Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги да ви попитам има ли пасат 5,5 5х100, и коя е по-масовата делителна при този модел?
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Само 5Х112 при този модел
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
точно така няма 5х100 , най-вероятно си видял този модел джанти, които се монтира на голф 4 но с междуболтово 5х100
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не, просто имаше един Пасат 5.5 за продаване и имаше хубави 17ки, не ми се сваляше да меря и без това нямаше с какво, но на око ми изглеждаше като 112.
Зимните ми джанти са от Голф 4 5х100 .
http://prikachi.com/images/562/7530562N.jpg
Зимните ми джанти са от Голф 4 5х100 .
http://prikachi.com/images/562/7530562N.jpg
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, имате ли идея какви са и колко струва комплект оригинални свещи за мотора 1.6 101 коня ?
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
За оригинални нямам идея какви слагат(предполагам че от региона/годината на производство зависи марката), но ето ти линк с цени в един сайт(никога не съм пазарувал от там но винаги го ползвам за ориентир ) click
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
boqnkov написа:Да споделя решението на проблема ми със спирачките. Беше щуцера на тандем помпата. Подмяташе се като... няма да казвам. Зачистих и обезмаслих мястото. Потърках го с шкурка за по - добро захващане на лепилото. Здраво омазване с poxipol и всичко заспа. Сега спирачките нямат НИЩО общо с преди.
Колега майче познах !
Гледам прочел си как се прави и си го изпълнил добре. Аз само не съм шкурил, но нямам проблем.
Да почерпиш
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Някой да е слагал стрелки на уредите от б5 на б5.5? Не че нещо, ама повече ме кефят...
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Технически става лесно, но циферблатите на б5.5 са такива че старите стрелки не са особено удобни, но ако това не те притеснява, не е особено трудно ако знаеш как да свалиш таблото.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Сменях дисплея -сам, и ич не е лесно демонтирането на таблото при 5.5
Има едни торкове под щората на волана са-гледат надолу под 45 градуса-само с каре или гъвкава връзка се отвиват.
Какво е неудобното на циферблатите на 5.5, колега ? На мене са ми удобни и не хващам мускулна треска на очите и врата
Има едни торкове под щората на волана са-гледат надолу под 45 градуса-само с каре или гъвкава връзка се отвиват.
Какво е неудобното на циферблатите на 5.5, колега ? На мене са ми удобни и не хващам мускулна треска на очите и врата
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Имах впредвид че самите стрелки лесно се сменят когато е свалено таблото :D А за неудобството, стрелките на B5 са по-широки от на B5.5 и няма да хванеш мускулна треска но все пак няма да ми е приятно(но това си е мое мнение, за това и казах ако не го бърка това да ги слага). А таблото хич не е толкова страшно колкото го изкарваш :) Ако го гледаш така дори и развиването на най-обикновена видия е трудно като нямаш отвертка. Ако имаш инструменти е лесно, ако нямаш... Да имаш :D
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Майче не си по ремонтите колега. А по писането.
Тънки, дебели, без целулит или прозрачни -все са стрелки и на 5.5 стоят идеално в таблото-червени на син фон ! Щом ги познавам и виждам как се форсира ТДИ-то в обороти.
А дали е трудно развиването на таблото- трудно е вярвай !
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ти май си от хората които си мислят че тяхното мнение трябва да е всеобщо. Аз споделих че не ми харесва как стои. А това че на теб ти е трудно да свалиш таблото не означава, че в действителност е трудно. Дали съм по ремонтите или по писането си знам аз.
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DaDiablo написа:Като те кефи толкова В5 що си си купил друго?
Колега, мнението ти освен спам, не виждам какво друго носи. Не искам да се заяждам с когото и да било от този форум. Приеми, че точно стрелките ми харесват повече и това е. Да разбирам, че ако на твоя Пасат е имало сложена изкачаща поставка за чаши от Б5 ще я изхвърлиш и ще си сложиш декоративната лайсничка само защото всичко заводско в б5.5 повече те кефи от б5? Въпроса ти е точно от това естество.
Основния ми въпрос е дали става лесно самата смяна на стрелките. Стигането до тях не ме плаши изобщо. Притеснявам се да не трябва да играят лепила и допълнителни интервенции освен "plug and play"
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: boichopavlov и 182 госта