
- Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
- Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
- Двигател: 2002 V6 AMX
- Местоположение: Ely, Cambridgeshire
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Въпросните релета от фигура 2 и 3 от линка къде се намират? Шофьорската ми врата не я отчита компа дали е отворена/затворена и предполагам няма как да разбера по този начин. Ще огледам релетата първо и ако са наред ще търся проблем в помпата, която сякаш не се чува като дам на контакт.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
зад кората, която се намира под волана. Махаш капака на бушоните и мисля, че имаше два винта с вътрешен торкс 20 - 25 , после залягаш и поглеждаш от мокета нагоре и ще видиш още 3 винта отново с този торкс. Кората слеко издърпване излиза, под нея ще ти се покаже цялата стойка на релетата, ел.инсталации, вижда се и гърба на бушонното табло, възможно е и там да имаш окосление или разстопени кабели .
- dnp
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 13 яну 2011 12:07
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател: BAU
- Местоположение: Велико Търново / София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:Защо искаш да съсипеш чудесен фар ?
Всеки със вкусът си. Пък и добавянето еднва ли ще го съсипе, като се има предвид, че са "plugnplay"
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
dnp написа:DoH_KuXoT написа:Защо искаш да съсипеш чудесен фар ?
Всеки със вкусът си. Пък и добавянето еднва ли ще го съсипе, като се има предвид, че са "plugnplay"
разлепването на стъклото е свързано с нагряване и сериозно осакатяване на корпуса, стъклото и т.н. Винаги ще си личи, че фара е отварян, да не говорим, че след това ако пропуснеш дори малък участък без силикон, то влагат отвътре ще се появи при първия дъжд. Пробвай първо на обикновен фар, било то и втора употреба, ей така за проба, ако всичко мине гладко действай, естетичната част си е индивидуално нещо, щом ти допада действай
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта