Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 26 сеп 2014 17:06


Значи щом можеш а разглобиш таблата, самата смяна на стрелките вече е въпрос на това дали ще станат на самите оси. Колегата Ваг-Активатор споделя че калиброването било проблем. Защото при смяна на Фул-фис дисплей се налагало демонтажа им.
Аз смених моя дисплей, обаче той е Халф и стрелките не се пипат.

Според това което видях- трябва да видиш къде сочи дадената стрелка преди демонтажа и по цифелблата. Можеш с пръст да я пробваш дали е в крайно нулево положение. Можеш да сложиш белег някъде по циферблата.
После сменяш като ги поставяш в същото нулево положение като заводската калибровка. Можеш да провериш с пръст дали хода и до края е целият и дали пак отива до нулата там където си я бил поставил. Въпроса е дали дупките на тия стрелки съвпадат ???

Действително държача за чаши на В5 е по готин от този на В5.5 ! :th_up Тоя дето излиза над пепелника. И аз бих си монтирал един ако ми изпадне.

Колега я дай да ги видя тия стрелки от В5 дето толкова са готини. :beer




Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Пет 26 сеп 2014 17:15


Елементарно е колега ! Щом ти харесват други стрелки и имаш желание , направо ги мятай :th_up Aз играх на търг едни стрелки от ауди R8 , но станаха безумно скъпи и се отказах :mhihi

с какви стрелки си в момента?
Прикачени файлове
vw_passat_b5_-_kombiinstrument.jpg
или такива? :)
28062007232.jpg
такива ?


Потребителски аватар
boqnkov
Мнения: 155
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 1.9 TDI avf
Местоположение: Plovdiv

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот boqnkov » Пет 26 сеп 2014 17:29


Моите са като първите. Иначе ето снимка на стрелките на Б5:
Изображение


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 26 сеп 2014 18:32


Моите са като вторите.

Тия и двете са от бензинови бегачки.

Първото табло е от Американка-има в мили.

И двете ли са на В5.5 ?

Колега boqnkov това табло и стрелките му от В5 ли са, нещо не ми стоят базовите ? Вярно че бензиномера и температурата са като на В5.

Ти искаш да сложиш от В5, на твоя 5.5, нали ?

Моите са като тези дето ги даваш за В5, тоест можеш да сложиш и от 5.5, но тънките. Явно има 2 чишита.

Сега видях и основната разлика между В5 и 5.5- на В5 стрелката прорязва кръглото централно колелце, което е по-гот ! :th_up
Докато моите са си без това прорязване, абе от 5.5.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6065
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 26 сеп 2014 19:04


моето табло пък е с цеферблати и стрелки от голф4 , но искам да сложа стрелки от сироко
Изображение
Изображение


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 26 сеп 2014 20:40


Traytor написа:Ти май си от хората които си мислят че тяхното мнение трябва да е всеобщо. Аз споделих че не ми харесва как стои. А това че на теб ти е трудно да свалиш таблото не означава, че в действителност е трудно. Дали съм по ремонтите или по писането си знам аз.


Колега, защо достигам до този извод ?

От опит знам че човек който казва че нещо е много просто значи въобще не е наясно с действителността.
Лесно е само на думи, а реално нещата стават трудно и не винаги от първият път.

Тук във форума много колеги дават съвети, но когато Аз попитам нещо което не съм сигурен или не знам, всички тези които обясняват всичко колко е просто и лесно не дават отговор по същество. Даже въобще не казват нищо.

Ето сега питам в темата за Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета-относно регулирането на хода на жилото за отваряне на вратата отвътре- дали бронята от към ключалката се регулира с завиване и тнт. Понеже от другата страна съм го разглобявал и знам че има щипка към кората и бронята.
Познай колко отговора получих от всички които уж сменят и отварят точно тези ключалки-нито един. А въпроса ми е елементарен.
Само един колега ми спомена че може при кората да е излезнала бронята. Обаче и той не знаеше за щипката там. Що така се получава на толкова елементарното ми питане ? :smile

Яд ме е че като отварях и сменях джоистика за страничните огледала не обърнах внимание имали реглаж това жило.
Щото и това е лесна работа, ама иска да развия за н-ти път видиите и да допрецакам насрешните им резби и тнт.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=88&t=23478&start=675

??? Айде лесен ми е въпроса колега, по лесен от това лесно табло !
На В3 имаше такъв реглаж на тия жила.

Последна промяна от kossis на Пет 26 сеп 2014 20:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Пет 26 сеп 2014 20:47


kossis написа:
??? Айде лесен ми е въпроса колега, по лесен от това лесно табло !
На В3 имаше такъв реглаж на тия жила.

Само не можах да разбера какъв ти е въпроса..


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 26 сеп 2014 20:54


Ключалка предна врата- жило/броня- лост за отваряне от вътрешна стана.

При ключалката има ли регулиране това жило и бронята му - тоест когато дръпна лоста вътре да се отвори ключалката по средата на хода на лоста вътре, а не в края му ?

Виж в темата http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=88&t=23478&start=675


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Пет 26 сеп 2014 21:18


kossis написа:Виж в темата http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=88&t=23478&start=675

Така, за тоя проблем... Аз лично смятам че можеше и по-добре да го оправя при моя пасат, но никак не ми се искаше да махам междинната кора на вратата. Тъй като при мен беше счупена щипчицата с която се захваща жилото, си изкривих една ламаринка и я запоих за обвивката на жилото. Не е най-елегантния начин за отремонтиране на такъв проблем, но ми се видя най-практичен за момента. И пак не съм сигурен че това е бил проблема при теб. При мен просто трябваше зверски да се опъне дръжката от вътрешната страна за да се отвори.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6065
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 26 сеп 2014 21:21


какво сте го задъвкали това инструментално табло :) Аз моето го свалих за 5 минути без да знаех какво правя. Натиснах пластмасовата "щоричка" . която закрива пролуката като движиш волана насам натам. Видях, че има две рапидки с торкс. Залепих си вакуумната стойка за GPS-a към предпазното стъкло издърпах го , откачих му буксите и вече беше в ръцете ми.
На B4 по-сложно беше направено, та пластмаси се махат, та жилото едва отвъртях... тук всичко е опростено.
А за бравата жилото можеш да го тунинговаш малко , не е предвиден реглаж доколкото си спомням. Щипката го държи фиксирано за да се сваля и слага лесно кората. Много хора не знаят за тази щипка и я чупят като свалят кората.
Взимаш една прорязана шайба и я подлагаш в самия кожух, като идеята е да удължиш бронята, като така постигаш по-къс ход, но защо е нужно това ? Ето ти снимка на задна брава. С червено съм оградил къде се щраква бронята, с червена чертичка - къде влиза кукичката на жилото. Има варианти доста да скъсиш хода. Но не е мислено в тази посока.
Изображение

Последна промяна от DoH_KuXoT на Пет 26 сеп 2014 21:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Пет 26 сеп 2014 21:27


И все пак има реглаж бих казал. Не съм се задълбочавал, но като регулирах късото жилце за външната дръжка ми се оправи големия луфт на вътрешната


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Пет 26 сеп 2014 21:30


DoH_KuXoT написа:но защо е нужно това ?

Ако проблема е като моя си е доста наложително, защото искаше бая усилие зада може да се отвори вратата отвътре. Трябваше да напънеш тая дръжка яко, не ми е приятно когато някой си прави силовата тренировка върху колата ми, за това и се занимавах :Mr Green Fun
Аз правих задната, него май го интересува предна лява врата. Но същата интервенция може да се направи и на самата кора стига да не ти е много жал за щипката. Моя пасат е типичен пример че и без тая щипка жилото може да седи, малко по-кофти се слага кората щото можеш да изкараш жилото, но веднъж като се сложи кората няма проблеми. Аз лично препочитам да работя от нея страна вместо да свалям и другата кора защото там вече си става сложно :icon_razz


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 26 сеп 2014 21:35


Ясно-удължаване на бронята ! :th_up

Дразни ме-но за сега след пръскане на ВД в ключалката, не мисля да пипам повече.

Преди да пръсна ВД-то като напъна лоста без да бутна вратата с рамото навън и нещеше изобщо да се отвори, но после е оправи-дърпам лоста и без да я бутам с рамото тя се отваря. Пасажерсака се отваряше и без бутане от шофьорската седалка-при проба.

Та понеже я мих здраво на вилата и правих тест за водонепропускливост на предно стъкло явно съм измил и маслото от бравите което съм мазал преди. пробвах на отворена врата -с пръста бутам зъбчето в ключалката 2 пъти принудително, симулирам му заключено положение. После при първата дръпка на лоста не изщраква изобщо товя зъб, а чак на второто дръпване изщраква. ВД-то във всички брави и сега всичко щрака от първият път.

Но хода на тоя лост ми е много накрая си, което се търпи.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Пет 26 сеп 2014 21:40


Ми ако решиш на колегата начина ми се струва по-добър, но...
на фона на всичко това, винаги ще счупя щипката, ще си го направя от нея страна и някой ден ако се наложи ще отида и ще си купя от моргата здраво жило за 5лв :)
Но за ВД-то не се бях замислял, може да напръскам защото ми заяжда шофьорската дръжка отвън.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 26 сеп 2014 21:42


110afn написа:И все пак има реглаж бих казал. Не съм се задълбочавал, но като регулирах късото жилце за външната дръжка ми се оправи големия луфт на вътрешната


Това жило от къде го регулира ? Под металната кора ли се бара ? За сега не съм имал проблеми с тия брави.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 178 госта