Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Има нещо мъдро в думите ти Ще го погледна пак при по-малко гориво в резервоара.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
за 4-ти път чистя малоумните отвори под акумулатора и сервото. Днес пак, разкарах единия маншон , който е под акумулатора. Този под сервото трябваше да го режа, понеше е рамка и на една от спирачните тръбикчки и си го оставих. Страшна недомислица са тези маншони...
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
При мен под акумулатора странно, но спря да ми се събира вода. И преди го бях чистил, пак се пълнеше, сега да чукна на дърво, след последното почистване няма никой.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
То много зависи. Ако си я оставял на сянка под някое дърво и са падали отгоре шума и други боклуци, може да се задръсти бързо. В интерес на истината и аз последно чистих преди две години и от тогава си се оттича водата и не се задържа.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
никога не съм стоял под дървета, това е най-странното, то реално нямаше листа и клонки а фин прах, който беше станал на кал и отвора без напълно зашушен
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колега, като те чета и оставам с впечатление че манщоните ти стоят на местата си. При това положение е естествено да се задръстват.
Махна ли поне този под акуто ?
Този под сервото се реже със секачки. При махнати 2 от 2 проблеми никакви + кората над акуто.
Махна ли поне този под акуто ?
Този под сервото се реже със секачки. При махнати 2 от 2 проблеми никакви + кората над акуто.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
trv написа:Колега, като те чета и оставам с впечатление че манщоните ти стоят на местата си. При това положение е естествено да се задръстват.
Махна ли поне този под акуто ?
Този под сервото се реже със секачки. При махнати 2 от 2 проблеми никакви + кората над акуто.
да имаше си ги и двата и не исках да ги махам, но нямам нерви да ги прочиствам през няколко месеца.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Сега вече ще спреш да чистиш този под акуто. Махни и другият и забрави за тия отвори. Аз вода там не съм видял откакто съм ги разкарал.
При проливен дъжд примерно единият отвор трудно ще насмогва.
При проливен дъжд примерно единият отвор трудно ще насмогва.
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги,днес се загледах в шофьорския фар и гледам в ъгъла нещо като балончета.Но не мога да разбера какво е - лак ли се бели ,или са лепили някакво фолио.Много е тънко и се лющи,ама какво е .Помагайте,че не знам да го пипам или не?
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Е това къде е на рефлектора ли, или на стъклото...
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Отвън,на пластмасата(Пасата е Б 5.5 )по долния ръб.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Възможно е, ако колата е пребоядисвана там и да е попаднало от лака на боята. Знам ли. Мисля, че не ти създава проблеми за да се притесняваш. Само ще си падне.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Всичко за AZM - 2000cc 116hp - кой,какво,как...
ddanov написа: изключи датчика за температурата на охладителната течност (на кофти место е) и запали от раз. Измери го и каза, че е дефектен. Представлява термистор и ... при студен двигател лъжеше колата, че е прегряла на около 120 градуса и палене няма, но запаля ли я веднъж цял ден няма проблем. Сменихме го (около 30 лв) и пали без грешка.
Това т.наречения "Температурен датчик" ли е?
От около седмица имам проблем с първото палене за деня,и най-вече като температурата е по-висока,над 15гр.
Вчера питах в един магазин,обадиха цена от около 15лв.
Как се мери този датчик?
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
От това което си цитирал, колегата е имал проблеми със студено палене, а ти с топло. Случая който си цитирал е датчика лъже, че температурата на двигателя е висока, съответно свещите не се включват и колата се пали само на компресия. А щом при тебе има проблем при по-висока температура надали е същото. Напиши в търсачката Топло палене. Но пак не съм убеден че това е проблема, защото при проблем с топлото палене, първото запалване е нормално и чак след като загрее двигателя става проблемно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 148 госта