Колеги, да сменям ли ангренажен ремък и водна помпа или да чакам до 190 000, сега съм на 170 000!
Не съм сигурен дали не ме е излъгал тоя полицай, но ако искаше да ме излъже щеще да каже че е сменен току що, за какво му е да ме лъже, че остават още 20 000?
Колата работи супер и на вид ремъка е като нов! Знам, че това не е гаранция, все пак загрява и изстива милион пъти!
От както я купих съм изминал 2200 км.
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Снимай ремъка. По принцип ремъка е много дебел и трудно би се скъсал според мен.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Пари на вятъра са да сменяваш ангренаж на 35 000км.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
едва ли някой би могъл да каже дали полицая те е излъгал, а то друго не би могло да даде верен отговор на това дали да го смениш или не.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И аз съм в подобна ситуация с разликата че ходих при майстора и каза че изглежда добре и е на тези километри които е минато с него(20 000). Обаче не може да даде гаранция. Човека каза че били подсилени тези ремъци. И колегата @DoH_KuXoT е прав според мен. Форумния магазин дава много добри цени мисля да се възползвам
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ангренажа лично аз си го сменям като купя колата за да знам в действителност какво се случва, защото такива лепенки имам бол от моите ангренажи, понеже не ги лепя. Мога да ти залепя една и да я надпиша Друг е въпроса дали ще можеш да отделиш парите за ангренажа, аз от известно време насам събирам стотинки, че тия 600лв на един път са тежки...
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не е проблема в парите, просто ако е на 35 000 няма смисъл от сменяне, утре ще погледна дали отговаря на марката, ако вътре е същия ремък няма да го сменям, ако е друг ще го сменя! На мен едни майстори ми казаха, че ремъци и помпа били към 300 лв. а те взимали за работата 70. Друг е въпроса, че искам сам да си го сменя и гледах, че не е чак толко сложна работа колкото изглежда, само дето нямам динамометричен ключ. Ако пуснат в пени маркет може да си взема един
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ами не знам аз мисля и тоя път като го сменям да му взема обтегача, 140лв ама ко да правиш. Иначе без него 340лв ми идва комплекта ремък+ролки+помпа на INNA и ifidik каза че ще струва 120лв труда.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Значи тук е по евтино Правят промоция заради бедните митничари, които едвам свързват двата края
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
betaserk написа:Не е проблема в парите, просто ако е на 35 000 няма смисъл от сменяне, утре ще погледна дали отговаря на марката, ако вътре е същия ремък няма да го сменям, ако е друг ще го сменя! На мен едни майстори ми казаха, че ремъци и помпа били към 300 лв. а те взимали за работата 70. Друг е въпроса, че искам сам да си го сменя и гледах, че не е чак толко сложна работа колкото изглежда, само дето нямам динамометричен ключ. Ако пуснат в пени маркет може да си взема един
Твоите майстори въобще не си ценят труда...или са ти казали цена за напречен мотор
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Много добре знаят какъв е мотора, защото ми сменяха една тръба към 15 см. която се беше скъсала и така и така бях там и ги питах за ангренажния ремък. Щях да си я сменя сам, но колата беше разглобена и се възползвах да ми я сменят те!
Не го познавам лично и забравих как му беше името, но е в сервиза в ляво на кръговото след магазин зора, кара един тъмно син VW Bora комби, ако е била неговата кола де, в тази се качи, незнам.
Не го познавам лично и забравих как му беше името, но е в сервиза в ляво на кръговото след магазин зора, кара един тъмно син VW Bora комби, ако е била неговата кола де, в тази се качи, незнам.
Последна промяна от betaserk на Пет 10 юли 2015 18:08, променено общо 1 път.
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги я малко помогнете. Направих си едно автоматично сканиране за грешки и се появиха нови(старите за копчето за предно ляво стъкло и g89 си ги знам). Излязоха ми грешки на ABS/ESP.
Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl
Part No: 4B0 614 517 G
Component: ABS/ESP front 1328
Coding: 04255
Shop #: WSC 00877
VCID: 254D7297BCE1062B505-5178
2 Faults Found:
18258 - Powertrain Data Bus
P1850 - 35-10 - Missing Message from ECU - Intermittent
18258 - Powertrain Data Bus
P1850 - 35-10 - Missing Message from ECU - Intermittent
П.П. - Четох във passatworld и се оказа, че нямам проблем. Просто се наложи да вляза директно в блока ABS/ESP и да изтрия грешката от там и вече не се показва.
Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl
Part No: 4B0 614 517 G
Component: ABS/ESP front 1328
Coding: 04255
Shop #: WSC 00877
VCID: 254D7297BCE1062B505-5178
2 Faults Found:
18258 - Powertrain Data Bus
P1850 - 35-10 - Missing Message from ECU - Intermittent
18258 - Powertrain Data Bus
P1850 - 35-10 - Missing Message from ECU - Intermittent
П.П. - Четох във passatworld и се оказа, че нямам проблем. Просто се наложи да вляза директно в блока ABS/ESP и да изтрия грешката от там и вече не се показва.
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Малко тъп въпрос ама нали мигачи от Г4, Шаран Поло стават на Б5?
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Тези в калника да. Другите не.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте,
не знам дали мястото на въпроса ми е тук.
Гледах един 1.8Т 98г, предлага ми го човек от автокъща, но е негов личен уж мнг пазен и т.н. Правени са му подобрения.
Притеснява ме, че бил "напомпал турбото". По принцип работело на 0.8, но той го смъкнал на 0.2 до колкото разбрах. Съжалявам, не съм мнг технически грамотен. И махнал катализаторите и сложил някаква права тръба и вече била повече коне.
Въпросът ми е
1. дали това може да има негативен ефект върху двигателя, ако отида на диагностика ще разберат ли, и възможно ли е да го върна към оригиналните му параметри.
2. Също така ако препоръчате сервиз за диагностика, по възможност в южните квартали на София, ще съм ви благодарен.
3. Отворих капачката на маслото и духаше от вътре, но за пръв път го правя и нямам база за сравнение. Дали вс не духат поне малко? Иначе двигател добре работеше отзад нито тъмен нито светъл дим при форсиране.
Благодаря за мненията
не знам дали мястото на въпроса ми е тук.
Гледах един 1.8Т 98г, предлага ми го човек от автокъща, но е негов личен уж мнг пазен и т.н. Правени са му подобрения.
Притеснява ме, че бил "напомпал турбото". По принцип работело на 0.8, но той го смъкнал на 0.2 до колкото разбрах. Съжалявам, не съм мнг технически грамотен. И махнал катализаторите и сложил някаква права тръба и вече била повече коне.
Въпросът ми е
1. дали това може да има негативен ефект върху двигателя, ако отида на диагностика ще разберат ли, и възможно ли е да го върна към оригиналните му параметри.
2. Също така ако препоръчате сервиз за диагностика, по възможност в южните квартали на София, ще съм ви благодарен.
3. Отворих капачката на маслото и духаше от вътре, но за пръв път го правя и нямам база за сравнение. Дали вс не духат поне малко? Иначе двигател добре работеше отзад нито тъмен нито светъл дим при форсиране.
Благодаря за мненията
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта