Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, моя тампон под радиатора(срещу мотора )направо се рони.Явно е изгорял от жегите,но как се сменя този тампон,и мога ли аз да го сменя сам ?Гледам че няма много място около него,а не ми се сваля цялата предница.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги каква е реалната цена на прословутите 17ки vw phoenix с леки забележки без гуми според вас
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
280-300лв максимум
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
300лв е добра цена, под 300лв е супер цена, 500лв безумна цена...
п.с. някой ако може да се включи тук ще съм благодарен http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=417197
п.с. някой ако може да се включи тук ще съм благодарен http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=417197
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
копчето се поставя на позиция "0" - изключено. Натиска се навътре, да потъне към двигателния отсег. Без да се отпуска се завърта леко на дясно и се издърпва , излиза заедно с буксите си отзад. Още по-добре можеш да стигнеш, като свалиш капака на бушоните, развиеш двете винтчета с торкс 20-25 глави , после лягаш в педалите и с напипване ще видиш още едно две винтчета , леко издърпваш кората под волана да я отпуснат щипките и всичко пада в педалите. Вече имаш поле за действие, релета бушони и т.н.
п.с. възможно е модула да не е монтиран на копчето за фаровете. Можеш да видиш дали има интервенция по инсталацията и без да разглобяваш всичко. При свален капак на бушоните се вижда копчето за фарове от задната страна , обикновено там се навръзва всичко. Ако е там разглобявай. От модула аз пуснах кабели директно към бушонното табло, но отзад.
За ксенон не мисля, че си струва да дадеш 200лв за китайски ксенон, който струва 4 пъти повече от нормалната цена за комплект H7 пак китаец... Аз съм с такива вече година и нещо и светят много добре.
п.с. възможно е модула да не е монтиран на копчето за фаровете. Можеш да видиш дали има интервенция по инсталацията и без да разглобяваш всичко. При свален капак на бушоните се вижда копчето за фарове от задната страна , обикновено там се навръзва всичко. Ако е там разглобявай. От модула аз пуснах кабели директно към бушонното табло, но отзад.
За ксенон не мисля, че си струва да дадеш 200лв за китайски ксенон, който струва 4 пъти повече от нормалната цена за комплект H7 пак китаец... Аз съм с такива вече година и нещо и светят много добре.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
снимай го, ако е удобно и опиши функциите му Според мен не го изрязваш , а просто го деактивирай, или му изключи бушона, така след време ще можеш просто да преместиш изходящото му напрежение към кабелите за Day Lights или към дългите на намален процент на светене ако позволява тази опция модула ти.
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ако няма предпазител на захранващия му '+', значи не е много истинско устройството.
В такъв случай можеш спокойно да го изрежеш... иначе, както колегата каза - само му извади предпазителя и си го остави там... едва ли ти пречи.
В такъв случай можеш спокойно да го изрежеш... иначе, както колегата каза - само му извади предпазителя и си го остави там... едва ли ти пречи.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И по-добре не слагай по-силен от 55W ксенон да не ти прегорят рефлекторите.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13431
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа: Искам да махна въпросния модул от късите светлини и евентуално след време да го вържа за някакви допълнително поставени диодни дневни светлини.
Елементарно е. Бях качил схема за диодни светлини. Мога пак. нкратко 2 реленца по 1 лв от Конрад /не помня номера/ с превключващ контакт с консумация по 20 мА и грубо габарити 20х15х15 мм.+ от акумулатора през предпазител 5А контакти-диодни светлини.Захранването на намотката му /+/ е през контактите на 2- рото реле, което при габарит или светлини прекъсва това захранване. За да не си навличам проблеми избегнат вземането на у-е от +Д на алтернатора, а и при мен хич не е достъпен. + на контакт взех от блокчето с яките релета за климата. 2 те реленца спокойно се събират в "черупка" на шоко яйце.Вече 3 та г си работи анджикламата.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И аз това се зачудих онзи ден , когато ми изтече към литър и нещо масло. Коато го проверих беше на върха на щеката , а лампа не светна.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Датчиците мерят налягане, а не количество.
И на мене ми изтече през хубавата капачка на масленият фиултър. Зимата му спекло уплатнението и като стигнах до вилата, гледам нещо ми капе. Като подгрее маслото и спира, но като е студена капачката тече леко. Точно ма минимума беше отишло и лампа не светна. Предполагам ако падне под мина вече ще светне при недостиг на налягане.
Смених опръстените и се опраши. Сега взех и нова капачка и мисля да я притягам с динамометричен вече.
Колега на тебе от къде ти изтече маслото ?
И на мене ми изтече през хубавата капачка на масленият фиултър. Зимата му спекло уплатнението и като стигнах до вилата, гледам нещо ми капе. Като подгрее маслото и спира, но като е студена капачката тече леко. Точно ма минимума беше отишло и лампа не светна. Предполагам ако падне под мина вече ще светне при недостиг на налягане.
Смених опръстените и се опраши. Сега взех и нова капачка и мисля да я притягам с динамометричен вече.
Колега на тебе от къде ти изтече маслото ?
- radonsa
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 16 мар 2009 23:09
- Автомобил: VW Passat B5.5 [] VW Passat B3
- Двигател: ALZ 2002 [] RP 1988
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
При мен (Пасат Б5.5, ALZ ,2002г.) лампата свети в жълто когато нивото е паднало под обхвата на щеката!Случи ми се преди около 2 години в движение светна лампата на маслото в жълто и ми настръхнаха косите! После разбрах е свети за количество,долях около литър и запалих.Лампата не светеше вече !Но на щеката нямаше нищо като светна,тоест лампата светва под обхвата на щеката!При проблем с налягането светва е червено!
Дано съм бил полезаен!
п.с.: При мен това се получи от кофти масло...след смяна не ми гори повече от 100-200гр. на 10000км!
Дано съм бил полезаен!
п.с.: При мен това се получи от кофти масло...след смяна не ми гори повече от 100-200гр. на 10000км!
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
и при мен свети жълто от ниско ниво и червено от ниско налягане. Единия датчик е в картера, а другия по маслената магистрала. Като този в картера си го обяснявам, че действа као този в казанчето за антифриз.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Shamata и 157 госта