Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6066
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 05 юли 2013 13:59


официално с голямо дясно огледало , голяма играчка се оказа, от англичанка, ползвах капачката и стъклото и алуминиевата основа на моторчето , че е по-дълга. От мойто ползвах основата която се захваща към вратата , инсталацията и моторчето. Интересното, е че огледалото асиметрично но се вижда добре. Аз очаквах фокусното разстояние да е кофти, но е добре. Оста сега да я покарам и да кажа и в движение как е.




lancer4eto
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 30 ное 2012 9:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: AHL 1997
Местоположение: Tyrgovishte

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lancer4eto » Пет 05 юли 2013 22:24


Колеги някои знае ли колко струва долу-горе ножа от задната броня на W8 с местата за 2-та ауспуха и става ли от комби за без комби примерно или обратното ... че нещо ги няма тия W8 на части пък без комби хич ... :love.vwclub


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6066
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 08 юли 2013 9:30


комби и седан мисля, че разликата е само в горната част на бронята. Би следвало да става спойлера.
п.с. обещах да споделя как е като покарам с дългото огледало от десен волан. Вижда се перфектно. Вече дори кола която ми е в мъртвата зона я виждам почти цялата, препоръчвам на всички!!! :beer


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dimitarpetrov » Вто 09 юли 2013 20:06


Привет!

Както бях писал относно масовия проблем при AZM - трудното палене сутрин - послушах си диагностика и сипах добавка за почистване на горивната система (каза че вероятно е осмоляване на инжекторите и клапана за налягането на горивото и седенето с празен резервоар - колата я взех от автокъща и бе стояла няколко месеца), сипах 30-40 л. бензин и добавката и след 100 км. на бензин сутрин пали от първото въртене. единствената разлика е че сега въртя една идея повече - около 4-5 оборота на коляновия вал но пали стабилно и държи нормални обороти. Ще карам докато изгоря третирания бенз и минавам на газово шофиране.
Добавката е GUMONT (http://gumout.com/ourProducts/ReganeFSC.asp) и си я донесох от Щатско. За в БГ диагностика ми препоръча да си купувам от ПРОСПИД.
С ГИ на БСМ съм, прясно монтиран. според диагностика - много добре настроен - когато се върже към колата не открива разлика в показанията при бензин или газ и не отчита промени при превключването.
Още нямам меродавни наблюдения относно разхода.
Открих една интересна инфо за комбитата (вероятно и при седана е същото) - описал съм "проблема" в отделна тема, тук само прикачвам картинката която направих.
Прикачени файлове
Режими_отваряне_багажник_В5.5.jpg


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот niks76 » Вто 09 юли 2013 22:19


DoH_KuXoT написа:комби и седан мисля, че разликата е само в горната част на бронята. Би следвало да става спойлера.
п.с. обещах да споделя как е като покарам с дългото огледало от десен волан. Вижда се перфектно. Вече дори кола която ми е в мъртвата зона я виждам почти цялата, препоръчвам на всички!!! :beer

относно огледалото-по лесния вариянт е да се сложи направо цялото от англичанка ,като единствено се разпробива и добавя стопор да ограничи огледалото малко по рано при краино отворено положение :mhihi
почти всичко за пасат Б5/Б5 съм изпробвал преди няколко години,ако мога с нещо да съм полезен от натрупания опит :питайте за нещо конкретно


Потребителски аватар
Black-diamant
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 2.0 115hp

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Black-diamant » Вто 09 юли 2013 23:33


Колега, 99 % съм сигурен, че когато отново започнеш да караш на газ, проблемът ще се появи с пълна сила. За мен той е в адаптациите. Сега караш само на бензин и бензиновият комп си има нормална и правилна настройка. Когато започнеш да караш и на газ, нещата ще се бъркат и според мен отново няма да ти пали на бензин сутрин, защото до последно вечерта си карал на газ и компа се е "разстроил".

Пробвай все пак и пиши резултат. Доста хора имат този проблем.


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Сря 10 юли 2013 1:56


Голямо дясно огледали и аз взех от англичанка , но нещо не ми хареса как се вижда, и го свалих. А и от време на време влизам в един гараж , където ако съм с голямото огледало няма да мога да вляза , освен ако не прибера и двете :biggrin


Потребителски аватар
Black-diamant
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 2.0 115hp

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Black-diamant » Сря 10 юли 2013 9:23


Понеже един от обектите на дискусия в темата е двигателят AZМ /2.0 115 коня/, използвам възможността да попитам какъв СРЕДЕН разход ви дава този мотор на газ или на бензин /който на каквото кара/. Съответно какъв градски и извънградски? Как се лекува грешката бедна смес и неустойчиви обороти на празен ход, както и "паткането" при малко подадена газ или изкачване /над 3000 оборота/? Защо се явява толкова труден за настройка на газ? Какво е решението на проблема с паленето от втория път сутрин /сигурен съм че ГИ има пръст в това, защото ако няколко дни карам само на бензин, пали веднага/?

Какво ви е мнението за двигателя като цяло - има ли детски болести, специфични проблеми, скрити лимонки и скъпи компоненти. Става въпрос за АZM в купето на Пасат от 2002г.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6066
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 10 юли 2013 13:21


niks76 написа:
DoH_KuXoT написа:комби и седан мисля, че разликата е само в горната част на бронята. Би следвало да става спойлера.
п.с. обещах да споделя как е като покарам с дългото огледало от десен волан. Вижда се перфектно. Вече дори кола която ми е в мъртвата зона я виждам почти цялата, препоръчвам на всички!!! :beer

относно огледалото-по лесния вариянт е да се сложи направо цялото от англичанка ,като единствено се разпробива и добавя стопор да ограничи огледалото малко по рано при краино отворено положение :mhihi
почти всичко за пасат Б5/Б5 съм изпробвал преди няколко години,ако мога с нещо да съм полезен от натрупания опит :питайте за нещо конкретно

под кофти ъгъл застана и не се виждаше добре. Другото което ме подразни, е че като го дадеш в грайно положение седи под ъгъл спрямо равнината на капачката и може да му видиш почти всичката карантия :Mr Green Fun Трябваха ми 5 минути да го гледам и да ги счупя и двете за да стане едно перфектно :)


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6066
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 11 юли 2013 10:01


някой имал ли е проблем с навлажняване с вода на десния джоб на пода на багажника на седан ? Направи ми впечатление , че все един леко влажно вътре.


Потребителски аватар
Black-diamant
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 2.0 115hp

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Black-diamant » Чет 11 юли 2013 12:36


По принцип сутрин паля от третия път. Снощи реших преди да я загася, да покарам няколко километра само на бензин и запалих от първия път. Това потвърждава теорията за адаптациите. На стария ми Пасат също палех от третия път и при нова настройка на ГИ проблемът беше решен. Но този 2.0 115 коня май се явява по-труден за настройка и от 1.8Т.
Сигурен съм, че ако няколко дни покарам само на бензин, колата ще пали сутрин от първия път без проблем.


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот golf II gti » Чет 11 юли 2013 21:28


DoH_KuXoT написа:някой имал ли е проблем с навлажняване с вода на десния джоб на пода на багажника на седан ? Направи ми впечатление , че все един леко влажно вътре.

Ами и аз забелязах такова навлажняване,но това беше зимата.Сега всичко е ОК.Тогава само си изкарах мокета на багажника да изсъхне и от тогава не съм забелязал нещо подобно.Ще видим зимата :mhihi


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот golf II gti » Чет 11 юли 2013 22:04


Да използвам темета и попитам и аз нещо.Когато е студена колата оборотите са около 1100,което е нормално, и като позагрее падат на 780-790.Оборотите не играят, но ми се струват малко ниски.Когато тръгвам ми се налага да подам малко повече газ и това ме дразни,особено когато е включен климатроника.Мога ли по някакъв начин да повиша оборотите или това си е нормално?


Потребителски аватар
Black-diamant
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 2.0 115hp

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Black-diamant » Пет 12 юли 2013 17:49


И моите са ниски на празен ход и не знам дали е нормално. А усещам, че когато са на 900, работи много по-гладко и устойчиво.


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот golf II gti » Пет 12 юли 2013 19:34


И на мен ми се иска да ги вдигна на поне 850 оборота. Но не знам дали е възможно :banghead
Нека и другите колега с този мотор да споделят как са им оборотите.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Niksan42 и 125 госта