Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Пет 10 юли 2015 13:15


Колеги, да сменям ли ангренажен ремък и водна помпа или да чакам до 190 000, сега съм на 170 000!
Не съм сигурен дали не ме е излъгал тоя полицай, но ако искаше да ме излъже щеще да каже че е сменен току що, за какво му е да ме лъже, че остават още 20 000?
Колата работи супер и на вид ремъка е като нов! Знам, че това не е гаранция, все пак загрява и изстива милион пъти!
От както я купих съм изминал 2200 км.
Изображение




Потребителски аватар
Netasq
Мнения: 336
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Netasq » Пет 10 юли 2015 13:36


Снимай ремъка. По принцип ремъка е много дебел и трудно би се скъсал според мен.


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот IRRITATING » Пет 10 юли 2015 13:39


Пари на вятъра са да сменяваш ангренаж на 35 000км.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6060
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 10 юли 2015 13:54


едва ли някой би могъл да каже дали полицая те е излъгал, а то друго не би могло да даде верен отговор на това дали да го смениш или не.


ant1ni
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:21
Автомобил: Passat
Двигател: AVF

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ant1ni » Пет 10 юли 2015 14:01


И аз съм в подобна ситуация с разликата че ходих при майстора и каза че изглежда добре и е на тези километри които е минато с него(20 000). Обаче не може да даде гаранция. Човека каза че били подсилени тези ремъци. И колегата @DoH_KuXoT е прав според мен. Форумния магазин дава много добри цени мисля да се възползвам


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Пет 10 юли 2015 15:03


Ангренажа лично аз си го сменям като купя колата за да знам в действителност какво се случва, защото такива лепенки имам бол от моите ангренажи, понеже не ги лепя. Мога да ти залепя една и да я надпиша :mhihi Друг е въпроса дали ще можеш да отделиш парите за ангренажа, аз от известно време насам събирам стотинки, че тия 600лв на един път са тежки...


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Пет 10 юли 2015 16:10


Не е проблема в парите, просто ако е на 35 000 няма смисъл от сменяне, утре ще погледна дали отговаря на марката, ако вътре е същия ремък няма да го сменям, ако е друг ще го сменя! На мен едни майстори ми казаха, че ремъци и помпа били към 300 лв. а те взимали за работата 70. Друг е въпроса, че искам сам да си го сменя и гледах, че не е чак толко сложна работа колкото изглежда, само дето нямам динамометричен ключ. Ако пуснат в пени маркет може да си взема един :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Пет 10 юли 2015 16:58


Ами не знам аз мисля и тоя път като го сменям да му взема обтегача, 140лв ама ко да правиш. Иначе без него 340лв ми идва комплекта ремък+ролки+помпа на INNA и ifidik каза че ще струва 120лв труда.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Пет 10 юли 2015 17:05


Значи тук е по евтино :mrgreen Правят промоция заради бедните митничари, които едвам свързват двата края :mhihi


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1893
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Пет 10 юли 2015 17:27


betaserk написа:Не е проблема в парите, просто ако е на 35 000 няма смисъл от сменяне, утре ще погледна дали отговаря на марката, ако вътре е същия ремък няма да го сменям, ако е друг ще го сменя! На мен едни майстори ми казаха, че ремъци и помпа били към 300 лв. а те взимали за работата 70. Друг е въпроса, че искам сам да си го сменя и гледах, че не е чак толко сложна работа колкото изглежда, само дето нямам динамометричен ключ. Ако пуснат в пени маркет може да си взема един :Mr Green Fun

Твоите майстори въобще не си ценят труда...или са ти казали цена за напречен мотор


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Пет 10 юли 2015 17:38


Много добре знаят какъв е мотора, защото ми сменяха една тръба към 15 см. която се беше скъсала и така и така бях там и ги питах за ангренажния ремък. Щях да си я сменя сам, но колата беше разглобена и се възползвах да ми я сменят те!
Не го познавам лично и забравих как му беше името, но е в сервиза в ляво на кръговото след магазин зора, кара един тъмно син VW Bora комби, ако е била неговата кола де, в тази се качи, незнам.

Последна промяна от betaserk на Пет 10 юли 2015 18:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Пет 10 юли 2015 18:00


Колеги я малко помогнете. Направих си едно автоматично сканиране за грешки и се появиха нови(старите за копчето за предно ляво стъкло и g89 си ги знам). Излязоха ми грешки на ABS/ESP.
Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl
Part No: 4B0 614 517 G
Component: ABS/ESP front 1328
Coding: 04255
Shop #: WSC 00877
VCID: 254D7297BCE1062B505-5178

2 Faults Found:
18258 - Powertrain Data Bus
P1850 - 35-10 - Missing Message from ECU - Intermittent
18258 - Powertrain Data Bus
P1850 - 35-10 - Missing Message from ECU - Intermittent
П.П. - Четох във passatworld и се оказа, че нямам проблем. Просто се наложи да вляза директно в блока ABS/ESP и да изтрия грешката от там и вече не се показва.


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Съб 11 юли 2015 0:04


Малко тъп въпрос ама нали мигачи от Г4, Шаран Поло стават на Б5?


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Съб 11 юли 2015 0:06


Тези в калника да. Другите не.


kabico
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 05 юни 2015 10:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kabico » Съб 11 юли 2015 23:14


Здравейте,

не знам дали мястото на въпроса ми е тук.
Гледах един 1.8Т 98г, предлага ми го човек от автокъща, но е негов личен уж мнг пазен и т.н. Правени са му подобрения.
Притеснява ме, че бил "напомпал турбото". По принцип работело на 0.8, но той го смъкнал на 0.2 до колкото разбрах. Съжалявам, не съм мнг технически грамотен. И махнал катализаторите и сложил някаква права тръба и вече била повече коне.
Въпросът ми е
1. дали това може да има негативен ефект върху двигателя, ако отида на диагностика ще разберат ли, и възможно ли е да го върна към оригиналните му параметри.
2. Също така ако препоръчате сервиз за диагностика, по възможност в южните квартали на София, ще съм ви благодарен.
3. Отворих капачката на маслото и духаше от вътре, но за пръв път го правя и нямам база за сравнение. Дали вс не духат поне малко? Иначе двигател добре работеше отзад нито тъмен нито светъл дим при форсиране.

Благодаря за мненията



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта