на мен днес ми направи впечатление следното
1,8Т на газ, за каране 5 км в София загря, прехвърли си на газ достигна 90 градуса на таблото. След като спрях и загасих реших да пипна маркучите на охладителната система
горният беше горещ, но долният абсолютно студен... парното вътре си духа топло....
възможно ли е да му трябва още време да отвори и другият кръг на охладителната система ?
термостата е нов на 6 месеца -валер....
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На дизела мисля, че термостата отваря при над 100 градуса. Предполагам, че и бензина някъде там отваря. Едва ли си стигнал такава температура в София.
Иначе и аз си сложих термостат Валер и ми казаха, че съм си купил най-големия боклук.
Иначе и аз си сложих термостат Валер и ми казаха, че съм си купил най-големия боклук.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Само си мислиш :) . Термостат дето отваря над 100 ще е доста специален.
Ако стрелката се качва до горе и си седи там - нямаш проблеми. При големи студове и пуснато на макс парно има шанс да падне на долу стрелката, ама е малко вероятно. Трябва двигателя да е леко натоварен (примерно при стоене на едно място) и вънка да е голям клинч за да се случи тая работа.
Ако стрелката се качва до горе и си седи там - нямаш проблеми. При големи студове и пуснато на макс парно има шанс да падне на долу стрелката, ама е малко вероятно. Трябва двигателя да е леко натоварен (примерно при стоене на едно място) и вънка да е голям клинч за да се случи тая работа.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
JuStan написа:на мен днес ми направи впечатление следното
1,8Т на газ, за каране 5 км в София загря, прехвърли си на газ достигна 90 градуса на таблото. След като спрях и загасих реших да пипна маркучите на охладителната система
горният беше горещ, но долният абсолютно студен... парното вътре си духа топло....
възможно ли е да му трябва още време да отвори и другият кръг на охладителната система ?
термостата е нов на 6 месеца -валер....
нищо притеснително. Термостата отваря леко, пуска малко топла течност към радиатора, от радиатора вкарва ледена в мотора, температурата пада леко и термостата отново затваря,така докато стопли целия антифриз и в радиатора, което за 5 км не става в тоя студ. аз сложих FEBI на 87 градуса и пак ми казаха, че не ставал за нищо.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
brum написа:Само си мислиш :) . Термостат дето отваря над 100 ще е доста специален.
Ако стрелката се качва до горе и си седи там - нямаш проблеми. При големи студове и пуснато на макс парно има шанс да падне на долу стрелката, ама е малко вероятно. Трябва двигателя да е леко натоварен (примерно при стоене на едно място) и вънка да е голям клинч за да се случи тая работа.
Мисля, че е редно да ни кажеш при колко отваря в такъв случай.
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:JuStan написа:на мен днес ми направи впечатление следното
1,8Т на газ, за каране 5 км в София загря, прехвърли си на газ достигна 90 градуса на таблото. След като спрях и загасих реших да пипна маркучите на охладителната система
горният беше горещ, но долният абсолютно студен... парното вътре си духа топло....
възможно ли е да му трябва още време да отвори и другият кръг на охладителната система ?
термостата е нов на 6 месеца -валер....
нищо притеснително.
ха дано :) :) :)
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DaDiablo написа:brum написа:Само си мислиш :) . Термостат дето отваря над 100 ще е доста специален.
Ако стрелката се качва до горе и си седи там - нямаш проблеми. При големи студове и пуснато на макс парно има шанс да падне на долу стрелката, ама е малко вероятно. Трябва двигателя да е леко натоварен (примерно при стоене на едно място) и вънка да е голям клинч за да се случи тая работа.
Мисля, че е редно да ни кажеш при колко отваря в такъв случай.
Казвам - зависи от термостата и често си го пише на него. Масовото е между 7х и 8х градуса.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
така еbrum написа:DaDiablo написа:brum написа:Само си мислиш :) . Термостат дето отваря над 100 ще е доста специален.
Ако стрелката се качва до горе и си седи там - нямаш проблеми. При големи студове и пуснато на макс парно има шанс да падне на долу стрелката, ама е малко вероятно. Трябва двигателя да е леко натоварен (примерно при стоене на едно място) и вънка да е голям клинч за да се случи тая работа.
Мисля, че е редно да ни кажеш при колко отваря в такъв случай.
Казвам - зависи от термостата и често си го пише на него. Масовото е между 7х и 8х градуса.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте колеги,
Днес забелязах едно дразнещо придърпване на Пасата (V6 AKN) .
При ускорение на пета или шеста, при пълно подаване на газ има едно забиване за по малко от секунда на точно 100 км/ч. При постепенно ускорение придърпването го няма.........
Някой имал ли подобна дилема?
Днес забелязах едно дразнещо придърпване на Пасата (V6 AKN) .
При ускорение на пета или шеста, при пълно подаване на газ има едно забиване за по малко от секунда на точно 100 км/ч. При постепенно ускорение придърпването го няма.........
Някой имал ли подобна дилема?
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Lyubo5 написа:Здравейте колеги,
Днес забелязах едно дразнещо придърпване на Пасата (V6 AKN) .
При ускорение на пета или шеста, при пълно подаване на газ има едно забиване за по малко от секунда на точно 100 км/ч. При постепенно ускорение придърпването го няма.........
Някой имал ли подобна дилема?
Мисля,че въпросът ти е за дизеловия раздел.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Преди катализатора трябва да е тая дето отговаря за смесите. След него е тая дето следи състоянието на катализатора май.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте колеги, колата е 1.8Т AEB. Днес един колега от форума ми показа, че клапана, който трябва да прави вакум и да разтоварва турбината е заминал и не работи. В английските форуми всички предлагат, въпросният клапан да се замени с такъв от Audi TT. Някой ще удари ли едно рамо, как точно се нарича този клапан на български ( на английски е diverter valve ).
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Точно този клапан, който изпуска, когато пуснеш газта. При мен, вместо да върне въздуха, той е спукан и отива в атмосферата. Всички казват, че 1.8Т AEB работи много зле с blow off клапан, заради дебитомера. Аз искам просто да сменя клапана, който в момента е прецакан с нов такъв. Английските форуми препоръчват вместо със стандартния за 1.8 за Пасат, да се замени с този от Audi TT. Някой правил ли го е?
- AuDi_RuLzz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Някой може ли да ми даде схема на бушоните и релетата?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: humanic и 45 госта