Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
паркираш я на слънце зимно време, така че слънцето да огрява таблото и волана и си готов. Сега лятото като се напече пък от жега не може да се пипне волана. Аз лично на волана си винаги имам калъф. Предния ми беше грапав целия на изпъкнали гумени точици, но от мека гума не така да стои пластмасата твърда. Обаче забравих да си го взема и така я продадох старата кола. Купих си нов, ама на него тези изпъкнали топченца са много твърди направо като пластмаса, а не като гума. Иначе без калъф като ми се изпотят ръцете и ми се изплъзва от ръката волана с една ръка не мога да завивам изобщо на кола без калъф - хващам го с две за по сигурно когато волана е без калъф или няма някакво фабрично покритие. Повечето волани са като пластмасови и се изхлусват от дланта.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Подгрев на волана имат доста автомобили и то стари. Дори бмв Е46 :)
Там при включване почти моментално воланът се стопля и при достигане на 38 градуса се изключва и започва да работи на импулси и да подържа тази температура. Свързването и изнасянето на бутон е най-лесната работа , въпросът е какви нагреватели е най-удачно да се ползват. Платната за подгрев в седалките са доста дебели , а и реотаните им няма да свършат работа. Трабва да се тънки и гъсто разположени. Тези във волана с подгрев на Е46-та са втъкани направо в кожата и са с дебелината на косъм.
Няма нужда да ми обяснявате колко ненужно е това и какъв е климатът в Б-я , или пък как да я паркирам на слънце Ако никой няма полезни идеи , направо да минаваме на следващото подобрение или ремонт
Както казах , занимава ми се и ми е интересно , студът изобщо не ме плаши , дори го чакам с нетърпение
А калъф на волана не бих сложил никога , все едно на да облека седалките в калъфки с надпис RACING. Направо да сложа топка на волана като на автобусите
Там при включване почти моментално воланът се стопля и при достигане на 38 градуса се изключва и започва да работи на импулси и да подържа тази температура. Свързването и изнасянето на бутон е най-лесната работа , въпросът е какви нагреватели е най-удачно да се ползват. Платната за подгрев в седалките са доста дебели , а и реотаните им няма да свършат работа. Трабва да се тънки и гъсто разположени. Тези във волана с подгрев на Е46-та са втъкани направо в кожата и са с дебелината на косъм.
Няма нужда да ми обяснявате колко ненужно е това и какъв е климатът в Б-я , или пък как да я паркирам на слънце Ако никой няма полезни идеи , направо да минаваме на следващото подобрение или ремонт
Както казах , занимава ми се и ми е интересно , студът изобщо не ме плаши , дори го чакам с нетърпение
А калъф на волана не бих сложил никога , все едно на да облека седалките в калъфки с надпис RACING. Направо да сложа топка на волана като на автобусите
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
За калъфите на седалките и аз съм твърдо против. Най-мразя като видя кола с калъфи на седалките или от онези дървените с топчетата от едно време кафявите. За какво да им слагам калъфи на седалките какво ще му пазя на салона, той се е опазил сякаш 15 или 20 години на колкото са ни на повечето колите.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Вижте какво е постнал колегата cranк1968 в друга тема.Слагам го тук,щото е най-готиното от всички страници до тук.
http://www.youtube.com/watch?v=HQEkjw_1Yl8
Уникално е!Заслужава си да се хвърлят усилия за това.
Ако някой започне да го слага и да го подкарва-записвам се.
http://www.youtube.com/watch?v=HQEkjw_1Yl8
Уникално е!Заслужава си да се хвърлят усилия за това.
Ако някой започне да го слага и да го подкарва-записвам се.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колата с твърдият маховик на Валео както казах е изключително динамична. Единственият минус е че има една идея по голяма вибрация.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Apokaliptiko написа:Колата с твърдият маховик на Валео както казах е изключително динамична. Единственият минус е че има една идея по голяма вибрация.
според мен даже е по-приятна за каране с твърдия маховик. На приятел на голф3 с твоя двигател слагахме обикновен съединител, заради цената и не мога да кажа минуси :) на бордюр се качва супер плавно, преди усещането беше все едно ти се гънат полуоските и скача със скок през ръбчето от един път.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Нямам представа как се свалят корите. Мисля, че предните се свалят по един начин, а задните по друг. А някой от Вас наясно ли е дали ще имам проблем ако сложа 90 вата крушки на късите светлини и 100 вата на дългите. Инсталацията ще понесе ли този товар и има ли фабрично реле или в този случай трябва да слагам аз допълнително?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Забрави за този вариант! Гарантирано ще си повредиш рефлекторите! По-добре си полирай стъклата и изчисти от прах Рефлекторите!
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Полирах ги по-миналата седмица. Станаха перфектни, ама днес един колега с "Галакси" ме накара да се замисля. Каза ми, че вече година и половина кара с по-яки крушки и няма проблем. Само, че при него типът е Н4 100/90 вата. Но щом казваш, че има риск да прецакам рефлекторите, няма какво да разсъждавам повече .
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:Колеги някой може ли да даде някакви материали за това как се свалят корите на вратите при б5.5 за да стигна до бравата
- borislav_mladenov
- Мнения: 358
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: 3_2 VR6 2008
- Местоположение: Хасково
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
ще развалиш фара, с повече ватове започва много да се нагрява крушката и нагрява пластмасовия фар...започва да пожълтява по- бързо и като го барнеш отпред пластмасата пари не се бара.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
lz2aii написа:Полирах ги по-миналата седмица. Станаха перфектни, ама днес един колега с "Галакси" ме накара да се замисля. Каза ми, че вече година и половина кара с по-яки крушки и няма проблем. Само, че при него типът е Н4 100/90 вата. Но щом казваш, че има риск да прецакам рефлекторите, няма какво да разсъждавам повече .
вземи си един коплект ксенон и ще се родиш. Аз карам само с ксенон , заради едно пътуване до Италия го махнах заради хърватските полицаи, че ме предупредиха и вечер разбрах колко гадни светят H7 спрямо китайския ксенон...
Веднага като се прибрах в БГ си върнах ксенон. Струваха 40лв комплекта вече година и половина нямам ядове, но пък целодневно карам на дълги на 20% и това може би ми щади крушките на ксенона
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Като си взех колата тя беше с ксенон, но при първото ми нощно пътуване си "избочих" очите - нищо се не виждаше, а път тези срещу мен ми пресвятваха, че ги блещя. Свалих ксеноните и си сложих обикновени с нажежаема жичка. Дори и баластите все още си стоят у дома, но не знам дали да ги върна. Може би крушките са ми били по-гадни.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 163 госта