Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
AuDi_RuLzz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот AuDi_RuLzz » Нед 10 авг 2014 7:30


Пичове,крушките във фаровете с какъв цокъл са?




Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Нед 10 авг 2014 8:13


При Б5 късите са H7 или D2S ;дългите са H1 ако няма халоген, H4 ако има халоген и H7 ако имаш ксенон..
Б5.5 е по-лесен.. Ако няма ксенон са H7 и къси и дълги, а ксеноновата е D2S.


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 434
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Нед 10 авг 2014 14:58


На кой му трябваше снимка на кората?


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Нед 10 авг 2014 19:25


Aз съм за снимката ! :biggrin Искам да видя къде точно да лепя изолацията и каква дебелина да сложа.

претапециране на корите ми бяха казали 40-50лв на кора , про положение ,че се намират цели кори с кожа за по 30лв. Но идеята за перфорирана кожа е добра, дори си мислих горната част да я правя с перфорирана кожа или алкантар , а долната с обикновена.
Прикачени файлове
IMG_3564_2.jpg


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 434
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Нед 10 авг 2014 19:44


Заповядай
Прикачени файлове
image.jpg


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Нед 10 авг 2014 20:05


Мерси колега ! :th_up


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот pas1.8mi » Пон 11 авг 2014 8:47


Лампите са по 5W! Мисля,че са 9бр(виждат се)!


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот gancho » Пон 11 авг 2014 8:56


При Пассат Б5.5 и всички Голф 4 третия стоп е с диодно осветление.Колко вата-да кажат знаещите.
При Б5 наистина са лампи 5W.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Пон 11 авг 2014 9:50


До колкото си спомням от ученическите години, консумацията на светодиод е 60Х10 на минус трета степен ампера (0,06 А). Мощността се определяше мисля, че във функция от тока и напрежението (не съм много сигурен).

Мощност на постоянен ток:
Тъй като стойностите на тока и напрежението са постоянни и равни на моментните стойности във всеки момент от време, то средната мощност може да се изчисли от формулата:

P = I Х U = I^2 Х R = U^2/R

където Р е мощност, I - ток, U - напрежение, R - съпротивление.
По така показаната формула излиза, че P=0,06Х12=0,72 вата.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Пон 11 авг 2014 10:42


Сметките съм ги правил за един светодиод. Умножи ги по броя на всички диоди в стопа. Внасям едно уточнение, че тази стойност може да варира в зависимост от самия диод. Просто нямам представа какви са тези в стопа, но повярвай - консумацията им е много малка. Друг вариант да намериш общата мощност на стопа е да измериш с омметър съпрлотивлението му и да пресметнеш по формулата, която съм дал по-горе. Тук обаче мисля, че трябва да спазиш поляризация, защото диодите пускат ток в една посока и стойността на омметъра може да не е коректна - просто в единия случай няма да ти ги измери и ще покаже съпротивление, клонящо към безкрайност.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот pas1.8mi » Пон 11 авг 2014 11:12


Мери се ток през стопа,а не съпротивление!И при двата варианта(лампи и светодиоди) НЕ можеш да сметнеш консумираната мощност чрез съпротивлението!

Преди време си направих схема с ATtiny13 за мигащ стоп и работи отлично! Само да я намеря!
Прикачени файлове
flash_stop.rar
(1.06 KиБ) Свален 21 пъти
Flash.stop.jpg


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Пон 11 авг 2014 13:08


Приемам корекцията в частта за диодите, но защо това да важи и за ламповите стопове?


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот pas1.8mi » Пон 11 авг 2014 13:54


Как и колко се изменя съпротивлението ,при загряване на жичката? icon_idea :c020


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Пон 11 авг 2014 13:56


При загряване би трябвало да се увеличава т.е не е константа :th_up


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот pas1.8mi » Пон 11 авг 2014 14:19


:th_up Схемата по-горе е много удобна,защото всички параметри и се програмират:брой мигания (преди да светне постоянно),честота на миганията и продължителност на импулса!Ще потърся и клипчето от тубата!

https://www.youtube.com/watch?v=MsP5fIy9rbg&feature=player_embedded

http://avtosxema.com/na-mikrokontrollere/485-centralnyy-stop-signal-na-mikrokontrollere.html



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта