Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 12 окт 2015 16:29


Да бе всичките са били със зимни да знаеш. :Mr Green Fun Гаранция.

На студено и под 10 градуса лятната гума е като ПВЦ и лъзга супер. Аз като ги сложих на пролет през Април мисля и се чудех дали не са се презакалили защото направо ми хлъзгаха сутрин.

Тия гумаджии и те са ............. Моят, хем постоянно ходя при него и му напомням задължително да слага моите игли или читави. Че като ми нашиба изпускащи и става............




Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Пон 12 окт 2015 16:32


Тая тема ми беше от любимите, докато не се включиха 3-4 уникални потребители.
Върнете се 50-60 страници назад и вижте колко полезни неща се пишеха, а сега само простотии и откровенно олигофренски въпроси.


ant1ni
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:21
Автомобил: Passat
Двигател: AVF

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ant1ni » Пон 12 окт 2015 20:25


Колеги, преди няколко реда позакачихме темата, обаче днес ми направи още по-изразено впечатление. При тръгване или маневра от много ниска скорост с навит ляв волан чувам едно пукане откъм предницата в зоната на лявото колело. Някой може ли да каже нещо от опит. Друго в поведението на автомобила не съм забелязал. Автомобила е от аватара ми. Благодаря


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот novatora » Вто 13 окт 2015 10:11


Зимната гума се слага под 8 градуса. Лошото на нашия климат е че това е само до 11- 12 часа на обяд. След това е 18 градуса. И буквално на зимната гума и се разказва играта. Хората които по късно сменят гуми са с по скъпи модели и що годе гледат да ги карат повече време въпреки че човешкият живот цена няма. Аз също не съм сменил гумите но при нас в Петрич сутрин е 14 градуса. Все още е безсмислено. Ако ми предстои път нагоре бих ги сложил. И един въпрос от мен. Гумаджията когато купувах гумите за моя б5.5 131 avf комби искаше да сложа 195/60/16. Аз си бях навил и сложих 205/55/16 bridgestone lm32. Направих ли грешка?


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Вто 13 окт 2015 10:27


Не. 1 см по-широка и по-ниска гума прави колата по-стабилна. Гумаджийте предлагат такива гуми, защото са свикнали хората да търсят гумата според цената, а не според това коя би била по-добра за тази кола.
Да не говорим, че ще изглежда смешно.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6061
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 13 окт 2015 11:53


моите пък са 185/65 15", свалиха чисто нови гуми от нов автомобил взет от шоурум на 23 километра semperit snowtrack с DOT 2 месеца преди да ги купя, дадох 200лв барабар с монтажа , теснички са , но 2 зими се представят отлично, сега ще им е трета

до ден два трябва да ми пристигне една благинка :love.vwclub



Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Вто 13 окт 2015 13:42


Ех, защо нямам теглич.. :cry


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6061
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 13 окт 2015 18:40


докато нямах ползвах това, вършеше работа доволно :th_up http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=45&t=448127


Потребителски аватар
ddanov
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 30 юни 2008 16:30
Автомобил: VW Passat B7 TSI DSG EcoFuel 2012
Двигател: CDGA 2012г
Местоположение: Ловеч

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ddanov » Чет 15 окт 2015 9:31


Zdravko Zankov написа:Колега ddanov,същите проблеми имам и аз.
Но при мен нещата бяха по-дълбоки,двигателя ми гореше масло,доста,5л за 15000км.
Започна да пали все по-трудно сутрин.Свещите бяха с доста нагар.Смених ги,никаква промяна.Смених температурен датчик,без промяна.
Датчика,който свалих,си го прибрах.
Последва ремонт на мотора,за 3000км изгори няма и 100мл масло.В момента съм със сменено масло.
След ремонта на мотора колата започна да пали отлично.Не от първия път,2 секунди на стартер и пускам.Завъртам пак и заработва стабилно.
Това е само сутрин,после пали без проблем целия ден.
До миналата седмица,почна да пали от 10-ия път,и държи ниски обороти,около 700.Набедих помпата,намерих нова на добра цена,но в последния момент се отказах.На "втора" и "трета" я изрязах до 5000 оборота и си тегли.
Вчера върнах стария температурен датчик.Тази сутрин запали без проблем.
Предполагам и помпата има някаква вина-при даване на "контакт" я чувам за 4-5 секунди.
При първото въртене за 2-3 секунди като пусна ключа,не го връщам до край,чувам помпата за повече от 10 секунди.
Тогава пали перфектно,говорих вчера с уважавания колега vaskoto1,по неговите думи няма панацея за това палене сутрин.
При един е помпа,при друг е температурен датчик,при трети регулатора на бензина.
Лично аз смятам колега,че щом сипваш бензин през това маркуче имаш спукана мембрана.Моя вчера го тествах,няма пробив.
Бих те посъветвал да смениш регулатора като за начало.


Колега, като пишеш "температурния датчик", кой имаш предвид? Аз преди време имах проблем с един, дето е на много кофти място - между двигателя и купето. Мисля, че се води G62, при мен със зелен пръстен. Не съм сигурен за номера, но мери температурата на охладителната течност и според нея напасва горивната смес. Нямаше палене сутрин, а успея ли да запаля пак няма проблем. Той обаче се оказа лесен за диагностика от хора, които си разбират от работата. Пак беше ходене по мъките и никой нищо, но същия тоя майстор дето ми каза за капка бензин в маркучето поиска да дойде да я види веднъж сутрин на първо палене. Откачи буксата на датчика и тя запали. Та той ми обясни, че специално тоя датчик като го откачиш тя влиза в авариен режим и пали. Мерихме датчика по температурна диаграма и се оказа повреден. На студен двигател даваше грешна информация за температура на охладителната течност, отговаряща на 100-110 градуса - все едно прегрял двигател. Смених го и всичко О.К. Струваше към 30лв. Но сега не е той ;(

А за съвета ти да сменя регулатора, посочения със стрелката ли имаш предвид?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12793
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 15 окт 2015 11:34


ddanov написа: Смених го и всичко О.К. Струваше към 30лв. Но сега не е той ;(

А за съвета ти да сменя регулатора, посочения със стрелката ли имаш предвид?



Ако си сигурен,че не е датчика,добре.Моя струваше някакви дребни пари,15-ина лева.Но се убеждавам,че тези части трябва да се пазаруват оригинални.
Точно това,което си посочил е регулатора.


ant1ni
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:21
Автомобил: Passat
Двигател: AVF

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ant1ni » Пет 16 окт 2015 13:46


Колеги, ЕГР ми сълзи леко и съм решил да го почиствам и да сменя уплътнението. Някой знае ли номера на това уплътнение какъв е? Благодаря


Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ti6ogb » Пет 16 окт 2015 17:39


В Аито + струваше 8 лв..Те знаят номера.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6061
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 18 окт 2015 12:36


интересно решение за мераклиите на двойния ауспух :Mr Green Fun
Изображение


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 19 окт 2015 15:39


Въпрос към колегите със 1,8Т-150к.

Когато гарнитурата на капака на главата изпусне и започне да пълни леглата на свещите, какво може да замине- свещи или бобини, или и двете ?

На брато Аудито, му сменях въз. филтрите и забелязах че има омасляване по мотора от тази гарнитура. Махнах една бобина и видях че и там има масло.
Пратих го да сменя гарнитурата по скоро.
Незнам оригиналната дали е коркова или не. Мисля че гумена или силиконова ще е по добре.
Сигурно и Аз бих му я сменил, но по добре в сервиза да му я лепнат.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6061
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 19 окт 2015 15:44


свещите не виждам какво може да им стане, виж вече, ако се напълни с масло може бобината да почне да прехвърля към маса и да се окъси.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 196 госта