Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- vlad1.8mi
- Мнения: 201
- Регистриран на: Чет 18 ное 2004 12:39
- Автомобил: VW Passat Variant
- Двигател: 1.8T+ AEB 1999
- Местоположение: ,Плевен,София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Тази екстра е реализирана при Ford Mondeo MK4-свети и при отключване(да не газиш в локвите,отивайки към колата!)
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На БМВ Е 90 съм го оглеждал това, но то си е с лупа и свети много яко, а с някакви диодчета ще е тип неонов тунинг
Последна промяна от 110afn на Сря 07 яну 2015 22:02, променено общо 1 път.
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Пичове тази поставка става ли за Пасат б5.5 по принцип ще пасне ли на барчето или ще иска преправяне
http://www.megaparts.bg/product/stojka-za-chashi-za-vw-pasat-4-sedan
http://www.megaparts.bg/product/stojka-za-chashi-za-vw-pasat-4-sedan
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:Абе най-обичам да ми се надъхат с 1.9 и да си мислят, че 131+ коня вървят повече от 150+ коня То и мен 2.5(стария петак) с чип и куатро ме дърпа на старта, но после му призлява
Та по темата. Живот и здраве съм замислил да сложа светодиоди на страничните огледала за да осветяват добре земята около колата като изляза и затворя вратата. Някой правил ли е подобно нещо и може ли да се ползва някакъв готов таймер, който ще задържа включени светодиодите примерно 10сек след заключване на колата?
моя модул на фаровете има coming/leaving home и би ти свършила работа.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Или към плафона колеги
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз бях направил едно такова огледало за проба , но така и не направих моите. Мисля ,че в тази тема бях качил и снимки.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Моя гасне чак като заключа колата,или ако не я заключа след минута,че и повече
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Eдно бързо въпросче. На пасат б5.5 1.8т има ли 2 датчика за температурата на водата ? На VAG com ми показва че колата е на 100градуса а на таблото показва 90 градуса. Та ми е интересно дали не са 2 датчика и тоя за таблото да е здрав пък този за компа да греши. Видях че този за компа е отзад от към купето на главата, има ли друг ?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да датчиците са два ,но са в едно тяло-това което си видял
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
bbboiko2004 написа:Eдно бързо въпросче. На пасат б5.5 1.8т има ли 2 датчика за температурата на водата ? На VAG com ми показва че колата е на 100градуса а на таблото показва 90 градуса. Та ми е интересно дали не са 2 датчика и тоя за таблото да е здрав пък този за компа да греши. Видях че този за компа е отзад от към купето на главата, има ли друг ?
уреди от 72-3 градуса до 112-113 показват все 90 градуса.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да обаче от около 80 и нагоре. Умишлено е.
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Е какъв е смисъла? Как да разчиташ на тоя уред?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Направено е идейно!Само при проблем ,стрелката отива рязко на 110гр,и така ти привлича вниманието!
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
pas1.8mi написа:Направено е идейно!Само при проблем ,стрелката отива рязко на 110гр,и така ти привлича вниманието!
няма смисъл стрелката постоянно да се мести... излезе ли от 90градуса значи вече има нещо притеснително. Всичко си е точно. Новите транспортери даже нямат уред за температурата.
п.с. днес стана нещо странно и при мен. Запалих си както всяка сутрин, -12градуса, помпи за вторичен въздух си бръмчат, изчистих си леда от стъклата и потеглих, мина на газ след около 2км , както винаги като е много студено, обаче прехвърли не с обичайното хлъцване за миг, ами все едно два цилиндъра изчезнаха, така около 100метра не се успокоява, по едно време светна ABS, ESP, след още 20 метра чека почна да мига не да свети постоянно а да мига. Тъкмо мислех да спирам и да гася мотора, когато изведнъж мотора се успокои, чека угасна моментално, но останаха да светят ABS и ESP , продължих, защото бях в задръстване и спирането ми щеше да омаже положението. На първото удобно място угасих двигателя, запалих отново и вече всичко си беше наред. Мина си на газ спокойно след 45 секунди, така съм си я настроил като е топла.
За първи път ми се случва всичкото това с лампите по таблото. Айде газта някой път ми е прехвърляла по този начин но за кратко и то при много студено време, но всичките тези лампи не им хванах логиката.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:Отиваш на газаджия и му казваш да настрои ги-то да прехвърля на по-висока температура. Мисля си че сега в тези студове изпарителя се стопля, но не може да стопли добре газта по маркучите и от там не може да захрани двигателя и се получава претрисането(все едно си запалил на газ направо). Иначе наскоро четох, че есп при дизелите святкало и при проблем с дюзите на двигателя, но не знам колко е вярно. Така като светнат абс и есп трябва да загасиш двигателя и да запалиш наново за да се махнат лампите.
аз си правя настройките на газта, датчик температура на прехвърляне нещо почна да си прави каквото си иска. Настроен е да прехвърля на 30 градуса, но почна да прехвърля чак на 70 че и повече... намалих до до 15 градуса по настройки, сега си прехвърля супер, като почне да духва леко топло от духалките, стрелката на температурата тъкмо се отлепя че е около 40 градуса и прехвърля. Явно някакви детонации се получиха и сензора за детонации се притесни повече от нормалното
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: jordan17772, stefan4o и 139 госта