Да бе всичките са били със зимни да знаеш. Гаранция.
На студено и под 10 градуса лятната гума е като ПВЦ и лъзга супер. Аз като ги сложих на пролет през Април мисля и се чудех дали не са се презакалили защото направо ми хлъзгаха сутрин.
Тия гумаджии и те са ............. Моят, хем постоянно ходя при него и му напомням задължително да слага моите игли или читави. Че като ми нашиба изпускащи и става............
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Тая тема ми беше от любимите, докато не се включиха 3-4 уникални потребители.
Върнете се 50-60 страници назад и вижте колко полезни неща се пишеха, а сега само простотии и откровенно олигофренски въпроси.
Върнете се 50-60 страници назад и вижте колко полезни неща се пишеха, а сега само простотии и откровенно олигофренски въпроси.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, преди няколко реда позакачихме темата, обаче днес ми направи още по-изразено впечатление. При тръгване или маневра от много ниска скорост с навит ляв волан чувам едно пукане откъм предницата в зоната на лявото колело. Някой може ли да каже нещо от опит. Друго в поведението на автомобила не съм забелязал. Автомобила е от аватара ми. Благодаря
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Зимната гума се слага под 8 градуса. Лошото на нашия климат е че това е само до 11- 12 часа на обяд. След това е 18 градуса. И буквално на зимната гума и се разказва играта. Хората които по късно сменят гуми са с по скъпи модели и що годе гледат да ги карат повече време въпреки че човешкият живот цена няма. Аз също не съм сменил гумите но при нас в Петрич сутрин е 14 градуса. Все още е безсмислено. Ако ми предстои път нагоре бих ги сложил. И един въпрос от мен. Гумаджията когато купувах гумите за моя б5.5 131 avf комби искаше да сложа 195/60/16. Аз си бях навил и сложих 205/55/16 bridgestone lm32. Направих ли грешка?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не. 1 см по-широка и по-ниска гума прави колата по-стабилна. Гумаджийте предлагат такива гуми, защото са свикнали хората да търсят гумата според цената, а не според това коя би била по-добра за тази кола.
Да не говорим, че ще изглежда смешно.
Да не говорим, че ще изглежда смешно.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
моите пък са 185/65 15", свалиха чисто нови гуми от нов автомобил взет от шоурум на 23 километра semperit snowtrack с DOT 2 месеца преди да ги купя, дадох 200лв барабар с монтажа , теснички са , но 2 зими се представят отлично, сега ще им е трета
до ден два трябва да ми пристигне една благинка
до ден два трябва да ми пристигне една благинка
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
докато нямах ползвах това, вършеше работа доволно http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=45&t=448127
- ddanov
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пон 30 юни 2008 16:30
- Автомобил: VW Passat B7 TSI DSG EcoFuel 2012
- Двигател: CDGA 2012г
- Местоположение: Ловеч
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Zdravko Zankov написа:Колега ddanov,същите проблеми имам и аз.
Но при мен нещата бяха по-дълбоки,двигателя ми гореше масло,доста,5л за 15000км.
Започна да пали все по-трудно сутрин.Свещите бяха с доста нагар.Смених ги,никаква промяна.Смених температурен датчик,без промяна.
Датчика,който свалих,си го прибрах.
Последва ремонт на мотора,за 3000км изгори няма и 100мл масло.В момента съм със сменено масло.
След ремонта на мотора колата започна да пали отлично.Не от първия път,2 секунди на стартер и пускам.Завъртам пак и заработва стабилно.
Това е само сутрин,после пали без проблем целия ден.
До миналата седмица,почна да пали от 10-ия път,и държи ниски обороти,около 700.Набедих помпата,намерих нова на добра цена,но в последния момент се отказах.На "втора" и "трета" я изрязах до 5000 оборота и си тегли.
Вчера върнах стария температурен датчик.Тази сутрин запали без проблем.
Предполагам и помпата има някаква вина-при даване на "контакт" я чувам за 4-5 секунди.
При първото въртене за 2-3 секунди като пусна ключа,не го връщам до край,чувам помпата за повече от 10 секунди.
Тогава пали перфектно,говорих вчера с уважавания колега vaskoto1,по неговите думи няма панацея за това палене сутрин.
При един е помпа,при друг е температурен датчик,при трети регулатора на бензина.
Лично аз смятам колега,че щом сипваш бензин през това маркуче имаш спукана мембрана.Моя вчера го тествах,няма пробив.
Бих те посъветвал да смениш регулатора като за начало.
Колега, като пишеш "температурния датчик", кой имаш предвид? Аз преди време имах проблем с един, дето е на много кофти място - между двигателя и купето. Мисля, че се води G62, при мен със зелен пръстен. Не съм сигурен за номера, но мери температурата на охладителната течност и според нея напасва горивната смес. Нямаше палене сутрин, а успея ли да запаля пак няма проблем. Той обаче се оказа лесен за диагностика от хора, които си разбират от работата. Пак беше ходене по мъките и никой нищо, но същия тоя майстор дето ми каза за капка бензин в маркучето поиска да дойде да я види веднъж сутрин на първо палене. Откачи буксата на датчика и тя запали. Та той ми обясни, че специално тоя датчик като го откачиш тя влиза в авариен режим и пали. Мерихме датчика по температурна диаграма и се оказа повреден. На студен двигател даваше грешна информация за температура на охладителната течност, отговаряща на 100-110 градуса - все едно прегрял двигател. Смених го и всичко О.К. Струваше към 30лв. Но сега не е той ;(
А за съвета ти да сменя регулатора, посочения със стрелката ли имаш предвид?
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
ddanov написа: Смених го и всичко О.К. Струваше към 30лв. Но сега не е той ;(
А за съвета ти да сменя регулатора, посочения със стрелката ли имаш предвид?
Ако си сигурен,че не е датчика,добре.Моя струваше някакви дребни пари,15-ина лева.Но се убеждавам,че тези части трябва да се пазаруват оригинални.
Точно това,което си посочил е регулатора.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, ЕГР ми сълзи леко и съм решил да го почиствам и да сменя уплътнението. Някой знае ли номера на това уплътнение какъв е? Благодаря
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
В Аито + струваше 8 лв..Те знаят номера.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Въпрос към колегите със 1,8Т-150к.
Когато гарнитурата на капака на главата изпусне и започне да пълни леглата на свещите, какво може да замине- свещи или бобини, или и двете ?
На брато Аудито, му сменях въз. филтрите и забелязах че има омасляване по мотора от тази гарнитура. Махнах една бобина и видях че и там има масло.
Пратих го да сменя гарнитурата по скоро.
Незнам оригиналната дали е коркова или не. Мисля че гумена или силиконова ще е по добре.
Сигурно и Аз бих му я сменил, но по добре в сервиза да му я лепнат.
Когато гарнитурата на капака на главата изпусне и започне да пълни леглата на свещите, какво може да замине- свещи или бобини, или и двете ?
На брато Аудито, му сменях въз. филтрите и забелязах че има омасляване по мотора от тази гарнитура. Махнах една бобина и видях че и там има масло.
Пратих го да сменя гарнитурата по скоро.
Незнам оригиналната дали е коркова или не. Мисля че гумена или силиконова ще е по добре.
Сигурно и Аз бих му я сменил, но по добре в сервиза да му я лепнат.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
свещите не виждам какво може да им стане, виж вече, ако се напълни с масло може бобината да почне да прехвърля към маса и да се окъси.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 196 госта