Този "мерцедес" ако го махна, дали ще има проблеми? Решил съм да набутам възможно най - голямата газова бутилка там.
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- tdi4motion
- Мнения: 106
- Регистриран на: Пон 18 юни 2012 8:33
- Автомобил: VW Cross Touran
- Двигател: BMM TDI 140 hp
- Местоположение: София<->Правец
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:Колега твоя пасат няма ли безцветен протектор на мястото на черния който си постнал?
Нямам никакъв протектор или фолио колега.Вече имам леки драскотини и смятам ,че безцветното фолио няма да ми свърши работа.Затова търся това ,което съм ви показал.
Относно линка от e-bay на колегата DaDiablo,това което търся го няма в този линк,а хромираните са доста скъпички иначе са най-добрия вариант
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
VANK01 написа:...
Ще се намали конструктивната здравина и по-лесно ще се огъне при натиск.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
аз съм с бутилка събираща 39литра без да режа нищо, между бутилката и мокета в багажника има поне 5см, между бутилката и легена има пак по толкова. Ти каква бутилка искаш да сложиш, че не ти стига мястото ?
- VANK01
- Мнения: 118
- Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
- Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
- Двигател: 2002 V6 AMX
- Местоположение: Ely, Cambridgeshire
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Разглеждах каталогът на един търновски производител, който предлага бутилка с диаметър 650мм и височина 280мм - 70л. Коритото в горната си най-широка част започва на 670мм и постепенно се свива на около 650мм надолу, а за височината като се премахне "мерото" и ако се заиграя евентуално с пластмасовия капак би трябвало да се събере бутилката. Два пъти годишно пътувам до Англия и обратно и с една 70л бутилка спокойно ще минавам ~500км на газ. Сега съм с 65л пура и все едно съм хечбек, а ми се върти идеята за тороидална бутилка и сгъваема патерица.
П.С
Dancing_Niki, първо капака под мокета би легнал под ножа в такъв случай. Сега като се загледах в снимката само където е втулката стърчи малко повече и се надявам да не пречи.
Дон Кихот, твоята бутилка с какви размери е?
П.С
Dancing_Niki, първо капака под мокета би легнал под ножа в такъв случай. Сега като се загледах в снимката само където е втулката стърчи малко повече и се надявам да не пречи.
Дон Кихот, твоята бутилка с какви размери е?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
VANK01 написа:Разглеждах каталогът на един търновски производител, който предлага бутилка с диаметър 650мм и височина 280мм - 70л. Коритото в горната си най-широка част започва на 670мм и постепенно се свива на около 650мм надолу, а за височината като се премахне "мерото" и ако се заиграя евентуално с пластмасовия капак би трябвало да се събере бутилката. Два пъти годишно пътувам до Англия и обратно и с една 70л бутилка спокойно ще минавам ~500км на газ. Сега съм с 65л пура и все едно съм хечбек, а ми се върти идеята за тороидална бутилка и сгъваема патерица.
П.С
Dancing_Niki, първо капака под мокета би легнал под ножа в такъв случай. Сега като се загледах в снимката само където е втулката стърчи малко повече и се надявам да не пречи.
Дон Кихот, твоята бутилка с какви размери е?
не съм я мерил , даже не съм си я избирал , сложиха я в София Газ Комерс
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
около 140кс.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
AJM-а не е ли с EDC ECU дето поддържа писане през OBD-то?
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
с галето не става, само за автомобили 2000г нагоре
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, забелязвам една аномалия и ще съм благодарен, ако успеем да я разгадаем. Значи при спускане на предавка, когато двигателя е студен, колата започва да намаля скоростта си. При топъл двигател, на същото спускане и предавка, скоростта се увеличава. Разликата е само в това, че в единия случай е на студен двигател, а в другия - на топъл. На какво може да се дължи това според Вас? Разлика в компресията ли, в горивната смес ли или какво?
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Горивната смес не играе там, понеже като спускаш на скорост ти не натискаш газта и ако имаш борд компютър моментния разход е 0.0... Освен ако някоя дюза не "пи*ае". За компресията вече не знам..
И аз на свой ред да питам нещо:
Имах гадни постоянни вибрации в купето на празен ход на двигателя, както и разтрисане при палене и гасене. Вчера смених тампоните на двигателя с Meyle хидравлични. Дотук добре.. Тресенето при палене и гасене изчезна... Но вибрациите в купето се усилиха (!). С малко, но се усилиха. Сега накъде? Сменях съединител лятото и майстора каза, че маховика бил добре (не перфектен, но не бил заминал). Възможно ли е тампоните на скоростната кутия да създават чак такива вибрации?
И аз на свой ред да питам нещо:
Имах гадни постоянни вибрации в купето на празен ход на двигателя, както и разтрисане при палене и гасене. Вчера смених тампоните на двигателя с Meyle хидравлични. Дотук добре.. Тресенето при палене и гасене изчезна... Но вибрациите в купето се усилиха (!). С малко, но се усилиха. Сега накъде? Сменях съединител лятото и майстора каза, че маховика бил добре (не перфектен, но не бил заминал). Възможно ли е тампоните на скоростната кутия да създават чак такива вибрации?
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Възможно е да е както тампона на скоростната кутия, така и от тампоните по тръбите на ауспуха. И аз имах страшно големи вибрации на ПХ и стегнах тампоните на ауспуха със свински опашки . От тогава никакви вибрации.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Айде бе, значи като си на принудителен празен ход, Колата гори само чист въздух ???
Колега не се занасяй с нас !
Когато върнеш газта и борда ти покаже 0.0 разход, това е само защото този разход е прекалено малък за да го смята.
Мотора сприа ли да работи ? Не. Напротив -работи и се форсира от колелата на колата-ППХ.
То по тая логика щом компера показва 0.0 значи без газ ще се возиме без пари.
Когато колата стой на място и работи - колко е разхода ?- 0.6-1.2 литра за час нали !
Е как тогава при ППХ или при равно-линейно движение на колата с работещ мотор -видишли той не харчи нищо ???
Също е съществено да се отбележи че ако мотора не работеше и не харчеше при ППХ то тогава нямаше да може да се ползва Моторната спирачка на скорост.
Айде малко да се мисли моля.
Мотора си харчи колкото за ППХ. И най вероятно когато колата е студена- сместа е богата и мотора се дави по вероятно и тнт. Поради което без да се дава леко газ започва да губи от скорост.
Когато е топъл мотора - сместа е вече в норми и компера успява да контролира движението на колата без подаване на газ.
Разбирасе и компресията е различна при студен и топъл мотор. Но по същественото е че маслото е загрято и мотора се развърта по мазно и лесно.
Без значение дали говориме за Бензин- моно, карб или инжекция еле па Дизел-всичко цоца когато работи, а колко консумира е въпрос на натискане на педала на газта.
При карбовете - Ладата имаше специално ел магнитен клапан - жигльор които управляваше точно тези ППХ.
Мри моното Дюзата пръска гориво доста порядъчно точно при ППХ и на место- специално го гледах-много е интересно. А при инжекцииите и при дизелите в частност- там вече трудно се вижда -щото всичко е вътре в горивната камера.
Едит
Имах един съсед и бивш колега, който пък казваше че при ППХ мотора харчел много- както когато сме подали газ- понеже оборотомера показвал примерно 3-4 хиляди и тнт. Абе.......
Колега не се занасяй с нас !
Когато върнеш газта и борда ти покаже 0.0 разход, това е само защото този разход е прекалено малък за да го смята.
Мотора сприа ли да работи ? Не. Напротив -работи и се форсира от колелата на колата-ППХ.
То по тая логика щом компера показва 0.0 значи без газ ще се возиме без пари.
Когато колата стой на място и работи - колко е разхода ?- 0.6-1.2 литра за час нали !
Е как тогава при ППХ или при равно-линейно движение на колата с работещ мотор -видишли той не харчи нищо ???
Също е съществено да се отбележи че ако мотора не работеше и не харчеше при ППХ то тогава нямаше да може да се ползва Моторната спирачка на скорост.
Айде малко да се мисли моля.
Мотора си харчи колкото за ППХ. И най вероятно когато колата е студена- сместа е богата и мотора се дави по вероятно и тнт. Поради което без да се дава леко газ започва да губи от скорост.
Когато е топъл мотора - сместа е вече в норми и компера успява да контролира движението на колата без подаване на газ.
Разбирасе и компресията е различна при студен и топъл мотор. Но по същественото е че маслото е загрято и мотора се развърта по мазно и лесно.
Без значение дали говориме за Бензин- моно, карб или инжекция еле па Дизел-всичко цоца когато работи, а колко консумира е въпрос на натискане на педала на газта.
При карбовете - Ладата имаше специално ел магнитен клапан - жигльор които управляваше точно тези ППХ.
Мри моното Дюзата пръска гориво доста порядъчно точно при ППХ и на место- специално го гледах-много е интересно. А при инжекцииите и при дизелите в частност- там вече трудно се вижда -щото всичко е вътре в горивната камера.
Едит
Имах един съсед и бивш колега, който пък казваше че при ППХ мотора харчел много- както когато сме подали газ- понеже оборотомера показвал примерно 3-4 хиляди и тнт. Абе.......
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Мотора си харчи колкото за ППХ.
Да де, за ППХ той харчи точно 0 :) . Като седят затворени дюзите от де да дойде т'ва гориво :)
.kossis написа:То по тая логика щом компера показва 0.0 значи без газ ще се возиме без пари.
В общият случай - да. Ма т'ва важи ако караш само на долу :) .
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Точно че Дюзите не се притварят на 100% Но се затварят като за ниски обороти.
Абсолютно не съм съгласен че Дюзите не пръскат нафта при ППХ- щото мотора гори и работи без оглед на оборотите в които се е изфорсирал от тежестта на колата и наклона по който се пуска или върви по равен път. Той гори !
И дори да имаме само пускане през целият си път и не пипаме педала на газта, а само сменяме предавките до директната - пак ще изгориме количеството гориво което е за ниските обороти и даденото време през което сме се возили- примерно за 1 час ще изгориме 1.2 литра че и повече. Понеже при ППХ има и леко увличане на гориво от вакума макар и малко.
Серво волана ти работи, серво спирачи ти работят, фарове светят, музика свири -кой извършва тази работа ? Горивото естествено с мотора.
Щом показвал борда 0, значи не харчи. Хора мислете малко.
Да не говориме че дори да е само наклон, зависи колко % е наклона, има завой и тнт. Ако наклона е прекалено голям, тогава ще се наложи да се кара на по ниска предавка и да се ползват спирачки, ако има завой пак и тнт.
Оставете го тоя компер да си показва ако иска и - 5 литра.
Струва ми се че бъркате ППХ със Старт/Стоп системите на някой модерни автомобили.
Абсолютно не съм съгласен че Дюзите не пръскат нафта при ППХ- щото мотора гори и работи без оглед на оборотите в които се е изфорсирал от тежестта на колата и наклона по който се пуска или върви по равен път. Той гори !
И дори да имаме само пускане през целият си път и не пипаме педала на газта, а само сменяме предавките до директната - пак ще изгориме количеството гориво което е за ниските обороти и даденото време през което сме се возили- примерно за 1 час ще изгориме 1.2 литра че и повече. Понеже при ППХ има и леко увличане на гориво от вакума макар и малко.
Серво волана ти работи, серво спирачи ти работят, фарове светят, музика свири -кой извършва тази работа ? Горивото естествено с мотора.
Щом показвал борда 0, значи не харчи. Хора мислете малко.
Да не говориме че дори да е само наклон, зависи колко % е наклона, има завой и тнт. Ако наклона е прекалено голям, тогава ще се наложи да се кара на по ниска предавка и да се ползват спирачки, ако има завой пак и тнт.
Оставете го тоя компер да си показва ако иска и - 5 литра.
Струва ми се че бъркате ППХ със Старт/Стоп системите на някой модерни автомобили.