Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ей едно нещо като тръгне сега друго изскочи... След като си смених със зор крушката на късите имам друг проблем. Колата загрява до 60 70 гр и датчика в колата пада на 0, все едно току що е запалена. Но вентилатора си работи. Нещо по таблото или някой датчик ще да е ?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
stoyan0304 написа:Искам да попитам нещо тук в тази тема собствениците на фолксваген пасат б5 и б5.5 Въпросът ми е следният: Вярно ли, е че окачването на б5 и б5.5 (може и на по-новите модели след това, не знам) било със 8 носача. И ако това е вярно следва и следващият ми въпрос: Вярно ли е, че това окачване с 8 носача е много по-стабилно по-здраво и издържа на много по-големи натоварвания от това като например при моя б3 с 2 носача. Демек искам да попитам тези пасати с 8 носача като скоча в голямата дупка по-няма се строши отколкото с б3-ката. Аз си го обяснявам по следния начин - това окачване с 8 носача създава по-голяма гъвкавост и по добро прилепване по неравностите по нашите "хубавки" пътища. Един вид моя б3 вози по вдървено и по като каруца така да се изразя, отколкото возията на б5 или б5.5. Интересувам се, защото да знам като си купя б5 или б5.5 дали мога да го карам като по-не го жаля по улиците или да съм по-внимателен. Не казвам че съм каруцар шофьор, дори напротив като скоча в дупка и сърцето ми прескача два пъти колкото колата в дупката, защото колата е моя, а не служебна. Внимателен и съвестен шофьор мисля, че съм, но това е друга тема.
Имам двама приятели с коли като твоята. По мое мнение са по-здрави от б5ците. Но возията не може да се сравнява. Хубавите носачи са над 100лв на парче зависи вече кой точно е повреден. B5 е много качествен автомобил поне за мен. За разлика от предходното ми bmw 39 забележката ми е към пластмасите в купето. Успех !
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Зависи за кой носач става на въпрос. Аз до тук съм сменил два... за приблизително 2 години без 2 месеца.
единия беше най-скъпия в окачването и ми струваше 190лв. за Лемфьордер, а другия (горен-преден) TRW - 90 лева.
Това е за 2 години/20k км. селско/Павликенско... и тук-таме извънградско... пътища разни с подмяна воден цикъл... и така.
Преди това карах 4 години В4.... и съм сменил едни накрайници и едни амортисьори по окачването... ама то си е до късмет.
Със сигурност мога да кажа, че качествени ли са ти носачите - окачването не е по-чупливо..... останалото е разлика във возията, усещането на пътя и в завоите... разлика огромна!
единия беше най-скъпия в окачването и ми струваше 190лв. за Лемфьордер, а другия (горен-преден) TRW - 90 лева.
Това е за 2 години/20k км. селско/Павликенско... и тук-таме извънградско... пътища разни с подмяна воден цикъл... и така.
Преди това карах 4 години В4.... и съм сменил едни накрайници и едни амортисьори по окачването... ама то си е до късмет.
Със сигурност мога да кажа, че качествени ли са ти носачите - окачването не е по-чупливо..... останалото е разлика във возията, усещането на пътя и в завоите... разлика огромна!
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Мита за чупливото окачване при 5 и 5.5 идва от хората, които я обслужват с части от по 50 лева и надолу. И като му изкара 1 месец тоя носач се започва .. леле тая кола се троши през ден .. леле това окачване е не знам си какво ...
- naskogolf
- бърз голфаджия
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
- Автомобил: Passat B 7 Alltrack
- Двигател: 2 CFG 2014
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Netasq написа:Ей едно нещо като тръгне сега друго изскочи... След като си смених със зор крушката на късите имам друг проблем. Колата загрява до 60 70 гр и датчика в колата пада на 0, все едно току що е запалена. Но вентилатора си работи. Нещо по таблото или някой датчик ще да е ?
Датчик за температура на мотора.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DaDiablo написа:Мита за чупливото окачване при 5 и 5.5 идва от хората, които я обслужват с части от по 50 лева и надолу. И като му изкара 1 месец тоя носач се започва .. леле тая кола се троши през ден .. леле това окачване е не знам си какво ...
точно така тук във форума бях чел нещо интересно , но не помня кой го беше постнал.
"на клиентски коли слагам каквито носачи ми донесат...предимно най-евтиното на пазара, за своя кола или за човек , който разбира от дума, търся втора употреба читави оригинални или от хубава марка носачи в добро състояние. От евтините носачи повтарям смяната по 2 до три пъти преди да сменя сложен читав втора употреба истински носач"
Има много истина в това, вече зависи кой как възприема нещата :)
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги ще си поръчвам стъкълца за огледалата, ама не знам какви да поръчам...плоски, асферични , изпъкнали.. не знам, моля някой да му помогне.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 май 2013 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
brum написа:tsvetoslav написа:kossis написа:То всяка нова гума и каучук мирише на това, та и от 200 да е пак не мирише на рози.
Въпроса е дали се разпада при стареене или не.
Сравнително мека е гумата като материал и се надявам да изкара достатъчно време.
Казаха ми, че ще се отмиришат след 10- тина дни, пък да видим.
Отмерисаха ли се :) ?
Отмерисаха се колега. Мога да кажа, че съм много доволен.
Ето и линк, не е към стелките за Пасат, но има контакти (не е реклама)
http://olx.bg/stelki-gumeni-za-audi-a6-passat-b5-i59752290
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 май 2013 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:колко пари са?
35лв. като са произведени в Турция.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 май 2013 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
За момента съм доволен. Самата гума е доста мека, не съм усетил да се е втвърдила, а ги чистя всеки ден. Другото, което ми прави добро впечатление е, че самата стелка е доста тежка, демек има доста гума в нея. Предполагам, че ще ти харесат, но всеки си има предпочитания
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
naskogolf написа:Netasq написа:Ей едно нещо като тръгне сега друго изскочи... След като си смених със зор крушката на късите имам друг проблем. Колата загрява до 60 70 гр и датчика в колата пада на 0, все едно току що е запалена. Но вентилатора си работи. Нещо по таблото или някой датчик ще да е ?
Датчик за температура на мотора.
Здравей, къде точно се намира той ? Каква му е приблизителната цена ?
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ксенона е калпав за такива условия... Поне белия.. Виж, ако е 3000К - да..
А за халогените на Б5.5 не знам как е. Предполагам трябва да се прекодира някой модул.. При Октавия 2, сиреч Голф 5, има такава опция в някой от модулите, но говоря на изуст и не знам кой е точно..
А за халогените на Б5.5 не знам как е. Предполагам трябва да се прекодира някой модул.. При Октавия 2, сиреч Голф 5, има такава опция в някой от модулите, но говоря на изуст и не знам кой е точно..
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:Колеги как мога да направя така, че фаровете за мъгла да не гаснат при пущане на дълги? Днес в дъжда ксенона който е 4300к се губи и се наложи да карам на максимално наведени дълги. В скоро време обмислям да сложа 55 ватов ксеноб с променливо токови баластни и жълти крушки.
на Б3/б4 беше лесно, http://forums.vwvortex.com/showthread.php?965205-jumpers-for-fog-light-relay
На този пасат не съм си играл,защото нямам халогени и не виждам смисъл от тях :) но ще е нещо такова, защото нямаш кодиране с ваг ком. Чисто механично трябва да се направи мостче.
ето и още един вариант http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=38439
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Нали си играх да го припоявам тоя контактният ключ за фаровете- беше с напукани спойки на платката и осветлението на купето и таблото ми изчезна. След като припоих платката се оправи.
Та намираш си схемата на клемореда на тоя ключ и там правиш магията -примерно с мостче. Но трябва да го проучиш точно.
Ще ти я потърся тая схема.
И все пак смяташ ли че при дълги светлини ще има ефект от тия фарове за мъгла ?
Направи ми впечатление, че на Аудито на брато-А4, неговите фарове за мъгла са както ти искаш- пускат се с отделно копче от таблото през реле и светят когато иска водача. Обаче по същественото е, че тия халогени не са лупи като нашите, ами са с обикновен отражател. Смея да твърдя че за целите си, те са доста по ефективни при мокър асвалт от нашите които са с лупи.
Нашите разширяват страничното полезрение, докато неговите дават аванс напред и долу, което е много по добро за такива случаи !
====================
58 +12 за халогени
58R ляв габарит/преден и заден
Xz +12 след контакт
Xr +12 при позиция на ключа за халогени
56D не се ползва
56- фарове къси дълги....вървят по един кабел към лостчето за превключване
58d +12 в таблото
TFL DRL - дневни фарове
58L-десен габарит/преден и заден
NL халогени, предни
NSL фарове мъгла - отзад, усилени
30- входящ плюс постоянен
SRA- не се ползва
31 – маса
Та намираш си схемата на клемореда на тоя ключ и там правиш магията -примерно с мостче. Но трябва да го проучиш точно.
Ще ти я потърся тая схема.
И все пак смяташ ли че при дълги светлини ще има ефект от тия фарове за мъгла ?
Направи ми впечатление, че на Аудито на брато-А4, неговите фарове за мъгла са както ти искаш- пускат се с отделно копче от таблото през реле и светят когато иска водача. Обаче по същественото е, че тия халогени не са лупи като нашите, ами са с обикновен отражател. Смея да твърдя че за целите си, те са доста по ефективни при мокър асвалт от нашите които са с лупи.
Нашите разширяват страничното полезрение, докато неговите дават аванс напред и долу, което е много по добро за такива случаи !
====================
58 +12 за халогени
58R ляв габарит/преден и заден
Xz +12 след контакт
Xr +12 при позиция на ключа за халогени
56D не се ползва
56- фарове къси дълги....вървят по един кабел към лостчето за превключване
58d +12 в таблото
TFL DRL - дневни фарове
58L-десен габарит/преден и заден
NL халогени, предни
NSL фарове мъгла - отзад, усилени
30- входящ плюс постоянен
SRA- не се ползва
31 – маса
- Прикачени файлове
-
- Контактен ключ букса.doc
- (452.5 KиБ) Свален 46 пъти
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз имам фарове за мъгла и мога да кажа че светят доста добре,и разширяват много зрителното поле А и съм със 55ватов ксенон на късите също добре се вижда,(леко синее)но на тъмен мокър асвалт пак се губи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 125 госта