Traytor написа:
Колега,обърни внимание на написаното от мен.
Става въпрос за бензиновите 2.0/115кс двигатели.
Ти пишиш за ТДИ мотори.
Проблема при мен е първото палене за деня,и както писах по-горе,при Т над 15гр.
Traytor написа:
Zdravko Zankov написа:Traytor написа:
Колега,обърни внимание на написаното от мен.
Zdravko Zankov написа:ddanov написа: изключи датчика за температурата на охладителната течност (на кофти место е) и запали от раз. Измери го и каза, че е дефектен. Представлява термистор и ... при студен двигател лъжеше колата, че е прегряла на около 120 градуса и палене няма, но запаля ли я веднъж цял ден няма проблем. Сменихме го (около 30 лв) и пали без грешка.
Това т.наречения "Температурен датчик" ли е?
От около седмица имам проблем с първото палене за деня,и най-вече като температурата е по-висока,над 15гр.
Вчера питах в един магазин,обадиха цена от около 15лв.
Как се мери този датчик?
Zdravko Zankov написа:
Това т.наречения "Температурен датчик" ли е?
От около седмица имам проблем с първото палене за деня,и най-вече като температурата е по-висока,над 15гр.
Вчера питах в един магазин,обадиха цена от около 15лв.
Как се мери този датчик?
При "колосалната" цена в размер на 12.60лв с ДДС,датчика е закупен и монтиран.
Утре ще го видим.
Zdravko Zankov написа:Идеи?
Traytor написа:Колеги някой да знае на какъв принцип работи механизма на капака на подлакътника(за придвижване напред-назад, не нагоре-надолу). Предишния собственик беше инсталирал двд система и е ползвал подлакътника за монитора отзад. Какво точно е правил не знам, но капака не може да се застопори и при шофиране постоянно ми се налага да си го придърпвам напред за да ми е удобен. Иска ми се да си го оправя и се чудя дали да си вземам капак втора употреба или да се занимавам да оправя този.
Потребители, разглеждащи този форум: Georgiev13 и 204 госта