Значи щом можеш а разглобиш таблата, самата смяна на стрелките вече е въпрос на това дали ще станат на самите оси. Колегата Ваг-Активатор споделя че калиброването било проблем. Защото при смяна на Фул-фис дисплей се налагало демонтажа им.
Аз смених моя дисплей, обаче той е Халф и стрелките не се пипат.
Според това което видях- трябва да видиш къде сочи дадената стрелка преди демонтажа и по цифелблата. Можеш с пръст да я пробваш дали е в крайно нулево положение. Можеш да сложиш белег някъде по циферблата.
После сменяш като ги поставяш в същото нулево положение като заводската калибровка. Можеш да провериш с пръст дали хода и до края е целият и дали пак отива до нулата там където си я бил поставил. Въпроса е дали дупките на тия стрелки съвпадат ???
Действително държача за чаши на В5 е по готин от този на В5.5 ! Тоя дето излиза над пепелника. И аз бих си монтирал един ако ми изпадне.
Колега я дай да ги видя тия стрелки от В5 дето толкова са готини.
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Елементарно е колега ! Щом ти харесват други стрелки и имаш желание , направо ги мятай Aз играх на търг едни стрелки от ауди R8 , но станаха безумно скъпи и се отказах
с какви стрелки си в момента?
с какви стрелки си в момента?
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Моите са като първите. Иначе ето снимка на стрелките на Б5:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Моите са като вторите.
Тия и двете са от бензинови бегачки.
Първото табло е от Американка-има в мили.
И двете ли са на В5.5 ?
Колега boqnkov това табло и стрелките му от В5 ли са, нещо не ми стоят базовите ? Вярно че бензиномера и температурата са като на В5.
Ти искаш да сложиш от В5, на твоя 5.5, нали ?
Моите са като тези дето ги даваш за В5, тоест можеш да сложиш и от 5.5, но тънките. Явно има 2 чишита.
Сега видях и основната разлика между В5 и 5.5- на В5 стрелката прорязва кръглото централно колелце, което е по-гот !
Докато моите са си без това прорязване, абе от 5.5.
Тия и двете са от бензинови бегачки.
Първото табло е от Американка-има в мили.
И двете ли са на В5.5 ?
Колега boqnkov това табло и стрелките му от В5 ли са, нещо не ми стоят базовите ? Вярно че бензиномера и температурата са като на В5.
Ти искаш да сложиш от В5, на твоя 5.5, нали ?
Моите са като тези дето ги даваш за В5, тоест можеш да сложиш и от 5.5, но тънките. Явно има 2 чишита.
Сега видях и основната разлика между В5 и 5.5- на В5 стрелката прорязва кръглото централно колелце, което е по-гот !
Докато моите са си без това прорязване, абе от 5.5.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
моето табло пък е с цеферблати и стрелки от голф4 , но искам да сложа стрелки от сироко
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Traytor написа:Ти май си от хората които си мислят че тяхното мнение трябва да е всеобщо. Аз споделих че не ми харесва как стои. А това че на теб ти е трудно да свалиш таблото не означава, че в действителност е трудно. Дали съм по ремонтите или по писането си знам аз.
Колега, защо достигам до този извод ?
От опит знам че човек който казва че нещо е много просто значи въобще не е наясно с действителността.
Лесно е само на думи, а реално нещата стават трудно и не винаги от първият път.
Тук във форума много колеги дават съвети, но когато Аз попитам нещо което не съм сигурен или не знам, всички тези които обясняват всичко колко е просто и лесно не дават отговор по същество. Даже въобще не казват нищо.
Ето сега питам в темата за Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета-относно регулирането на хода на жилото за отваряне на вратата отвътре- дали бронята от към ключалката се регулира с завиване и тнт. Понеже от другата страна съм го разглобявал и знам че има щипка към кората и бронята.
Познай колко отговора получих от всички които уж сменят и отварят точно тези ключалки-нито един. А въпроса ми е елементарен.
Само един колега ми спомена че може при кората да е излезнала бронята. Обаче и той не знаеше за щипката там. Що така се получава на толкова елементарното ми питане ?
Яд ме е че като отварях и сменях джоистика за страничните огледала не обърнах внимание имали реглаж това жило.
Щото и това е лесна работа, ама иска да развия за н-ти път видиите и да допрецакам насрешните им резби и тнт.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=88&t=23478&start=675
??? Айде лесен ми е въпроса колега, по лесен от това лесно табло !
На В3 имаше такъв реглаж на тия жила.
Последна промяна от kossis на Пет 26 сеп 2014 20:49, променено общо 1 път.
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:
??? Айде лесен ми е въпроса колега, по лесен от това лесно табло !
На В3 имаше такъв реглаж на тия жила.
Само не можах да разбера какъв ти е въпроса..
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ключалка предна врата- жило/броня- лост за отваряне от вътрешна стана.
При ключалката има ли регулиране това жило и бронята му - тоест когато дръпна лоста вътре да се отвори ключалката по средата на хода на лоста вътре, а не в края му ?
Виж в темата http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=88&t=23478&start=675
При ключалката има ли регулиране това жило и бронята му - тоест когато дръпна лоста вътре да се отвори ключалката по средата на хода на лоста вътре, а не в края му ?
Виж в темата http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=88&t=23478&start=675
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Виж в темата http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=88&t=23478&start=675
Така, за тоя проблем... Аз лично смятам че можеше и по-добре да го оправя при моя пасат, но никак не ми се искаше да махам междинната кора на вратата. Тъй като при мен беше счупена щипчицата с която се захваща жилото, си изкривих една ламаринка и я запоих за обвивката на жилото. Не е най-елегантния начин за отремонтиране на такъв проблем, но ми се видя най-практичен за момента. И пак не съм сигурен че това е бил проблема при теб. При мен просто трябваше зверски да се опъне дръжката от вътрешната страна за да се отвори.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
какво сте го задъвкали това инструментално табло :) Аз моето го свалих за 5 минути без да знаех какво правя. Натиснах пластмасовата "щоричка" . която закрива пролуката като движиш волана насам натам. Видях, че има две рапидки с торкс. Залепих си вакуумната стойка за GPS-a към предпазното стъкло издърпах го , откачих му буксите и вече беше в ръцете ми.
На B4 по-сложно беше направено, та пластмаси се махат, та жилото едва отвъртях... тук всичко е опростено.
А за бравата жилото можеш да го тунинговаш малко , не е предвиден реглаж доколкото си спомням. Щипката го държи фиксирано за да се сваля и слага лесно кората. Много хора не знаят за тази щипка и я чупят като свалят кората.
Взимаш една прорязана шайба и я подлагаш в самия кожух, като идеята е да удължиш бронята, като така постигаш по-къс ход, но защо е нужно това ? Ето ти снимка на задна брава. С червено съм оградил къде се щраква бронята, с червена чертичка - къде влиза кукичката на жилото. Има варианти доста да скъсиш хода. Но не е мислено в тази посока.
На B4 по-сложно беше направено, та пластмаси се махат, та жилото едва отвъртях... тук всичко е опростено.
А за бравата жилото можеш да го тунинговаш малко , не е предвиден реглаж доколкото си спомням. Щипката го държи фиксирано за да се сваля и слага лесно кората. Много хора не знаят за тази щипка и я чупят като свалят кората.
Взимаш една прорязана шайба и я подлагаш в самия кожух, като идеята е да удължиш бронята, като така постигаш по-къс ход, но защо е нужно това ? Ето ти снимка на задна брава. С червено съм оградил къде се щраква бронята, с червена чертичка - къде влиза кукичката на жилото. Има варианти доста да скъсиш хода. Но не е мислено в тази посока.
Последна промяна от DoH_KuXoT на Пет 26 сеп 2014 21:29, променено общо 1 път.
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И все пак има реглаж бих казал. Не съм се задълбочавал, но като регулирах късото жилце за външната дръжка ми се оправи големия луфт на вътрешната
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:но защо е нужно това ?
Ако проблема е като моя си е доста наложително, защото искаше бая усилие зада може да се отвори вратата отвътре. Трябваше да напънеш тая дръжка яко, не ми е приятно когато някой си прави силовата тренировка върху колата ми, за това и се занимавах
Аз правих задната, него май го интересува предна лява врата. Но същата интервенция може да се направи и на самата кора стига да не ти е много жал за щипката. Моя пасат е типичен пример че и без тая щипка жилото може да седи, малко по-кофти се слага кората щото можеш да изкараш жилото, но веднъж като се сложи кората няма проблеми. Аз лично препочитам да работя от нея страна вместо да свалям и другата кора защото там вече си става сложно
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ясно-удължаване на бронята !
Дразни ме-но за сега след пръскане на ВД в ключалката, не мисля да пипам повече.
Преди да пръсна ВД-то като напъна лоста без да бутна вратата с рамото навън и нещеше изобщо да се отвори, но после е оправи-дърпам лоста и без да я бутам с рамото тя се отваря. Пасажерсака се отваряше и без бутане от шофьорската седалка-при проба.
Та понеже я мих здраво на вилата и правих тест за водонепропускливост на предно стъкло явно съм измил и маслото от бравите което съм мазал преди. пробвах на отворена врата -с пръста бутам зъбчето в ключалката 2 пъти принудително, симулирам му заключено положение. После при първата дръпка на лоста не изщраква изобщо товя зъб, а чак на второто дръпване изщраква. ВД-то във всички брави и сега всичко щрака от първият път.
Но хода на тоя лост ми е много накрая си, което се търпи.
Дразни ме-но за сега след пръскане на ВД в ключалката, не мисля да пипам повече.
Преди да пръсна ВД-то като напъна лоста без да бутна вратата с рамото навън и нещеше изобщо да се отвори, но после е оправи-дърпам лоста и без да я бутам с рамото тя се отваря. Пасажерсака се отваряше и без бутане от шофьорската седалка-при проба.
Та понеже я мих здраво на вилата и правих тест за водонепропускливост на предно стъкло явно съм измил и маслото от бравите което съм мазал преди. пробвах на отворена врата -с пръста бутам зъбчето в ключалката 2 пъти принудително, симулирам му заключено положение. После при първата дръпка на лоста не изщраква изобщо товя зъб, а чак на второто дръпване изщраква. ВД-то във всички брави и сега всичко щрака от първият път.
Но хода на тоя лост ми е много накрая си, което се търпи.
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ми ако решиш на колегата начина ми се струва по-добър, но...
на фона на всичко това, винаги ще счупя щипката, ще си го направя от нея страна и някой ден ако се наложи ще отида и ще си купя от моргата здраво жило за 5лв :)
Но за ВД-то не се бях замислял, може да напръскам защото ми заяжда шофьорската дръжка отвън.
на фона на всичко това, винаги ще счупя щипката, ще си го направя от нея страна и някой ден ако се наложи ще отида и ще си купя от моргата здраво жило за 5лв :)
Но за ВД-то не се бях замислял, може да напръскам защото ми заяжда шофьорската дръжка отвън.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
110afn написа:И все пак има реглаж бих казал. Не съм се задълбочавал, но като регулирах късото жилце за външната дръжка ми се оправи големия луфт на вътрешната
Това жило от къде го регулира ? Под металната кора ли се бара ? За сега не съм имал проблеми с тия брави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 178 госта