Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Интересна теория разви, но си в сериозна заблуда за ППХ при ТДИ
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Е обясни де- как в мотора не се впръсква гориво, но той гори ??? Дай акъл.
Значи на место гори по литър, но при ППХ изгасва ?!
А това не е теория, ами си е практика.
Това че ПД- елемента примерно при мене има ел магнитен клапан е така и той регулира впръскването.
Обаче да ми кажеш че когато колата се движи по инерция, независимо дали сме на предавка или сме я освободили дюзите спират да пръскат гориво въобще не го вярвам. Просто това значи изгасване на мотора.
Значи на место гори по литър, но при ППХ изгасва ?!
А това не е теория, ами си е практика.
Това че ПД- елемента примерно при мене има ел магнитен клапан е така и той регулира впръскването.
Обаче да ми кажеш че когато колата се движи по инерция, независимо дали сме на предавка или сме я освободили дюзите спират да пръскат гориво въобще не го вярвам. Просто това значи изгасване на мотора.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis - доста трябва да прочетеш преди да скачаш толкова убедено , за пореден път спориш по теми, които не са ти ясни. Учудва ме убедеността ти, развиваш си теория и си спориш без дори да си прочел нещо по въпроса.
на ППХ харчи точно нула всеки дизел, всеки бензин (инжекцион) и всеки газифициран двигател с кадърен газов инжекцион ( а те повечето са такива)
на ППХ харчи точно нула всеки дизел, всеки бензин (инжекцион) и всеки газифициран двигател с кадърен газов инжекцион ( а те повечето са такива)
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Бъркате понятията принудителен празен ход и празен ход. При принудителния колелата въртят мотора и затова си мислиш, че работи. Да, няма 100% спиране на горивото, но не е повече отколкото на празен ход и наистина количеството е пренебрежимо малко, за да го смята компютъра. Ако се пусне по инерция обаче, тогава вече имаме празен ход, който се отчита като разход. А това автомат да го спускате на неутрална...
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Бъркам, небърка, мотора когато работи не гори само въздух. А смес-Дифузионна от Въздух и гориво. ППХ или ПХ -все мотора работи и гори.
А това че Софтуерно компера е настроен да показва на место-когато колелата и скоростната кутия не се въртят - литри за час или когато е обратното- всичко се върти, но сме си махнали крака от газта и борда тогава показва 0-ли, съвсем не значи че гориво-подаването е прекратено на 100%
Пак казвам- щом всички системи работят- серво механики, ел. консуматори и тнт, значи и мотора работи и извършва работа, дължаща се на изгорено гориво.
Перпето-мобиле и енергия от нищото няма !!!
А и шумът от работещият двигател от къде се взема като няма горене ???? Явно детонацията в цилиндрите е само пунта ???
А това че Софтуерно компера е настроен да показва на место-когато колелата и скоростната кутия не се въртят - литри за час или когато е обратното- всичко се върти, но сме си махнали крака от газта и борда тогава показва 0-ли, съвсем не значи че гориво-подаването е прекратено на 100%
Пак казвам- щом всички системи работят- серво механики, ел. консуматори и тнт, значи и мотора работи и извършва работа, дължаща се на изгорено гориво.
Перпето-мобиле и енергия от нищото няма !!!
А и шумът от работещият двигател от къде се взема като няма горене ???? Явно детонацията в цилиндрите е само пунта ???
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis, сам не пододозираш колко глупости изписа!
Много хора ти казаха,разисквано е доста във форума-прочети за ППХ!
п.п. при тези еко норми- Евро 2,3 ,4,5,6 тн. всички производители се чудят как да снижат разхода,дори някои и изключват половината цилиндри, та ще си позволят да подават гориво,когато не е нужно....
п.п.2 Спри колата на голям наклон,извади ключа,включи на висока предавка,отпусни съединителя,освободи спирачките- колата ще започне ли се движи? дв. ще се върти ли? ще има ли горене? кой ще подава това гориво?
Много хора ти казаха,разисквано е доста във форума-прочети за ППХ!
п.п. при тези еко норми- Евро 2,3 ,4,5,6 тн. всички производители се чудят как да снижат разхода,дори някои и изключват половината цилиндри, та ще си позволят да подават гориво,когато не е нужно....
п.п.2 Спри колата на голям наклон,извади ключа,включи на висока предавка,отпусни съединителя,освободи спирачките- колата ще започне ли се движи? дв. ще се върти ли? ще има ли горене? кой ще подава това гориво?
Последна промяна от gancho на Пон 30 мар 2015 11:26, променено общо 2 пъти.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Явно отказвате да мислите.
Ок
Глупости пишеш ти колега, но аз не сятам повече да обяснявам на хора които не могат да напишат две думи за да обяснят как има горене без гориво !
Не ги знам еко нормите, но знам как работи един мотор. Което е достатъчно за да мога да си обясня какво става във всеки един момент от работата му.
Така че щом искаш да вярваш на цифри по борд компютъра- ок вярвай.
То за това има инженери -да конструират колите. А това че другите които ги карат не са наясно какво се случва точно не е фатално.
И не знаех че Еко нормите определят дали един мотор ще работи на ниски обороти или не, еле по инерция. Бреййййй !
Доста съм разглобявал и карбове и монота и инжекции, та все съм видял какво става вътре.
=========
А и да ти задам колега един директен въпрос ???
Понеже си правх логове с Вага в движение - нали гледам дебитомера- та правих логове и при яко ръчка и при нормално каране с леки пускания без газ.
Що и тогава мотора се отчита гориво разход ???? Нещо Вага ли лъже ?
Да взема да ти ги пусна тия логове да обясниш ???
Ок
Глупости пишеш ти колега, но аз не сятам повече да обяснявам на хора които не могат да напишат две думи за да обяснят как има горене без гориво !
Не ги знам еко нормите, но знам как работи един мотор. Което е достатъчно за да мога да си обясня какво става във всеки един момент от работата му.
Така че щом искаш да вярваш на цифри по борд компютъра- ок вярвай.
То за това има инженери -да конструират колите. А това че другите които ги карат не са наясно какво се случва точно не е фатално.
И не знаех че Еко нормите определят дали един мотор ще работи на ниски обороти или не, еле по инерция. Бреййййй !
Доста съм разглобявал и карбове и монота и инжекции, та все съм видял какво става вътре.
=========
А и да ти задам колега един директен въпрос ???
Понеже си правх логове с Вага в движение - нали гледам дебитомера- та правих логове и при яко ръчка и при нормално каране с леки пускания без газ.
Що и тогава мотора се отчита гориво разход ???? Нещо Вага ли лъже ?
Да взема да ти ги пусна тия логове да обясниш ???
Последна промяна от kossis на Пон 30 мар 2015 11:20, променено общо 2 пъти.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
погледни си логовете на дюзите при спускане на скорост и пак пиши :) , покарай на втора скорост с 20км из квартала с отворени прозорци и слушай как дюзите спират да тропат като отнемеш газта и си в режим на ППХ. А сервото бачка от вакуум, гориво не му трябва, ел.консуматорите искат въртене на ремъка, гориво не им трябва , искат се въртящ се колянов вал, в случая колелата ти въртят мотора, звука който чуваш от двигателя не е детонация а компресия, имаш си сгъстяване имаш си всички процеси без горене, затова при спускане на ППХ, ако ти е скапан термостата пада температурата, пък на дизелите и читав да е при спускане зиматата на ППХ 10км пак ти пада показанието на температурата. Пак ти казвам, нищо лично към теб, говорим си приятелски, но имаш доста пропуски в случая.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Има един канал 13-ти в който се вижда количеството/отклонение в +/- на впръскано гориво от всяка една дюза във всеки един момент. Та аз не видях да ми изпише 0. Винаги пръскат и винаги имат леко отклонение-без оглед на оборотите и хода на колата- дали съм натиснал газта или не.
А и оборотите на мотора все са от 819 нагоре. Все работи.
Друг интересен кана е 1-ви - там има инжекшън количество (Injected quantity) и то винаги е в +
Моят мотор винаги трака. Като за ПД.
Явно вашите мотори се гасят. Поради което и не харчат. При мене случаят е друг и от там става разминаването. Пак съм се прецакал-Здраве да е !
А и оборотите на мотора все са от 819 нагоре. Все работи.
Друг интересен кана е 1-ви - там има инжекшън количество (Injected quantity) и то винаги е в +
Моят мотор винаги трака. Като за ПД.
Явно вашите мотори се гасят. Поради което и не харчат. При мене случаят е друг и от там става разминаването. Пак съм се прецакал-Здраве да е !
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Спри колата на голям наклон,извади ключа,включи на висока предавка,отпусни съединителя,освободи спирачките- колата ще започне ли да се движи? дв. ще се върти ли? ще има ли горене? кой ще подава това гориво?
Последна промяна от gancho на Пон 30 мар 2015 11:42, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Има един канал 13-ти в който се вижда количеството в +/- на впръскано гориво от всяка една дюза във всеки един момент. Та аз не видях да ми изпише 0. Винаги пръскат и винаги имат леко отклонение-без оглед на оборотите и хода на колата- дали съм натиснал газта или не.
А и оборотите на мотора все са от 819 нагоре. Все работи.
Друг интересен кана е 1-ви - там има инжекшън количество (Injected quantity) и то винаги е в +
Моят мотор винаги трака. Като за ПД.
Явно вашите мотори се гасят. Поради което и не харчат. При мене случаят е друг и от там става разминаването. Пак съм се прецакал-Здраве да е !
аз не визирам пасата ми само, карах А3 8P 1,9tdi pd 105к.с. там съм показвал на много спорещи как дюзите млъкват при горепосочения режим :) и то млъкват от раз, много отчетливо, като в момента на докосване на педала за газта мигом се разчукват :)
Бензиновия мотор си го гледам с ваг, с газовия кабел също, на ППХ всичко става 0. Дали е пренебрежимо малко или нула може да се докаже само при тестване 100км ППХ и засечка пълно пълно , което не става на улицата.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Косиса т'ва го прави за пореден път - спори за глупости и гледа сеира. Не знам що му се връзвате :) .
Корекцията на дюзите няма нищо, ама нищо общо с ППХ. Само че за да ти стане ясно защо трябва да знаеш как работи тая корекция, а т'ва силно ме съмнява. Пише го в едно големи документи дето идват от производителите на тия ЕКУта и описват цялата им архитектура :) .
Корекцията на дюзите няма нищо, ама нищо общо с ППХ. Само че за да ти стане ясно защо трябва да знаеш как работи тая корекция, а т'ва силно ме съмнява. Пише го в едно големи документи дето идват от производителите на тия ЕКУта и описват цялата им архитектура :) .
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Национален спорт!
Има един лаф " дръж го в мъгла-да му е ясно"
Аз спирам.
Без лоши чувства към никой!
Има един лаф " дръж го в мъгла-да му е ясно"
Аз спирам.
Без лоши чувства към никой!
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Предния път бях аз, сега е подхванал всеки, който се обади (аз затова си мълча ).
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
gancho написа:Спри колата на голям наклон,извади ключа,включи на висока предавка,отпусни съединителя,освободи спирачките- колата ще започне ли да се движи? дв. ще се върти ли? ще има ли горене? кой ще подава това гориво?
Това Аз няма да го направя- доста вредно заради липса на гориво в камерата- горивото маже цилиндъра отгоре.
Виж при палене с бутане - пак е вредно, но за малко и ако не ти прескочи ремъка може.
Нищо не казвма бе- казах само че говориме за различни мотори явно. Моя не се гаси. вашите- Да. Ок ! Съгласих се.
Само се чудя до колко е добре мотор който е на скорост и е зацепен към шасито да е само на въздух. Мислех си че нафтата маже при горенето си и тнт. Но явно тук се разчита само на маслото и каквото дойде. Бута го шасито това е. Той се помпа с въздух и горивната камера е суха. Ок !
Какво разбрах- карам си по наклона по инерция- изгасвам мотора от ключа и го вадя- обаче губя - сервото и Ел захранването !
От там ръгам на 6-та и веднага ми идват -сервото което е турбинка тук - не е от вакума на мотора но електриката не идва защото ключа е махнат. А и дюзите са загасени -нали ключа съм го махнал и те не подават нищо. Електрика не ми трябва през деня. Та няма и консумация на гориво. ОК.
Няма да го пробвам !
Колеги- да ви помоля да го пробвате това което написах -да кажете как е. Но да кажа че не поемам отговорност за последствията. А и вие сте сигурни че няма проблем.
А отклонението е от +2.8 до -2.8 и в зависимост от знака казва дали дюзата припикава и е износена или е с недостатъчно впръскване и е необходимо да се регулира при вала за да отиде към 0.
Обикновено със знак - е с по малко гориво/впръскване.
Последна промяна от kossis на Пон 30 мар 2015 12:10, променено общо 2 пъти.