Турбото свири. Незнам как разбра че има разлика в свирнята му. Ако ти изпуска връзка по въздуховодите ще съска и пърди. Пробвал съм го.
Ако е спукана меката връзка ще имаш приятна миризма в купето на Кубински пури и още нещо.
Съскане от там няма как да се реализира на практика. Просто там така или иначе газовете излизат навън и няма високо налягане както е в студената част на турбото.
Налягането на турбото- реално, канал 10 от ВАГ-
1251 мбара при 1500 об. и
2300 мбара при 3400 об. и 100% на газта.
Атмосферно 948,6 мбара измерено от сензор Ф96 в компера константа за София.
На базата на което компера следи налягането от турбото и решава дали то е достатъчно и кога да разтовари в зависимост от надморската височина и тнт.
На ТДИ не вдигне ли над 2 бара турбото в обороти си е проблем по мое мнение.
И да измиеш всички кулерни връзки, след една седмица пак ще са целите в масло.
И накрая след изписаните хиляди неща- за да разбереш дали ти изпуска от някъде налягане- някой ти дава газ, а ти седиш при мотора и слушаш дали съска от някъде и отдолу под колата също.
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Вчера подготвих Пасатко за морето. Смених маслото. Профилактирах климатика. Долях 300 гр. фреон и сега в купето не се стои. Окачването също е подменено изцяло. Какво повече му трябва на човек .
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Еми сега ти трябва само едно нещо, да тръгнеш към морето и да се насладиш на комфортното пътуване И аз миналата седмица допълних фреона, тая ще сменям масло, и другия месец ме чака ангренаж. Големи благодарности към DoH_KuXoT който ме уреди за капачки на фаровете!
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Преди пътуването идва нелеката задача да напълня резервоара . Но то без това не може. Иначе от мен пък специални благодарности на IRRITATING за окачването. А ти какво направи с присвирването? Разбра ли от къде идва или си е просто от турбинката?
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не съм направил нищо, защото просто нямам идея как да проверя от къде е. Утре сигурно ще го закача на ваг ком и ако прави нужното налягане няма да го пипам за сега.
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, има ли начин да се свали предната хром-лайсна от бронята на В5.5 без да се разкача цялата броня и без да се повреди при свалянето, Че има нужда от боядисване..
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
зависи, някой път става друг път някоя щипка се заинатява и трябва да й се помогне от вътре. Аз моите лайстни и предни и задни, всичките ги свалих без да свалям броните.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги някой сменял ли е масло на ръчна скоростна кутия на 5.5 ? Сменя ли се и на колко км/време ?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Сменя се. Аз моето го смених като я купих още веднага. После караш и не пипаш повече.
Тъпото е, че това което източихме си беше кристално червено масло-специално някакво хидравлично. Нямаше стружки.
Или е било сменяно скоро от предишният собственик или наистина маслото на скоростите не се сменя от тези години Пасати.
Смених го, защото на предишната имах проблеми и превантивно-ново !
Нека другите да кажат какво са източвали от техните кутии.
Тъпото е, че това което източихме си беше кристално червено масло-специално някакво хидравлично. Нямаше стружки.
Или е било сменяно скоро от предишният собственик или наистина маслото на скоростите не се сменя от тези години Пасати.
Смених го, защото на предишната имах проблеми и превантивно-ново !
Нека другите да кажат какво са източвали от техните кутии.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Всеки ще ти каже различно. Според мен, ако нямаш проблем с кутията, не го пипай. Можеш да отвиеш пробката само да видиш дали ще текне, евентуално да долееш. Аз доколкото знам Ханс не е дал сервизен интервал за това масло, демек доживотно, само че има разлика колко е живота на автомобила според тях и според нас.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да и Аз знам че било доживотно. Ама тия Швабите имат в предвид-200-300 хил. вероятно.
На старата кола като го погледнах когато я купувах, беше бистро. Не го смених. После стана счупване на дифа. Според майстор не беше проблем от маслото. Излезе една ос и проби кутията. Маслото което изтече беше катран и в кутията останалото също. Дали защото се беше смесило със стружките от алуминиевият кожух незнам.
Ти можеш да източиш маслото в чист съд и ако ти харесва на вид да го върнеш. Ако е бистро и няма стружки. При необходимост да долееш. Може и само да провериш нивото и ако е нужно да долееш. Мисля че имаше пробка за ниво -през която се долива отстрани на кутията. Отдолу е оточната.
Аз понеже съм -парен каша духа, го смених.
На старата кола като го погледнах когато я купувах, беше бистро. Не го смених. После стана счупване на дифа. Според майстор не беше проблем от маслото. Излезе една ос и проби кутията. Маслото което изтече беше катран и в кутията останалото също. Дали защото се беше смесило със стружките от алуминиевият кожух незнам.
Ти можеш да източиш маслото в чист съд и ако ти харесва на вид да го върнеш. Ако е бистро и няма стружки. При необходимост да долееш. Може и само да провериш нивото и ако е нужно да долееш. Мисля че имаше пробка за ниво -през която се долива отстрани на кутията. Отдолу е оточната.
Аз понеже съм -парен каша духа, го смених.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
То като развиеш пробката ще изтече малко и ще му видиш цвета, чак да го източваш цялото...
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Отдолу ще разбере има ли утайка- стружки и по самата пробка дали няма залепени стружки.
Утайката отива долу и може да не се размеси с маслото изобщо и при работа.
Даже сега се сещам, че и Аз като гледах моето на старата кола го проверявах горе. Ама отдолу какво е имало не съм видял докато не се проби кутията.
Утайката отива долу и може да не се размеси с маслото изобщо и при работа.
Даже сега се сещам, че и Аз като гледах моето на старата кола го проверявах горе. Ама отдолу какво е имало не съм видял докато не се проби кутията.
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
По принцип знам че масло на кутия не се сменя, при нужда се долива. Обаче това за България не важи, ние караме автомобилите които немците са решили, че са си изживели живота. Смени маслото ако някои скорости влизат с повече зор отколкото трябва иначе не го пипай.
И днес излязох на разходка из моето родно село(все още се води град, ама кого ще залъгваме...) и си извадих 2 извода...
Първо: Лятото, интервала 9:00 - 19:00ч не излизай пеша, колкото и малък да е интервала... Направо фърлих водите...
Второ: Не продавай кола в населеното място където живееш (за големите градове може), защото ще бъдеш принуден да виждаш как някой е осрал колата която толкова си обичал и си пазил... Не мога да повярвам че моята B5-ца е най-грозната в града в момента...
И днес излязох на разходка из моето родно село(все още се води град, ама кого ще залъгваме...) и си извадих 2 извода...
Първо: Лятото, интервала 9:00 - 19:00ч не излизай пеша, колкото и малък да е интервала... Направо фърлих водите...
Второ: Не продавай кола в населеното място където живееш (за големите градове може), защото ще бъдеш принуден да виждаш как някой е осрал колата която толкова си обичал и си пазил... Не мога да повярвам че моята B5-ца е най-грозната в града в момента...
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На моята миналия месец й смених маслото на скоростната кутия. Взех колата на 203 хиляди, а не знаех какво е правено по нея.
Според мен маслото в скоростната си е консуматив - това редовно загряване-изстиване, години наред... си взема своето.
Ето какво излезе от кутията:
Според мен маслото в скоростната си е консуматив - това редовно загряване-изстиване, години наред... си взема своето.
Ето какво излезе от кутията: