Да вярно че алтернатора след като се възбуди после може и да зарежда, но има проблем с това че той става
голям товар в този момент и барабар с неработещият двигател- след 200 метра ще се убие скоростта доста. А ако наклона е голям ще се убие и мотора. Да не говориме че и другите агрегати- сервота и тнт също са товари за мотора.
Ел газта е -един тример потенциометър даващ инфо колко е натисната газта. От там компера определя колко да се подава гориво от ПД-тата.
Но проблема е че при педал на газта на 0-та и въртящи се колела и скорости (движеща се кола), независимо дали е освободена скорост или е зацепена за компера няма разлика. Колата се движи и газта е на 0-та. Тогава и по инерция на свободна би следвало да се изгаси мотора, както и при вкарана скорост като казвате. Обаче не става така.
Та днеска научих че е добре вместо двигателят да тегли колата, колата да развърта мотора - неработещ.
Аз си мислех че мотора и агрегатите му са товар когато не работят, а то излезе че са перпето-мобиле.
Кво да чета, то ви ми разказахте всичко че и повече. Не съм очаквал че Ваг моторите са толкова здрави и дори без гориво в камерата се движат и не се прецакват.
Само едно ще ми е проблем вече да си оставям колата на скорост паркирана щото може и да хване пътя- ще я затика някой и няма спиране после.