Колеги, днес си слагах фолио на стъклата и като погледнах долу имаше вода, разглобих всичко и почистих, в дясно имаше много а в ляво съвсем малко, от къде може да влиза? Oт уплатнението на стоповете или от самото уплатнение на 5-та врата? Има едни гумени тапи, които махнах за да се изтече и пак си ги сложих, но не са пробити да се изтича от тях или не трябва да влиза вода там за да има за изтичане.
И още един въпрос, какви са тези найлонови торби, някаква шумоизолация ли е? Еарбег ли е, какво е това? Викам си на акъла, бинго, торба с пари И в двата края ги има!
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Извади ги и виж какви са тия найлони -пари, наркотици . Там бегове няма мисля. Където има бегове обикновено пише.
Водата влиза през стоповете. Най вероятно пак ще се напълни.
Този клаксон е за фабричната аларма. Чудех се от къде свири, а той къде бил.
Водата влиза през стоповете. Най вероятно пак ще се напълни.
Този клаксон е за фабричната аларма. Чудех се от къде свири, а той къде бил.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Като че ли е дунапрен вътре, чудя се ако си е оригинално от колата да не го барам, някой друг който е разглобявал там няма ли такива найлони? И аз се чудих от къде свири, дори си мислих, че през задните говорители бипка а той било там навряно. Какво да ги правя тези стопове, силикон ли да слагам?
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
От лявво минава маркучето за задната чистачка и то има навика да тече от снадките
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
при мен е същото само че от дясно, караш няколко месеца, вали, минаваш автомивки няма проблеми, по едно време бръкна в джоба да си оставя нещо и напипвам влажен мокет. Свалях стопове, чисти уплътненията, нови уплътнения слагах, обръщах ги от левия стоп на десния и все си се пълни от дясно. Почвам да се съмнявам във вентилационните клапи. А за найлоновите чувалчета, така е фабрично, шумоизолзация е според мен има на доста места по колата напъхани такива, виждал съм разрязан пасат и на праговете вътре има и на панела към колонките.
Не ги махай, няма нищо излишно в тези коли, за да има нещо сложено то върши работа.
Не ги махай, няма нищо излишно в тези коли, за да има нещо сложено то върши работа.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Бе не са излишни, ама да не са пълни с кинти
Сигурно е от тия клапи водата. Почне ли да тече няма спасение. Това съм установил. За това и не ровя под тия джобове да търся находища.
Сигурно е от тия клапи водата. Почне ли да тече няма спасение. Това съм установил. За това и не ровя под тия джобове да търся находища.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Днес проверих около комфорт модула и забелязах мокета леко мокричък...Прочетох из форума и стигнах до извода, че вероятно са дренажините изводи под акумулатора и сервото. Страшен филм колеги...те пълни с боклуци и кола мита преди 2 дни с ниво на водата до ЕКУ-то.
Проверявайте под акумулатора и сервото защото може да се случи нещо такова:
Веднаха се шашнах.....майстори....консултации. И се започна търкане с шкурка и премахване на ненужните загнили елементи...чак масата беше подпуханал и я откъртих. Направихме я на ново напълних гредата с източено масло от двигател и намазах навсякъде със същото. Оставих а за час-два да поеме добре...подсуших леко и намазах супер яко с графитна смазка, която отблъсква водата...Утре отварям под краката на водача да видя комфорт модула..макар че нямам пробеми с нищо за сега...но да си го видя...даже мисля,че би се получила добра тема от случката, но съм адски счупен за това днес-адски много работа.... ТОВА Е за сега.....
Проверявайте под акумулатора и сервото защото може да се случи нещо такова:
Веднаха се шашнах.....майстори....консултации. И се започна търкане с шкурка и премахване на ненужните загнили елементи...чак масата беше подпуханал и я откъртих. Направихме я на ново напълних гредата с източено масло от двигател и намазах навсякъде със същото. Оставих а за час-два да поеме добре...подсуших леко и намазах супер яко с графитна смазка, която отблъсква водата...Утре отварям под краката на водача да видя комфорт модула..макар че нямам пробеми с нищо за сега...но да си го видя...даже мисля,че би се получила добра тема от случката, но съм адски счупен за това днес-адски много работа.... ТОВА Е за сега.....
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ами аз не останах с недостъпни места-старшно много се мъчих ръцете са ми ужасни след днес...да киселината(най-вече) и водата са виновни...Майсторите ми обясниха така...премахваш подпухналото и лъскаш ддо оснив, шкуриш добре, почиства се третиране с маслото и намазване навсякъде със смазката. Маслото е "ГОРЯЛО"- източено такова от двигател за смяна...но основното е графитната смазка...може и без маслото
Последна промяна от ant1ni на Пон 14 сеп 2015 21:07, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
В гредата, за която е захваната масата, понеже я откъртих и напавих малка дупка и самите места където е имало ръжда.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И аз ще проверя там тези дни, пробвах преди няколко месеца да видя дали се събира вода, но едната чистачка не иска да излезе Поръчах си скоба за лагери за да я изкарам и като дойде ще видя как е положението при мен. Дано да няма ръжди, че ще ми отвори работа. И на брат ми му беше текло от акумулатора и всичко беше ръждясало отдолу.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
betaserk написа:И аз ще проверя там тези дни, пробвах преди няколко месеца да видя дали се събира вода, но едната чистачка не иска да излезе Поръчах си скоба за лагери за да я изкарам и като дойде ще видя как е положението при мен. Дано да няма ръжди, че ще ми отвори работа. И на брат ми му беше текло от акумулатора и всичко беше ръждясало отдолу.
защо пък ще махаш чистачките ? Маха се само кората над акумулатора, махаш акумулатора, развиваш стойката и имаш пълен достъп, изхвърляш маншоните, почистваш хубаво, махаш всички листа и боклуци, аз ползвах меглио и четка и всичко стана като ново.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
да, не се свалят чистачките. И между другото снимките са след водоструйка .....беше адски пълно с боклуци
Последна промяна от ant1ni на Пон 14 сеп 2015 21:30, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
ant1ni написа:Днес проверих около комфорт модула и забелязах мокета леко мокричък...Прочетох из форума и стигнах до извода, че вероятно са дренажините изводи под акумулатора и сервото. Страшен филм колеги...те пълни с боклуци и кола мита преди 2 дни с ниво на водата до ЕКУ-то.
Проверявайте под акумулатора и сервото защото може да се случи нещо такова:
...
колега при теб е доста изпуснато положението, аз лично тази ламарина която е под акумулатора бих я изхвърли при първа възможност, след като си намериш да я замениш с читава разбира се. Останалите места почисти хубаво с шкурка и третирай с ръждопреобразувател, грундираш с филер на спрей, леко с водна шкурка и боя за да запечаташ, ползвай услугите на бояджия който си знае работата.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Сериозно ли не трябва да се сваля кората, защо останах с такова впечатление и налягам да ги свалям
П.П. Аз искам и да сменя уплатнението над вентилатора на климатроника ако е нужно, защото нали от там влиза водата...
Затова искам да махна чистачките!
П.П. Аз искам и да сменя уплатнението над вентилатора на климатроника ако е нужно, защото нали от там влиза водата...
Затова искам да махна чистачките!
Последна промяна от betaserk на Пон 14 сеп 2015 21:43, променено общо 2 пъти.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:ant1ni написа:Днес проверих около комфорт модула и забелязах мокета леко мокричък...Прочетох из форума и стигнах до извода, че вероятно са дренажините изводи под акумулатора и сервото. Страшен филм колеги...те пълни с боклуци и кола мита преди 2 дни с ниво на водата до ЕКУ-то.
Проверявайте под акумулатора и сервото защото може да се случи нещо такова:
...
колега при теб е доста изпуснато положението, аз лично тази ламарина която е под акумулатора бих я изхвърли при първа възможност, след като си намериш да я замениш с читава разбира се. Останалите места почисти хубаво с шкурка и третирай с ръждопреобразувател, грундираш с филер на спрей, леко с водна шкурка и боя за да запечаташ, ползвай услугите на бояджия който си знае работата.
Колега след консултация точно с бояджия, който УЖ разбира много ми обясни, че не е проблем да се направи това, но е почти сигурно да си работи ръждичката след процедурата....за това каза графитната смазка няма да позволи това да се случи....Ламарината е УЖАСНА-СВЪРШИЛА Е, направих процедурата с нея, която си описал, но ще се сменя скоро...стига да намеря прилична някъде...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта