днес довърших и предните фланци (17мм). По стечение на обстоятелствата веднага след това се качихме 5 човека в колата и след пътуване около 50км смятам че всичко е наред и не опира никъде. Задните са 2мм по навътре от ръба, предните също.
Явно калниците на B5.5 са по-издути навън, защото колегата Apokaliptiko имаше ядове дори с 15мм фланци отпред му излязоха колелата с 6-7мм извън веждата.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=53&t=280861&start=765
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
При мен с 15 мм фланец отпред опираше сериозно.
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:110afn написа:Преходни или с дълги болтове? Сигурно си направил сметката де, но мисля, че 17мм е на границата да опре с преходен
преходни, задните са монтирани 22мм е перфектно, идват до ръба, без да закачат. Предните не ги довърших, следва продължение.
п.с. Специални благодарности на колегата величков
Покажи ги вече, та да свалям обявата на моя Феникс. Има ли разлика в ускорението? Мисълта ми за тия 17мм е че това е може би минимума, с по-тънък фланец болта ще опре в диска
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
и аз ги чакам, че не снимах :)
п.с. и със 17мм болтовете опират в диска
п.с. и със 17мм болтовете опират в диска
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Е като опре спира стягането
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
като опре започва струга затова се забавих с един ден между задните и предните :)
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
сигурно ще хвърля , не ме притеснява , усещането при каране е несравнимо. Компенсира недостатъка за по-често измиване на автомобила.
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
да попитам някой направил ли си е така екстра? http://shop.ahw-shop.de/3x-blinken-vw-komfortblinker-golf-4-bora-passat-nachruestsatz-000998229a Аз съм и хвърлил око,но парите са си множко.
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Доколкото разбирам, това е мигане на мигача три пъти само с докосване на лоста. На Кади-то го имам фабрично и не бих казал, че е кой знае колко необходимо, даже ми е излишно
100лв бих хвърлил за някоя друга глупост
100лв бих хвърлил за някоя друга глупост
- Комшията
- Мнения: 434
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги днес ми се появи за първи път съобщение с звук че отварям врата на багажник.Първия момент се стъписах и не разбрах за какво става дума,затворих багажника и седнах на волана и гледам ли гледам нищо,ставам да се връщам отварям отново и същия звук със съобщение.На втория път вече загрях за какво иде реч и се зачудих откъде пък се появи това,досега не се е показвало?
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
, това са си коли с характер !
Последна промяна от kossis на Вто 03 юни 2014 14:44, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Един колега беше писал ,че копчето на вратата работи само при определена позиция на ключалката на багажника
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
, колега какво ще почерпиш ? Вече го писах някаде ама айде пак !
И цялата кола да разглобиш и да я измериш, пак няма да ти проработи това копче !
Тайната е че то работи в друг решим ! За "Блокаж" на багажника. Как става номера ?
Отиваш при задният капак, ръгаш си ключа в неговата ключалка, и превключваш в другото крайно положение. Вадиш ключа. Затваряш багажника и опа-пробвай да видиш дали ще можеш да го отвориш ! Майче няма да можеш. Сега вече това копче ще ти влезе в употреба. Отиваш при него и го дърпаш, нищо не става , да ама като отидеш до задният капак и се отваря-веднъж ! Има и реле за време-определено време можеш да отвориш капака след дърпане на копчето. После не можеш и пак иска да го дръпнеш. Около-2-3 минути .
Ако при дръпнато копче заключиш колата- фабричната алармата няма да сработи и докато не отвориш въпросният багажник и него затвориш-колата не е заключена отзад. След периода на изтичане на времето не съм пробвал какво се случва, но вероятно ще се самозаключи и задният капак. Фабричната незнам дали ще сработи тогава ?!
От дистанционното-по удобно-задържаш по продължително бутона му-мигачите светват 2 пъти и пак си ти !
Пише го в ръководството, но е добре че малко хора го знаят това !
За задната светлина за мъгла (завъртял си надясно до габарити естествено)- при първо дръпване на ключа за фаровете към тебе -се пускат предните халогени и на ключа светва зелена индикация в него-символчетата му, при второ дръпване към тебе се пуска и задната ламба- на таблото ти трябва да светне жълта лампа за фар за магла.
Ако не става така -значи или ключа не е в час или бушон или отзад във фара не дава добър контакт към крушката !
И цялата кола да разглобиш и да я измериш, пак няма да ти проработи това копче !
Тайната е че то работи в друг решим ! За "Блокаж" на багажника. Как става номера ?
Отиваш при задният капак, ръгаш си ключа в неговата ключалка, и превключваш в другото крайно положение. Вадиш ключа. Затваряш багажника и опа-пробвай да видиш дали ще можеш да го отвориш ! Майче няма да можеш. Сега вече това копче ще ти влезе в употреба. Отиваш при него и го дърпаш, нищо не става , да ама като отидеш до задният капак и се отваря-веднъж ! Има и реле за време-определено време можеш да отвориш капака след дърпане на копчето. После не можеш и пак иска да го дръпнеш. Около-2-3 минути .
Ако при дръпнато копче заключиш колата- фабричната алармата няма да сработи и докато не отвориш въпросният багажник и него затвориш-колата не е заключена отзад. След периода на изтичане на времето не съм пробвал какво се случва, но вероятно ще се самозаключи и задният капак. Фабричната незнам дали ще сработи тогава ?!
От дистанционното-по удобно-задържаш по продължително бутона му-мигачите светват 2 пъти и пак си ти !
Пише го в ръководството, но е добре че малко хора го знаят това !
За задната светлина за мъгла (завъртял си надясно до габарити естествено)- при първо дръпване на ключа за фаровете към тебе -се пускат предните халогени и на ключа светва зелена индикация в него-символчетата му, при второ дръпване към тебе се пуска и задната ламба- на таблото ти трябва да светне жълта лампа за фар за магла.
Ако не става така -значи или ключа не е в час или бушон или отзад във фара не дава добър контакт към крушката !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 165 госта