Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- vankatagb
- Мнения: 186
- Регистриран на: Съб 25 сеп 2010 10:14
- Автомобил: Vw Passat B 5.5
- Двигател: AZM 2001
- Местоположение: Burgas
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги дайте идея от къде ми влиза вода във вратата на багажника, след дъжд като отворя багажника и се изтича малко вода под кората. И от къде трябва да се изтича, ако има изобщо такова място? Колата е Пасат Б 5.5 седан с двигател AZM. Благодаря предварително
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги първоначално обсулжване на пасат 5.5 AVF:
-комплект ангренажен ремък(ангренажен ремък,демпфер ангренажен ремък, обтяжна ролка, паразитна/ водеща ролка);
-водна помпа;
-ремък алтернатор;
-ремък климатик.
Нещо пропускам ли? Благодаря
-комплект ангренажен ремък(ангренажен ремък,демпфер ангренажен ремък, обтяжна ролка, паразитна/ водеща ролка);
-водна помпа;
-ремък алтернатор;
-ремък климатик.
Нещо пропускам ли? Благодаря
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На алтернатора Фриуел ролката. Проверя се -като се завърти в едната посока се върти свободно, а на обратно завърта целият ротор. Ако не е така е за смяна. Пробва се на свален ремък.
Също амортисьор ролката е добре да се смени.
Да се погледне как е виско перката.
Да се подмени полеуретановият тампон отпред-струва 10 лева.
Също амортисьор ролката е добре да се смени.
Да се погледне как е виско перката.
Да се подмени полеуретановият тампон отпред-струва 10 лева.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Като стана дума за смяна на ремъци, колеги знае ли някой къде има или ако има вече изтеглено, упътване за сменяне за моя пасат AWX мотор, че гледам за другите е различна тази ролка дето натяга ремъка, намерих само ето това за моя мотор. Търся инфо, защото смятам сам да си го сменя, не че нямам толко пари, просто не искам да си оставям колата в ръцете на тези пишман майстори! Ще си купя и динамометричен ключ, хем да си го имам, той си трябва за много неща. Като стана дума, имали някъде графика на кой болт с колко сила се стяга за пасатко, не можах да намеря. А ето видеото как се сменя за AWX...
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Добре е да се провери и демпферната шайба на коляновият вал. Щото и тя се къса.
Аз нищо различно не видях от моят АВФ мотор.
Аз нищо различно не видях от моят АВФ мотор.
Последна промяна от kossis на Чет 29 окт 2015 17:14, променено общо 3 пъти.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Точно тази шайба вчера на един Superb AWX беше пътник и ДА трябва да се проверява, защото може да стане голямо мазало.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
За демпфера на коляновият ли говориш ? Какво значи пътник ?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да, точно тази, имаше отчупено парче по ръба и не работеше така както трябва.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
А, че е еднакъв AWX с АВФ незнаех, ще потърся ако има за него нещо снимано в тубата или писано по сайтовете. Тази шайба не можах да резбера много какво и става, ако е наранена нещо тогава ли трябва да се сменя или?
П.П. Намерих на едно клипче с каква сила се натягат всички гайки, но е с другия вид обтяжна ролка или както там се води това чудо и дали е същата сила и за моя вид такава ролка, незнам! Или го пише в упътването на комплекта ремъци и ролки?
П.П. Намерих на едно клипче с каква сила се натягат всички гайки, но е с другия вид обтяжна ролка или както там се води това чудо и дали е същата сила и за моя вид такава ролка, незнам! Или го пише в упътването на комплекта ремъци и ролки?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колега, без да се засягаш, но с твоите познания ще стане голяма салата ако пипаш там. Оставям на страна това че трябва да се свали цялата предница.
Първо ти трябват 3-4 специалицирани инструмента -видно от клипа. Динамометричният ключ ти е най малкият проблем. Има едни зъби които се поставят върху шайбата на коляновият вал, горе се развиват трите болта на шайбата на разпределителният вал за да се коригира ъгъла на корекция на вала. Трябва да е около 0-та. Също има две лостчета с които се развива оптяжната ролка и един луфтомер.
Аз не съм сигурен дали и моите майстори са стягали всичко с динамометричен, но другите инструменти ги имат. Видях част от смяната и тези зъби-мастар.
Преди смяната се оказа че ремъкът е бил неправилно зацепен с разлика от няколко зъба. После ъгъла по ВАГ се оказа на 0-та, както следва.
Аз имам 2 динамометрични ключа-един Руски-стрелкови-супер е-от 0 до 250 Нютона и един по нов тресчотъчен и е много по глупав, а и не е от 0 защото е до 210. Новите са така. Имам познанията да сваля и бронята, но по ремъците не бих пипал за сега. Имам и инструмент -компресор с Верт и тнт. Но специалицираните ги нямам. На око не бих пипал.
Демпферната шайба на колявновият е -две метални оси зацепени помеждуси с яка гума грубо казано. С времето тази гума се къса и двете оси започват да приплъзват-ремъците които върти алтернатора, виското, сервото и климатика започва да приплъзват .
Само за да регулирам сам турбината ми трябваше един месец проучване за лоста на актуатора-как се сваля и стопера под него. После си купих разни инструменти които нямах.
Първо ти трябват 3-4 специалицирани инструмента -видно от клипа. Динамометричният ключ ти е най малкият проблем. Има едни зъби които се поставят върху шайбата на коляновият вал, горе се развиват трите болта на шайбата на разпределителният вал за да се коригира ъгъла на корекция на вала. Трябва да е около 0-та. Също има две лостчета с които се развива оптяжната ролка и един луфтомер.
Аз не съм сигурен дали и моите майстори са стягали всичко с динамометричен, но другите инструменти ги имат. Видях част от смяната и тези зъби-мастар.
Преди смяната се оказа че ремъкът е бил неправилно зацепен с разлика от няколко зъба. После ъгъла по ВАГ се оказа на 0-та, както следва.
Аз имам 2 динамометрични ключа-един Руски-стрелкови-супер е-от 0 до 250 Нютона и един по нов тресчотъчен и е много по глупав, а и не е от 0 защото е до 210. Новите са така. Имам познанията да сваля и бронята, но по ремъците не бих пипал за сега. Имам и инструмент -компресор с Верт и тнт. Но специалицираните ги нямам. На око не бих пипал.
Демпферната шайба на колявновият е -две метални оси зацепени помеждуси с яка гума грубо казано. С времето тази гума се къса и двете оси започват да приплъзват-ремъците които върти алтернатора, виското, сервото и климатика започва да приплъзват .
Само за да регулирам сам турбината ми трябваше един месец проучване за лоста на актуатора-как се сваля и стопера под него. После си купих разни инструменти които нямах.
Последна промяна от kossis на Пет 30 окт 2015 13:38, променено общо 1 път.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да знам ги тези неща, знам че нямам някой инструменти, но за луфта гледах, че един "майстор" го прави с 4 мм бургия За това не ми трябват инструменти! Трябва ми динамеметричен ключ който дори майсторите не използват понякога а камо ли да го дам на тях, после зъби мъби и ходене по мъките, не мерси. Това дето се слага на зъбчатката се бележи с боичка да не стане беля, после горе на тая шайба на разпределителния вал се прави като гледаш 4 канал на двигателя на VAG-COM ...
Намерих и упътване в което картинките са с бургия за 4 мм за луфта и с белязване на шайбата на разпределителния вал. Имам доста познания и доста неща съм поправил, предницата я разглобявам за 10 мин, тя не ми е проблем! Да смениш един ремък е лесна работа, да не мислиш, че тези "майстори" са учили как се прави Именно заради това не искам да ми го барат тези псевдо майстори, после като са прескочили зъб или някоя друга беля и ще си мълчат и после ходи се разправяй.
Намерих и упътване в което картинките са с бургия за 4 мм за луфта и с белязване на шайбата на разпределителния вал. Имам доста познания и доста неща съм поправил, предницата я разглобявам за 10 мин, тя не ми е проблем! Да смениш един ремък е лесна работа, да не мислиш, че тези "майстори" са учили как се прави Именно заради това не искам да ми го барат тези псевдо майстори, после като са прескочили зъб или някоя друга беля и ще си мълчат и после ходи се разправяй.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Такива са ти майсторите. Моят направи Синхро ъгала без ВАГ. Аз ядове до сега с ремъци не съм имал при смяна в сервиза в който ходя.
Имах проблем със смяната на маслото- капачката на маселният филтър -ПВЦ-то изпусна на студен мотор зимата. После спираше. Купих нова и сега ги карам да ми я стягат с динамометричен
Не ми се купува и комплект ключове за маслени филтри за да си сменям сам маслото.
Имах проблем със смяната на маслото- капачката на маселният филтър -ПВЦ-то изпусна на студен мотор зимата. После спираше. Купих нова и сега ги карам да ми я стягат с динамометричен
Не ми се купува и комплект ключове за маслени филтри за да си сменям сам маслото.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Имам въпрос. Сутрин като се даде на контакт индикатора на акумулатора свети. Нормално ли е ? Няма проблем с паленето.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 160 госта