Да,нормално е!
Като запалиш -трябва да гасне.
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, скоростите ми влизат маааалко по трудно, незнам как да го обесня, влизат без проблем, но малко по трудно от колкото трябва, дали да отида да я вдигнат на подемник и да видим какво има в тая кутия, от както съм я купил не съм проверил има ли някой там въобще, та се чудя да отида ли да преверя какво е състоянието на маслото? Ако е черно трябва да се смени, ако не е до преливане от пробката да се долее, ако трябва да се долее или смени, какво масло трябва да е на AWX мотор 1.9 131 кончета, ръчка!
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Кои скорости влизат трудно? първа и задна или всичките?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Принципно първа и задна влизат трудно, понякога и втора. Износването на синхронизаторите помага за това.
Аз лично смених маслото на скоростите още веднага. Старото ме заболя сърцето като го източихме- едно бистро червено. При всяко положение е добре да се провери нивото, да се види на какво прилича и да се долее най малкото при нужда. Маслото изгаря с времето, за това има одушник всяка скоростна кутия-картерни газове.
Брат ми има три дифа. Казах му да ги види. Тон не разбрал добре, накарал да проверят торсена само. Сега едвам отвили на задният диф пробката, щото тя се замазала и със заваряване я отвили. Имал течащ семеринг и долели масло.
Аз лично смених маслото на скоростите още веднага. Старото ме заболя сърцето като го източихме- едно бистро червено. При всяко положение е добре да се провери нивото, да се види на какво прилича и да се долее най малкото при нужда. Маслото изгаря с времето, за това има одушник всяка скоростна кутия-картерни газове.
Брат ми има три дифа. Казах му да ги види. Тон не разбрал добре, накарал да проверят торсена само. Сега едвам отвили на задният диф пробката, щото тя се замазала и със заваряване я отвили. Имал течащ семеринг и долели масло.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
1 и 2 като че ли и 3-та по малко, като е по студено времето по трудно става, не че не могат да се включат, но просто има някакво съпротивление. Незнам как да го обесня. А понякога все едно нищо такова няма, аз се чудя да не е от маслото нещо иначе винаги щеще да го прави. Отначало като не е разбъркано маслото още все едно е като лепило вътре. Все едно е мед. Не знам има ли масло колкото трябва и какъв му е цвета, мисля да отида днес да го проверят. Чел съм и доста хора се оплакват от подпбно нещо при смяна на маслото с ново. Ще отида днес да видим какво има там. И друг въпрос имам, намерих ето това...http://www.motorni-masla.net/index.php?main_page=custom_advanced_search_result&zenid=41ac395643956a575cf6b08ab687fe6d&manufacturers_id=97&oil_type_id=2&oil_viscosity_id=9&oil_size_id=3&x=47&y=11 Взехме на жената за реното Mobil1 от там и е добро маслото, чудя се дали Motul не е някакво фалшиво задето са го намалили толко
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Маслото за скоростите на тия Пасати е по фино - синтетика -хидравлично.
Сега е студено и маслото е по гъсто, което спомага да влизат по трудно скоростите докато загрее. Моите за сега се държат нормално, можеби при -10, -15 влизат по трудно докато загрее маслото. На старият Пасат имах този проблем с първа и втора скорост. Но там имаше и износване на синхронизаторите.
Брат ми кара с Мотул-1,8Т-то и няма ядове- не го пипа. Такава си му е цената.
Сега е студено и маслото е по гъсто, което спомага да влизат по трудно скоростите докато загрее. Моите за сега се държат нормално, можеби при -10, -15 влизат по трудно докато загрее маслото. На старият Пасат имах този проблем с първа и втора скорост. Но там имаше и износване на синхронизаторите.
Брат ми кара с Мотул-1,8Т-то и няма ядове- не го пипа. Такава си му е цената.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
При мен също си влизат нормално, то едва ли може да се направи съпоставка по обяснения на кой по нормално му включват скоростите де
Имам две неща, които мога да споделя по тази тема.
1-карах москвич алеко 5 години като първи автомобил, когато застудее съм паркирал на равно и запаля при изключена скорост колата потегляше като автоматик, заради увличащото се масло от първичния вал.
2-хюндай купе при движение по магистрала изключва 5-та, същевременно скоростите влизат кофти, оказа се от нужните 2 литра масло бяха останали само 400мл
Като завършек, виж си нивото на маслото и ако е до където трябва и влизането на скорости не е толкова затрудено, не пипай. Има много извили кутии заради супер съвестни собственици дето считат за задължително да сменят маслото, но пък не считат за задължително да сипят каквото трябва масло.
Успех!
Имам две неща, които мога да споделя по тази тема.
1-карах москвич алеко 5 години като първи автомобил, когато застудее съм паркирал на равно и запаля при изключена скорост колата потегляше като автоматик, заради увличащото се масло от първичния вал.
2-хюндай купе при движение по магистрала изключва 5-та, същевременно скоростите влизат кофти, оказа се от нужните 2 литра масло бяха останали само 400мл
Като завършек, виж си нивото на маслото и ако е до където трябва и влизането на скорости не е толкова затрудено, не пипай. Има много извили кутии заради супер съвестни собственици дето считат за задължително да сменят маслото, но пък не считат за задължително да сипят каквото трябва масло.
Успех!
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Усещането от превключването, което е понякога е все едно заоблен метален прът го буташ м/у два заоблени метални пръта, един път като вкараш скороста с това усещане и като изкараш от тази скорост и пак я включиш го няма това съпротивление. Няма да се вкарвам в излишни филми, ако иска доливане или смяна ок, ако не така ще налягам!
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Това ако го прави само на студена кола не сменявай маслото а само долей ако трябва.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Щом след изкарване и повторно вкарване влиза добре, значи износеният синхронизатор се е понаместил и не оказва съпротивление вторият път. Още не е толкова студено че да е замръзнало маслото, но тогава всички скорости влизат трудно.
При много износени скорости-обикновено 1 и 2 са най зле и се налага да се превключва наместо първа-втора и полсе пак първа за да влезе. Може и съединител да се натисне повторно.
Явно при тебе колега имаш леко износване на синхронизаторите.
Провери нивото в кутията, ако е необходимо го излейте в чист съд и ако е бистро и червено само долейте. Ако е катран го смени цялото с такова за автоматични скоростни- синтетика. Незнам обаче при тебе ако са износени синхронизаторите как ще го поеме това масло. Абе майстора да види какво е било старото или по каталог. На износени синхронизатори се слага по гъсто. Но на студ пък се одървя.
Моето не миришеше на диференциално - червено и бистор. Казаха че било хидравлично и че се глезели тия коли с него.
Някой знаели на Куатрото дали Торсена в средата е като отделен диференциал или е свързан с предният и скоростите. Говоря за смазването пак. Дали са на една пробка или са отделни.
Понеже са в общ кожух- гледах го преди. И понеже брато ми е мъгла и сега са отворили задният диф, та за това питам.
Майстора вика с обща пробка били.
При много износени скорости-обикновено 1 и 2 са най зле и се налага да се превключва наместо първа-втора и полсе пак първа за да влезе. Може и съединител да се натисне повторно.
Явно при тебе колега имаш леко износване на синхронизаторите.
Провери нивото в кутията, ако е необходимо го излейте в чист съд и ако е бистро и червено само долейте. Ако е катран го смени цялото с такова за автоматични скоростни- синтетика. Незнам обаче при тебе ако са износени синхронизаторите как ще го поеме това масло. Абе майстора да види какво е било старото или по каталог. На износени синхронизатори се слага по гъсто. Но на студ пък се одървя.
Моето не миришеше на диференциално - червено и бистор. Казаха че било хидравлично и че се глезели тия коли с него.
Някой знаели на Куатрото дали Торсена в средата е като отделен диференциал или е свързан с предният и скоростите. Говоря за смазването пак. Дали са на една пробка или са отделни.
Понеже са в общ кожух- гледах го преди. И понеже брато ми е мъгла и сега са отворили задният диф, та за това питам.
Майстора вика с обща пробка били.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, днес се сетих, че скоро правих профилактика на механизма на лоста на скоростите, развих от там където е оградено със зелено! След като го сглобих започнаха да се включват по трудно, дали е от това? Ще го разместя малко напред или назад и може и да се оправи, ще пробвам!
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
По принцип реглажа на жилата се прави при скоростите- има избирач който се управлява от двете жила. Там може да се износят разни втулки и да започне да влиза по трудно дадена скорост. Обаче като гледам картинката която си дал, има вероятност и при лоста да има някакво регулиране и да си го разбазикал в следствие на което сега едното жило може и да не се мести с точният си ход. Съответно и избирачча да се обърква.
Майче и на по старите модели аудита и пасати пак имаше реглаж и при лоста.
Само едно не ми е ясно , какво точно си търсел там че си го разглобявал. Там най много да се мацне с масло или грес-ябълката и по жилата. Явно си си търсел работа и си я намерил.
Майче и на по старите модели аудита и пасати пак имаше реглаж и при лоста.
Само едно не ми е ясно , какво точно си търсел там че си го разглобявал. Там най много да се мацне с масло или грес-ябълката и по жилата. Явно си си търсел работа и си я намерил.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Май си прав Ами изчистих го, ето какво направих...http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=11&t=443516
Мисля, че се наместваше да стой във веритикално положение, ако го завиеш не както трябва и стои на криво, но и хода на лоста се наместваше, ще пробвам да го развия от там /има достъп от под маншона на скоростите/ и да го наместя да влизат по добре скоростите, мисля че е от това, защото преди това го нямаше това затруднено влизане на скоростите, може и на канал да погледна тези жила да нямат някакъв луфт. Може и да се е развило, ще пробвам да видим дали ще се оправи.
Мисля, че се наместваше да стой във веритикално положение, ако го завиеш не както трябва и стои на криво, но и хода на лоста се наместваше, ще пробвам да го развия от там /има достъп от под маншона на скоростите/ и да го наместя да влизат по добре скоростите, мисля че е от това, защото преди това го нямаше това затруднено влизане на скоростите, може и на канал да погледна тези жила да нямат някакъв луфт. Може и да се е развило, ще пробвам да видим дали ще се оправи.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
след като си пипал нещо и се е появил проблем, не ти ли се стори най-логично, че не си направил нещо като хората?
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Бях забравил че го чистих това, може би не съм го стегнал добре, преди малко го донаместих и като че ли има подобрение, но повече резултати ще има в сряда като я подкарам, че утре няма да мога, защото си имам малко работа вкъщи!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 72 госта