Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Според мен каквото и да сложи, ще се напука и олющи с времето - дали спрей, дали фолио. Общо взето фарът е затворен и няма никакво охлаждане там. Или ще го напече слънце, или пък от самата крушка ще се нагрее и каквото и да сложи колегата, за кратко време ще се олющи. Така си мисля аз.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Отражателното покритие е огледално гладко-боята ще падне директно. Фолиото би залепнало, но температурата как ще му се отрази незнам.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ако искаш да затъмниш само "лъскавото" на секцията зад лупите действай смело. Там светлина не попада директно и не се нагрява толкова.
Правил съм го на "правени" фарове с вградена китайска лупа. На оригиналният рефлектор нанесох най-обикновен спрей (някакъв черен дупли колор) и няма драма 2ра година. Ако те притеснява температуата - има и топлоустойчив спрей дето държи и върху генерацията. Но е добре леко да матираш покритието с финна шкурка за да има върху какво да хване боята. фолиото не ти е опция, държи на доста по-ниска температура от боята.
Не знам всички дето приказват за висока температура какво точно имат в предвид, ама рефлекторите са пластмасови често и не се топят. Т'ва, че крушката пари не означава, че рефлектора се нагрява кой знае колко. Факт е, че металният рефлектор дори и на дълго работила халогенна крушка може да се пипне с ръка и просто пари леко. А това означава температура от сорта на 50-70 градуса. Все пак вкарваш вътре едни 50 вата топлина което не е толкова много.
Правил съм го на "правени" фарове с вградена китайска лупа. На оригиналният рефлектор нанесох най-обикновен спрей (някакъв черен дупли колор) и няма драма 2ра година. Ако те притеснява температуата - има и топлоустойчив спрей дето държи и върху генерацията. Но е добре леко да матираш покритието с финна шкурка за да има върху какво да хване боята. фолиото не ти е опция, държи на доста по-ниска температура от боята.
Не знам всички дето приказват за висока температура какво точно имат в предвид, ама рефлекторите са пластмасови често и не се топят. Т'ва, че крушката пари не означава, че рефлектора се нагрява кой знае колко. Факт е, че металният рефлектор дори и на дълго работила халогенна крушка може да се пипне с ръка и просто пари леко. А това означава температура от сорта на 50-70 градуса. Все пак вкарваш вътре едни 50 вата топлина което не е толкова много.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На брато фара- тест- рефлектор къс лупа -метален, рефлектор дълъг метален. Фара е на масата с отворени задни капачки и само една халогенка към Акумулатор + зарядно-13.65 волта напрежение. След половин час работа- рефлекторите не се пипат- яйца на рефлектор може да се чукнат спокойно. Стъклото отпред -и то е нагряло порядъчно. Ярка светлина - не се гледа в фара. халогенка 55в Бош.
Тествах точно дали новото Депо -рефлектора на дългият и цокала ще издържат на високата температура. Защото ми се струваще че цокала е пластмаса, но на дневна светлина видях че е от лят метал. Та издържа. Рефлектора на лупата е от валцована тенекия и се различаваше по лесно какво е точно.
Така че температура бол ! И точно на това разчитат тези фарове през зимата за да стопят снега. Поради което Ксеноновите заводски фарове имат задължително пръскалки за почистване на леда и снега през зимата. Те са "студени" и не могат да се справят с това както халогенката.
Ако се матира отражателят- може да се получи нежелано разсейване, но пък лупата ще го коригира.
Аз лично не бих матирал отражател.
Тествах точно дали новото Депо -рефлектора на дългият и цокала ще издържат на високата температура. Защото ми се струваще че цокала е пластмаса, но на дневна светлина видях че е от лят метал. Та издържа. Рефлектора на лупата е от валцована тенекия и се различаваше по лесно какво е точно.
Така че температура бол ! И точно на това разчитат тези фарове през зимата за да стопят снега. Поради което Ксеноновите заводски фарове имат задължително пръскалки за почистване на леда и снега през зимата. Те са "студени" и не могат да се справят с това както халогенката.
Ако се матира отражателят- може да се получи нежелано разсейване, но пък лупата ще го коригира.
Аз лично не бих матирал отражател.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
lz2aii написа:Булшит. За пореден път ми се прецака задна лява врата - не иска да се отключва и заключва от централното. Иначе отчита, че е отворена/затворена. Някой патил ли е от подобни проблеми?
Проблемите ескалираха. Преди поне, като дръпна ръчката на вратата отвътре, лоста се вдигаше нагоре, оставаше си там и вратата се отключваше. Сега вече, от няколко дена, лоста се издърпва нагоре, но като пусна ръчката и той слиза до най-долното си положение. Така вече вратата си е постоянно заключена и не мога да я отворя по никакъв начин. Някой тук имал ли е подобни патила и какво е евентуалното им решение. Дори и да отида при някой майстор, вратата трябва да се отвори за да се свалят кори, мори и т.н. за да се стигне до механизма и да се види какво му е. Не мога да я отворя по никакъв начин .
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Изгоряло моторче на централното. Вариант 1 е рециклиране на бравата, вариант 2 е друга брава.
Отварянето е възможно и на затворена врата. От ключар. И не е особено евтино.
Отварянето е възможно и на затворена врата. От ключар. И не е особено евтино.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Вероятно по-изгодния вариант е купуване на употребявана брава, но не ми е ясно този ключар по какъв начин ще отвори вратата. Тя се пада задна лява и на нея няма гнездо за ключ. Може би ще подпъхне нещо между стъклото и уплътнението - знам ли...Споменаха ми, че имало и друг вариант, но трябвало да се свалят задните седалк. Нещо не ми се връзва как ще се осигури по този начин достъп до кората. Между другото, все се надявам, че моторчето не е изгоряло, защото и преди периодично спираше и тръгваше.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На мен миналата седмица ми се случи подобно нещо. Ту работеше, ту не работеше. Аз смених бравата с друга, защото конкретния ключар нямаше в наличност моторче, което да замени моето. Това което ми каза е "добре, че се отключи сега, че иначе нямаше да е приятно за теб"
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ужас. Значи да се моля да изпадне в положение, в което да се отключи. Абе направи ми впечатление, че миналата година по същото време ми направи абсолютно същата мизерия. Говорих с познат - само, че той е с Б5. И той ми каза, че всяка година по едно и също време (около началото на есенния сезон) едната му задна врата прави същия проблем. Явно е нещо, което е в зависимост от метеорологичните условия. Знам ли. Ще чакам да се отключи сама и веднага бегам да я погледнат. Иначе до преди няколко дена се отключваше сама от централното, но не искаше да се заключва и всеки път ръчно трябваше да я заключвам като бутам лоста надолу. Адски некомфортна гимнастика, `щото някой път съм забравил, друг път не съм обърнал внимание, че е отключена и т.н.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На мен едната ми врата като е топло и не се отваря Сутрин като е хладно си работи но напече ли и не ще С характер са тези брави Имат вътре едни тъпи спойки които се пукат и почва да работи когато си иска
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Убеждавам се, че това е една от слабостите на модела. Определено явно моя не е изолиран случай. За съжаление, ремонта е трудоемък (предвид шибаното място) и финансово натоварващ.
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Специално за брава втора употреба няма никакъв смисъл
От тоя човек си взех преди 3-4 месеца и няма ядове до момента http://olx.bg/brava-vtreshna-pasat-b5-golf-bora-oktaviya-seat-i49602697
Има и по 40-50лв нови, но не знам дали са добри
От тоя човек си взех преди 3-4 месеца и няма ядове до момента http://olx.bg/brava-vtreshna-pasat-b5-golf-bora-oktaviya-seat-i49602697
Има и по 40-50лв нови, но не знам дали са добри
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Хм, интересна оферта. Остава само да сваля бравата и да съм сигурен, че проблема е в нея.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Нaли се сещaш, че нямa връщaне нaзaд - aко нaпример не ти хaресa или пък не нaпрaвиш нещо кaкто трябвa...
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Мисля, че на Б5.5 фаровете изглеждат малки. Като се затъмнят ще изглеждат още по-малки фарчета. Ако не затъмниш мигача някак ще стърчи отстрани светлото
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта