Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12794
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 22 май 2015 6:58


Traytor написа:

Колега,обърни внимание на написаното от мен.
Става въпрос за бензиновите 2.0/115кс двигатели.
Ти пишиш за ТДИ мотори.
Проблема при мен е първото палене за деня,и както писах по-горе,при Т над 15гр.




Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Ivcho » Нед 24 май 2015 19:49


Здравейте колеги, при подмяна на комфорт модул на Пасат 5.5 със друг който е със същия код трябва ли да се правят някакви настройки по колата?


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Пон 25 май 2015 15:02


Zdravko Zankov написа:
Traytor написа:

Колега,обърни внимание на написаното от мен.

Ще ме извиняваш колега не съм чел много внимателно, бях на градус. :D


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12794
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Всичко за AZM - 2000cc 116hp - кой,какво,как...

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 25 май 2015 19:01


Zdravko Zankov написа:
ddanov написа: изключи датчика за температурата на охладителната течност (на кофти место е) и запали от раз. Измери го и каза, че е дефектен. Представлява термистор и ... при студен двигател лъжеше колата, че е прегряла на около 120 градуса и палене няма, но запаля ли я веднъж цял ден няма проблем. Сменихме го (около 30 лв) и пали без грешка.


Това т.наречения "Температурен датчик" ли е?
От около седмица имам проблем с първото палене за деня,и най-вече като температурата е по-висока,над 15гр.
Вчера питах в един магазин,обадиха цена от около 15лв.
Как се мери този датчик?


При "колосалната" цена в размер на 12.60лв с ДДС,датчика е закупен и монтиран.
Утре ще го видим.
:beer


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Вто 26 май 2015 21:54


Колеги някой да знае на какъв принцип работи механизма на капака на подлакътника(за придвижване напред-назад, не нагоре-надолу). Предишния собственик беше инсталирал двд система и е ползвал подлакътника за монитора отзад. Какво точно е правил не знам, но капака не може да се застопори и при шофиране постоянно ми се налага да си го придърпвам напред за да ми е удобен. Иска ми се да си го оправя и се чудя дали да си вземам капак втора употреба или да се занимавам да оправя този.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12794
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Всичко за AZM - 2000cc 116hp - кой,какво,как...

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 26 май 2015 22:06


Zdravko Zankov написа:
Това т.наречения "Температурен датчик" ли е?
От около седмица имам проблем с първото палене за деня,и най-вече като температурата е по-висока,над 15гр.
Вчера питах в един магазин,обадиха цена от около 15лв.
Как се мери този датчик?

При "колосалната" цена в размер на 12.60лв с ДДС,датчика е закупен и монтиран.
Утре ще го видим.
:beer


Никаква промяна!
Същото трудно палене.
Идеи?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13433
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Всичко за AZM - 2000cc 116hp - кой,какво,как...

Мнениеот kris11 » Сря 27 май 2015 8:59


Zdravko Zankov написа:Идеи?

Въздух излишен да смуче от някиъде,сцепен маркуч,сцепен или полуразпаднал се за картерна вентилация ,о пръстени на см.колектор? Живи данни гледал ли си - някой параметър извън опуска?
Новото поколение 2литровкине са стока.


trv
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 171
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 21:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот trv » Сря 27 май 2015 11:13


Traytor написа:Колеги някой да знае на какъв принцип работи механизма на капака на подлакътника(за придвижване напред-назад, не нагоре-надолу). Предишния собственик беше инсталирал двд система и е ползвал подлакътника за монитора отзад. Какво точно е правил не знам, но капака не може да се застопори и при шофиране постоянно ми се налага да си го придърпвам напред за да ми е удобен. Иска ми се да си го оправя и се чудя дали да си вземам капак втора употреба или да се занимавам да оправя този.


И при мене се мести свободно този подлакътник. Струва ми се че си е така направен от завода.
Но ако някой знае нещо повече за застопоряването му да каже.
И Аз се мъчих да го ползвам на дълъг път, но се отказах.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Сря 27 май 2015 11:42


Вдигаш подлакътника, издърпваш и навиваш шрафт 10мм


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6062
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 27 май 2015 11:53


моята седалка винаги е максимално назад и надолу, подлакътника ми е супер удобен и никога не ми се налага да го местя напред, винаги си е в най-задно положение. Но като седне някой до мен и се подпре се мести напред и аз си го връщам с ръка. Доколкото знам няма застопоряване напред и назад, само се регулира по височина.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Сря 27 май 2015 11:57


Ами и аз така си мислех, ама на един приятел подлакътника е на степени както нагоре/надолу и едва като го издърпаш максимално напред го освобождава да се върне максимално назад. Да е някакъв афтър маркет ли?


Потребителски аватар
VANK01
Мнения: 118
Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
Двигател: 2002 V6 AMX
Местоположение: Ely, Cambridgeshire

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот VANK01 » Сря 27 май 2015 12:13


Колеги, вчера след автомивка, изгасих колата за да я изчистят отвътре и от тогава насам не може да запали. Само да поясня автомивката е автоматична и докато минавах през валяците колата беше запалена, но след тунела я изгасих и няма палене вече. Под капака беше се намокрило само около акумулатора, но го подсуших и я оставих 2 часа да съхне без резултат. VCDS - никакви грешки освен обичайните(мотора е на газ и ми трупа постоянно system too lean, както и подгрев на едната ламбда сонда).Накрая се стигна до прибиране с въже 3-4км, не пали на скорост, не пали и принудително на газ. В Англия съм до ноември и съм склонен на всичко само и само да не вляза в сервиз, защото миналата година ядох сопата с ново динамо в Германия.


trv
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 171
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 21:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот trv » Сря 27 май 2015 12:36


Провери да не е засмукала вода по въздуховода-въздушният филтър и тнт, както и турбопътищата ако има. От там може и други бели да са станали.

Ако филтъра е бил много прашен може ба се е получил филм от кал по него и да не пропуска въздух въобще. Също дебитомера е добре да се погледне и тнт.


Потребителски аватар
VANK01
Мнения: 118
Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
Двигател: 2002 V6 AMX
Местоположение: Ely, Cambridgeshire

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот VANK01 » Сря 27 май 2015 15:47


Никакви следи от вода или кал по въздуховода. Филтъра се беше понапрашил, но нищо особено, а и ако беше влязла вода в мотора предполагам щях да усетя.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6062
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 27 май 2015 19:02


твоя мотор с обща бобина ли е или отделна за всеки цилиндър ?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Georgiev13 и 204 госта