Добре върви темата, всеки нещо чопли
Аз понавъртях 2500км последните 10 дни и мога да се похваля със среден разход 8,6л/100км газ при средна скорост 102км/ч (изкарана от GPS Гармин) - от този пробег около 20% е спокойно градско без много трафик. Гуми 225/45 17"
2000сс 116к.с. бензин се оказва че с масло Тотал Quartz не е маслояд. За 5000км от смяната съм долял 200-250мл.
Термостата, който смених си свърши работата. Вече нямам спадове на температурата на принудителен празен ход.
При обиколките попаднах на едно пикапче Caddy mk1 и ноември месец живот и здраве ще има тема "Caddy MK1-тунинг,подобрения,ремонти"
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
E, поне ще знаеш вече какво масло да му сипваш. Това с термостата и аз го направих преди около седмица. Абе още като взех колата преди година и половина ми направи впечатление, че трудно загрява и се охлажда при спускане на предавка. Чашата преля оная седмица, когато ходих до едно село на 50 км. от Габрово. При 35-40 градуса на околната среда, мотора не можа да вдигне повече от 80 градуса. Да не говорим, че при спускане ми падаше на 70. Сега с новия термостат загрява за няколко минути и кове на 90 градуса без значение дали поддържаш една скорост, ускоряваш или спускаш - голем кеф.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:Добре върви темата, всеки нещо чопли
Аз понавъртях 2500км последните 10 дни и мога да се похваля със среден разход 8,6л/100км газ при средна скорост 102км/ч (изкарана от GPS Гармин) - от този пробег около 20% е спокойно градско без много трафик. Гуми 225/45 17"
2000сс 116к.с. бензин се оказва че с масло Тотал Quartz не е маслояд. За 5000км от смяната съм долял 200-250мл.
Термостата, който смених си свърши работата. Вече нямам спадове на температурата на принудителен празен ход.
При обиколките попаднах на едно пикапче Caddy mk1 и ноември месец живот и здраве ще има тема "Caddy MK1-тунинг,подобрения,ремонти"
И аз имам подобно пътешествие последните 2 седмици. 3000 км в няколко европейски държави с малко по-европейска нафта от нашата.
3000 км с разход от 5.9 и долято към 200 грама масло. Като последното предполагам се дължи на продължително поддържане на 180-190 в Германия.
lz2aii написа:E, поне ще знаеш вече какво масло да му сипваш. Това с термостата и аз го направих преди около седмица. Абе още като взех колата преди година и половина ми направи впечатление, че трудно загрява и се охлажда при спускане на предавка. Чашата преля оная седмица, когато ходих до едно село на 50 км. от Габрово. При 35-40 градуса на околната среда, мотора не можа да вдигне повече от 80 градуса. Да не говорим, че при спускане ми падаше на 70. Сега с новия термостат загрява за няколко минути и кове на 90 градуса без значение дали поддържаш една скорост, ускоряваш или спускаш - голем кеф.
Нали знаеш, че на таблото ти показва 90 градуса и при 80, и при 100 градуса температура на двигателя?
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Е да де, ама преди да сменя термостата показваше всичко друго, само не и 90.
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На горната граница си с този размер. И аз имам Феникс и не съжалявам, че минах на 16 цола. Разликата е голяма в поведението на колата. Махай тоя Феникс, хубаво стои на Пасат, уж оригинална джанта, но много тежка.
Аз намерих една много рядка джанта от Ауди Ол роуд, но 16ц петолъчка с ЕТ 15 и 6.5 же
Аз намерих една много рядка джанта от Ауди Ол роуд, но 16ц петолъчка с ЕТ 15 и 6.5 же
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Можеш да сложиш 225/50/17 , но според мен пак няма да си доволен. Щом искаш возия , вземи едни оригинални 16ки и сложи 215/55. Или направо 15ки :)
А за корите на вратите имаше 2 обяви за салони и корите се продаваха и отделно за 120лв - 4-те :)
ПП: може ли да качиш снимка на феникса с 235/45 , понеже 7J ги дават за гуми от 205 до 225. Искам да видя как стои
А за корите на вратите имаше 2 обяви за салони и корите се продаваха и отделно за 120лв - 4-те :)
ПП: може ли да качиш снимка на феникса с 235/45 , понеже 7J ги дават за гуми от 205 до 225. Искам да видя как стои
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз пък утре ще видя как ще се държим с твърдият комплект съединител с маховик на Валео...И ще дам адекватно мнение за да се има представа на останалите колеги.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
аз си карам 225/45 17" и съм супер доволен от поведението и комфорта. Да не си с някакви твърди пружини ? Като се кача на 15" 185/65 зимата имам чувството, че джантите ми са от локум и цялата кола се люлее странично, по-меко вози, но ми е много лигава
- borislav_mladenov
- Мнения: 358
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: 3_2 VR6 2008
- Местоположение: Хасково
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
аз до много скоро карах с оригиналния размер за Пасат Б5 195/65/15 за зимни и летни и бях достатъчно доволен от возия и поведение. От година насам съм снижаващите пружинки на Eibach 30/30 мм. Возията стана по- твърда от преди, но пък ми харесва стабилността. Скоро покарах няколко седмици със R17/225/45 и в комбинация с пружинките беше наистина много по- стабилно от преди. Но поради някой причини махнах 17ките и сега вече повече от месец карам R16/205/55 и също съм много доволен от към возия и стабилност. Е не е като с по- широката гума, но пак се усеща.
Наскоро се возих при приятел със същия размер 16ки, но със стокови пружинки... и честно казано доста ми се люлееше. Не че се клати като кораб във вълни, ами като взима завой и след това изправяйки се на правата след завоя колата се накланя на противоположната страна. И на мен това ми прави впечатление. И това е нали с нормална скорост. Не е да кажеш, че се засилваме като на състезание
Наскоро се возих при приятел със същия размер 16ки, но със стокови пружинки... и честно казано доста ми се люлееше. Не че се клати като кораб във вълни, ами като взима завой и след това изправяйки се на правата след завоя колата се накланя на противоположната страна. И на мен това ми прави впечатление. И това е нали с нормална скорост. Не е да кажеш, че се засилваме като на състезание
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Малко е кофти да пазиш ръбовете на джантите ама не е нещо непреодолимо. 225/40/18 на 9,5J
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
ето старата ми машина понастърчваха :) 9J 205/45 16" отпред и отзад. Като отзад са с 30мм фланец, отпред с 25мм
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Абе , влезе ми една идея в главата. Става въпрос за подгрев на волана. На пръв поглед не ми изглежда трудно осъществимо. Вие какво ще кажете?
По принцип воланите с подгрев имат слой плат с нагреватели под кожата , подобен или същия като този на седалките. Дали ще стане според вас ? Не че е супер важна екстра, но просто вече се чудя какво да барникам :D
По принцип воланите с подгрев имат слой плат с нагреватели под кожата , подобен или същия като този на седалките. Дали ще стане според вас ? Не че е супер важна екстра, но просто вече се чудя какво да барникам :D
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Няма причина да не стане, но си трябва играчка... МНОГО играчка
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Въпросът е от къде да намеря плат с нагреватели и колко ще е дебел самия плат. Да не стане много дебел волана :)
От електрическо одеало дали ще стане ? :D
От електрическо одеало дали ще стане ? :D
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
има си автомобили с подгрев на волана фабрично. Новия туарег го има като опция, чувал съм и за а8 но не мога да го потвърдя. Подгрева на седалките е мрежа с определено съпротивление, предполагам можеш да отделиш определени ламели и да ги закрепиш към волана, като предварително му обелиш кожата, след това отиваш на тапицер и си готов. Захранване може да му вземеш предполагам от клаксона там мисля имаш постоянен плюс, бутон на волана скрит отзад , всичко през бушон и реле. Но не е нещо кой знае какво, ако толкова ти мръзнат ръцете може да тапицираш с алкантара волана, имал съм алкантара волан и го няма това усещане да е толкова леден волана , че да го пускаш да не ти се одървят ръцете.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Shamata и 151 госта