Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Пон 11 май 2015 21:35


Да!
Valeo и Contitech




Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Вто 12 май 2015 1:18


Кратко и ясно!
Благодарско, колега! :th_up


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот novatora » Вто 12 май 2015 11:32


Аз съм с valeo и ремък kontitech и съм доволен. Даже майстора спомена че може да го карам не 60 а 90 хилди. Това ме се вижда малко риск. Ще го сменя на 60 за да е мирна главата. Какво ще кажете колеги?


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот IRRITATING » Вто 12 май 2015 11:36


Ремък се сменява на 120 000км


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1893
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Вто 12 май 2015 11:42


Оригиналния да :th_up
В Порше като ми смениха оригиналния и ми казаха след 90 000 пак
Така, че не подвеждай хората


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот novatora » Вто 12 май 2015 12:40


Иначе сложих само оригиналти части. Доколкото са истински. Значи може над 60 000. Като дойдат километрите ще му мисля.


trv
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 171
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 21:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот trv » Вто 12 май 2015 13:18


Колеги в такъв случай може ли да карам ангренажен ремък Дайко 60-90К ? Понеже едно е оригинален ремък, а друго за вторично вграждане, пък бил и най марков.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Вто 12 май 2015 13:45


Мисля, че 60 к. е разумен пробег. Просто не е толкова скъпа част за да си оправдае риска. Дето се вика "вържи си попа, да ти е мирно селото". Поне така мисля аз.


trv
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 171
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 21:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот trv » Вто 12 май 2015 13:53


Часта не е скъпа, но смяната и работата е. А и ако е като твоето ТДИ Колега, се започва по списък едни ролки и ремъци още + ВП и тнт.
И Аз не знам, но действително при повторна смяна на ангренаж на ТДИ мотор от същият собственик, сменят ли се пак всички врътки и ластици по мотора ?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 12 май 2015 13:57


аз винаги съм сменял ангренаж на 50хил. км като при всяка смяна сменям всички ремъци и всички ролки и обтегачи, без смяната на които, смяната на ремъка би била без особен смисъл...


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Чет 14 май 2015 9:51


На някой направило ли му е впечатление дали разстоянието от калника до гумата е еднакво отпред и отзад? За Б5.5 седан със стоково окачване става въпрос. При мен отзад е малко по-ниско и се чудя дали пружините не са омекнали.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Чет 14 май 2015 10:21


Поне при мен (аз съм комби) разстоянието е абсолютно еднакво.


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Чет 14 май 2015 10:32


Точно сравнението с едно комби, което беше спряло зад мен ме накара да се замисля. Иначе стойката на колата ми се струва непроменена, просто ми направи впечатление, че отзад е с около 0.5-1 см по-малко разстоянието гума-калник.


trv
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 171
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 21:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот trv » Чет 14 май 2015 10:45


Ако си го хванал на око колега това 0,5-1 см, освен да ти кажа едно евала друго не се сещам. :bowdown


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Чет 14 май 2015 10:49


Мога да ти дам контакти на оптика, за да може и на теб да ти казват евала. :th_up



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tyl и 58 госта