Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ti6ogb » Вто 22 апр 2014 22:59


Колеги, моя тампон под радиатора(срещу мотора )направо се рони.Явно е изгорял от жегите,но как се сменя този тампон,и мога ли аз да го сменя сам ?Гледам че няма много място около него,а не ми се сваля цялата предница. :11




Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dimovip » Сря 23 апр 2014 10:30


Колеги каква е реалната цена на прословутите 17ки vw phoenix с леки забележки без гуми според вас


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот IRRITATING » Сря 23 апр 2014 10:32


280-300лв максимум


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Сря 23 апр 2014 10:59


Аз ги взех за 300лв и за 90 ги боядисаха като нови :)


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 23 апр 2014 13:02


300лв е добра цена, под 300лв е супер цена, 500лв безумна цена...

п.с. някой ако може да се включи тук ще съм благодарен :arrow http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=417197


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 23 апр 2014 14:59


копчето се поставя на позиция "0" - изключено. Натиска се навътре, да потъне към двигателния отсег. Без да се отпуска се завърта леко на дясно и се издърпва , излиза заедно с буксите си отзад. Още по-добре можеш да стигнеш, като свалиш капака на бушоните, развиеш двете винтчета с торкс 20-25 глави , после лягаш в педалите и с напипване ще видиш още едно две винтчета , леко издърпваш кората под волана да я отпуснат щипките и всичко пада в педалите. Вече имаш поле за действие, релета бушони и т.н.
п.с. възможно е модула да не е монтиран на копчето за фаровете. Можеш да видиш дали има интервенция по инсталацията и без да разглобяваш всичко. При свален капак на бушоните се вижда копчето за фарове от задната страна , обикновено там се навръзва всичко. Ако е там разглобявай. От модула аз пуснах кабели директно към бушонното табло, но отзад.
За ксенон не мисля, че си струва да дадеш 200лв за китайски ксенон, който струва 4 пъти повече от нормалната цена за комплект H7 пак китаец... Аз съм с такива вече година и нещо и светят много добре.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 23 апр 2014 18:40


снимай го, ако е удобно и опиши функциите му :beer Според мен не го изрязваш , а просто го деактивирай, или му изключи бушона, така след време ще можеш просто да преместиш изходящото му напрежение към кабелите за Day Lights или към дългите на намален процент на светене ако позволява тази опция модула ти.


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 563
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dispatch » Чет 24 апр 2014 9:50


Ако няма предпазител на захранващия му '+', значи не е много истинско устройството.
В такъв случай можеш спокойно да го изрежеш... иначе, както колегата каза - само му извади предпазителя и си го остави там... едва ли ти пречи.


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2106
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dancing_niki » Чет 24 апр 2014 11:44


И по-добре не слагай по-силен от 55W ксенон да не ти прегорят рефлекторите.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 25 апр 2014 20:44


Изображение


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13431
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kris11 » Пет 25 апр 2014 22:24


TiL написа: Искам да махна въпросния модул от късите светлини и евентуално след време да го вържа за някакви допълнително поставени диодни дневни светлини.

Елементарно е. Бях качил схема за диодни светлини. Мога пак. нкратко 2 реленца по 1 лв от Конрад /не помня номера/ с превключващ контакт с консумация по 20 мА и грубо габарити 20х15х15 мм.+ от акумулатора през предпазител 5А контакти-диодни светлини.Захранването на намотката му /+/ е през контактите на 2- рото реле, което при габарит или светлини прекъсва това захранване. За да не си навличам проблеми избегнат вземането на у-е от +Д на алтернатора, а и при мен хич не е достъпен. + на контакт взех от блокчето с яките релета за климата. 2 те реленца спокойно се събират в "черупка" на шоко яйце.Вече 3 та г си работи анджикламата.


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Съб 26 апр 2014 14:32


И аз това се зачудих онзи ден , когато ми изтече към литър и нещо масло. Коато го проверих беше на върха на щеката , а лампа не светна. :confused


trv
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 171
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 21:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот trv » Съб 26 апр 2014 17:44


Датчиците мерят налягане, а не количество.

И на мене ми изтече през хубавата капачка на масленият фиултър. Зимата му спекло уплатнението и като стигнах до вилата, гледам нещо ми капе. Като подгрее маслото и спира, но като е студена капачката тече леко. Точно ма минимума беше отишло и лампа не светна. Предполагам ако падне под мина вече ще светне при недостиг на налягане.
Смених опръстените и се опраши. Сега взех и нова капачка и мисля да я притягам с динамометричен вече.

Колега на тебе от къде ти изтече маслото ?


Потребителски аватар
radonsa
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 16 мар 2009 23:09
Автомобил: VW Passat B5.5 [] VW Passat B3
Двигател: ALZ 2002 [] RP 1988
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот radonsa » Съб 26 апр 2014 22:36


При мен (Пасат Б5.5, ALZ ,2002г.) лампата свети в жълто когато нивото е паднало под обхвата на щеката!Случи ми се преди около 2 години в движение светна лампата на маслото в жълто и ми настръхнаха косите! :horror :horror После разбрах е свети за количество,долях около литър и запалих.Лампата не светеше вече :th_up !Но на щеката нямаше нищо като светна,тоест лампата светва под обхвата на щеката!При проблем с налягането светва е червено!

Дано съм бил полезаен! :love.vwclub :love.vwclub


п.с.: При мен това се получи от кофти масло...след смяна не ми гори повече от 100-200гр. на 10000км!


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 27 апр 2014 9:19


и при мен свети жълто от ниско ниво и червено от ниско налягане. Единия датчик е в картера, а другия по маслената магистрала. Като този в картера си го обяснявам, че действа као този в казанчето за антифриз.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Shamata и 157 госта