Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Привет. Колата ми няма борд и ми е супер гадно като не знам каква е външната температура. По тази причина днес си взех от Лидл един дигитален термометър. На промоция е и дето се вика не струва нищо като пари. Има си външен датчик, изведен с три метров кабел и вътрешен датчик. До колкокто ми е известно, на нашите коли слагат датчиците зад предната броня, но има ли и друго място, където може да се сложи. Сега въпросът е от къде е най-удачно да прекарам кабела до предната броня и къде ще бъде най-удачно да залепя термометъра вътре в купето. Не ми се ще да е върху таблото или пред уредите. Мисля си, че най-добре ще стои някъде около централния плафон. Вие какво ще кажете?
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Къде точно под предната броня, там като не обдухва директно вятъра датчика няма ли да показва по-топло и лятото като се нагрее да лъже иначе и аз съм навит за такава джажда. на старата кола бях сложил един часовник с термометър да ми мери вътрешната температура. Ама отиде с колата. Бях го взел за 8 лева. Трябва ли да се дупчи нещо по колата, как ще прекараш кабела до бронята.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Точно под предната броня се слага. Хоризонтално се пада по средата, вертикално се пада точно срещу долният край на радиатора. Обдухване има, защото срещу него има отвори в бронята за охлажадане на радиаторите.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
stoyan0304 написа:Трябва ли да се дупчи нещо по колата, как ще прекараш кабела до бронята.
И аз точно това се питам. Дали няма някъде отвор между купето и двигателния отсек, за да не се налага да се пробива.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Има достатъчно товори :) . Аз съм прекарвал кабели за разни датчици през тях.
Към ЕКУто на колата влиза един голям сноп кабели от двигателят. В тоя сноп можеш да вкараш допълнителни кабели и ще стигнат до водозащитената пластмасова кутия в която има релета, бушони и самото ЕКУ. От тая кутия имаш широк отвор към купето и кабела ще се покаже леко в дясно от педалите.
За да прекараш през снопа от кабели идващ от купето обаче ти трябва някакъв инструмент. Аз ползвах доста дълга свинска опашка (60-80 сантиметра) с отрязана контра. За единият край с изолирбанд стягах кабела и после го прекарвах с помоща на свинската опашка през снопа. Проверено и работи. Пък и от там минава заводската инсталция, та няма как да стане проблем. Можеш да премериш горе-долу коя част от кабела ще се падне в ЕКУто и да го срежеш, че иначе няма как да мине през тоя сноп. Там както казах е сухо и можеш да го свържеш лесно.
Към ЕКУто на колата влиза един голям сноп кабели от двигателят. В тоя сноп можеш да вкараш допълнителни кабели и ще стигнат до водозащитената пластмасова кутия в която има релета, бушони и самото ЕКУ. От тая кутия имаш широк отвор към купето и кабела ще се покаже леко в дясно от педалите.
За да прекараш през снопа от кабели идващ от купето обаче ти трябва някакъв инструмент. Аз ползвах доста дълга свинска опашка (60-80 сантиметра) с отрязана контра. За единият край с изолирбанд стягах кабела и после го прекарвах с помоща на свинската опашка през снопа. Проверено и работи. Пък и от там минава заводската инсталция, та няма как да стане проблем. Можеш да премериш горе-долу коя част от кабела ще се падне в ЕКУто и да го срежеш, че иначе няма как да мине през тоя сноп. Там както казах е сухо и можеш да го свържеш лесно.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Мерси за съвета. Вероятно от там ще е. Сега трябва да почакам да се постопли времето, щото в тоя клинч не става.
- AuDi_RuLzz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
По моя въпрос за схемата някой може ли да помогне?
Или всъщност кажете направо къде седи релето за свещите
Или всъщност кажете направо къде седи релето за свещите
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL, не знам каква марка е твоята оригиналната сонда, моята беше NGK, но не знаех и сложих универсална Bocsh, която изкара точно 1 месец. След това я смених с NGK и вече 1 година няма проблем. Много странно, в няколко каталога на NGK за твоя двигател дават само втората сонда
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
ОЕМ 06B906265D. Това дават в каталог на Bosch.
Цената и тук и в еbay е около 200.
Цената и тук и в еbay е около 200.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
В никакъв случай не се лъжи с универсална.
- Комшията
- Мнения: 434
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги говоря с майстора за едни драскотини по колата човека казва боядисва се цялото няма значение дали е калник или броня.Не иска да оправи само надрасканата част казва че може да не стане хубаво или ще личи,някой да се е сблъсквал с този казус дайте мнение моля?
- jettro
- Мнения: 662
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе / Любимец
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
колега май някой направо е запоил кабелите за темпомата без да ползва букса. преди да сменяш датчика на есп-то, закачи колата на ваг-ком и виж градусите на волана. може само да си завъртял на някъде тая джиджяфка, на която се закача буклсата на етрбег-а, която е точно преди да монтираш волана и от там да ти светват лампите.
Поздрави! ;)
Поздрави! ;)
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Днес, след половингодишен престой в положение "заключено", задната ми лява врата благоволи да се отключи . Побързах да изключа буксата, която е в маншона до гредата, за да не реши пак да не иска да се отключва. Преди това обаче няколко пъти с централното заключвах и отключвах и вратата си работеше. Смятате ли, че проблема е в бравата? Аз допускам, че може и пластинките в буксата да не са контактували както трябва или пък някой кабел да прекъсва някъде. Докато не работеше, нямаше никакви признаци на живот в бравата при отключване/заключване
- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ял съм го това. Задна лява врата правеше този номер, ту се отключваше - ту не. Накрая се заключи и нямаше отваряне. Разглобихме я отвътре с кански мъки и механичната част на бравата се беше скапала, та я смених със друга. Моя съвет е докато вратата не се заключи пак, свали я и я ревизирай да не стане прекалено късно както беше при мен
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не е милиони, 70 лв са в олх-то, ама спестява мнооооого нерви.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 203 госта