Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 14 май 2015 11:28


пълен - празен резервоар




Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Чет 14 май 2015 12:23


Има нещо мъдро в думите ти :mrgreen Ще го погледна пак при по-малко гориво в резервоара. :th_up


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 18 май 2015 11:57


за 4-ти път чистя малоумните отвори под акумулатора и сервото. Днес пак, разкарах единия маншон , който е под акумулатора. Този под сервото трябваше да го режа, понеше е рамка и на една от спирачните тръбикчки и си го оставих. Страшна недомислица са тези маншони...


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Пон 18 май 2015 12:36


При мен под акумулатора странно, но спря да ми се събира вода. И преди го бях чистил, пак се пълнеше, сега да чукна на дърво, след последното почистване няма никой.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Пон 18 май 2015 13:11


То много зависи. Ако си я оставял на сянка под някое дърво и са падали отгоре шума и други боклуци, може да се задръсти бързо. В интерес на истината и аз последно чистих преди две години и от тогава си се оттича водата и не се задържа.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 18 май 2015 13:27


никога не съм стоял под дървета, това е най-странното, то реално нямаше листа и клонки а фин прах, който беше станал на кал и отвора без напълно зашушен


trv
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 171
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 21:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот trv » Пон 18 май 2015 13:39


Колега, като те чета и оставам с впечатление че манщоните ти стоят на местата си. При това положение е естествено да се задръстват.
Махна ли поне този под акуто ?

Този под сервото се реже със секачки. При махнати 2 от 2 проблеми никакви + кората над акуто.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 18 май 2015 14:28


trv написа:Колега, като те чета и оставам с впечатление че манщоните ти стоят на местата си. При това положение е естествено да се задръстват.
Махна ли поне този под акуто ?

Този под сервото се реже със секачки. При махнати 2 от 2 проблеми никакви + кората над акуто.

да имаше си ги и двата и не исках да ги махам, но нямам нерви да ги прочиствам през няколко месеца.


trv
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 171
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 21:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот trv » Пон 18 май 2015 15:29


Сега вече ще спреш да чистиш този под акуто. Махни и другият и забрави за тия отвори. Аз вода там не съм видял откакто съм ги разкарал.
При проливен дъжд примерно единият отвор трудно ще насмогва.


Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ti6ogb » Пон 18 май 2015 19:17


Колеги,днес се загледах в шофьорския фар и гледам в ъгъла нещо като балончета.Но не мога да разбера какво е - лак ли се бели ,или са лепили някакво фолио.Много е тънко и се лющи,ама какво е :horror .Помагайте,че не знам да го пипам или не?


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Apokaliptiko » Пон 18 май 2015 20:52


Е това къде е на рефлектора ли, или на стъклото...


Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ti6ogb » Пон 18 май 2015 21:36


Отвън,на пластмасата(Пасата е Б 5.5 )по долния ръб.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Вто 19 май 2015 7:04


Възможно е, ако колата е пребоядисвана там и да е попаднало от лака на боята. Знам ли. Мисля, че не ти създава проблеми за да се притесняваш. Само ще си падне.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12790
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Всичко за AZM - 2000cc 116hp - кой,какво,как...

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 21 май 2015 14:30


ddanov написа: изключи датчика за температурата на охладителната течност (на кофти место е) и запали от раз. Измери го и каза, че е дефектен. Представлява термистор и ... при студен двигател лъжеше колата, че е прегряла на около 120 градуса и палене няма, но запаля ли я веднъж цял ден няма проблем. Сменихме го (около 30 лв) и пали без грешка.


Това т.наречения "Температурен датчик" ли е?
От около седмица имам проблем с първото палене за деня,и най-вече като температурата е по-висока,над 15гр.
Вчера питах в един магазин,обадиха цена от около 15лв.
Как се мери този датчик?


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Чет 21 май 2015 17:15


От това което си цитирал, колегата е имал проблеми със студено палене, а ти с топло. Случая който си цитирал е датчика лъже, че температурата на двигателя е висока, съответно свещите не се включват и колата се пали само на компресия. А щом при тебе има проблем при по-висока температура надали е същото. Напиши в търсачката Топло палене. Но пак не съм убеден че това е проблема, защото при проблем с топлото палене, първото запалване е нормално и чак след като загрее двигателя става проблемно.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 148 госта