Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
JuStan
Мнения: 297
Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот JuStan » Пет 09 яну 2015 10:54


на мен днес ми направи впечатление следното
1,8Т на газ, за каране 5 км в София загря, прехвърли си на газ достигна 90 градуса на таблото. След като спрях и загасих реших да пипна маркучите на охладителната система
горният беше горещ, но долният абсолютно студен... парното вътре си духа топло....
възможно ли е да му трябва още време да отвори и другият кръг на охладителната система ?
термостата е нов на 6 месеца -валер....




Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Пет 09 яну 2015 11:11


На дизела мисля, че термостата отваря при над 100 градуса. Предполагам, че и бензина някъде там отваря. Едва ли си стигнал такава температура в София.
Иначе и аз си сложих термостат Валер и ми казаха, че съм си купил най-големия боклук. :mrgreen


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот brum » Пет 09 яну 2015 11:37


Само си мислиш :) . Термостат дето отваря над 100 ще е доста специален.

Ако стрелката се качва до горе и си седи там - нямаш проблеми. При големи студове и пуснато на макс парно има шанс да падне на долу стрелката, ама е малко вероятно. Трябва двигателя да е леко натоварен (примерно при стоене на едно място) и вънка да е голям клинч за да се случи тая работа.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 09 яну 2015 11:40


JuStan написа:на мен днес ми направи впечатление следното
1,8Т на газ, за каране 5 км в София загря, прехвърли си на газ достигна 90 градуса на таблото. След като спрях и загасих реших да пипна маркучите на охладителната система
горният беше горещ, но долният абсолютно студен... парното вътре си духа топло....
възможно ли е да му трябва още време да отвори и другият кръг на охладителната система ?
термостата е нов на 6 месеца -валер....

нищо притеснително. Термостата отваря леко, пуска малко топла течност към радиатора, от радиатора вкарва ледена в мотора, температурата пада леко и термостата отново затваря,така докато стопли целия антифриз и в радиатора, което за 5 км не става в тоя студ. аз сложих FEBI на 87 градуса и пак ми казаха, че не ставал за нищо. :mhihi


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Пет 09 яну 2015 11:49


brum написа:Само си мислиш :) . Термостат дето отваря над 100 ще е доста специален.

Ако стрелката се качва до горе и си седи там - нямаш проблеми. При големи студове и пуснато на макс парно има шанс да падне на долу стрелката, ама е малко вероятно. Трябва двигателя да е леко натоварен (примерно при стоене на едно място) и вънка да е голям клинч за да се случи тая работа.

Мисля, че е редно да ни кажеш при колко отваря в такъв случай.


JuStan
Мнения: 297
Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот JuStan » Пет 09 яну 2015 12:27


DoH_KuXoT написа:
JuStan написа:на мен днес ми направи впечатление следното
1,8Т на газ, за каране 5 км в София загря, прехвърли си на газ достигна 90 градуса на таблото. След като спрях и загасих реших да пипна маркучите на охладителната система
горният беше горещ, но долният абсолютно студен... парното вътре си духа топло....
възможно ли е да му трябва още време да отвори и другият кръг на охладителната система ?
термостата е нов на 6 месеца -валер....


нищо притеснително.


ха дано :) :) :)


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот brum » Пет 09 яну 2015 12:37


DaDiablo написа:
brum написа:Само си мислиш :) . Термостат дето отваря над 100 ще е доста специален.

Ако стрелката се качва до горе и си седи там - нямаш проблеми. При големи студове и пуснато на макс парно има шанс да падне на долу стрелката, ама е малко вероятно. Трябва двигателя да е леко натоварен (примерно при стоене на едно място) и вънка да е голям клинч за да се случи тая работа.

Мисля, че е редно да ни кажеш при колко отваря в такъв случай.


Казвам - зависи от термостата и често си го пише на него. Масовото е между 7х и 8х градуса.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 09 яну 2015 13:12


brum написа:
DaDiablo написа:
brum написа:Само си мислиш :) . Термостат дето отваря над 100 ще е доста специален.

Ако стрелката се качва до горе и си седи там - нямаш проблеми. При големи студове и пуснато на макс парно има шанс да падне на долу стрелката, ама е малко вероятно. Трябва двигателя да е леко натоварен (примерно при стоене на едно място) и вънка да е голям клинч за да се случи тая работа.

Мисля, че е редно да ни кажеш при колко отваря в такъв случай.


Казвам - зависи от термостата и често си го пише на него. Масовото е между 7х и 8х градуса.
така е :th_up


Lyubo5
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 20 дек 2014 10:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Lyubo5 » Пет 09 яну 2015 14:47


Здравейте колеги,

Днес забелязах едно дразнещо придърпване на Пасата (V6 AKN) .

При ускорение на пета или шеста, при пълно подаване на газ има едно забиване за по малко от секунда на точно 100 км/ч. При постепенно ускорение придърпването го няма.........

Някой имал ли подобна дилема?


Потребителски аватар
Netasq
Мнения: 336
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Netasq » Съб 10 яну 2015 11:36


Някой пробвал ли е Osram Cool Blue ?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 10 яну 2015 14:27


Lyubo5 написа:Здравейте колеги,

Днес забелязах едно дразнещо придърпване на Пасата (V6 AKN) .

При ускорение на пета или шеста, при пълно подаване на газ има едно забиване за по малко от секунда на точно 100 км/ч. При постепенно ускорение придърпването го няма.........

Някой имал ли подобна дилема?



Мисля,че въпросът ти е за дизеловия раздел.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот brum » Нед 11 яну 2015 17:21


Преди катализатора трябва да е тая дето отговаря за смесите. След него е тая дето следи състоянието на катализатора май.


Heat
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 09 дек 2014 17:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Heat » Нед 11 яну 2015 19:12


Здравейте колеги, колата е 1.8Т AEB. Днес един колега от форума ми показа, че клапана, който трябва да прави вакум и да разтоварва турбината е заминал и не работи. В английските форуми всички предлагат, въпросният клапан да се замени с такъв от Audi TT. Някой ще удари ли едно рамо, как точно се нарича този клапан на български ( на английски е diverter valve ).


Heat
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 09 дек 2014 17:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Heat » Нед 11 яну 2015 20:08


Точно този клапан, който изпуска, когато пуснеш газта. При мен, вместо да върне въздуха, той е спукан и отива в атмосферата. Всички казват, че 1.8Т AEB работи много зле с blow off клапан, заради дебитомера. Аз искам просто да сменя клапана, който в момента е прецакан с нов такъв. Английските форуми препоръчват вместо със стандартния за 1.8 за Пасат, да се замени с този от Audi TT. Някой правил ли го е?


Потребителски аватар
AuDi_RuLzz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот AuDi_RuLzz » Нед 11 яну 2015 20:32


Някой може ли да ми даде схема на бушоните и релетата?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: humanic и 45 госта