Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Задна , лява-абе пусни габаритите и над тях или под тях беше трябва от лявата страна да ти свети по силно тази за мъгла. То без габаритите не може всъщност !
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
крушките на стоповете са по 4 броя , ти казваш ,че си с 3 ?
Стопа за мъгла е най-долната крушка , която е двойна - 5W габарит и 21W за мъглЪ. :)
Стопа за мъгла е най-долната крушка , която е двойна - 5W габарит и 21W за мъглЪ. :)
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
не си видял добре, има по една крушка за всеки полукръг. Общо 4 на стоп + една за мигач и една за заден ход пак на стоп. Ако са само три няма да ти свети половината кръг на габаритите.
п.с. ето на какво се натъкнах, сериозен ентусиаст
п.с. ето на какво се натъкнах, сериозен ентусиаст
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Тия стопове от Супърб дали са едно към едно с Пасатовите?
Иначе при 5.5 има една гънка в горната част на номера от единия до другия стоп, което няма как да се преправи на правия капак на Б5....
....и да питам. Не ми работят интервалите на чистачките. Работят по един път, увеличавам и един път, намалям и пак еди път и спират. Проверил съм и нямам и датчик и окабеляване въобще за сензор за дъжд
Намирам две-три подобни теми, но без решение и завършек. Кое реле да търся?
Иначе при 5.5 има една гънка в горната част на номера от единия до другия стоп, което няма как да се преправи на правия капак на Б5....
....и да питам. Не ми работят интервалите на чистачките. Работят по един път, увеличавам и един път, намалям и пак еди път и спират. Проверил съм и нямам и датчик и окабеляване въобще за сензор за дъжд
Намирам две-три подобни теми, но без решение и завършек. Кое реле да търся?
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
като гледам и бронята е преправена, доста е попреправен. А за интервалите, не мога да помогна , но е възможно да е счупено потенциометърчето на ключа. Не знам и релето кое е.
ето и една полезна снимка за хората с комби, да се знае какви размери товар побира.
ето и една полезна снимка за хората с комби, да се знае какви размери товар побира.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не съм гледал вътре в решетката на стоповете, но габаритната крушка не е ли сдвоена -5/21 вата като на В3. Тоест една крушка с две жици не свети ли а габарит и стоп ?
Аз съм останал с впечатление че свети само полукрага на левият и като се пусне фара за мъгла светва и другият полукръг. Или бъркам. А от дясно свети целият стоп.
Ще трябва да ги погледна на колата че нещо се обърках тотално какво свети и къде !
Аз съм останал с впечатление че свети само полукрага на левият и като се пусне фара за мъгла светва и другият полукръг. Или бъркам. А от дясно свети целият стоп.
Ще трябва да ги погледна на колата че нещо се обърках тотално какво свети и къде !
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
радвам се че ползвате моята схема на платките на стопа :) тя има малка грешка но ще я оправя като имам повече време.
п.с. има четири крушки с две светлини 5/21 вата всяка по 5 вата осветява полукръг, най горната 21 вата свети при натиснат педал на спирачката. най-долната лява 21 вата свети като усилен габарит за мъгла на най-долния полукръг. Задната е отделна крушка 21 вата с една светлина монтирана вътре в стопа и не се сваля с платката. Мигача е една 21 ватова крушка между двете двойки кръгове.
п.с. има четири крушки с две светлини 5/21 вата всяка по 5 вата осветява полукръг, най горната 21 вата свети при натиснат педал на спирачката. най-долната лява 21 вата свети като усилен габарит за мъгла на най-долния полукръг. Задната е отделна крушка 21 вата с една светлина монтирана вътре в стопа и не се сваля с платката. Мигача е една 21 ватова крушка между двете двойки кръгове.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Така и не разбрах, в крайна сметка колко крушки има за стоп/габарит- 2 или 4 бр. И каде точно светят. Ще видя на моята как беше.
Все ми се струва че левият габарит светеше на половина когато "мъглата" не свети. А другия е пълен кръг.
Все ми се струва че левият габарит светеше на половина когато "мъглата" не свети. А другия е пълен кръг.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Боже- това е супер резервираност и разхищение ! Мислех че виждам двойно, ама не !
Те били 4 крушки само в единият стоп !
Значи в левият са 3+1 за мъглата, като при габарит светват 3х5в и остава само долният полукръг за маглата. Нали са два кръга на фар. А аз се бърках че е един на стоп.
Та в десният светват 4 крушки х 5 вата и в двата кръга. Ако се натисне и стопа -светват само в горните полукръгве 2 х 21 вата. Явно тези крушки са сдвоени ! Тоест стопа е на горен полукръг !
Това си е цяла наука бе -тоя стоп !
Те били 4 крушки само в единият стоп !
Значи в левият са 3+1 за мъглата, като при габарит светват 3х5в и остава само долният полукръг за маглата. Нали са два кръга на фар. А аз се бърках че е един на стоп.
Та в десният светват 4 крушки х 5 вата и в двата кръга. Ако се натисне и стопа -светват само в горните полукръгве 2 х 21 вата. Явно тези крушки са сдвоени ! Тоест стопа е на горен полукръг !
Това си е цяла наука бе -тоя стоп !
Последна промяна от kossis на Чет 05 юни 2014 21:19, променено общо 2 пъти.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
ти се обърка тотално. Фар отзад няма
Имаш 4х5вата габарит на всеки стоп. По една за полукръг. Ако на габарит ти светят непълни кръгове някоя от четирите 5 ватови нишки е изгоряла.
Всяка една крушка е с две светлини , следователно имаш и 4х21 вата във всеки стоп. На горния полукръг е сто, най долния светлина за мъгла.
Бонус е , че ако ти изгори само светлината на стоп, а габарита си свети просто разменяш местата на две крушки и всичко си свети защото вторите светлини на средните два полукръга , които са по 21 вата са излишни.
Мигач и сто ги оставяме настрана, че ще се объркаш още повече
Имаш 4х5вата габарит на всеки стоп. По една за полукръг. Ако на габарит ти светят непълни кръгове някоя от четирите 5 ватови нишки е изгоряла.
Всяка една крушка е с две светлини , следователно имаш и 4х21 вата във всеки стоп. На горния полукръг е сто, най долния светлина за мъгла.
Бонус е , че ако ти изгори само светлината на стоп, а габарита си свети просто разменяш местата на две крушки и всичко си свети защото вторите светлини на средните два полукръга , които са по 21 вата са излишни.
Мигач и сто ги оставяме настрана, че ще се объркаш още повече
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Добре де Стоп, а не фар. Поправих го !
Обаче е така и верно че има резервен за стопа !
Обаче това на левият за мъглата -полукръга не свети освен ако е включен за мъгла ! Там е тъмно.
Абе да не ми е изгорял моя от долу- тия 5 вата в ляво и за това така ??? Ще проверя аз каква е крушката там !
Значи и на левият и на десният трябва да светят 4х4 на 5 вата така ли и да няма празно дори само на габарит ???
Обаче е така и верно че има резервен за стопа !
Обаче това на левият за мъглата -полукръга не свети освен ако е включен за мъгла ! Там е тъмно.
Абе да не ми е изгорял моя от долу- тия 5 вата в ляво и за това така ??? Ще проверя аз каква е крушката там !
Значи и на левият и на десният трябва да светят 4х4 на 5 вата така ли и да няма празно дори само на габарит ???
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Всичко трябва да свети , целите кръгове. То верно , че доста недомислици има в тия коли , но чак пък да направят само на левия стоп да не свети целия долен кръг...
Смени крушката и си готов :)
Аз бях направил при натискане на спирачката да светват и горните и долните кръгове - целите , като при американките , но като се замислих това са допълнителни 120W , сменя се и бушона и иска още малко преправяне. За това направих само целите горни кръгове да светят.
Смени крушката и си готов :)
Аз бях направил при натискане на спирачката да светват и горните и долните кръгове - целите , като при американките , но като се замислих това са допълнителни 120W , сменя се и бушона и иска още малко преправяне. За това направих само целите горни кръгове да светят.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Само да отбележа, че габаритите ви са по 4, а не по 5 вата на крушка.
:icon_idea ако бяха по 5,то пъпките щяха да са точно една срещу друга, но понеже казвате, че не са -то те са по 4 :icon_idea
:icon_idea ако бяха по 5,то пъпките щяха да са точно една срещу друга, но понеже казвате, че не са -то те са по 4 :icon_idea
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Това е абсолютно разхищение! 4 крушки в единия стоп, 6 в другия, всичките по 5 вата!!!
И кой ще го плаща тоя ток?! Обикновения данъкоплатец!
И кой ще го плаща тоя ток?! Обикновения данъкоплатец!
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Добре де Стоп, а не фар. Поправих го !
Обаче е така и верно че има резервен за стопа !
Обаче това на левият за мъглата -полукръга не свети освен ако е включен за мъгла ! Там е тъмно.
Абе да не ми е изгорял моя от долу- тия 5 вата в ляво и за това така ??? Ще проверя аз каква е крушката там !
Значи и на левият и на десният трябва да светят 4х4 на 5 вата така ли и да няма празно дори само на габарит ???
точно така!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 196 госта